Baaltopic
+5
Lotus
Merai
Jordana
Raindrop
RioolSpook
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Baaltopic
Ik baal ervan dat ik een flinke griep heb, ect iedere spier in mijn lijf doet zeer en ik heb al 1,5 dag bijna 39,5 graden koorts ondanks paracetamol, vannacht ben ik zelfs dingen gaan zien die er niet waren Maar het meeste klote is dat M.ara ook ziek is en morgen hebben we een belangrijk gesprek in het academische ziekenhuis waar we al ruim 5 maanden op zitten te wachten.
Gast- Gast
@ Mama_van2, wat vervelend dat je ziek bent! Kun je niet andere pijnstillers gebruiken, zodat het misschien wat beter werkt?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Mammalin schreef:
Mooie actie zeg! Dat zou ik echt niet durven!
Nee zelf durfde ik het ook niet, vandaar dat vriend het deed.
Moest wel lachen want toen ze hier voor stonden te bekvechten hield de andere buurman het even in de gaten zodat als het mis ging hij er snel bij zou zijn.
Gast- Gast
@ Mama_van2, Dat je ziek bent is al vreselijk balen maar ook nog nu jullie al zolang op de afspraak wachten!
Is er niet iets anders wat je in kan nemen dat het toch wat beter word?
Is er niet iets anders wat je in kan nemen dat het toch wat beter word?
Gast- Gast
Ja ik wil ook echt gaan, heb nu aleve ingenomen maar als M.ara morgen nog zo ziek is heeft het geen zin want dan krijgt ze waarschijnlijk over 6 dagen geen narcose. Baaaaal er echt van want eindelijk na 5 maanden wachten hebben we een gesprek en onderzoeken en over 6 dagen de mri.
Gast- Gast
Gecondoleerd Patriesje. Vervelend dat je niet mee kon!
Wat irritant van die parkeerplekken zeg! Dat zou ik ook flink balen vinden. Misschien toch een keer moed verzamelen en het netjes gaan zeggen?
Ik baal omdat ik een huis via een makelaar wil gaan huren maar die makelaar schiet niet op en ik ben bang dat ze het straks al aan iemand vergeven.
Wat irritant van die parkeerplekken zeg! Dat zou ik ook flink balen vinden. Misschien toch een keer moed verzamelen en het netjes gaan zeggen?
Ik baal omdat ik een huis via een makelaar wil gaan huren maar die makelaar schiet niet op en ik ben bang dat ze het straks al aan iemand vergeven.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Ik baal van het gezeik van mijn broertje, hij loopt nu alles op mij te schuiven dat we niet weg kunnen met mijn ouders als ze 25 jaar getrouwd zijn. Ik heb echt zoiets van houd je bek dicht jij bent degene met de achterlijke baan die maar een paar weken per jaar vrij hebt en dan ook nog in een vast periode. Ben het inmiddels een beetje zat dat alles om hem moet draaien.
Ik moet nu ook loten verkopen voor echt een goed doel. En mijn jongste broertje kocht spontaan 2 loten van mij en een vriend van hem ook. En juist de oudste die een goede baan heeft en nog thuis woont ook vond het veel te veel geld en hij had het niet nodig.
Ik moet nu ook loten verkopen voor echt een goed doel. En mijn jongste broertje kocht spontaan 2 loten van mij en een vriend van hem ook. En juist de oudste die een goede baan heeft en nog thuis woont ook vond het veel te veel geld en hij had het niet nodig.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:Ik baal van het gezeik van mijn broertje, hij loopt nu alles op mij te schuiven dat we niet weg kunnen met mijn ouders als ze 25 jaar getrouwd zijn. Ik heb echt zoiets van houd je bek dicht jij bent degene met de achterlijke baan die maar een paar weken per jaar vrij hebt en dan ook nog in een vast periode. Ben het inmiddels een beetje zat dat alles om hem moet draaien.
Heeftie last van *Allures?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Lotus schreef:Ik durf die ruimte niet zo goed in te nemen.
Volgens mij moet je dat juist wel doen! Snap wel wat je bedoeld hoor, herken het ook van mijn eigen (groeps)therapietijd maar er is hier onbeperkt ruimte. Letterlijk en figuurlijk.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik baal van mijn werkdag. Ik heb echt zo totaal niet lekker gewerkt met mijn collega (1), en toen ik dat aan het eind van de dag uit wilde spreken ontaarde dat in een enorme discussie. Om een lang verhaal kort te maken vond zij dat ik een heleboel dingen op een zeer onprettige manier oploste, terwijl ik vind dat we allebei onze punten hebben.
Krijg ik vanavond een mailtje van een andere collega (2) met wie ik vandaag ook gewerkt heb, dus collega 1, zij en ik hebben met z'n drietjes samengewerkt, alleen ging collega 2 om 13:00 naar huis. Ze mailde me speciaal om te zeggen dat ze vond dat ik de laatste tijd rustiger ben geworden, dat ze dat zo fijn vind werken en dat ze steeds uitkijkt naar de dagen dat ze met mij werkt.
Mijn verwarring is nu even compleet. Ben wel heel blij met het mailtje overigens, herken mezelf ook in het mailtje, maar ik snap er nu even niets meer van. Twee van die totaal tegenstrijdige dingen zo vlak na elkaar... Ga maar vroeg naar bed vanavond, mijn hoofd knalt uit elkaar.
Krijg ik vanavond een mailtje van een andere collega (2) met wie ik vandaag ook gewerkt heb, dus collega 1, zij en ik hebben met z'n drietjes samengewerkt, alleen ging collega 2 om 13:00 naar huis. Ze mailde me speciaal om te zeggen dat ze vond dat ik de laatste tijd rustiger ben geworden, dat ze dat zo fijn vind werken en dat ze steeds uitkijkt naar de dagen dat ze met mij werkt.
Mijn verwarring is nu even compleet. Ben wel heel blij met het mailtje overigens, herken mezelf ook in het mailtje, maar ik snap er nu even niets meer van. Twee van die totaal tegenstrijdige dingen zo vlak na elkaar... Ga maar vroeg naar bed vanavond, mijn hoofd knalt uit elkaar.
Gast- Gast
Ik baal er van dat ik verdomme al 6 weken op de bank zit te wachten en dat ik maar geen info van hun krijg. Elke dag bel ik die imbecielen en elke keer zullen ze me terug bellen, maar elke keer wordt het weer morgen.
Als ik morgen niet gebeld wordt en de zaken geregeld worden ben ik in staat dat klote kantoor in de fik te steken..
Als ik morgen niet gebeld wordt en de zaken geregeld worden ben ik in staat dat klote kantoor in de fik te steken..
Prosecco- Kletskop
Mama_van2 schreef:Ja ik wil ook echt gaan, heb nu aleve ingenomen maar als M.ara morgen nog zo ziek is heeft het geen zin want dan krijgt ze waarschijnlijk over 6 dagen geen narcose. Baaaaal er echt van want eindelijk na 5 maanden wachten hebben we een gesprek en onderzoeken en over 6 dagen de mri.
He dat is inderdaad erg rot getimed! Ik hoop dat jullie beiden fit genoeg zijn!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ach zo wil ik het niet noemen maar hij moet gewoon eens leren dat er ook mensen zijn die niet zo zijn als hij. En er niet van houden om hun hele sexleven met iedereen te delen. En dat ie ook die vragen niet moet stellen. En maar zeuren. Heb echt geen zin om steeds naar huis te gaan als ik een paar dagen bij J geweest ben
@ prosecco doe maar niet dan ben je zo makkelijk te vinden.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Ach zo wil ik het niet noemen maar hij moet gewoon eens leren dat er ook mensen zijn die niet zo zijn als hij. En er niet van houden om hun hele sexleven met iedereen te delen. En dat ie ook die vragen niet moet stellen. En maar zeuren. Heb echt geen zin om steeds naar huis te gaan als ik een paar dagen bij J geweest ben
Maakt niet uit, het leven in de gevangenis is vast stukken eenvoudiger
Prosecco- Kletskop
goedkoop een dak boven je hoofd alleen uhm moet je het shoppen wel missen
Minx- Lady Post-a-lot
Merai schreef:Lotus schreef:Ik durf die ruimte niet zo goed in te nemen.
Volgens mij moet je dat juist wel doen! Snap wel wat je bedoeld hoor, herken het ook van mijn eigen (groeps)therapietijd maar er is hier onbeperkt ruimte. Letterlijk en figuurlijk.
Mja, misschien heb je wel gelijk... vooruit dan maar...
Ik baal er vreselijk van dat ik me voel zoals ik me voel, dat ik denk zoals ik denk. Ik baal ervan dat ik niet kan studeren, dat ik wel weet wat ik zou willen studeren, maar dat dat waarschijnlijk nooit gaat lukken en dat ik geen alternatieven weet die me ook enthousiast maken. Ik baal ervan dat het al zo lang niet goed met me gaat. Ruim 8 jaar is echt veel te lang. Ik baal ervan dat mijn beeldend therapeut op vakantie is en dat ik haar deze week en volgende week niet zie. Ik baal ervan dat ik altijd zo moe ben 's avonds en altijd vroeg naar bed moet. Ik baal ervan dat ik van alles niet durf. (om een stom voorbeeld te noemen: mijn fiets valt een beetje uit elkaar dus heb ik een afspraak bij de fietsenmaker om hem te laten maken, maar nu bedacht ik dat ik net zo goed een nieuwe fiets kan kopen, maar nu durf ik dat niet meer omdat ik die afspraak al heb... hoe dom is dat?! ) Oja, ik baal dus van mijn fiets. Ik baal van mijn uiterlijk.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Fairytale schreef:goedkoop een dak boven je hoofd alleen uhm moet je het shoppen wel missen
Je krijgt toch een gevangenis outfit dus dan hoef je ook niet te shoppen
Prosecco- Kletskop
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: