Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom moet je géén ipad nemen?

+14
Inge
Zwerver
Prosecco
Queen
Sanne
Sterre
Arwyn
Penny Blossom
SuperGrover
Ilargi
Marin
Rush
Ooh La La!
Pompoen
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Marin wo 23 mei 2012 - 4:25

Ja het nadeel is natuurlijk dat je portfolio steeds uitbreidt. Aan de andere kant, op m'n website staan ook recente foto's op m'n portfolio en een beetje klant heeft dat al bekeken. Sowieso is een proefalbum handig als voorbeeld van degene die je aanbiedt. Nou, voorlopig denk ik er nog even over, maar voor Tukvasha is het wellicht ook een overweging.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 4:28

Het is zeker interessant als portfolio toonmiddel, haha daardoor word mijn lijstje met voorargumenten wel steeds groter. Alleen alles bij elkaar blijft het zo dat ik het niet écht nodig heb. Maar ja, moet je dan alles wat je koopt écht nodig hebben?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 4:30

Haha maar Arwyn, wat is daarin dan het argument voor mij om het niet te doen?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Marin wo 23 mei 2012 - 4:32

тыквашка schreef:Het is zeker interessant als portfolio toonmiddel, haha daardoor word mijn lijstje met voorargumenten wel steeds groter. Alleen alles bij elkaar blijft het zo dat ik het niet écht nodig heb. Maar ja, moet je dan alles wat je koopt écht nodig hebben?

Hahaha nee absoluut niet, maar t is zo veel geld!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 4:33

Zero schreef:
In mijn freelance tijd had ik een laptop voor mn portfolio, maar eigenlijk voldoet mijn website nu. Maar er is natuurlijk ook wel verschil nu; klanten komen nu naar me toe en ik heb graag boeken om te laten zien, zodat klanten weten hoe het er uit komt te zien.
Maar als je geen boeken maakt, is digitaal ook wel handig.


Maar voor alsnog is een album goedkoper dan een tablet.


Ja ik ben ook wel erg voor een portfolio op papier. Gewoon omdat een beeldscherm vaak geen recht doet aan illustraties. Ik denk dat ik als ik een portfoliogesprek heb met iemand sneller een papieren portfolio samenstel. Wel vind ik het heel handig om tussenfases van een ontwerp digitaal te laten zien en die zet ik niet online, hoogstens mail ik ze. En eerlijk gezegd print ik ze meestal ook, om te zien hoe het is om het in je hand te hebben en om er op te schrijven. Maar dit is weer een andere discussie ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Sterre wo 23 mei 2012 - 4:36

We kregen een Ipad toen we onze keuken kochten. In het begin gebruikten we 'm best veel, maar nu niet meer. Mijn vriend z'n portfolio staat er op wat handig was tijdens het solliciteren, en we zoeken een enkele keer snel wat op. Verder geef ik toch de voorkeur aan m'n laptop of Iphone.

Ik zou er echt geen geld aan uitgeven!


Laatst aangepast door Sterre op wo 23 mei 2012 - 4:38; in totaal 1 keer bewerkt

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 4:36

Marin schreef:
тыквашка schreef:Het is zeker interessant als portfolio toonmiddel, haha daardoor word mijn lijstje met voorargumenten wel steeds groter. Alleen alles bij elkaar blijft het zo dat ik het niet écht nodig heb. Maar ja, moet je dan alles wat je koopt écht nodig hebben?

Hahaha nee absoluut niet, maar t is zo veel geld!

Ja dat is ook de reden dat ik 'm tot nu toe niet gekocht heb... Ik vind als ik zo veel geld aan iets uitgeef dat het geen impulsaankoop moet zijn op z'n minst.
Dat is het dus ook al lang niet meer als ik 'm wel zou kopen. Ik dacht een hele tijd geleden (anderhalf jaar ofzo): 'Pompoen, je hebt geen ipad nodig, laat het nou maar gewoon rusten.'
Hetzelfde geld trouwens voor een iphone...
Maar ik weet ook dat over het algemeen als ik zo lang over iets heb nagedacht en het dan nog steeds wil, het in ieder geval iets word wat ik goed ga gebruiken.

Tjonge ik zie best redenen waarom ik het niet echt nodig heb, maar echt een reden waarom ik 'm niet moet kopen terwijl ik 't al zo lang wil zie ik nog steeds niet...
In ieder geval is het directe gevaar afgewend...de winkels zijn bijna dicht en morgen heb ik geen tijd. Haha!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 4:46

Zelda schreef:Ik zou ´m niet kopen omdat ik het enorm zonde vindt van het geld als je ook al een Mac en een Macbook hebt.
Niks meer aan toe te voegen, maar ik ben ook niet z'n gadgetfreak, vind mijn iPhone meer dan prima smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 4:51

Er is geen reden om m niet te kopen! Kopen dus!! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Sanne wo 23 mei 2012 - 4:52

Ik vind de iPad hartstikke handig en sleep hem het hele huis door. Enige nadeel vind ik dat er geen flash player op geinstaleerd kan worden, waardoor sommige websites het niet doen. Daar baal ik wel eens van, maar misschien kan de nieuwste iPad dat wel hoor, ik heb de eerste versie nog.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Queen wo 23 mei 2012 - 4:52

Mijn vriend heeft er een en ik erger me dood:

- Hij zit een half uur op de wc, vooral als ik ook toevallig moet, en dan zit hij alleen maar op dat ding.
- Hij neemt hem mee naar bed als het even kan (mag echt niet meer van mij, moet streng zijn af en toe nerd )
- Hij ontbijt er mee

Kortom, gezellig ding! :nopompom:

Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Prosecco wo 23 mei 2012 - 5:00

Je kunt er geen usb oid op aansluiten, vet irritant dus als je wat moet verzetten naar een ander medium
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 5:09

Prosecco schreef:Je kunt er geen usb oid op aansluiten, vet irritant dus als je wat moet verzetten naar een ander medium

Echt niet? Dat is stom, dan kan er dus geen dongel op en idd ook niet even een geheugenkaartlezer of zoiets...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Zwerver wo 23 mei 2012 - 5:14

Koop geen Ipad, maar koop dan een android tablet, aangezien je al een Macbook etc hebt Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 5:22

De logica ontbreekt me daarvan even Zwerver, 't is juist handiger als de apparaten een beetje lekker met elkaar communiceren en op elkaar aansluiten. Juist omdat ik een mac heb zou ik eerder een ipad dan een android tablet kopen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Zwerver wo 23 mei 2012 - 5:35

тыквашка schreef:De logica ontbreekt me daarvan even Zwerver, 't is juist handiger als de apparaten een beetje lekker met elkaar communiceren en op elkaar aansluiten. Juist omdat ik een mac heb zou ik eerder een ipad dan een android tablet kopen!
Het is dan vrijwel hetzelfde, met een android tablet zou je dan weer andere dingen kunnen die misschien op een ipad niet zouden kunnen. Haha, of is dat vrijwel hetzelfde?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Inge wo 23 mei 2012 - 5:44

тыквашка schreef:
Prosecco schreef:Je kunt er geen usb oid op aansluiten, vet irritant dus als je wat moet verzetten naar een ander medium

Echt niet? Dat is stom, dan kan er dus geen dongel op en idd ook niet even een geheugenkaartlezer of zoiets...

Je hebt een apparaatje die je aan kan sluiten op je ipad (waar je ook mee oplaad), daar kan je oa sd kaart in doen en usb

http://www.iphoneusbkabel.nl/ipad-camera-connection-kit-5-in-1.html
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Marin wo 23 mei 2012 - 5:46

Zwerver schreef:
тыквашка schreef:De logica ontbreekt me daarvan even Zwerver, 't is juist handiger als de apparaten een beetje lekker met elkaar communiceren en op elkaar aansluiten. Juist omdat ik een mac heb zou ik eerder een ipad dan een android tablet kopen!
Het is dan vrijwel hetzelfde, met een android tablet zou je dan weer andere dingen kunnen die misschien op een ipad niet zouden kunnen. Haha, of is dat vrijwel hetzelfde?


Omdat je met een Android tab niets aan de iCloud hebt en met een iPad wel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Blond wo 23 mei 2012 - 5:53

Ik dacht ook steeds: 'Je hebt geen iPad nodig, je hebt echt geen IPad nodig'. E toen kreeg mijn vader er 1, en toen was ik verkocht. Toen de iPad 2 goedkoper werd ben ik naar de MediaMarkt gesneld en heb ik hem in mijn armen gesloten :cheering:
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Susan wo 23 mei 2012 - 7:02

Ik hoef zelf niet zo nodig een iPad, maar het zou wellicht wel heel geschikt zijn voor Ezra om op te werken. Uiteraard niet de hele dag, maar bepaalde werkjes. We zijn nu eerst de mogelijkheden aan het onderzoeken voor een laptop die speciaal bedoeld is voor kinderen die daar baat bij hebben bij het leren, als dat niks wordt dan wellicht een iPad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 7:03

Ik snap nog steeds niet echt de meerwaarde ervan, maar ik ben ook zo'n type die niet eens een smartphone heeft en aan social media doe ik vrijwel niet.
Want waarvoor gebruik je het? Voor te internetten enzo toch? Maar dat kan toch op je laptop? En die apps, ik snap dat niet, wat zijn dat precies? Zijn toch een soort programmatjes ofzo waarbij je kan zien wat de weersverwachting enzo gaat doen? Maar dat kan je dan toch ook op internet allemaal opzoeken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gizmo wo 23 mei 2012 - 7:04

Prosecco schreef:Je kunt er geen usb oid op aansluiten, vet irritant dus als je wat moet verzetten naar een ander medium

Dropbox! Echt ideaal als je bestanden op andere computers wil kunnen benaderen!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Rush wo 23 mei 2012 - 7:05

Fans, wat doen jullie er allemaal mee dan?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Susan wo 23 mei 2012 - 7:16

Ik zou er zelf dus waarschijnlijk alleen maar artikelen en boeken op lezen, verder vind ik vooral de interactieve kinderboeken leuk en de educatieve spelletjes. Er zijn ook heel erg veel apps voor kinderen met autisme, die zou ik er dan opzetten.

Oh ja, en er zijn ook wel apps om bijvoorbeeld probleemgedrag bij kinderen te monitoren en in kaart te brengen, ik kan me voorstellen dat ik dat ook wel zou uitproberen. Dan hou je dus op de iPad bij wanneer er een driftbui plaatsvindt, wat de omstandigheden zijn, wat eraan vooraf ging, wat de voortekenen waren en dan kun je daar een patroon in ontdekken. Dat kun je natuurlijk ook gewoon met pen en papier, maar ik kan me voorstellen dat het wel wat toe kan voegen als het digitaal kan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 8:09

Zwerver schreef:
тыквашка schreef:De logica ontbreekt me daarvan even Zwerver, 't is juist handiger als de apparaten een beetje lekker met elkaar communiceren en op elkaar aansluiten. Juist omdat ik een mac heb zou ik eerder een ipad dan een android tablet kopen!
Het is dan vrijwel hetzelfde, met een android tablet zou je dan weer andere dingen kunnen die misschien op een ipad niet zouden kunnen. Haha, of is dat vrijwel hetzelfde?

Maar om die reden zou ik dan beter een ipad kunnen nemen want ik heb al een android telefoon waarmee ik voor mijn gevoel vooral dingen níet kan die op de ipad wel kunnen haha...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum