Zou het dan toch?
+31
Linnie1985
JD
nillis
liesje
CCC
girli
Steep
blondje1313
Poisongirl
Schism
slaatje
Printje
loura
Macelka
Annemoontje
Puggle
Lejow
Rush
Ugly Betty
LDJ
Pandora
Takkie
_Lana_
Kruidkoek
bolus26
Fearie
L!ND@
MAS
Snoes
Muis
heartsdale
35 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Zou het dan toch?
heartsdale schreef:Pffff nu heb ik weer wat..
Ik zit in dag 25 van mijn cyclus, geen kwaaltjes gehad en het is ook nog geen tijd (normaal) om ong te worden.
Nu heb ik net met afvegen lichtrood/donkerroze slijm...
Zou mijn cyclus nu veranderen of kan het nu wel raak zijn??
Wat een gedonder iedere maand zeg haha voel me net zo'n zeur!
Kan van alles zijn, kan een voorbode van een menstruatie zijn, kan een innestelling zijn, kan vruchtbaar slijm zijn omdat je je ei nu pas hebt. Ik zou proberen me niet elke maand helemaal gek te gaan maken. Je lichaam moet eerst echt ontpillen, daardoor veranderd je lichaam, je hormomen moeten zich aanpassen. Mocht het een menstruatie zijn, dan heb je in ieder geval een mooie cyclus deze keer.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:heartsdale schreef:Pffff nu heb ik weer wat..
Ik zit in dag 25 van mijn cyclus, geen kwaaltjes gehad en het is ook nog geen tijd (normaal) om ong te worden.
Kan van alles zijn, kan een voorbode van een menstruatie zijn, kan een innestelling zijn, kan vruchtbaar slijm zijn omdat je je ei nu pas hebt. Ik zou proberen me niet elke maand helemaal gek te gaan maken. Je lichaam moet eerst echt ontpillen, daardoor veranderd je lichaam, je hormomen moeten zich aanpassen. Mocht het een menstruatie zijn, dan heb je in ieder geval een mooie cyclus deze keer.
Wat een lieve reactie!
Ik wil me ook niet gek maken iedere maand, maar ik hoop het gewoon zo...
Eerdere maanden had ik een cyclus tussen de 29 en 31.
Nou ja we wachten gewoon nog even af...
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
heartsdale schreef:slaatje schreef:heartsdale schreef:Pffff nu heb ik weer wat..
Wat een lieve reactie!
Ik wil me ook niet gek maken iedere maand, maar ik hoop het gewoon zo...
Eerdere maanden had ik een cyclus tussen de 29 en 31.
Nou ja we wachten gewoon nog even af...
Komt wel goed meis, wanneer je lichaam er aan toe is. Houd er rekening mee dat het zomaar een jaar kan duren. Geduld is een schone zaak in deze
slaatje- Kletskop
Ik zou er inderdaad ook niet te hard op hopen. Het kan vanalles betekenen. Ik zou gewoon sowieso afwachten om te testen tot je langste cyclusdag. Dus als je langste cyclus (ik zeg maar wat) 34 dagen is geweest, zou ik sowieso pas na 34 dagen testen. Anders maak je jezelf helemaal gek denk ik, als je te vroeg gaat testen. Al hoop ik natuurlijk voor je dat het gewoon raak is!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Hey heartsdale,
Zat je topic even door te lezen en vroeg me af of je het misschien gezellig vind om in het 'voor een kindje in 2012' topic mee te komen schrijven? (Of zit je daar al en heb ik je over t hoofd gezien - in dat geval sorry...)
Zat je topic even door te lezen en vroeg me af of je het misschien gezellig vind om in het 'voor een kindje in 2012' topic mee te komen schrijven? (Of zit je daar al en heb ik je over t hoofd gezien - in dat geval sorry...)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
heartsdale schreef:Pffff nu heb ik weer wat..
Ik heb het ongeveer een week voor ik ongesteld moest worden ook gehad... Schijnbaar was het bij mij een innesteling geweest, want zoals je ziet ben ik morgen alweer 8 weken zwanger!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik zie het wat leuk, gefeliciteerd zeg!!
Bij mij is het nu over, maar zoals ik al zei, ik heb ook geen kwaaltjes gehad.
Als ik ongesteld word heb ik altijd buikpijn en zere borsten, totaal geen last nu.
Gisteren had ik met afvegen roze slijm, zag er echt heel raar uit.
En nu niks meer, dus maar afwachen.
Bedankt voor je reactie.
Bij mij is het nu over, maar zoals ik al zei, ik heb ook geen kwaaltjes gehad.
Als ik ongesteld word heb ik altijd buikpijn en zere borsten, totaal geen last nu.
Gisteren had ik met afvegen roze slijm, zag er echt heel raar uit.
En nu niks meer, dus maar afwachen.
Bedankt voor je reactie.
heartsdale- Prater
JaneDoe schreef:Hey heartsdale,
Nee ik heb me wel aangemeld maar verder nog niet meegeschreven.
Bedankt, ga ik zeker doen lijkt me leuk.
heartsdale- Prater
Zijn jullie nu echt al een jaar gericht bezig met zwanger worden en ben je elke maand regelmatig ongesteld geweest (met een wisseling van aantal dagen in de lengte vd cyclus)?
Jammer dat het niet gelukt is...
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:Zijn jullie nu echt al een jaar gericht bezig met zwanger worden en ben je elke maand regelmatig ongesteld geweest (met een wisseling van aantal dagen in de lengte vd cyclus)?
Hu? Volgens mij is ze nog niet zo heel lang geleden gestopt met de pil, en als ik me niet vergist is dit ronde 2 voor hun. Vandaar ook mijn (goedbedoelde) opmerking van de vorige pagina :-)
slaatje- Kletskop
heartsdale schreef:Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden van onze eerste, ik ben nu een jaar van de pil af.
Vandaag moet ik ongesteld worden maar ik heb nu al een tijdje last van extreme vermoeidheid, honger, zuurbranden en een opgezette buik.
Ook kan ik niet op mijn buik liggen te slapen, want als ik dan weer op mn zij draai doet het pijn.
En sinds vanochtend loopt er vocht uit mn schede, en we hebben geen gemeenschap gehad gisteravond...
Zou dit duiden op menstruatie of zal ik dan toch zwanger zijn??
En wanneer kan ik dan testen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...
Zie dikgedrukte zin. Heb niet het hele topic doorgespit hoor .
Le Chat Noir- Prater
Oh, dat vetgedrukte had ik niet gezien. Maar volgens mij had ze vorige maand de 1e ronde om ervoor te gaan zeg maar, en is dit ronde nummer 2. Sorry als ik me vergis Heartsdale
slaatje- Kletskop
Ja ik ben er nu een jaar vanaf, maar ivm met het ontpillen enzo was ik er niet echt mee bezig.
maar de laatste tijd ben ik wel aan het kijken wanneer ik vruchtbaar ben en hoe lang mn cyclus duurt.
Sorry als ik onduidelijk was..
maar de laatste tijd ben ik wel aan het kijken wanneer ik vruchtbaar ben en hoe lang mn cyclus duurt.
Sorry als ik onduidelijk was..
heartsdale- Prater
Ja want als jullie echt een jaar bezig zijn, dan zou ik wel een bezoekje aan de huisarts overwegen..vandaar.
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Ja want als jullie echt een jaar bezig zijn, dan zou ik wel een bezoekje aan de huisarts overwegen..vandaar.
Ja je hebt helemaal gelijk, ik ben er nu een dik jaar vanaf, en niet zwanger, en sinds de afgelopen 3 maanden een beetje de vruchtbare periode aan het uitrekenen enzo.
Als we daar een jaar mee bezig zijn gaan we zeker een bezoekje brengen aan de huisarts.
heartsdale- Prater
Maar hebben jullie het afgelopen jaar dan weinig seks gehad ofzo? Anders zou ik toch al wat eerder naar de huisarts gaan. Ik bedoel, bij een (ik ga even uit van) gemiddelde van 3x in de week seks en dan na een jaar nog niet zwanger zijn, dan zou ik ook al een bezoekje naar de huisarts doen. Je zegt in een ander topic dat je niet te lang wilt wachten ivm de leeftijd van je vriend, maar hier blijkt dat je het nog wel even rustig aan wilt doen. Ergens begrijpelijk, maar als je eenmaal ín die medische molen zit moet je er ook niet vanuit gaan dat je binnen een paar maanden, een halfjaar of misschien zelfs een jaar zwanger bent.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Statler schreef:Maar hebben jullie het afgelopen jaar dan weinig seks gehad ofzo? Anders zou ik toch al wat eerder naar de huisarts gaan. Ik bedoel, bij een (ik ga even uit van) gemiddelde van 3x in de week seks en dan na een jaar nog niet zwanger zijn, dan zou ik ook al een bezoekje naar de huisarts doen. Je zegt in een ander topic dat je niet te lang wilt wachten ivm de leeftijd van je vriend, maar hier blijkt dat je het nog wel even rustig aan wilt doen. Ergens begrijpelijk, maar als je eenmaal ín die medische molen zit moet je er ook niet vanuit gaan dat je binnen een paar maanden, een halfjaar of misschien zelfs een jaar zwanger bent.
Nee mn vriend is een paar jaar ouder dan ik daarom willen we niet heel lang wachten, ook in het achterhoofd houdend als het niet lukt, dat we dan wat anders moeten proberen.
We hebben best vaak sex eerlijk gezegd, de ene week wat meer dan de ander, maar gemiddeld toch wel 5/6 keer per week. En soms wel meerdere keren per dag. Ik weet het niet hoor, misschien ben ik nog aan het ontpillen? Dat kan soms ook wel een paar maanden duren, ik heb 10 jaar de pil geslikt. Weet niet of het daar aan ligt, maar t kan wel.
Heb er eigenlijk nog niet zo over nagedacht om er met de huisarts over te praten, maar misschien wel een goed idee om even een verwijzing voor de gyn te vragen.
heartsdale- Prater
Ik denk dat je te vaak sex hebt....
5/6 keer per week en soms meerdere keren per dag?
Wanneer heeft het zaad van je vriend de tijd om opnieuw te vormen?
Het beste is om, om de dag te vrijen of eens in de 3 dagen zodat er nieuwe gezonde zaadjes gemaakt kunnen worden.
Als je elke dag klaarkomt (als man) dan hebben de zaadjes niet lang genoeg tijd gehad om uit te groeien tot ''goede'' zaadjes.
Het beste is om, om de dag te vrijen of eens in de 3 dagen zodat er nieuwe gezonde zaadjes gemaakt kunnen worden.
Als je elke dag klaarkomt (als man) dan hebben de zaadjes niet lang genoeg tijd gehad om uit te groeien tot ''goede'' zaadjes.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Eens in de twee dagen heb ik weleens gehoord. Idd om de reden die jij zegt en zaad blijft in je lichaam gerust nog zo'n 48 uur leven, dus als je die dag geen eisprong hebt maar de dag erna wel, bestaat er nog altijd een kans.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Zelfs een betere kans dan elke dag! En het klinkt ook wel erg logisch.
Pussycat- Ratel
Hoe is het nu? Heb je al "kwaaltjes" of voel je nog niks?
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Pussycat schreef:Ik denk dat je te vaak sex hebt....
Ik dacht eigenlijk dat dit een fabeltje was. Als een man gewend is om iedere dag klaar te komen, dan raakt het lichaam daar toch ook aan gewend? En daarnaast zit er in gezond zaad toch altijd wel goede zaadcellen? Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd hoor, maar dat heb ik wel eens meer gelezen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nu even geen zin om het precies tot in details uit te zoeken.
Maar ik weet wel 100% zeker dat het je zaad echt wel beinvloed. Je lichaam heeft gewoon tijd nodig om nieuwe zaadcellen te maken. Zeker 2 tot 3 dagen wil je aan het maximum zitten.
Er zitten vast nog wel wat zaadcelletjes in je sperma als je elke dag klaarkomt, maar de kwaliteit is minder en er zijn wel minder zaadcellen aanwezig dan.
Bovendien kunnen zaadcellen vrij lang leven in een vrouwenlichaam. ik meende iets van 3 tot 5 dagen?
Dus iedere dag klaarkomen heeft niet eens zo heel veel functie dan.
Edit: Duidelijke taal --> http://www.goeievraag.nl/vraag/elke-dag-aftrekt-zorgt-minder.180341
Maar ik weet wel 100% zeker dat het je zaad echt wel beinvloed. Je lichaam heeft gewoon tijd nodig om nieuwe zaadcellen te maken. Zeker 2 tot 3 dagen wil je aan het maximum zitten.
Er zitten vast nog wel wat zaadcelletjes in je sperma als je elke dag klaarkomt, maar de kwaliteit is minder en er zijn wel minder zaadcellen aanwezig dan.
Bovendien kunnen zaadcellen vrij lang leven in een vrouwenlichaam. ik meende iets van 3 tot 5 dagen?
Dus iedere dag klaarkomen heeft niet eens zo heel veel functie dan.
Edit: Duidelijke taal --> http://www.goeievraag.nl/vraag/elke-dag-aftrekt-zorgt-minder.180341
Pussycat- Ratel
PC, respect voor je antwoord op deze vroeg ochtend Ik denk echter dat het meer een kwestie is van geluk hebben. Vanaf het moment dat wij voor een kindje gingen, hebben wij netjes om de dag geklust. Vorige maand hebben wij rond de eisprong drie of vier dagen achter elkaar geklust, en toen was het raak. Wat ik begrepen heb is dat je nog het beste de dag (of een paar uur) NA je eisprong sex kunt hebbben, omdat je dan het meest vruchtbaar zou zijn. Volgens mij leeft het sperma van een man tot 72 uur in het lichaam van de vrouw, en is het dus eigenlijk net als voetbal, het eitje moet zijn weg kunnen vinden, voor het kan scoren Ik geloof dat je dus het meest vruchtbaar bent op het moment dat je LF begint. Forgive me if i'm wrong.
slaatje- Kletskop
Oh oké, dat wist ik niet. Man en ik hebben het rond de eisprong ook een week iedere dag gedaan, ik was in de veronderstelling dat dat wel effectief zou zijn, haha.
Maar volgens mij doet TO het voor de fun zo vaak. Dus dat is weer een ander verhaal.
Maar volgens mij doet TO het voor de fun zo vaak. Dus dat is weer een ander verhaal.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Nee toch hé?
» Dit is toch gek?
» Zwangerschapsmisselijkheid of toch buikgriep?
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Nee toch hé?
» Dit is toch gek?
» Zwangerschapsmisselijkheid of toch buikgriep?
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: