Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bikini-klaar: wie doet er mee?

+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers

Pagina 18 van 23 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 18 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Kowalski wo 11 jul 2012 - 1:17

Succes Punkie! You go girl! Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 18 281626781

Ennuh, even forummen ter afwisseling is best geoorloofd hoor! Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 18 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 18 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 6:09

Punk'd schreef:Maar ik mag hier niet komen nu haha.

Ik wil eigenlijk de aankomende 3 weken niet forummen omdat ik echt mijn afstudeergesprek wil halen. Bleehg haha. dus ik ga me uitloggen. Misschien helpt dat.

Heeel veel succes iedereen :O Ik ga mezelf begraven in ontzettend veel werk.

Ik kan je voor 3 weken bannen als je wilt angel

Hier gaat het langzaam maar gister zowaar 55,5. Ik moet alleen van mij luie reet afkomen als ik mijn buik kwijt wil, das lastiger laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 6:47

Zusje schreef:
Punk'd schreef:Maar ik mag hier niet komen nu haha.

Ik wil eigenlijk de aankomende 3 weken niet forummen omdat ik echt mijn afstudeergesprek wil halen. Bleehg haha. dus ik ga me uitloggen. Misschien helpt dat.

Heeel veel succes iedereen :O Ik ga mezelf begraven in ontzettend veel werk.

Ik kan je voor 3 weken bannen als je wilt angel
Hier gaat het langzaam maar gister zowaar 55,5. Ik moet alleen van mij luie reet afkomen als ik mijn buik kwijt wil, das lastiger laughcry

haha bedankt voor het meedenken. Erg lief van je Wink

Maar 's avonds mag ik wel even wat berichtjes posten haha. Overdag log ik me gewoon uit (vanmiddag heb ik wel even zitten lezen zonder de posten trouwens. hahaha laughcry .. dat mag ook niet!)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 2:49

Ik heb echt niet zo'n goede week. Heb steeds echt zin in ongezonde dingen en kan me ook moeilijk bedwingen :s gister ging het de hele dag heel goed, eet ik vlak voor het slapen gaan een cornetto :s. Vandaag ben ik aan het oppassen en ik kom teveel in de verleiding hier. Heb al weer snoep en chips in mijn mond gestopt. Niet veel maar dan baal ik toch omdat ik me voorgenomen had dat vandaag weer een goede dag werd. Maar goed, mag niet klagen verder. Morgen weer een dag Wink.

Ik merk dat ik mezelf heel moeilijk kan motiveren om te gaan hardlopen, zo het eigenlijk vaker moeten doen. Hoe motiveer jij jezelf? Zaterdag ga ik wel weer bootcampen, joepie! En zondag raften haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 4:28

Ik heb de afgeloepn 2 dagen ook echt klote gegeten.

Zat in mijn maag met dat hele afstudeergedoe. Ik had eigenlijk helemaal geen honger maar toch maar wat eten. Toen weer misselijk.. Toen chips gepakt (ik bedoel.. hoe dom laughcry ) bleehg.

Ik heb in iedergeval mijn eetlust nu weer terug en ben daar toch wel blij mee. Hardlopen staat hier echt op een ontzettend laag pitje. Ik neem me iedere keer voor om te gaan na mijn schoolwerk maar dan ben ik er gewoon helemaal klaar mee, ontzettend lui/moe en wil ik gewoon op de bank ploffen.

Van het weekend ga ik wel echt weer een flink stuk lopen. Want anders kakt het volledig in en dat vind ik zonde.

Sorryy.. ik heb op het moment zelf ook echt weinig motivatie.. dus geen opbeurende woorden Mad Kan zelf ook wel een schop onder m'n kont gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 12 jul 2012 - 4:32

Bah hier hetzelfde. Ik was gisteren een avondje alleen, omdat m'n vriend in Duitsland was... En direct had ik een zak chips gekocht en opgegeten. Ben er niet van aangekomen ofzo, maar het voelt gewoon slecht. Ik kan dat gewoon niet in m'n eentje, sterk blijven. Ergens wel 'fijn' om te lezen dat jullie ook even een baalweekje hebben. Volgende week gaan we er weer voor?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Kowalski do 12 jul 2012 - 4:35

Come on girls! Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 18 281626781 Koko gelooft in jullie! Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 18 3079029344

*Geeft even een dikke vette trap onder jullie kont!*
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  SoGood do 12 jul 2012 - 4:44

Ik ben dan niet echt aan het lijnen want ik ben al slank maar dat wil ik ook graag zo houden dus ik mag van mezelf gewoon niet snoepen door de week.

Nu ben ik geslaagd en nu komt iedereen aanzetten met Baileys, tompouzen, appelflappen en wil m'n vriend me steeds mee uit eten nemen. Hartstikke lief natuurlijk en het voelt super stom en ondankbaar om er 'nee' tegen te zeggen maar ik voel m'n zijkantjes alweer groeien. Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 18 1270000679
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  SoGood do 12 jul 2012 - 4:44

Oja, en ik was ook super goed bezig met hardlopen.. Nu is er iets in mijn knie geschoten waardoor ik al blij ben dat ik nog net van de trap kan lopen zonder al teveel pijn. Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 18 1270000679
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 4:49

Bij mij gaat het er nog steeds vanaf wel. Heb weinig verleiding al had ik de afgelopen 3 dagen steeds geen brood in huis en moest ik dus ergens wat halen. Gister was dat minder, de AH waar ik was, was tijdelijk dicht en het enige in die straat was een broodje döner hmmm. Heb alleen het broodje met vlees genomen maar ja, dan teer ik de hele dag op 1 zo'n broodje; is ook niet goed. Gisteravond dan wel gewoon normaal gegeten; lang leve een vriend die gewoon kookt :cheering:. Ik ben nog steeds 'lui' maar zit wel nu op de, zojuist gewogen, 55,2 :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 5:28

Haha sogood dat is inderdaad verleidelijk want het is natuurlijk wel een feestje waard!
Ik ken het hoor Marin, ik vind het in mijn eentje ook wel eens lastig. Sommige situaties brengen je gewoon in verleiding en daar kun je niet altijd nee tegen zeggen. De kunst is bij mij alleen om niet altijd ja te zeggen Hahaha!

Jij hebt een goed excuus punkie. Nog drie weken knallen lieverd, you can do it!

Gast
Gast

Bericht  Suus do 12 jul 2012 - 5:41

Ik vind avondjes alleen thuis zijn ook het moeilijkst. Ik wil er dan voor mezelf een gezellig avondje van maken en dan komt algauw de chips op tafel. En in plaats van dat ik wat in een bakje gooi, laat ik de zak dan naast me staan...

Hardlopen heb ik ook steeds geen zin in, wilde vandaag gaan, maar vond ongesteld zijn wel een goed excuus Wink Heb wel gefitnesst, maar niet lang genoeg eigenlijk. Zaterdag moet ik weer lopen van mezelf!

Heb me net nog wel gewogen bij de sportschool en er was 0,8 kg vanaf sinds maandag: nu 71 kilo Very Happy Ik hoop dat ik eindelijk weer eens onder de 70 ga komen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin do 12 jul 2012 - 5:42

Suus schreef:Ik vind avondjes alleen thuis zijn ook het moeilijkst. Ik wil er dan voor mezelf een gezellig avondje van maken en dan komt algauw de chips op tafel. En in plaats van dat ik wat in een bakje gooi, laat ik de zak dan naast me staan...

Ja precies! En dan denk ik hmmm ik ga lekker mezelf verwennen.. en dan heb ik eenmaal iets lekkers in m'n hoofd en heb ik daar zo'n zin in en kan ik het niet weerstaan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:23

Powerbabe schreef:Haha sogood dat is inderdaad verleidelijk want het is natuurlijk wel een feestje waard!
Ik ken het hoor Marin, ik vind het in mijn eentje ook wel eens lastig. Sommige situaties brengen je gewoon in verleiding en daar kun je niet altijd nee tegen zeggen. De kunst is bij mij alleen om niet altijd ja te zeggen Hahaha!

Jij hebt een goed excuus punkie. Nog drie weken knallen lieverd, you can do it!

Lieeeff I love you

Morgen heb ik even een rustdagje ingepland. Ga wat leuks doen met K. Very Happy (we weten alleen nog niet wat haha)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:45

Goed zo! Sanadome? Haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 18:13

Yaaaaaaay :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: I made it! Ik weeg zojuist en: 54,8 :dance:

Zo, ik ben klaar als je het mij vraagt. Ik wil nog steeds wel van mijn luie reet afkomen maar het gewicht is er. Als het goed is ga ik zondag zwemmen met mijn vriend dus dat is al een begin smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 20:10

Jeeeej! Gefeliciteerd zusje!! Super goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 21:06

Goed zo Zussiee!! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 12 jul 2012 - 21:06

Vanochtend was ik 66,3 Very Happy... en ik heb gisteravond gewoon nog 2 pannekoeken als toetje gehad Laughing
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 1:26

Haha, altijd fijn AM!

Ik woog vanochtend gewoon 65,8! En dat terwijl ik al ontbeten had, zo chill! Nog 800 gram en dan zit ik gewoon op mijn streefgewicht! En dat terwijl ik gister echt dacht dat ik alles er wel weer aan gegeten zou hebben haha. Nog 800 gram en dan ben ik gewoon 10 kilo afgevallen, zo bizar, ik voel me helemaal niet dunner..

Gast
Gast

Bericht  Guus vr 13 jul 2012 - 1:32

10 kilo sinds wanneer? Dat ik je zag?
Wat, hoe, waarvandaan dan? Haha Wink

:cheering:

En dan is het nu tijd voor de bikini foto's Yes
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 1:38

Haha ja bizar he. De eerste 5 waren er de laatste keer al wel af toen ik je zag. Dat is geleidelijk gegaan doordat ik veel meer ging fietsen naar mijn werk. En de laatste 5 is heel snel gegaan, door geen chips meer te eten hahaha erg eigenlijk he. Dat is eigenlijk het enige wat ik echt veranderd heb. 10 kilo chips er af :P.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 1:43

Goed beziggg!! :cheering:

Hebben de wortels toch geholpen gisteren avond Wink

Heb net een rondje met m'n vriend hardgelopen, 3km.. Hij hielt het makkelijk vol, dus volgende keer doen we samen 4. Zelf wil ik woensdag nog een rondje doen van 6km.

Heb mijn doel bij runkeeper op 8 km liggen voor 31 juli. Dus moet wel blijven trainen anders wordt dat hem niet haha Laughing

Qua gewicht hang ik een beetje tussen de 58 en 59 in. De laatste paar dagen weer 59 dus toch weer een beetje opletten. Maar komt goed. Het gaat weer best lekker Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 1:59

Als je daar tussen blijft hangen is het prima toch! Leuk dat jullie nu samen gelopen hebben. Is wel wat gezelliger toch?

Haha ja die wortels deden het!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 23:43

Laatst aangepast door Powerbabe op za 14 jul 2012 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 23 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: