Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bikini-klaar: wie doet er mee?

+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers

Pagina 13 van 23 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 13 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 4:15

Oeeh ik ga ze wel roosteren. Dan rooster ik de paprika mee.

Sla rauw vind ik niet erg. Dat lust ik ook wel tussen een hamburger broodje o.i.d. Maar paprika en tomaat vind ik alleen lekker als ze een beetje warm zijn. (Er komt even een sushi momentje boven.. Ik hou gewoon niet van koud eten laughcry ).

Dus als ik ze rooster en ik gooi ze daarna in de sla. Lijkt me best lekker Very Happy

Cherrytomaatjes heb ik laatst geproeft. Liep ik heel stoer de woonkamer in:"Schaaaat, ik heb een tomaatje in mijn mond!!".

K:"heb je er al op gekauwd" ..
Ik:" Nee wacht even.." - kauw--- splat, heel dat tomaatje in mijn mond uit elkaar.. brrrr hahahaha.. Ik trek een vies gezicht
K:"Begint kei hard te lachen, moet je huilen?"
Ik:"Ieehww vies, slikken slikken"

Ik:"Whooo ik heb een tomaatje gegeten!!" Very Happy

Zo was het ongeveer.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 13 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Marin wo 27 jun 2012 - 4:24

Hahahaha sukkel. Maar ik ben trots op je, je hebt een tomaatje gegeten.
M'n vriend stuurde laatst een whatsappfoto toen ie 18 cherry tomaatjes in z'n mond had. Ook zo very charming.

Wat voor sla eet je dan? Want je hebt sla en sla natuurlijk. Van die crunchy ijsbergsla vind ik alleen lekker met een yoghurtdressing bijvoorbeeld, maar ik ben zelf echt gek op rucola, veldsla en spinazie.

Je hebt ook lauwwarme dressings of inderdaad gebruik maken van geroosterde groenten in salades, en dan heb je al een heel ander gerechtje dan zo'n bak sla uit de koeling.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 4:32

Ik heb nu jonge eikenbladsla melange gehaald. Die vond ik er mooi uitzien.

De lekkerste sla vind ik van die hele donker groene sla. Die vind ik het meest 'sappig'. Rucola deed ik wel eens in de mexicaans maar die vind ik eigenlijk te hard. Vooral die takjes eraan.

Ik ga trouwens even koken. Eens kijken wat ik van Dr. Mike Moreno mag eten Wink

Gast
Gast

Bericht  Jerry wo 27 jun 2012 - 4:32

*klaagmodus aan* ik ben nog steeds ziekig, als ik thuis kom uit m'n werk, duik ik eerst voor 2 uur m'n bed in en 's avonds ben ik ook niet te verslepen... En nu heb ik ook nog bijholte-ontsteking Cry *klaagmodus uit*
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Poubelle wo 27 jun 2012 - 4:33

Punk'd schreef:Oeeh ik ga ze wel roosteren. Dan rooster ik de paprika mee.

Sla rauw vind ik niet erg. Dat lust ik ook wel tussen een hamburger broodje o.i.d. Maar paprika en tomaat vind ik alleen lekker als ze een beetje warm zijn. (Er komt even een sushi momentje boven.. Ik hou gewoon niet van koud eten laughcry ).

Dus als ik ze rooster en ik gooi ze daarna in de sla. Lijkt me best lekker Very Happy

Cherrytomaatjes heb ik laatst geproeft. Liep ik heel stoer de woonkamer in:"Schaaaat, ik heb een tomaatje in mijn mond!!".

K:"heb je er al op gekauwd" ..
Ik:" Nee wacht even.." - kauw--- splat, heel dat tomaatje in mijn mond uit elkaar.. brrrr hahahaha.. Ik trek een vies gezicht
K:"Begint kei hard te lachen, moet je huilen?"
Ik:"Ieehww vies, slikken slikken"

Ik:"Whooo ik heb een tomaatje gegeten!!" Very Happy

Zo was het ongeveer.

Whaha, eindelijke een lotgenoot! Dit had een actie voor mij kunnen zijn.
Ik houd ook niet van sla en tomaten. En ui. Daarom eet ik ook vrijwel nooit een salade.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  SoGood wo 27 jun 2012 - 4:42

Shit, ik ben helemaal nog niet bikini klaar want ik heb voor dit jaar nog geen nieuwe bikini. Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 13 1270000679

Iemand tips?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Jerry wo 27 jun 2012 - 5:02

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 13 101618_000000D

Deze (broekje en topje) bij de Hunkemoller gekocht voor 6,95 Very Happy (oké, had wel 10 euro spaartegoed, maar dan nog, nog geen 17 euro voor zo'n leuke bikini :cheering: )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Suus wo 27 jun 2012 - 5:46

Koude tomaten vind ik ook niet lekker Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SuzieQ wo 27 jun 2012 - 5:59

Ik doe ook mee! Ik ben de afgelopen 2 weken al flink aan het sporten (4x per week, steps, bodyshape, fitness en hardlopen), zo vaak mogelijk op de fiets naar mijn werk (12,5 km) en gezond eten. Nou het resultaat is een kilo erbij Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 13 1371890812 . We zullen maar zeggen dat het spieren zijn..

Ik loop meestal 10 km achter elkaar, daar doe ik precies een uur over, mijn streven is nu de 10 km in 55 minuten.

Ik wil even gaan uitzoeken hoe ik wat efficienter gezond kan eten. Ik heb nl weinig tijd, en als ik om 19.00 u wil gaan sporten, heb ik een uur om te koken, eten, me om te kleden en naar de sportschool te gaan. Dan eindig ik toch vaak met een grote kop soep of een salade. Nog iemand tips?

Als ik trouwens om 19.0 u al ga sporten, heb ik echt heel veel last van buikpijn tijdens het sporten (en dat gaat ook niet over binnen een uur). Ik blijf dan tot 21.00/21.30, dus erna eten is ook niet echt een optie. Vandaag dus maar om 20.00u beginnen (tot 21.00, een lesje pump).

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 9:15

Ik heb net een 7 teruggekregen voor mijn laatste tentamen voor mijn diploma. Dus dat heb ik gevierd met 2 stukjes pizza en m&m's. Ik vond dat het wel mocht Very Happy. Nu nog die klote scriptie en dan ben ik klaaaar!

Gast
Gast

Bericht  Kowalski wo 27 jun 2012 - 9:16

Powerbabe schreef:Ik heb net een 7 teruggekregen voor mijn laatste tentamen voor mijn diploma. Dus dat heb ik gevierd met 2 stukjes pizza en m&m's. Ik vond dat het wel mocht Very Happy. Nu nog die klote scriptie en dan ben ik klaaaar!

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 13 281626781 Gefeliciteerd! Smaakt dat trouwens? Pizza met M&M's?

Succes met de laatste loodjes!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 10:01

Hahaha, nou afwisselend is dat heel lekker. Maar op elkaar waarschijnlijk niet zo Wink.

Thanks!Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 13 281626781

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 10:06

Powerbabe schreef:Ik heb net een 7 teruggekregen voor mijn laatste tentamen voor mijn diploma. Dus dat heb ik gevierd met 2 stukjes pizza en m&m's. Ik vond dat het wel mocht Very Happy. Nu nog die klote scriptie en dan ben ik klaaaar!

Jeeeuhh Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 13 281626781

Jij bent ook zo goed he! haha

Ik ben stront melig omdat ik vandaag geen suiker op heb en echt het idee heb dat ik op (rantsoen? Of iets in die hoek) ben. Bleeeehgg hahaha. Wat doe ik mijzelf toch steeds aan. Ik wil ook M&Mettjes!!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 2:51

Jeej de eerste 300 gr zijn er weer af haha.

Heb nu al zin om morgen op de weegschaal te staan. Er moet iets af zijn. Hou me echt precies aan het 17 dagen dieet Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 3:13

Lekker bezigggg!

Ik zit in de bieb en eet een wortel. Vervelend leven heb ik. Haha! Al vind ik wortels best lekker, rauwe dan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 3:28

Powerbabe schreef:Lekker bezigggg!

Ik zit in de bieb en eet een wortel. Vervelend leven heb ik. Haha! Al vind ik wortels best lekker, rauwe dan.

Ik zie jou al zitten met 1 wortel :nopompom: hahaha (en dan ook nog in een bieb Wink)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 4:36

Haha, het is hier fantastisch. Ik maakte teveel herrie met mijn wortel volgens mijn overbuurvrouw Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 13 1270000679 .

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 4:40

Powerbabe schreef:Haha, het is hier fantastisch. Ik maakte teveel herrie met mijn wortel volgens mijn overbuurvrouw Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 13 1270000679 .

nerd Dat krijg je met van die universiteits nerdjes.

hahah nee maar kom op. Een wortel.. Het is niet zo dat je een heel orkest hebt meegenomen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 4:55

Powerbabe schreef:Wat goed zusje! Gaat dus best goed, ookal was je even van het pad af ;-). Hoop dat alles verder ook goed gaat.

Was even wat minder ja maar ik ben weer terug 'on top of the world' Very Happy. Ennn: 55,7 zojuist :cheering:. De bikini's zijn gekocht. Eigenlijk zou ik alleen nog buikspieroefeningen moeten gaan doen maar toen ik dat gisteravond tegen mijn vriend zei begon hij al keihard te lachen. Dat zegt wel genoeg laughcry.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 4:58

hahaha wat flauw :P

Maar hij kent je blijkbaar wel goed laughcry

Doe anders 8 minute abs op youtube. Mijn vriend houd dat nog geen 4 minuten vol. Ik de 8 minuten Yes

Daag hem uit!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 4:59

Ah, ja, die rottige buikspieren! Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 13 1270000679

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 6:14

Whoopp ABS

Als mijn kont nou ook even meewerkt Yes

weg Wink

Laatst aangepast door Punk'd op do 28 jun 2012 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Kowalski do 28 jun 2012 - 6:14

Woei strak buikje! Zou wel een beetje vreemd zijn, blokjes op je kont Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 13 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 6:19

haha nee dat is nogal vreemd Laughing

Ik zag meer te denken aan zoiets angel .. misschien doen ze ook aan thuisbezorgen?

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 13 Tumblr_lipwzsknDH1qf7ikto1_500

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 6:28

Hahaha jij bent gek! Mijn buurvrouw keek een beetje gek toen ze toevallig op mijn scherm keek toen ik naar beneden scrolde langs blote buiken en billen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 23 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: