Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrouwen zonder kinderen

+9
smooch
Fiwen
juffie001
TukTuk
maiadebij
Gizmo
PapillonRose
Mamsie
Sneeuwwitje
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vrouwen zonder kinderen - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen zonder kinderen

Bericht  Susan wo 19 jan 2011 - 1:09

Ik vraag trouwens best wel eens advies aan vrouwen die nog geen kinderen hebben, ik heb laatst nog iets aan Maple gevraagd over babyverzorging.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen zonder kinderen - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen zonder kinderen

Bericht  *Lookie* do 20 jan 2011 - 8:59

Ik heb geen kinderen en zal mijn vriendinnen met kinderen ook niet vertellen hoe ze ze moeten opvoeden. Soms denk ik wel eens in mezelf dat ik iets anders zou hebben aangepakt. Maar dat zeg ik dan niet, omdat ik vind dat iedereen het op zijn eigen manier moet doen. Als ik kinderen heb, zullen anderen het ook niet altijd eens zijn met hoe ik ze opvoed denk ik.
Maar je kent zelf je kind het beste en kunt dus ook zelf wel bepalen wat goed is, het ene kind is het andere ook niet.
Ik denk zelf niet perse dat iemand die geen kinderen heeft het pertinent minder goed weet dan iemand met kinderen, al zal het over het algemeen wel het geval zijn. Degene met kind heeft uiteraard meer ervaring, maar toch denk ik dat sommige vrouwen zonder kinderen er net zo veel inzicht in hebben. Ook omdat (het werd hoier al eerder gezegd) je er dan met een frisse blik naar kunt kijken. Ik denk dat je als moeder op een gegeven moment wel 'vast' zit in een bepaald opvoedingspatroon, een buitenstaander (met of zonder kinderen) kan dan soms een heel andere verhelderende kijk ergens op hebben. Maar misschien denk ik daar anders over als ik zelf moeder ben..
Ik word soms door vriendinnen met kind wel gevraagd naar mijn mening ergens over, dan geef ik die ook wel. Maar ik moet zeggen dat ik vaak niet echt kan helpen omdat ik er veel minder ervaring mee hebt.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: