Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat do 7 jun 2012 - 22:31

Haha ik snap jullie ook wel hoor en ik sta open voor veranderingen Wink

Ik moet toegeven dat ik ook wel eens moe word van mezelf.
En ik ben ook wel eens jaloers op mensen die niet nadenken over eisprongen enzo, maar wel snel/makkelijk zwanger worden.
Maar ik weet niet.... misschien is de wens te groot ofzo. Ik merk ook wel dat ik steeds verdrietiger word naar hoe langer het duurt. En dat wil ik helemaal niet. Maar ja ik wilde ook geen al te groot leeftijdsverschil, maar die vind ik ook al te groot en wordt alsmaar groter natuurlijk....

Het is ook weer zo dat ik daar nou eenmaal niks aan kan veranderen en het gewoon moet accepteren en daar zal ik wel moeite hebben.

Af en toe voelt het gewoon zo oneerlijk. Mensen die niks voor elkaar hebben worden aan de lopende band zwanger alsof ze met een zucht al zwanger zijn. Of meisjes van 16/17 in mijn omgeving die *oeps* foutje zwanger zijn.
En dan denk ik wat stom/oneerlijk whatever.

Maar goed... moet ik nu in therapie?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jasmine do 7 jun 2012 - 22:33

Balen Pussycat. Ik snap dat het frustrerend begint te worden. Bovendien is het moeilijk dat als je iets heel graag wilt, het dan niet lukt. Plus dat je hier zelf geen invloed op hebt. Het enige wat je kunt doen is in je vruchtbare dagen vrijen, voor de rest is het afwachten. Hoop dat 10 wel jullie geluksgetal is hug

Stitch: Nog steeds geen duidelijkheid. Snap je helemaal als je dan nog liever ongesteld wordt.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  slaatje do 7 jun 2012 - 22:36

Hihi, beschouw ons gewoon als je therapeuten, dan komt het vast wel goed :P Ik voelde voorheen ook mijn eisprong. Nu nog maar heel soms. Wij proberen een week lang om de dag te klussen. Dan weet ik zeker dat we goed zitten. Mijn cylcus is daar natuurlijk ook wel best geschikt voor, maar net als jij ben ik dan ook wel eens bang dat ik m mis. Vandaar dat we het een week vol proberen te houden.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  slaatje vr 8 jun 2012 - 20:54

En toen was het hier opeens weer stil.

Hoe is het, dames, nog leuke plannen voor het weekend? Gaan jullie nog voeltbal kijken? Zo ja, waar? Zo nee, waarom niet?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat vr 8 jun 2012 - 21:30

Ik moet helaas werken Cry het hele weekend savonds. Dus voor mij geen voetbal ja misschien als er tijd is. En jij dan slaatje?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  slaatje vr 8 jun 2012 - 21:32

Oh wat balen PC, hoop dat je de andere twee wedstrijden wel kunt kijken.

Ik ga in de kroeg kijken met twee vriendinnen. En na afloop niet al te laat naar huis, op tijd naar bed, snel slapen, want dan is het gauw morgen cheers
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  boekenwurm83 vr 8 jun 2012 - 21:47

slaatje schreef:En toen was het hier opeens weer stil.

Hoe is het, dames, nog leuke plannen voor het weekend? Gaan jullie nog voeltbal kijken? Zo ja, waar? Zo nee, waarom niet?

Hej leuk he voetbal kijken!

Ik ga vanmiddag met een vriendin naar Guus Meeuwis en met 35.000 mensen in een stadion de wedstrijd kijken. Weer eens een keer wat anders.

Wat fijn dat je vriend morgen thuis komt zeg! Is de week toch nog een beetje snel gegaan?

Snoes ik lees dat jij 1,5 jaar bezig bent geweest ivm PCO voordat je je eerste kans had om zwanger te raken. Wat fijn dat het toen wel meteen raak was! Ik heb over 2,5 week eindelijk een afspraak bij de kliniek en ga ervan uit dat ik daarna met medicatie mag/moet beginnen. Ik ben heel benieuwd en vind het heel spannend maar zie het wel positief tegemoet. Hoe is dat bij jou allemaal verlopen?? Ik merk dat ik de laatste tijd wel heel veel buikpijn heb. Met name links en rechtsonder in mn buik. Op dit moment zo erg dat ik nauwelijks rechtop kan lopen. Had jij daar ook last van? Het schijnt er wel bij te horen.

Nou fijne dag allemaal en hopelijk vanavond een dikke zege op Denemarken!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Jasmine vr 8 jun 2012 - 21:51

Ik weet niet wat ik vandaag ga doen. Heb een vrijgezellenfeestje, maar de organisatie heeft ons niet verteld wat we gaan doen. Daar ben ik niet helemaal blij mee, ze zijn al ver over budget gegaan en dan weet ik ook nog niet wat ze met mijn geld gaan doen. Ach, het is voor een goede vriendin zullen we maar zeggen.

Hoop alleen wel dat we voetbal gaan kijken.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  slaatje vr 8 jun 2012 - 21:52

Oh wat gaaf Boekenwurm, word daar de wedstrijd ook nog uitgezonden? Of gaat ie er voornamelijk over zingen? :p Veel plezier.

Afgelopen maandag is mijn moeder hier naar toe gekomen. Ze gaat zo weer naar huis. Daardoor ben ik de week wel doorgekomen. Ook heb ik gewoon gewerkt en inmiddels heb ik de miskraam een plekje kunnen geven.

Oh, en balen dat je PCO hebt, en er zoveel klachten van ondervind. Ik hoop dat de clomid voor je gaat werken. Ik wens je een vrolijke dag toe.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje vr 8 jun 2012 - 22:00

Zo, ik heb even een aantal dagen niet meegelezen, omdat ik een aantal dagen weg was. Ga niet alles bijlezen, sorry! Embarassed Vanaf nu lees ik weer wel mee! Zijn er nog die binnenkort kunnen testen?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Aardbei vr 8 jun 2012 - 22:15

Oh balen Jasmine, dat zou ik ook niet leuk vinden! Ik vind het ook wel een beetje apart...

Wij gaan met een groepje voetbal kijken bij ons thuis. Soepje erbij, pizza, broodjes.
Wel jammer dat het geen mooi weer is, dat geeft altijd wel weer een beetje extra sfeer vind ik. Zo maar eens wat vlaggetjes ophangen, kijken of dan de stemming erin komt smile

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Dikkie Dik vr 8 jun 2012 - 22:40

Goedemorgen!!
Vandaag DE dag bij een cyclus van 30 dagen. Nog geen sporen van een mogelijke menstruatie.
Gisteren wel echt onuitstaanbaar geweest qua gedrag.
Mijn man noemt dat dan mijn prinsesjesdag, voor mij genoeg om aan te nemen dat ik ongesteld
Moet worden...
Elke keer als ik iets 'iets' voel lopen denk ik dat het zover is.
Hoe bedoel je paranoia.... Maar tot op heden nog niets, maar de dag is nog lang.

Wat is pco trouwens??

Onze tuin is eindelijk klaar dus gaan we lekker plantjes kopen. Vanavond samen voetbal kijken.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  slaatje vr 8 jun 2012 - 22:56

PCO houd in dat je van jezelf geen eisprong hebt. Daar worden medicijnen voor ingenomen, clomid. Wat precies de afkorting is van PCO weet ik dan weer niet.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes vr 8 jun 2012 - 22:58

boekenwurm83 schreef:
Snoes ik lees dat jij 1,5 jaar bezig bent geweest ivm PCO voordat je je eerste kans had om zwanger te raken. Wat fijn dat het toen wel meteen raak was! Ik heb over 2,5 week eindelijk een afspraak bij de kliniek en ga ervan uit dat ik daarna met medicatie mag/moet beginnen. Ik ben heel benieuwd en vind het heel spannend maar zie het wel positief tegemoet. Hoe is dat bij jou allemaal verlopen?? Ik merk dat ik de laatste tijd wel heel veel buikpijn heb. Met name links en rechtsonder in mn buik. Op dit moment zo erg dat ik nauwelijks rechtop kan lopen. Had jij daar ook last van? Het schijnt er wel bij te horen.
Weet jij ook al zeker dat je PCO hebt of moet je nog een echo krijgen? Toen ik dus te horen kreeg dat ik PCO had, zijn we gelijk de medische molen ingegaan. Mijn vriend moest zijn zaad laten testen en als dat resultaat goed was, mocht ik met de Clomid beginnen. Mijn gynaecoloog wilde me namelijk niet onnodig belasten met hormonen, als er bij mijn vriend ook een probleem zou zijn. Anyway, dat was niet het geval, dus toen ben ik met de Clomid begonnen. Eerst 50 mg, sloeg niet aan, 100 mg, sloeg niet aan, 150 mg sloeg niet aan. Mijn lichaam reageerde er dus helemaal niet op, maar ik had dan ook wel een erge vorm van PCO, op een echo zag je nagenoeg alléén maar cystes/blaasjes, een eitje had zowat geen kans om te groeien bij mij en dat deden ze dus ook niet. Toen kreeg ik de optie om geopereerd te worden, een ovariële drilling (klinkt eng, maar valt best mee). Dat heb ik dus laten doen en toen moest ik even afwachten. Plots werd ik 4 weken na de operatie ongesteld (maar wij hadden in die 4 weken geen seks gehad omdat het voor mij nog te pijnlijk was). Ik was er dus van overtuigd dat het allemaal gelukt was.

Toen ik ongesteld werd, moest ik weer gelijk met de Clomid 50 mg beginnen, maar wederom was er op de echo geen groei te zien van mijn eitjes. Dikke teleurstellingen weer keer op keer. Wij gingen er dus wederom vanuit dat we geen kans hadden, waren er totaal niet mee bezig. Ik had ook medicatie meegekregen om mijn menstruatie op te wekken, zodat we de volgende ronde in zouden gaan. Die had ik genomen, maar ook toen werd ik maar niet ongesteld. Bleek ik dus zwanger te zijn, met een hele late eisprong (ergens tussen dag 30 en dag 35). Kans is groot dat ik nog steeds niet reageer op Clomid, maar dat mijn lichaam het toch gewoon zelf heeft opgepakt.

Die pijn die jij benoemt, die had ik ook de eerste keer, maar toen had ik een cyclus van 75 dagen ongeveer (opgewekt met medicatie ook) en naarmate de cyclus langer werd, des te meer pijn het deed. Nadien werd mijn cyclus altijd met medicatie opgewekt rond 42 dagen, dus had ik daar geen last van.

Slaatje, morgen je lief weer thuis, heerlijk! Very Happy

Dikkie Dik, PCO staat voor Polycysteus Ovarium Syndroom. Wat wil zeggen dat je allemaal cystes op je eierstokken hebt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sanne-84 vr 8 jun 2012 - 23:02

haha zo wordt er niks tot weinig geschreven, zo veel in een paar uur;)

maar hier ook niet veel te melden, zit te wachten op mn vruchtbare dagen (deze week) en daarna is het weer wachten haha. maar volgens mij hebben meerdere meiden dit nu, omdat er pas meerdere (helaas) ongi zijn geworden.

ik mag vanavond ook werken.. denk dat ik de eerste helft een beetje skip, en dat ik zorg dat ik met de 2e helft koffie drink met de bewoners;) volgende week zondag moet ik ook al werken met de wedstrijd (en dan te bedenken dat ik zelf het rooster heb gemaakt..) vind voetbal niet heel erg leuk, maar als Nl moet spelen wel, vooral als je dan met wat man bij elkaar bent
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Stitch za 9 jun 2012 - 0:44

Boekenwurm, ik ga ook naar Guus Meeuwis vandaag! Ga met mijn schoonmoeder, mn schoonzusje en haar schoonzusje. Heb er echt wel zin in!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  mezzoforte za 9 jun 2012 - 2:05

@Stitch Ze hebben in ieder geval geen goede reden om het niet te doen, maar ja het is altijd makkelijker om van iemand af te komen met een jaarcontract dan met een vast contract. Het is echt een beetje 50/50 voor m'n gevoel nu. Daarbij speelt ook nog een rol dat ik graag wil overstappen naar een andere afdeling (waar ik m'n beste beoordelingen gekregen heb, dus zou in mijn voordeel moeten spreken)
Vervelend dat je weer negatief getest hebt. Ik snap je gevoel helemaal, hoop ook voor je dat je ofwel snel ongesteld wordt of wel ansog een positieve test in handen krijgt.
@all Ik ga uiteraard ook voetbal kijken. Daarnaast een verjaardag en concert dit weekend. En ja eigenlijk moet ik maar eens beginnen met leren voor een tentamen van aankomende week angel
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Weegschaal za 9 jun 2012 - 8:35

@ JaneDoe; Jij zit flink ingepakt! Gaat het nu een beetje met de pijn?

@ Dikkie Dik; Ik kan wel zeggen wachten, maar dat kan ik zelf ook nooit. Spannend hoor!

@ Aardbei; Nog iets langer aftellen dan. Maar het gaat opschieten!

@ Stitch; Je hebt alle redenen om te zeiken ( al zie ik dat zo zeker niet)! Echt vervelend die onzekerheid voor een kindje 2012 - Pagina 22 699888
Ik ben gisteren naar Guus geweest, stonden in de golden circle; echt ideaal! Hoe vond jij het?

@ Nillis; Dat de ovulatietesten dan maar mogen helpen, ben benieuwd.

@ Pussycat; Wat een teleurstelling weer voor een kindje 2012 - Pagina 22 699888 En ik herken je gevoelens hoor!

@ Boekenwurm; Dat die 3,5 week maar snel voorbij mag zijn!

@ Sanne-84; Balen dat je moet werken. Ik heb zelf ook gelijk de wedstrijden van NL vrijgevraagd, zo fanatiek ben ik Wink

Net voetbal gekeken met vrienden in de kroeg... En nu dus weer thuis. Was nog erg brak van het concert van Guus gisteren. Dat laatste was wel echt super!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Weegschaal za 9 jun 2012 - 8:46

@ Slaatje; Wat zijn de 2 weken omgevlogen zeg! Wat fijn dat je vriend weer thuis komt. Kunnen jullie het samen gaan verwerken.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje za 9 jun 2012 - 10:30

@ Weegschaal, aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. De 1e week ging super snel, de laatste week te traag. Voor mezelf heb ik het inmiddels een plekje gegeven. Er zal straks vast nog even over gepraat worden en samen gehuild. Maar denk dat het voor ons bieden klaar is zo. Ik ben wel erg blij en gelukkig dat hij straks weer hier is. Nog maar paar uurtjes, kan niet meer wachten. Hoe is het met jou meis?

Nu lekker slapen. Dikke knuffel voor iedereen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal za 9 jun 2012 - 10:53

@ Slaatje; Het is door mij ook wel makkelijk gezegd dat de tijd snel ging, voor jou voelde dat natuurlijk wel anders. Maar fijn dat het dan nu weer voorbij is!
Wat betreft het verwerken; ik ben zelf ook van het snel weer doorgaan en toch wel positief blijven en verder kijken, dat herken ik wel in je. Maar mijn ervaring is dat er soms toch weer dingen boven komen die emoties oproepen. Maar fijn dat je nu je vriend dan hebt om dit mee te delen!

Met mij gaat het erg goed. Ben nu volgens mij hartstikke vruchtbaar en dat maakt me altijd een beetje euforisch Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  nillis za 9 jun 2012 - 20:08

@ Slaatje, en en en is ie al thuis? Voor mijn gevoel zijn die 2 weken omgevlogen, maar kan me voorstellen dat het voor jou langer duurde. Veel knuffelplezier en fijn samen even kunnen praten.

@ Janedoe, hoe is het bij jou?

@ Dikkiedik, en is de ongesteldheid al gekomen?

@ Snoes, ik blijf jou verhaal zo super vinden en de weken gaan al hard bij jou. Gaat het beter met je nu je meer rust neemt?

@ Weegschaal, wat balen dat je je zo vruchtbaar voelt, maar er nog niets mee kan. Hopelijk zijn de weken snel voorbij.

@Stitch, hoe gaat het bij jou?

@ Pussycat, snap je frustratie wel hoor. Ik wil ook zo graag en bij mij komt wel steeds meer het besef dat het bij T wel een echte toevalstreffer was, dat ik gelijk de eerste maand zwanger was. Ik denk alleen maar dat ik nu in de mooie periode met verlof kom te zitten. lekker in het voorjaar. Hopelijk is het voor ons allemaal snel raak.

@ Mezzoforte, spannend voor jou, ik zal duimen.

@ all, hier is de ongi voorbij. Nog wel een kater van de voetbal gisteren. Wij zaten gezellig met de buren te kijken en de kids. Daarna moets ik nog spullen voor de familiedag gaan klaarzetten. Deze hebben we vandaag en ik organiseer hem samen met een nichtje. Hopelijk hebben we beter weer als gisteren, maar hier schijnt het zonnetje al.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  boekenwurm83 za 9 jun 2012 - 21:50

@ Nilis, fijne familiedag vandaag! je hebt er mooi weer bij!

@ Stitch, nou wat vond je van het concert?? Ik vond het wederom supergaaf. Ik ga nu al vijf jaren en ik blijf het super vinden. Erg jammer dat Nederland verloren heeft maar dat heeft totaal geen stempel gedrukt op het concert. Wel vond ik dat er veel dronken mensen waren en ook mensen waarvan ik dacht, waarom koop je een duur concertkaartje, als je toch alleen maar voor de voetbal en het bier komt. Dat leek dit jaar erger dan andere jaren, maar zal wel door de voetbal zijn gekomen.

@ Dikke Dik, nou hoe staat het er bij jou voor? Nog steeds niet ongesteld?

@ Snoes, jeetje wat heb jij in een lang traject gezeten voordat je, ook nog eens onverwachts, zwanger werd. Maar dan heb je inderdaad wel een erge vorm van PCO dat niks aansloeg. Wat frustrerend lijkt me dat. Ik heb inderdaad al een echo gehad, bij de huisarts, daar is een vrouw werkzaam die daar gespecialiseerd in is, dus dat is wel handig. Maar goed, aangezien ze dus PCO constateerde kon zij verder niets voor me beteken en werd ik alsnog doorverwezen naar de gyn. Wat me wel enigszins hoop geeft, misschien onterecht, dat op de echo duidelijk te zien was dat er 1 eitje een stuk groter was als de rest en die dus wellicht op het punt stond om te springen, maar wat dus niet doorzette. Dus ik hoop echt dat met een lichte dosis clomid die eisprong wel op gang komt. Misschien ijdele hoop maar ik probeer het positief tegemoet te zien.

@ Slaatje, wat fijn dat je vriend vandaag eindelijk terugkomt! Kruip lekker in z'n armen, lekker samen uithuilen en ook genieten om weer bij elkaar te zijn!

@ all, fijne dag vandaag! Ik zit nu lekker in m'n pyamabroek en hempje in de zon te genieten. Hopelijk blijft het de hele dag zo!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Dikkie Dik za 9 jun 2012 - 22:26

Dag allemaal,

Nope nog steeds geen ongesteldheid. Rommelt ook niet. Wel een beetje last van moodswings en opgeblazen pijnlijke borsten.

Hoe was het bij Guus Meeuwis voor de dames die geweest zijn? Nog een beetje kunnen genieten ondanks het verlies van Nederland? Hee let wel in 1988 hebben we ook de eerste wedstijd verloren. Alles kan nog....

@slaatje: wat heerlijk dat je aanstaande weer thuis is! Lekker genieten van elkaar! Toevallig niet in je vruchtbare periode? Of is dat te vroeg na de miskraam?

@snoes hoe voel je je? Willen jullie trouwens weten wat het wordt?

@weegschaal: vruchtbare periode? Neem het er lekker van zou ik zeggen Wink

@ Jane Doe: hoest met je hand? Minder pijn??

Ik ga me klaarmaken, mijn schoonouders komen zo langs de tuin bekijken...
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Smaragdje za 9 jun 2012 - 23:16

Ik zie dat ik het hier lekker rustig heb, ik hoef in ieder geval niet al die voetbalwedstrijden te volgen ;-) Zo, hier gelukkig nog geen migraine (krijg ik onder andere altijd een aantal dagen voordat ik ongesteld word). Ik kan dus lekker van het weer gaan genieten met mijn kleine man.

@ Dikkie Dik, wanneer wil jij eventueel testen? En al wat plantjes geplant?

@ Sanne-84, als je graag voetbal kijkt is dat niet goed gepland van je ;-)

@ Stitch, was het optreden leuk?

@ Slaatje, fijn dat hij thuis komt/ is!

@ Nillis, fijn dat de ongi voorbij is!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud