Zwangerschapsmisselijkheid of toch buikgriep?
+9
Océane
Annemie
Flower_L
strawberry
Pien
Coco
maiadebij
L!ND@
Silver
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwangerschapsmisselijkheid of toch buikgriep?
Sinds vanacht gooi ik alles euit. Ik heb cola geprobeerd, een cracker al gehad alles gaat retour. Aangezien het zondag is er niet veel winkels open zijn was ik wel benieuwd na de huis, tuin en keukentips. Ik weet even niet meer wat ik moet doen... Wie kan me helpen?
Laatst aangepast door Silver op za 8 dec 2012 - 21:31; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zwangerschapsmisselijkheid of toch buikgriep?
Oei, vervelend en erg herkenbaar! Als ik zulke dagen had, bleef alles eruit komen. Ook de dingen die ik anders nog wel kon eten. Bij mij hielp uiteindelijk Emesafene aardig. Even aankijken en anders de ha post bellen? Ik hield zelfs water niet eens binnen, ellendig voel je je dan! Wat verder nog wel eens hielp was pepermunt en dextro. Sterkte!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
ah wat vervelend, zal je net zien in het weekend als alles dicht is!
Verder niet echt tips. Luister goed naar je gevoel, als je trek in iets hebt eet het dan. Maar wel heel rustig hapje voor hapje. (als ik me even beter voelde en trek had, at ik meteen 3 broodjes ofzo. Dat werkt dus niet ) succes!
Verder niet echt tips. Luister goed naar je gevoel, als je trek in iets hebt eet het dan. Maar wel heel rustig hapje voor hapje. (als ik me even beter voelde en trek had, at ik meteen 3 broodjes ofzo. Dat werkt dus niet ) succes!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ze hebben mij nooit iets voor willen schrijven en heb de hele zwangerschap er last van gehad en werkelijk vanalles geprobeerd. Het enige wat mij een beetje hield was een banaan, zowel tegen spugen als maagzuur. Ik spuugde nog wel, maar het kwam er niet meer aan mijn neus uit iedere keer. Jammer genoeg kwam ik hier pas in de laatste of laatste 2 maand achter.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
De ha post heb ik al gebeld. Maar ze willen nu nog niets doen. Ik moest beginnen met ORS en om de 10 min een slokje water. Alleen ik houd niets binnen, ook geen water. Om het halfuur is het raak..
Silver- Ratel
Kan toch ook een griepje zijn, of toch niet zwangerschaps gerelateerd te zijn?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Kan toch ook een griepje zijn, of toch niet zwangerschaps gerelateerd te zijn?
Ja dit dacht ik ook, is het geen buikgriep?
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
strawberry schreef:Pien schreef:Kan toch ook een griepje zijn, of toch niet zwangerschaps gerelateerd te zijn?
Kan, maar verder nergens last van. Dit is allemaal nieuw voor mij.
Silver- Ratel
strawberry schreef:Pien schreef:Kan toch ook een griepje zijn, of toch niet zwangerschaps gerelateerd te zijn?
Vooral omdat het zo ineens is. Het heerst wel...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Nou toen ik zwanger was had ik de eerste 7 weken helemaal nergens last van, maar ineens werd ik ook heel misselijk en duizelig, constant overgeven en dit heeft 37 weken geduurd tot mijn zoontje geboren is, dus het kan zeker van de zwangerschap zijn. Ik heb er ook nooit wat voor gekregen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Silver schreef:strawberry schreef:Pien schreef:Kan toch ook een griepje zijn, of toch niet zwangerschaps gerelateerd te zijn?
Kan, maar verder nergens last van. Dit is allemaal nieuw voor mij.
Kan natuurlijk ook heel goed wel zwangerschapsmisselijkheid zijn maar als ik dit zo lees denk ik als eerste aan buikgriep. Het heerst nu volgens mij ook.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Ik heb vorige week ook 1 dag buikgriep gehad, alles kwam eruit. De buikgriep die nu heerst duurt een dag of 1 a 2. Misschien kun je even afwachten en proberen zo vaak mogelijk een slokje water te drinken. Houdt het na twee dagen toch aan kun je altijd nog iets vragen tegen zwangerschapsmisselijkheid.
Beterschap!
Beterschap!
Gast- Gast
Het eerste wat ik dacht was buikgriep, gezien het zó acuut is en je helemaal niks binnen houdt. Ik ben vorige week ook 4 dagen goed ziek geweest. Bij zwangerschapsmisselijkheid hield ik wel wat meer binnen, soms ook niet, even een paar dagen afwachten is het enige dat je kan doen (en voldoende drinken natuurlijk, qua voeding pakt de baby toch wel wat hij/zij nodig heeft). Beterschap!
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Dankje wel. Ik ben maar weer op bed gekropen. Drinken lukt niet, houd niets binnen. Ik was tot nu toe elke keer wat misselijk. En sinds vanacht dus begonnen met overgeven. Ik kwam beneden ik rook de geur van het eten van gisteravond en daar ging ik. Vandaar dat ik dacht toch zwangerschapsmisselijkheid. Net paar slokjes cola gehad tegen de misselijkheid nou uiteraard ook retour. Ik ga maar weer opnieuw beginnen met water. En ga zoveel mogelijk slapen. Want moe ben ik ook wel behoorlijk.
Silver- Ratel
Bah vervelend! Ik hoop voor je dat het buikgriep is en snel weer verdwijnt, beterschap!!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Klinkt inderdaad heel erg als de buikgriep die nu heerst. Ik heb hem in de afgelopen 6 weken al twee keer gehad, gelukkig de tweede keer een stuk minder heftig dan de eerste keer.
Duurde ongeveer een dag en hield echt niets binnen. In 4 weken tijd is iedereen bij ons ziek geweest, was erg besmettelijk. Mijn zus, man en dochter. Mijn moeder en vriend en mijn man mijn zoon en ik.
Beterschap!
Duurde ongeveer een dag en hield echt niets binnen. In 4 weken tijd is iedereen bij ons ziek geweest, was erg besmettelijk. Mijn zus, man en dochter. Mijn moeder en vriend en mijn man mijn zoon en ik.
Beterschap!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Wij zijn in 2 weken tijd alle 4 ziek geweest, en mijn dochter en ik beide zelfs 2 keer. Klinkt dus gewoon als de griep die nu rond gaat. Erg vervelend, vooral als hij niet helemaal over wil gaan. Je houd inderdaad even helemaal niks binnen dan!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Klinkt als buik griep !
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Het was/is dus idd buikgriep. Sinds vanavond 18u alles weer wat binnen kunnen houden. Tuinkruiden boulion geprobeerd en nu heb ik weer echt trek in in eten. Dat probeer ik morgen wel uit.
Zelf dacht ik echt vandaag, als dit zwangerschapsmisselijkheid is, dan wordt dit nog zwaar....
Zelf dacht ik echt vandaag, als dit zwangerschapsmisselijkheid is, dan wordt dit nog zwaar....
Silver- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Wanneer weer normaal eten na buikgriep?
» Buikgriep en buikkramp
» Buikgriep hebben :(
» Meer mensen buikgriep?
» Wanneer weer normaal eten na buikgriep?
» Buikgriep en buikkramp
» Buikgriep hebben :(
» Meer mensen buikgriep?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: