Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom moet je géén ipad nemen?

+14
Inge
Zwerver
Prosecco
Queen
Sanne
Sterre
Arwyn
Penny Blossom
SuperGrover
Ilargi
Marin
Rush
Ooh La La!
Pompoen
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Susan wo 23 mei 2012 - 8:42

Ik vind de apps voor de iPad wel mooier dan voor Android.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 9:12

Ik heb er zelf eentje sinds kort en ik vind het een geweldig ding! Neem 'm nog niet mee op pad omdat ik nog geen hoes heb, maar ik gebruik 'm wel voor mn studie (heb er een bamboo-pennetje bij en daar is ook een app van dus ik kan schrijvend aantekeningen maken). Daarnaast ga ik 'm als portfolio gebruiken, ideaal! Scheelt me weer laptop meesjouwen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Blond wo 23 mei 2012 - 9:20

Oreo schreef:Ik heb er zelf eentje sinds kort en ik vind het een geweldig ding! Neem 'm nog niet mee op pad omdat ik nog geen hoes heb, maar ik gebruik 'm wel voor mn studie (heb er een bamboo-pennetje bij en daar is ook een app van dus ik kan schrijvend aantekeningen maken). Daarnaast ga ik 'm als portfolio gebruiken, ideaal! Scheelt me weer laptop meesjouwen!

Ik heb voor tijdelijk een hoesje besteld op MP voor ong. 10 euro. Voor mijn verjaardag vraag k bonnen van de Icentre, zodat ik een mooi hoesje kan kopen. Maar voor tijdelijk is zo'n goedkope prima smile En inderdaad veilig mee te nemen, zeker voor jou als je je portfolio erop zet en naar (potentiële) klanten gaat.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 9:23

Een laptop of pc en eventueel een smartphone lijkt me genoeg. Maar als je van gadgets houdt, waarom niet? smile Gewoon doen als jij dat graag wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 9:24

Chance schreef:
Oreo schreef:Ik heb er zelf eentje sinds kort en ik vind het een geweldig ding! Neem 'm nog niet mee op pad omdat ik nog geen hoes heb, maar ik gebruik 'm wel voor mn studie (heb er een bamboo-pennetje bij en daar is ook een app van dus ik kan schrijvend aantekeningen maken). Daarnaast ga ik 'm als portfolio gebruiken, ideaal! Scheelt me weer laptop meesjouwen!

Ik heb voor tijdelijk een hoesje besteld op MP voor ong. 10 euro. Voor mijn verjaardag vraag k bonnen van de Icentre, zodat ik een mooi hoesje kan kopen. Maar voor tijdelijk is zo'n goedkope prima Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 561177 En inderdaad veilig mee te nemen, zeker voor jou als je je portfolio erop zet en naar (potentiële) klanten gaat.

Ik heb er ook eentje besteld hoor, maar die heeft vertraging met de levering (grr). En het haken wil niet echt lukken, de hoesjes zijn steeds te groot, dus heb 'm al 4x uitgehaald :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 9:28

тыквашка schreef:@Dwab

Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 9:51

Zusje schreef:
тыквашка schreef:@Dwab

Very Happy

Oh gut...ik deed het weer. laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Rush wo 23 mei 2012 - 18:31

Hahaha ik had het wel gezien. Maakt niet uit!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 19:08

Ik ben ook helemaal blij met mijn iPad, ik zit daardoor wel minder achter de computer en ik kijk er tv op als mijn vriend wat anders wil kijken. Ik gebruik hem ook als e-reader, dus tja ik vind het wel erg makkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 19:29

Ik ben er door dit topic alleen maar meer van overtuigd geraakt dat ik er eentje wil nemen...hahaha!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Rush wo 23 mei 2012 - 19:52

Als je denkt dat je er lang en veel gebruik van gaat maken moet je dat gewoon doen toch?

Ik heb enorm spijt dat ik zoveel geld uitgegeven heb aan 'niks'.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 19:58

Rush schreef:Als je denkt dat je er lang en veel gebruik van gaat maken moet je dat gewoon doen toch?

Ik heb enorm spijt dat ik zoveel geld uitgegeven heb aan 'niks'.

Ja dat is altijd mijn angst ook, maar ik heb daar vooral bij impulsaankopen vaak last van.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 20:05

Ik wil er ook graag 1, maar heb me ook nog ingehouden. Ik kijk veel series via de computer en zo'n iPad lijkt me dan ideaal smile plus het lezen van digitale bestanden voor mijn studie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Rush wo 23 mei 2012 - 20:10

Jolicious schreef:Ik wil er ook graag 1, maar heb me ook nog ingehouden. Ik kijk veel series via de computer en zo'n iPad lijkt me dan ideaal Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 561177 plus het lezen van digitale bestanden voor mijn studie.
Ik las net ergens in dit topic dat iPad geen Flash ondersteund. Mogelijk kan je dan heel veel series niet kijken op de iPad.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Rush wo 23 mei 2012 - 20:13

тыквашка schreef:
Rush schreef:Als je denkt dat je er lang en veel gebruik van gaat maken moet je dat gewoon doen toch?

Ik heb enorm spijt dat ik zoveel geld uitgegeven heb aan 'niks'.

Ja dat is altijd mijn angst ook, maar ik heb daar vooral bij impulsaankopen vaak last van.
Ik wilde er echt enorm lang 1, dus echt impuls was het niet, maar ik heb toch spijt.

Verkopen vind ik dan weer zonde, omdat er na de HTC tablet enorm veel android tablets gekomen zijn, dus echt veel is die van mij ook niet meer waard Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Caro wo 23 mei 2012 - 21:00

Flash wordt idd niet ondersteund door Apple. Dat heeft met een bedrijfspolicy te maken en zal dus ook nooit op een iPad kunnen. Daarnaast is de voorspelling dat Flash er binnen nu en twee jaar compleet uitligt en zelfs Adobe ontwikkelt niks meer voor Flashvoor mobiele apparatuur.

Whatsapp kan sowieso niet op de iPad. Ook niet als je een SIM kaart hebt, omdat er geen telefoonnummer aan verbonden is.

Eventueel kun je foto's wel nog importeren met een connectorskit. Dat doe ik altijd en werkt ontzettend handig!

Met de nieuwe fotostream worden alle foto's die je op je mac hebt staan of je iPad direct naar elkaar gestreamd.

En tja, ik ben gewoon van de iPad. Zou niet meer zonder kunnen :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum