Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bikini-klaar: wie doet er mee?

+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers

Pagina 14 van 23 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 14 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 6:32

Powerbabe schreef:Hahaha jij bent gek! Mijn buurvrouw keek een beetje gek toen ze toevallig op mijn scherm keek toen ik naar beneden scrolde langs blote buiken en billen.

haha. Hoi buuf van PB smile Alles goed Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 14 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Atelier Madame do 28 jun 2012 - 6:34

Powerbabe schreef:Hahaha jij bent gek! Mijn buurvrouw keek een beetje gek toen ze toevallig op mijn scherm keek toen ik naar beneden scrolde langs blote buiken en billen.

whaha ik zie nu echt zo'n beeld voor me in de UB Very Happy jij studeert toch ook in U.trecht? Welke bieb zit jij altijd? binnenstad of uith.of?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 6:35

Atelier Madame schreef:

whaha ik zie nu echt zo'n beeld voor me in de UB Very Happy jij studeert toch ook in U.trecht? Welke bieb zit jij altijd? binnenstad of uith.of?

Volgens mij zit ze op de U.v.a..

(Inderdaad. Waar Facebook wel niet goed voor is Wink )

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 7:07

Haha, studeer in Amsterdam inderdaad. Dus zit in de UB op de singel.

Gast
Gast

Bericht  Takkie do 28 jun 2012 - 10:08

Wow, Punk'd! Wat een mooie buik! Zo een wil ik ook!

Ik ga proberen een beetje actief mee te kletsen hier, wellicht motiveert me dat ook om de kilo's eraf te krijgen.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Atelier Madame do 28 jun 2012 - 20:42

Powerbabe schreef:Haha, studeer in Amsterdam inderdaad. Dus zit in de UB op de singel.

whaha oke :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 20:51

Whoooo ik hou van het 17 dagen dieet.

Ik ben in 1 dag 1.2 kg kwijt :cheering:

Woog vanmorgen 58.7 Very Happy (en ik begin pas aan dag 3. Joepieee) hahaha

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 29 jun 2012 - 1:53

Wat mag je allemaal eten bij dat dieet, Punk'd?

Ik ga zo weer naar de sportschool Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:09

Suus schreef:Wat mag je allemaal eten bij dat dieet, Punk'd?

Ik ga zo weer naar de sportschool Very Happy

Veel Neutral

Voorbeeld dagje:

Ontbijt:
2 roereieren
1 portie fruit (appel of bijv. aardbeien - fruit met een lage suikerwaarde - dus geen banaan of mango)
1 bakje magere vruchten yoghurt
1 kop groene thee

Tussendoor:
1 portie fruit (zelfde als met het ontbijt)

Lunch:
Salade (sla, uitje, paprika, tomaat, komkommer, kruiden) met gegrilde kalkoenfilet

Tussendoor:
1 bakje magere yoghurt of griekse yoghurt

Diner:
Flinke hoeveelheid vis of zalm lekker zelf kruiden. Met onbeperkt gestoomde worteltjes in bieslook o.i.d. (of brocollie, groene bladgroentes, sla - wat je zelf lekker vind uit de lijst met groentes)

Dit is een dag uit de eerste 17 dagen.

Na deze 17 dagen ga je rustig koolhydraten aan je maaltijd toevoegen en doe je fase 1 en 2 om de dag. (zijn weer 17 dagen)

Daarna ga je 17 dagen elke dag koolhydraten eten (bruine en volkoren varianten).

En de laatste fase 17 dagen is een mengelmoes van de eerdere fases.

De truck is om alle koolhydraten te nemen voor 14:00 uur en na dit tijdstip alleen nog maar eitwitten en vetten te eten. (in fase 1)

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 29 jun 2012 - 5:40

Klinkt allemaal erg lekker eigenlijk, Punk'd! Het lijkt me alleen wel veel werk. Ik ben dan ook erg lui aangelegd Wink Maar bijvoorbeeld 's ochtends voor ik naar mijn werk ga heb ik geen zin om eieren te gaan bakken of een salade te maken om mee te nemen. Een broodje is natuurlijk makkelijker. Maar goed, je moet er natuurlijk ook gewoon wat voor over hebben smile

Ik ben vanmiddag bij de sportschool geweest en was een kilo afgevallen sinds eerder deze week. Dat verbaasde me! Ben alleen bang dat die kilo er morgen weer bij komt. Op Rockin' Park eten we vast niet de gezondste dingen...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 5:44

Punk'd schreef:hahaha wat flauw :P

Maar hij kent je blijkbaar wel goed laughcry

Doe anders 8 minute abs op youtube. Mijn vriend houd dat nog geen 4 minuten vol. Ik de 8 minuten Yes

Daag hem uit!

lol! Hij heeft me te snel goed leren kennen Wink.

Eh nou ja, hij heeft wel gelijk als hij zegt dat alleen buikspieren ook niet nuttig is gezien ik daar nog vetjes heb. Hij heeft het zelf ook inderdaad en wil er ook wel vanaf. Ik zal het eens opzoeken straks. Moest trouwens erg lachen om je tomatenverhaal Very Happy. Net gewogen en nog steeds 55,7, niets erbij gelukkig. Al wordt het nu wel weekend. Beetje minderen met de alcohol dit weekend dan moet het vast goed komen Very Happy.

Bedankt trouwens voor je PM, ik zal zo mijn bankspulletjes erbij pakken en je terug pm'en!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 20:08

Goed bezig zusje!! :cheering:

Ik begin vandaag aan dag 5 van het 17 dagen dieet en ben de afgelopen dagen 2.3 kg afgevallen :cheering:

Woog vanmorgen 57.9 : Very Happy

Mijn vriend zei al..Ik zou maar geen 17 dagen volmaken, dan weeg je straks 30 kg laughcry .. Ik heb hem even gerustgesteld dat dat gewicht niet echt mijn streven is. haha

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 2:24

Haha, lekker punk'd dat het zo lekker gaat!

Ik kreeg dit weekend allemaal opmerkingen dat ik opeens zo dun was en 1 vriendin van een vriendin van mij zei zelfs dat ik niet verder af moest vallen, terwijl ik helemaal niet veel in omvang ben gedaald? Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik heb ook nog gewoon een vetlaag en ik ben maar 1 broekmaat kleiner geworden (ik denk zelfs maar een half) dus ik snap het niet zo goed!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 3:18

Volgens mij val jij ook als eerste bij je taille af of niet?

Ik krijg ook geregeld 'commentaar' dat ik echt geen dunnere taille moet krijgen o.i.d. of dat ik niet mag zeuren. Maar die kont gaat er niet als eerste af en onder een broek vind ik het prima. In de winter ben ik er niet mee bezig, maar zonder broek is het gewoon slapjes haha Laughing

Tja dat zien die mensen natuurlijk niet laughcry (of misschien wel ik weet niet hoe het er in jou kringen aan toe gaat hahaha Wink Noo grapje Wink )

Maar ik kan inderdaad hetzelfde zeggen als de rest. Je hebt echt een prachtig figuur! Mooie zwanen polsen, sierlijkheid ten top! I love you

Maar als je zelf vindt dat het nog iets strakker kan dan is dat je goed recht Wink

(Zo dat waren veel smileys :P )

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 2 jul 2012 - 3:28

Ja ik moet wel toegeven dat ik dat soms wel moeilijk vind, of althans.. dat ik toch wel denk 'joh, er hoeft toch niks af?!' Ik had dat ook bij m'n zusje afgelopen weekend. Mennn, wat een lijntje, ik heb haar nog nooit zo dun gezien en ze krijgt ook echt een mooi getoned lichaam, en dan zit ze nog te zeggen dat haar buik platter moet. Dan denk ik wel echt van 'Ehm schat..Kijk eens naar mij?!' Ik flubber er echt naast..

Maar ik weet ook dat dat gewoon persoonlijk is, dat ieder zo z'n eigen mening over z'n lichaam heeft en het alleen maar goed is dat ze er wat mee doet. Dus ik probeer het dan maar te rationaliseren, want ik weet dat m'n zusje, of zoals jullie, er ook gewoon hard voor werken en dus dat je echt wel eisen mag stellen, maar toch voelt het soms gewoon stom. Maar hoop dat je snapt dat ik dat niet verkeerd bedoel.

Maar de foto's van 't weekend terugziende, doet me wel realiseren dat ik gewoon echt nog niet klaar ben met afvallen, en dus ben ik maar de natuur ingedoken zonet! Heb 4,3 km hardgelopen, waarvan wel steeds af en toe een minuut wandelen, maar het viel me echt alles mee. De omgeving is hier zo mooi, echt had geen idee dat ik echt op letterlijk 1 minuut lopen een heel bos naast m'n nieuwe huis had en ik heb het zelfs gered tot aan de Amstel! Dus trainen en hopelijk kan ik over een tijdje dat hele rondje lopen, heerlijk in de natuur en toch de (Station Amstel, RAI en WTC) skyline van Amsterdam op de achtergrond! Zo leuk!
Voelde me toch wel weer trots dat het zo goed ging.

Edit: En Powerbabe, ik zou het toch ook maar als compliment opvatten. Jij weet zelf echt je grenzen wel, en wat je doel is, dus in elk geval fijn dat het te zien is. Mensen hebben toch altijd een mening..

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 3:39

Ik snap wat je bedoelt Marin. En ik voel me soms wel eens bezwaard om erover te beginnen bij bijv. mijn zus (zij is wel een kilo of 15/20 zwaarder en 10 cm korter). Daarnaast heeft ze er ook een wel harde mening over (Wat vind je dan wel niet van mij... - maar goed daar let ik dus niet op - :P dus ik hou voortaan mijn mond op het onderwerp. Maar ik begrijp het wel. Ik ben ook echt wel blij met het lichaam wat ik heb (en waar ik voor werk! Want ik eet echt vrij weinig slechte dingen).

Maar wat goed dat je hebt hardgelopen. Het is echt een kwestie van opbouwen en doorzetten. Voordat je het weet loop je 3km aan 1 stuk, 4 5 6km.. Ik vond echt dat ik het heel snel had opgebouwd! En na het rennen voel je je toch ook echt trots en gezond. (tenmiste ik wel haha laughcry )

Anders kun je ook Runkeeper op je telefoon installeren. Dan kun je vooraf een route uitstippelen en weet je precies hoeveel km dat is. Of je neemt hem gewoon mee als je naar buitengaat en loop zoals je wilt en dan houd runkeeper het bij via GPS.

(Je ziet dan je gemiddelde snelheid, je afstand, hoeveel meter je geklommen hebt en een google maps kaartje van waar je hebt gelopen.) Ook heb je streetteam dat je elkaar kan steunen. Chipp heeft het ook! (Yeeah zij is mijn eerste vriend op runkeeper haha) Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 2 jul 2012 - 4:08

Hahaha ja ik ben dan dus net zoals jouw zus Wink Behalve dat ik hopelijk geen nare opmerkingen naar haar maak, maar soms denk ik 't wel een beetje.
In het foto topic kan je ook zien hoe bloedmooi m'n zus is... Ik ben daar wel eens jaloers op maar niet op een vervelende manier. Maar gewoon meer van dat gewoon echt elke mannelijke vriend van mij die haar ontmoet, geïnteresseerd is in in haar, en iedereen haar echt altijd zo mooi vindt. Is ze ook..Maar soms gewoon stom. En het is niet zo dan ik dan maar de brains heb gekregen, want met haar PhD komt ze ook een heul eind Wink

Maar nee hoor, bovenal hou ik heel erg van haar en gun ik haar al die goede genen natuurlijk erg. Bovendien werkt zij er ook hard voor, 3 x per week sporten... en ik heb die kilo's er, naast dat ik er wel iets meer aanleg voor heb dan zij, er gewoon zelf aangegeten.

Ja hardlopen ging echt lekker. Dit was les 1 van Start to Run (weer opnieuw begonnen na lange tijd), maar heb er nog een stukje langer aangesmokkeld, want ik liep door Ouderkerk aan de Amstel, en precies op het moment dat ik door het centrum liep (daar zitten mensen op het terras aan het water, dus die zullen ongetwijfeld mensen kijken), was het de laatste rustpauze, dus toen heb ik nog even een minuutje of 2 er aan vast gesmokkeld met rennen, anders geneerde ik me zo als ik langs liep.

Ik heb 'vroeger' wel meer hardgelopen, in Cambridge onder andere, en daar ging het ook al erg lekker. Ik gebruikte in Den Haag wel eens de RunKeeper app, maar daar kon ik gewoon niet lekker lopen zo midden in de stad. Dit vind ik dus veel fijner.
Maar wil overmorgen proberen of ik de RunKeeper app aan kan zetten voor het tracken en meten van de km en route, maar dan tegelijkertijd de Podcast van STR er op zetten voor de motivatie, tempo en les.
Jij gebruikt het dus ook?

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 4:09

Ik snap dat wel Marin. Maar ik heb voor mezelf een streven en het is niet zo dat ik dan over anderen denk dude, jij bent nog erger. Helemaal niet zelfs. Ik ben niet ontevreden, maar ik wil gewoon van de slappe billen af haha!

Het klopt inderdaad dat het bij mij als eerste van mijn taille af gaat en die is al smal van zichzelf, dus dan ziet het er al snel indrukwekkend uit terwijl mijn kont echt om te huilen is. Dus ik vind het fijn dat mensen het zien, maar arelax als ze zich zorgen om me gaan maken, want dat is gewoon echt niet nodig. Ik eet echt gewoon gezond en zelfs meer chips en chocola dan goed voor me is. Heb gewoon nog een vetlaag en slappe billen dus er is niks aan de hand hahaha.

Super goed van je dat je zo'n stuk gerend hebt Marin! Zag een foto en ziet er inderdaad heerlijk uit! Runkeeper is inderdaad een fijn programma.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 4:17

We kunnen voortaan eten wat we willen. Ik heb DE oplossing gevonden voor deze slappe billen bende :nopompom:

Echt very hot om te zien ook :cheering: :P - PUSH UPPP Laughing
Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 14 Art_large_507263

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 4:19

Hahahaha dat ziet er ook echt niet uit alsof het lekker zit.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 2 jul 2012 - 4:25

Hahaha very charming indeed!
Laughing

Ik had laatst trouwens wel een corrigerend broekje bij de Bijenkorf gekocht, maar die is echt veel te lang, er zit nog een heel kanten stuk onder.. Wel lekker qua benen schuren in de zomer, maar ben bang dat menig jurkje of rokje toch te kort er voor zal zijn en dat je net dat kanten randje ziet. Toch maar stukje afknippen denk ik, want verder is ie op zich wel fijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 4:35

Balen zeg! Zonde om erin te knippen, maar als je hem anders niet gebruikt.

Ik heb in de sale een keer een correctiehempje gekocht. Wat een vervelend onding is dat. Hij kruipt de hele tijd omhoog en dan zit alle stof in mijn taille :P . Ding ligt ergens onderin mijn kast. (Kreeg het ook ontzettend heet, het zweet stond tussen mijn lijf en dat hempje :nopompom: pff)

Gast
Gast

Bericht  Sorrento ma 2 jul 2012 - 20:01

Haha Marin, ik heb inderdaad ook zo'n broekje dat als je niet oplet onder je jurkje uitkomt. Veeeery charming indeed!

Ik ben even een tijdje heel slecht bezig geweest, maar er zit nu weer een stijgende lijn in. Zondag heb ik 11 km hardgelopen, gisteren ongeveer 4 en ik trek nu weer mijn hardloopschoenen aan voor een rondje van circa 4 km.
Qua eten en drinken gaat het ook weer beter: Sinds een kleine week geen biertjes en bitterballen meer en mijn maaltijden worden langzamerhand ook steeds meer Amber proof. Vanavond heb ik een heel leuk feestje, leukste feestje van het jaar ongeveer, maar ik heb donderdag tentamen, dus ik ga me inhouden qua drankinname. Misschien probeer ik het zelfs wel helemaal op water te doen!

Veel succes allemaal!
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Poubelle di 3 jul 2012 - 18:38

Happy happy joy joy, ik stond net op de weegschaal en die gaf 70.2 aan! :cheering:

Ik heb wel 3 dagen buikgriep gehad, maar hopelijk geeft dit getal mij nog meer motivatie om gezond te blijven eten en te blijven sporten.
Het jammere vind ik dat er volgens mij vooral kilo's van m'n bovenlichaam zijn verdwenen, en n klein beetje van m'n 'ploepjes' en vrijwel niet van m'n buik en benen..
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 21:39

Irritant het Pixie dat het nooit het eerst weg gaat waar je het wilt!

Maar fijn dat je wat gewicht kwijt bent en hoop dat je gemotiveerd blijft!

Ik stond vanmorgen op de weegschaal en was weer een 200 gr. lichter, joepie! 200 gr ook echt haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 23 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: