Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bikini-klaar: wie doet er mee?

+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers

Pagina 15 van 23 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 15 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Takkie di 3 jul 2012 - 23:11

Ik was vanmorgen weer 300 gram lichter. Het gaat wel heel langzaam, zeker als ik zie hoe snel jullie afvallen. Maar goed, beter langzaam omlaag dan snel omhoog Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 15 394967
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 15 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 23:26

Takkie schreef:Ik was vanmorgen weer 300 gram lichter. Het gaat wel heel langzaam, zeker als ik zie hoe snel jullie afvallen. Maar goed, beter langzaam omlaag dan snel omhoog Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 15 394967

Voor langzaam afvallen is wel meer te zeggen eigenlijk hoor. Is eigenlijk een stuk gezonder. Ik weet niet precies wat voor schema je nu aanhoudt qua voeding en beweging, maar als het iets is wat goed vol te houden is dan lijkt me dat structureel uiteindelijk beter!

Gast
Gast

Bericht  Takkie di 3 jul 2012 - 23:51

Het werkt wel voor me, ik eet voldoende en beweeg regelmatig. Ik denk ook dat ik wat ongeduldig ben, ik wil eigenlijk voor m'n ogen zien dat ik kilo's afval Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 15 394967 Ik probeer ook dat koolhydraatarme dieet, maar dat werkt niet altijd. Ik ben veel te gek op brood, dus ik doe het anders. En als dat gaat, vind ik het ook best.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Jerry wo 4 jul 2012 - 1:06

Hier gaat 't niet zo goed... Ben niet meer écht ziek, maar nog wel snipverkouden. Nu al 3 weken niet gesport Embarassed Het afvallen gaat ook niet goed en zondag al op vakantie... Dusss, bikiniklaar word ik niet meer voor de vakantie :P

Mijn nieuwe doel: frisse start ná de vakantie :cheering:

Voordeel dat ik wat zwaarder ben dan dat ik wil: m'n boobies zijn weer wat groter :dance:
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin wo 4 jul 2012 - 2:10

Jerry schreef:

Voordeel dat ik wat zwaarder ben dan dat ik wil: m'n boobies zijn weer wat groter :dance:

:cheering:

Haha altijd leuk voordeel!

Maar dingen zoals ziek zijn enzo kan gewoon gebeuren, daar heb je verder geen invloed op. Probeer op vakantie gewoon niet te veel te eten, juist in de warmte kan je ook goed salades eten enzo, en dan valt de schade vast wel mee.

Ik heb net weer hardgelopen! Met nog spierpijn van de vorige keer (eergisteren, om de dag dus, wil 3x per week), ging het minder goed dan gehoopt, maar ik heb de hele les uitgelopen. Het rondje was wel kleiner, maar 2,5 km en eigenlijk was het te kort want ik moest nog een extra ommetje vlak om m'n huis heen. Nog even zoeken naar de goede route dus, allerlei verschillende bospaadjes per keer proberen.

Verder heb ik net in het 17 dagen dieet topic geschreven dat ik twijfel of ik daar aan mee zal doen of niet..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Jerry wo 4 jul 2012 - 2:53

@ Marin, dat was ook mijn plan! Lekker veel salades en fruit eten :cheering:

Het 17dagen dieet lijkt me niet echt wat... Ik begreep dat het 'rondes' van 17 dagen zijn... Maar wat als je helemaal klaar bent? Of schrijft 't boek ook een soort van 'nu ben je klaar, vanaf nu moet je zo blijven eten' voor?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Marin wo 4 jul 2012 - 2:57

Jerry schreef:@ Marin, dat was ook mijn plan! Lekker veel salades en fruit eten :cheering:

Op vakantie vind ik fruit en groenten ook altijd zo veel lekkerder smaken. Van die Italiaanse tomaten enzo! Geen idee waar je heen gaat hoor, maar dat mediterrane sfeertje voegt al zo veel toe aan de smaak Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 9:50

Jerry schreef:@ Marin, dat was ook mijn plan! Lekker veel salades en fruit eten :cheering:

Het 17dagen dieet lijkt me niet echt wat... Ik begreep dat het 'rondes' van 17 dagen zijn... Maar wat als je helemaal klaar bent? Of schrijft 't boek ook een soort van 'nu ben je klaar, vanaf nu moet je zo blijven eten' voor?

Cyclus vier is inderdaad zo ingedeeld en bedoeld dat het je levensstijl wordt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 1:40

Jeuhh vanochtend 67,6. Gaat goed. Alleen moet ik meer trainen om wat strakker in mn vel te komen. Morgenochtend weer 6 km hardlopen en nu maar even wat buik en bilspier oefeningen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 18:51

Goedemorgen! Hoe gaat het met jullie?
Ik ga zo weer hardlopen met een vriendin en dat is ook een half uur heen en terug fietsen dus heb ik lekker veel beweging vandaag.

Toen ik net op de weegschaal stond was ik 67 kilo precies yeah! Dus nog 2 kilo te gaan. Ik denk alleen dat ik dan nog steeds niet tevreden ben want er is amper vet van m'n benen en billen af.. Dus daar moet aan getraind worden. Irritant is dat hè dat het het minst weg gaat waar je het het liefste wilt haha. Of ben ik de enige?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 20:06

Zoo vroege vogel Wink

Echt heel goed bezig!! Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 15 281626781 Gewoon goed blijven door sporten dan worden die vetjes vanzelf minder Wink

Hier gaat het gewoon goed. Ben gestopt met het 17 dagen dieet, want werd daar chagerijnig van, moe, pukkelkop, duizelig, buikpijn, niet naar de wc kunnen. Had het idee dat mijn lichaam daar echt niet blij van werd.

Nu eet ik dus gewoon weer koolhydraten maar wel tot 16:00 uur. (en 's avonds een heel klein beetje of als ik genoeg aan groente heb niets).

Schommel de afgelopen 4 dagen tussen de 58.3 en 58.5. Als ik dat nou kan vasthouden ben ik echt heel tevreden. Voel me op deze manier helemaal top. Kan toch redelijk eten wat ik zelf wil, heb energie om te sporten en vind het een net gewicht voor mijn lengte. (Woow ben nog nooit zo positvo geweest haha). Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 15 281626781

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Marin do 5 jul 2012 - 20:34

Oh ik haat mijn weegschaal.
Ik ga er drie keer opstaan zonet, drie keer op exact dezelfde plek en geeft ie drie verschillende gewichten aan: 72,6 72,0 en 70,5
Ja hallo welke is het nou.
Bij de ene ben ik alleen maar aangekomen, bij de ander 200 gram afgevallen en bij de laatste bijna twee kilo. Maar in hoeverre klopt dat start gewicht dan?!

Aargh dit demotiveert echt enorm en het is ook al te warm en geen zin in hardlopen. Bah.

En nou weer 72.1 en 71.9! Argh! Daar heb je toch niks aan. Maar ik hou t wel op 72.1, dan ben ik tenminste 100 gram afgevallen in een hele week. laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus do 5 jul 2012 - 21:04

Ik heb precies hetzelfde, Powerbabe, alleen andere zones Wink Ik ben op zich qua gewicht niet echt te zwaar (wel zwaarder dan jij, maar goed Wink), ik woog gisteravond 71,9 kg. Ik ben tevreden over mijn benen, billen en armen, maar er gaat maar geen vet van mijn buik en daar zit nu echt te veel! Ik weet ook niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken. Ik train mijn hele lichaam, maar ik zie alleen mijn benen strakker worden en dat vind ik niet nodig.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Suus do 5 jul 2012 - 21:05

Wat irritant van je weegschaal, Marin! Misschien een nieuwe, betrouwbare, kopen? Ik heb zelf niet eens een weegschaal, weeg me altijd in de sportschool, ga er maar vanuit dat die betrouwbaar is Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 21:06

Ik snap er niks van marin! Je eet toch gewoon goed en beweegt meer?

Goed dat je zo positief bent punk! Je mag ook echt trots op jezelf zijn.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 5 jul 2012 - 21:12

Powerbabe schreef:Ik snap er niks van marin! Je eet toch gewoon goed en beweegt meer?

Nee ik denk echt dat het aan de weegschaal ligt. Ik dacht gisteren al te zien dat m'n gezicht iets smaller was, en net in de spiegel ziet m'n taille er ook slanker uit en hij's scheef! Wink De ene kant is meer getailleerd dan de ander nu hahaha. Dus tja, ik ga er maar gewoon vanuit dat ik toch gewoon afval (dat kán haast niet anders), en dat die weegschaal gewoon ruk is. Klote, want ik heb net mijn eigen weggegooid, omdat er bij m'n vriend al eentje stond. Maar die blijkt nu dus zo raar te doen. Ik weet dat het maar op een paar honderd gram aankomt, maar toch, dat is toch frusterend.

Wel stom dat jij niet afvalt op de plekken waar je wilt. Hopelijk lukt dat met de laatste beetjes nog wel, je bent al zo ver gekomen!

Punk'd, goed dat je gestopt bent met dat dieet. Ik ga het denk ik ook niet volledig volgen, daarvoor is het me te agressief en intens. Ik vind het ook echt een heel mooi gewicht voor jou! Nou lekker volhouden met die positieve spirit! :cheering:

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 21:52

Fijn dat je wel resultaat ziet! Gewoon lekker die weegschaal links laten liggen. Zou anders een nieuwe kopen want een zakkend gewicht is wel goed voor de motivatie!

Gast
Gast

Bericht  Rouge vr 6 jul 2012 - 5:25

Marin, ik heb precies hetzelfde met onze weegschalen (zie topic over 17 dagendieet). Moedeloos word je ervan haha, jet scheelt bij mij ook zo 1,5 kilo als ik hem verplaats. En ook al ga ik er 10 keer achter elkaar op staan, elke keer geeft is weer war anders aan..dus ik laat em gewoon op 1 plek staan en ga er voortaan niet 10 keer op staan. Je kunt ook de centimeter gebruiken om bij te houden of e bent afgevallen. Of een broek die te strak is als Graatmeter.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 2:45

Ik ben echt even perplex. De broek die ik als een soort van streven had om weer goed aan te kunnen... Is echt VEEL te groot nu. Ik ben echt trots op mezelf! Yeah! All the hard work pays off!Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 15 0d49260d

Gast
Gast

Bericht  SoGood ma 9 jul 2012 - 2:55

Mooi PB!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 2:55

Wauw, wat een mooie (lees strakke) buik heb je!
Hoeveel ben je inmiddels kwijt?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 3:25

Mooi, PB!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 3:33

Thanks ladies!

Ik was op mijn zwaarst 75/76 kilo en ben nu 67 dus zo'n 8 kilo kwijt.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel ma 9 jul 2012 - 3:36

Wooo PB! :O ik dacht even dat Punk'd een foto plaatste! Wat een strak buikje!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 3:37

Haha zo strak als die van punk'd is mijne niet hoor. Zij heeft gewoon een sixpack :O .

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 23 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: