Zou het dan toch?
+31
Linnie1985
JD
nillis
liesje
CCC
girli
Steep
blondje1313
Poisongirl
Schism
slaatje
Printje
loura
Macelka
Annemoontje
Puggle
Lejow
Rush
Ugly Betty
LDJ
Pandora
Takkie
_Lana_
Kruidkoek
bolus26
Fearie
L!ND@
MAS
Snoes
Muis
heartsdale
35 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Zou het dan toch?
Kruidkoek schreef:Hoe is het nu? Heb je al "kwaaltjes" of voel je nog niks?
Nee ben ongesteld!
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Slaatje, hoezo respect? Was het dan een heel gekke vraag van mij?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
heartsdale schreef:Kruidkoek schreef:Hoe is het nu? Heb je al "kwaaltjes" of voel je nog niks?
Nee ben ongesteld!
Balen. Wel kwaaltjes dus, maar de verkeerde? Hoop dat het snel raak is. Heb je het er met je vriend al over gehad om eens naar de h.a te gaan?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Linda schreef:Slaatje, hoezo respect? Was het dan een heel gekke vraag van mij?
Haha, nee hoor lieverd, maar omdat het zo vroeg op de ochtend is en dan al zo'n heel gesprek voeren over sperma en klussen. Ik ben nog bezig met het openhouden van mijn ogen.
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Linda schreef:Slaatje, hoezo respect? Was het dan een heel gekke vraag van mij?
Haha, nee hoor lieverd, maar omdat het zo vroeg op de ochtend is en dan al zo'n heel gesprek voeren over sperma en klussen. Ik ben nog bezig met het openhouden van mijn ogen.
Haha, ok! Ik ben al ruim 2 uur wakker, dus ik mijn ogen staan al wijd open, haha.
Linda- Ratel
slaatje schreef:PC, respect voor je antwoord op deze vroeg ochtend Ik denk echter dat het meer een kwestie is van geluk hebben. Vanaf het moment dat wij voor een kindje gingen, hebben wij netjes om de dag geklust. Vorige maand hebben wij rond de eisprong drie of vier dagen achter elkaar geklust, en toen was het raak. Wat ik begrepen heb is dat je nog het beste de dag (of een paar uur) NA je eisprong sex kunt hebbben, omdat je dan het meest vruchtbaar zou zijn. Volgens mij leeft het sperma van een man tot 72 uur in het lichaam van de vrouw, en is het dus eigenlijk net als voetbal, het eitje moet zijn weg kunnen vinden, voor het kan scoren Ik geloof dat je dus het meest vruchtbaar bent op het moment dat je LF begint. Forgive me if i'm wrong.
Haha thanks mijn ochtend begon dan ook al vroeg voor mij is het al zowat middag
Maar goed....
Wat jij zegt klopt ook hoor.
Je bent vruchtbaar een paar dagen voor eisprong geloof 3 dagen. Maar tijdens het meest vruchtbaar. Erna eigenlijk niet meer.
Ik zeg ook niet dat je niet zwanger kan worden van elke dag sex hebben... maar als je daarvan zwanger wordt weet je wel dat de spermakwaliteit in ieder geval prima is
Alhoewel... je natuurlijk nooit zeker weet van welke lozing je zwanger bent geworden. Misschien was het wel de eerste en waren die andere 3 nutteloos
Hoe dan ook het blijft gokken....
Ik heb meerdere dingen geprobeerd en nog steeds niet zwanger. Misschien is mijn vriend zijn sperma wel niet top of misschien hebben we gewoon bad luck.
Toen ik de 1e keer zwanger was hebben we het om de dag gedaan trouwens.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Linda schreef:slaatje schreef:Linda schreef:Slaatje, hoezo respect? Was het dan een heel gekke vraag van mij?
Haha, ok! Ik ben al ruim 2 uur wakker, dus ik mijn ogen staan al wijd open, haha.
Respect . Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook al vanaf half 8 wakker ben, ik ben alleen nog best wel moe. Komt door het weer denk ik...Zoooooo geen zin om door te regen te gaan lopen en te gaan werken...Maar ja, het mot wel.
slaatje- Kletskop
Linda schreef:slaatje schreef:Linda schreef:Slaatje, hoezo respect? Was het dan een heel gekke vraag van mij?
Gelukkig ben ik niet alleen
Hoe is het met jou trouwens linda? Nog steeds een duidelijk gevoel zwanger te zijn? Ben benieuwd hoor.
Pussycat- Ratel
PC, lief dat je er naar vraagt. Ja ik denk echt dat het al raak is. Ik voel het aan alles.
Maar ik lees een hoop van vrouwen die dat ook zeiden, maar waarbij het toch niet zo was. Maar m'n gevoel zegt van wel. Zaterdag is m'n NOD, woensdag ga ik er al een testje aan wagen.
Maar ik lees een hoop van vrouwen die dat ook zeiden, maar waarbij het toch niet zo was. Maar m'n gevoel zegt van wel. Zaterdag is m'n NOD, woensdag ga ik er al een testje aan wagen.
Linda- Ratel
Pff spannend hoor als je het zó zeker denkt te weten.
Ja ik heb het ook wel eens serieus gedacht en toch ongesteld geworden, dus ik durf dat soort uitspraken niet meer te doen haha.
Nog 2 dagen wachten.... moeilijk? haha
Ik hoop voor je dat het raak is. Zou wel lekker snel zijn.
Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook al 4 dagen voor nod een duidelijke positieve test hoor. Dus denk niet dat het te vroeg is als het goed zit.
Ja ik heb het ook wel eens serieus gedacht en toch ongesteld geworden, dus ik durf dat soort uitspraken niet meer te doen haha.
Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook al 4 dagen voor nod een duidelijke positieve test hoor. Dus denk niet dat het te vroeg is als het goed zit.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Pff spannend hoor als je het zó zeker denkt te weten.
Ja, ik testte bij m'n dochter ook op woensdag positief terwijl m'n NOD ook op zaterdag was. We gaan het zien!
Wachten is niet heel moeilijk, we hebben lekker vakantie nu. Ja het zou zeker snel zijn. Super natuurlijk, maar contract technisch zou het beter zijn al het een maand of wat later zou zijn. Maar dat soort dingen heb je toch nooit helemaal in de hand.
Linda- Ratel
Ik had dat ook vorige maand Linda. Niet vanwege kwaaltjes die ik had, maar mijn intuitie vertelde het mij. Net een soort zesde zintuig. In mijn hoofd bedacht ik me al wat ik moest zeggen als de volgende sollicitatie ronde er aan zat te komen. Of ik dan wel moest solliciteren, want ik was immers zwanger....Heel vreemd eigenlijk, zou dat moeder instinct geweest zijn. Spannend dus voor jou....laat het wel even weten he?
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Ik had dat ook vorige maand Linda. Niet vanwege kwaaltjes die ik had, maar mijn intuitie vertelde het mij. Net een soort zesde zintuig. In mijn hoofd bedacht ik me al wat ik moest zeggen als de volgende sollicitatie ronde er aan zat te komen. Of ik dan wel moest solliciteren, want ik was immers zwanger....Heel vreemd eigenlijk, zou dat moeder instinct geweest zijn. Spannend dus voor jou....laat het wel even weten he?
Uiteraard laat ik het weten! Ik plaats het in ons zwanger worden topic. Ga er geen apart topic over openen.
Hier zijn het overigens wel kwaaltjes, ik heb een duidelijk aanwezig weeïg gevoel, zelfde als bij m'n dochter. En ik ben ook steeds weer zo achterlijk vroeg wakker, had ik toen ook.
Nou ja, ik moet gewoon nog ff geduld hebben..
Linda- Ratel
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Nee toch hé?
» Dit is toch gek?
» Zwangerschapsmisselijkheid of toch buikgriep?
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Nee toch hé?
» Dit is toch gek?
» Zwangerschapsmisselijkheid of toch buikgriep?
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: