Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ok, tegenhanger van: waarom moet je wél een ipad kopen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ok, tegenhanger van: waarom moet je wél een ipad kopen? Empty Ok, tegenhanger van: waarom moet je wél een ipad kopen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 4:53

Hoewel ik me er van probeer te laten overtuigen om geen ipad te kopen ben ik ook wel benieuwd waarom mensen vinden dat je wél een ipad moet kopen.
Kortom, wat doen jullie er allemaal mee, welke apps hebben jullie en waar vinden jullie de ipad fijn voor.
minder fijne ervaringen zijn ook welkom hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok, tegenhanger van: waarom moet je wél een ipad kopen? Empty Re: Ok, tegenhanger van: waarom moet je wél een ipad kopen?

Bericht  Inge wo 23 mei 2012 - 5:36

Ipad is ideaal om uitzending gemist te kijken, kan ook via laptop of mobiel natuurlijk, maar vind via ipad fijner.

Gewoon lekker makkelijk even op de bank of in bed met de ipad forummen, uitzending gemist kijken, spelletje spelen

Qua spelletjes Rumble, sims 3, pet shop.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok, tegenhanger van: waarom moet je wél een ipad kopen? Empty Re: Ok, tegenhanger van: waarom moet je wél een ipad kopen?

Bericht  Minx wo 23 mei 2012 - 5:39

Of als je een baan hebt waarbij je veel moet reizen. Een laptop sleep je dan wat minder makkelijk mee of je moet een mini hebben.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok, tegenhanger van: waarom moet je wél een ipad kopen? Empty Re: Ok, tegenhanger van: waarom moet je wél een ipad kopen?

Bericht  Blond wo 23 mei 2012 - 5:45

Ik vind het een heerlijk ding en wil niet meer zonder. Ik internet ermee op de bank, of boven in bed. Ik speel er (stomme) spelletjes op. Ik neem hem mee op vakantie en als ik dan wifi heb in het hotel kan ik lekker blijven forummen. Het formaat is heel handig om mee te nemen op reis en dergelijke. Ik kijk er series op die ik download of terugkijk via Uitzending gemist of RTL XL. Oh en ik lees er boeken op.

I really love my IPad. :cheering:
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok, tegenhanger van: waarom moet je wél een ipad kopen? Empty Re: Ok, tegenhanger van: waarom moet je wél een ipad kopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum