Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Andere kinderen vermelden op geboortekaartje?

+15
Thunder
mickey
moepie
Marin
Bruintje Beer
Tania
L!ND@
Ugly Betty
kwak
Liadan
Darius
Flip Fluitketel
Printje
peach
Roodkapje
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Andere kinderen vermelden op geboortekaartje? - Pagina 2 Empty Re: Andere kinderen vermelden op geboortekaartje?

Bericht  Thunder vr 18 mei 2012 - 22:24

Arden schreef:Ik zou het heel raar vinden om het niet te doen. Wij hebben er gewoon opstaan
Zoon van...
Broertje van...
+1.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen vermelden op geboortekaartje? - Pagina 2 Empty Re: Andere kinderen vermelden op geboortekaartje?

Bericht  frolic vr 18 mei 2012 - 23:24

Hier stond er ook bij zusje van T.eun

Maar heb 2 keer een kaartje gehad wat ik eigenlijk meer in teken vond staan dat de oudste een broertje-zusje kreeg dan de baby zelf. Gedicht namens oudste , mijn broertje-zusje is geboren én mijn broertje-zusje en mama rusten van/tot dat vond ik wel overdreven eigenlijk

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen vermelden op geboortekaartje? - Pagina 2 Empty Re: Andere kinderen vermelden op geboortekaartje?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 23:46

Wij hadden: wij hebben er een dochter en zusje bij!
En dan onze namen: man naam, mijn naam, naam zoon en onze achternaam

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen vermelden op geboortekaartje? - Pagina 2 Empty Re: Andere kinderen vermelden op geboortekaartje?

Bericht  Pandora za 19 mei 2012 - 0:58

Wij zetten de naam van onze dochter ook op het kaartje, het is tenslotte ook haar broertje of zusje.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen vermelden op geboortekaartje? - Pagina 2 Empty Re: Andere kinderen vermelden op geboortekaartje?

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 1:26

Ik zou voor dit gaan :

Troste ouders *naam vader en naam moeder*
En broertje of zusje van *naam van je eerste kind*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen vermelden op geboortekaartje? - Pagina 2 Empty Re: Andere kinderen vermelden op geboortekaartje?

Bericht  LMCurious za 19 mei 2012 - 1:40

Ik vind het ook altijd vreemd als mensen geen andere kinderen vermelden. Met kerst/verjaardagen stuur je toch ook een kaartje namens de hele familie? Eventueel zou ik er ook gewoon bij het adres fam achternaam schrijven, als je geen gedichtjes enzo wilt, en het anders teveel vind worden, maar dan hoort toch iedereen erbij.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen vermelden op geboortekaartje? - Pagina 2 Empty Re: Andere kinderen vermelden op geboortekaartje?

Bericht  SarahKey za 19 mei 2012 - 2:11

Ik heb nog nooit een geboortjekaartje ontvangen waar de kinderen niet werden genoemd. Ze horen erbij dus ook op een geboortekaartje van een broertje of zusje.

Persoonlijk vind ik broertje/zusje van: overbodig. Je stuurt een geboortekaartjes naar bekenden en familie etc en die weten echt wel dat de naam onder de vader en moeder een broer of zus is.

Als wij ooit een tweede kindje mogen ontvangen dan word het een kaartje naar dat kindje gericht, net zoals bij Siem. Niets geen gedichte over een broertje of zusje, dat vind ik nooit zo heel leuk. Wel word Siem's naam genoemd bij onze namen maar daar blijft het wel bij.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kinderen vermelden op geboortekaartje? - Pagina 2 Empty Re: Andere kinderen vermelden op geboortekaartje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum