Bikini-klaar: wie doet er mee?
+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers
Pagina 13 van 23
Pagina 13 van 23 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23
Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?
Oeeh ik ga ze wel roosteren. Dan rooster ik de paprika mee.
Sla rauw vind ik niet erg. Dat lust ik ook wel tussen een hamburger broodje o.i.d. Maar paprika en tomaat vind ik alleen lekker als ze een beetje warm zijn. (Er komt even een sushi momentje boven.. Ik hou gewoon niet van koud eten ).
Dus als ik ze rooster en ik gooi ze daarna in de sla. Lijkt me best lekker
Cherrytomaatjes heb ik laatst geproeft. Liep ik heel stoer de woonkamer in:"Schaaaat, ik heb een tomaatje in mijn mond!!".
K:"heb je er al op gekauwd" ..
Ik:" Nee wacht even.." - kauw--- splat, heel dat tomaatje in mijn mond uit elkaar.. brrrr hahahaha.. Ik trek een vies gezicht
K:"Begint kei hard te lachen, moet je huilen?"
Ik:"Ieehww vies, slikken slikken"
Ik:"Whooo ik heb een tomaatje gegeten!!"
Zo was het ongeveer.
Sla rauw vind ik niet erg. Dat lust ik ook wel tussen een hamburger broodje o.i.d. Maar paprika en tomaat vind ik alleen lekker als ze een beetje warm zijn. (Er komt even een sushi momentje boven.. Ik hou gewoon niet van koud eten ).
Cherrytomaatjes heb ik laatst geproeft. Liep ik heel stoer de woonkamer in:"Schaaaat, ik heb een tomaatje in mijn mond!!".
Ik:" Nee wacht even.." - kauw--- splat, heel dat tomaatje in mijn mond uit elkaar.. brrrr hahahaha.. Ik trek een vies gezicht
Zo was het ongeveer.
Gast- Gast
Hahahaha sukkel. Maar ik ben trots op je, je hebt een tomaatje gegeten.
M'n vriend stuurde laatst een whatsappfoto toen ie 18 cherry tomaatjes in z'n mond had. Ook zo very charming.
Wat voor sla eet je dan? Want je hebt sla en sla natuurlijk. Van die crunchy ijsbergsla vind ik alleen lekker met een yoghurtdressing bijvoorbeeld, maar ik ben zelf echt gek op rucola, veldsla en spinazie.
Je hebt ook lauwwarme dressings of inderdaad gebruik maken van geroosterde groenten in salades, en dan heb je al een heel ander gerechtje dan zo'n bak sla uit de koeling.
M'n vriend stuurde laatst een whatsappfoto toen ie 18 cherry tomaatjes in z'n mond had. Ook zo very charming.
Wat voor sla eet je dan? Want je hebt sla en sla natuurlijk. Van die crunchy ijsbergsla vind ik alleen lekker met een yoghurtdressing bijvoorbeeld, maar ik ben zelf echt gek op rucola, veldsla en spinazie.
Je hebt ook lauwwarme dressings of inderdaad gebruik maken van geroosterde groenten in salades, en dan heb je al een heel ander gerechtje dan zo'n bak sla uit de koeling.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb nu jonge eikenbladsla melange gehaald. Die vond ik er mooi uitzien.
De lekkerste sla vind ik van die hele donker groene sla. Die vind ik het meest 'sappig'. Rucola deed ik wel eens in de mexicaans maar die vind ik eigenlijk te hard. Vooral die takjes eraan.
Ik ga trouwens even koken. Eens kijken wat ik van Dr. Mike Moreno mag eten
De lekkerste sla vind ik van die hele donker groene sla. Die vind ik het meest 'sappig'. Rucola deed ik wel eens in de mexicaans maar die vind ik eigenlijk te hard. Vooral die takjes eraan.
Ik ga trouwens even koken. Eens kijken wat ik van Dr. Mike Moreno mag eten
Gast- Gast
*klaagmodus aan* ik ben nog steeds ziekig, als ik thuis kom uit m'n werk, duik ik eerst voor 2 uur m'n bed in en 's avonds ben ik ook niet te verslepen... En nu heb ik ook nog bijholte-ontsteking *klaagmodus uit*
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Punk'd schreef:Oeeh ik ga ze wel roosteren. Dan rooster ik de paprika mee.
Zo was het ongeveer.
Whaha, eindelijke een lotgenoot! Dit had een actie voor mij kunnen zijn.
Ik houd ook niet van sla en tomaten. En ui. Daarom eet ik ook vrijwel nooit een salade.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Shit, ik ben helemaal nog niet bikini klaar want ik heb voor dit jaar nog geen nieuwe bikini.
Iemand tips?
Iemand tips?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Deze (broekje en topje) bij de Hunkemoller gekocht voor 6,95 (oké, had wel 10 euro spaartegoed, maar dan nog, nog geen 17 euro voor zo'n leuke bikini )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Koude tomaten vind ik ook niet lekker
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik doe ook mee! Ik ben de afgelopen 2 weken al flink aan het sporten (4x per week, steps, bodyshape, fitness en hardlopen), zo vaak mogelijk op de fiets naar mijn werk (12,5 km) en gezond eten. Nou het resultaat is een kilo erbij . We zullen maar zeggen dat het spieren zijn..
Ik loop meestal 10 km achter elkaar, daar doe ik precies een uur over, mijn streven is nu de 10 km in 55 minuten.
Ik wil even gaan uitzoeken hoe ik wat efficienter gezond kan eten. Ik heb nl weinig tijd, en als ik om 19.00 u wil gaan sporten, heb ik een uur om te koken, eten, me om te kleden en naar de sportschool te gaan. Dan eindig ik toch vaak met een grote kop soep of een salade. Nog iemand tips?
Als ik trouwens om 19.0 u al ga sporten, heb ik echt heel veel last van buikpijn tijdens het sporten (en dat gaat ook niet over binnen een uur). Ik blijf dan tot 21.00/21.30, dus erna eten is ook niet echt een optie. Vandaag dus maar om 20.00u beginnen (tot 21.00, een lesje pump).
Ik loop meestal 10 km achter elkaar, daar doe ik precies een uur over, mijn streven is nu de 10 km in 55 minuten.
Ik wil even gaan uitzoeken hoe ik wat efficienter gezond kan eten. Ik heb nl weinig tijd, en als ik om 19.00 u wil gaan sporten, heb ik een uur om te koken, eten, me om te kleden en naar de sportschool te gaan. Dan eindig ik toch vaak met een grote kop soep of een salade. Nog iemand tips?
Als ik trouwens om 19.0 u al ga sporten, heb ik echt heel veel last van buikpijn tijdens het sporten (en dat gaat ook niet over binnen een uur). Ik blijf dan tot 21.00/21.30, dus erna eten is ook niet echt een optie. Vandaag dus maar om 20.00u beginnen (tot 21.00, een lesje pump).
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik heb net een 7 teruggekregen voor mijn laatste tentamen voor mijn diploma. Dus dat heb ik gevierd met 2 stukjes pizza en m&m's. Ik vond dat het wel mocht . Nu nog die klote scriptie en dan ben ik klaaaar!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik heb net een 7 teruggekregen voor mijn laatste tentamen voor mijn diploma. Dus dat heb ik gevierd met 2 stukjes pizza en m&m's. Ik vond dat het wel mocht . Nu nog die klote scriptie en dan ben ik klaaaar!
Gefeliciteerd! Smaakt dat trouwens? Pizza met M&M's?
Succes met de laatste loodjes!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Hahaha, nou afwisselend is dat heel lekker. Maar op elkaar waarschijnlijk niet zo .
Thanks!
Thanks!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik heb net een 7 teruggekregen voor mijn laatste tentamen voor mijn diploma. Dus dat heb ik gevierd met 2 stukjes pizza en m&m's. Ik vond dat het wel mocht . Nu nog die klote scriptie en dan ben ik klaaaar!
Jeeeuhh
Jij bent ook zo goed he! haha
Ik ben stront melig omdat ik vandaag geen suiker op heb en echt het idee heb dat ik op (rantsoen? Of iets in die hoek) ben. Bleeeehgg hahaha. Wat doe ik mijzelf toch steeds aan. Ik wil ook M&Mettjes!!
Gast- Gast
Jeej de eerste 300 gr zijn er weer af haha.
Heb nu al zin om morgen op de weegschaal te staan. Er moet iets af zijn. Hou me echt precies aan het 17 dagen dieet
Heb nu al zin om morgen op de weegschaal te staan. Er moet iets af zijn. Hou me echt precies aan het 17 dagen dieet
Gast- Gast
Lekker bezigggg!
Ik zit in de bieb en eet een wortel. Vervelend leven heb ik. Haha! Al vind ik wortels best lekker, rauwe dan.
Ik zit in de bieb en eet een wortel. Vervelend leven heb ik. Haha! Al vind ik wortels best lekker, rauwe dan.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Lekker bezigggg!
Ik zie jou al zitten met 1 wortel hahaha (en dan ook nog in een bieb )
Gast- Gast
Haha, het is hier fantastisch. Ik maakte teveel herrie met mijn wortel volgens mijn overbuurvrouw .
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha, het is hier fantastisch. Ik maakte teveel herrie met mijn wortel volgens mijn overbuurvrouw .
Dat krijg je met van die universiteits nerdjes.
hahah nee maar kom op. Een wortel.. Het is niet zo dat je een heel orkest hebt meegenomen
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Wat goed zusje! Gaat dus best goed, ookal was je even van het pad af ;-). Hoop dat alles verder ook goed gaat.
Was even wat minder ja maar ik ben weer terug 'on top of the world' . Ennn: 55,7 zojuist . De bikini's zijn gekocht. Eigenlijk zou ik alleen nog buikspieroefeningen moeten gaan doen maar toen ik dat gisteravond tegen mijn vriend zei begon hij al keihard te lachen. Dat zegt wel genoeg .
Gast- Gast
hahaha wat flauw
Maar hij kent je blijkbaar wel goed
Doe anders 8 minute abs op youtube. Mijn vriend houd dat nog geen 4 minuten vol. Ik de 8 minuten
Daag hem uit!
Maar hij kent je blijkbaar wel goed
Doe anders 8 minute abs op youtube. Mijn vriend houd dat nog geen 4 minuten vol. Ik de 8 minuten
Daag hem uit!
Gast- Gast
Whoopp ABS
Als mijn kont nou ook even meewerkt
weg
Als mijn kont nou ook even meewerkt
weg
Laatst aangepast door Punk'd op do 28 jun 2012 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Woei strak buikje! Zou wel een beetje vreemd zijn, blokjes op je kont
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
haha nee dat is nogal vreemd
Ik zag meer te denken aan zoiets .. misschien doen ze ook aan thuisbezorgen?
Ik zag meer te denken aan zoiets .. misschien doen ze ook aan thuisbezorgen?
Gast- Gast
Hahaha jij bent gek! Mijn buurvrouw keek een beetje gek toen ze toevallig op mijn scherm keek toen ik naar beneden scrolde langs blote buiken en billen.
Gast- Gast
Pagina 13 van 23 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
Pagina 13 van 23
Permissies van dit forum: