Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bikini-klaar: wie doet er mee?

+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers

Pagina 8 van 23 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 8 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:19

Wow Jente, nog maar 3 weken om daar voor te trainen :O das best weinig volgens mij? Heb je wel een plan van aanpak voor jezelf gemaakt? Een uitdaging zal het zeker worden!

En Punk'd wooooooooow, met recht trots --> mag ik ff kwijlen Very Happy.

Ik hoor net van mijn vriend dat ik vanavond wel bij hem mag slapen, ik laat dat aan hem over omdat hij zijn dochtertje heeft, maar dan ga ik dus zeker weten niet zwemmen. Wellicht nog even hardlopen dus voor ik richting mijn ouders ga en vanaf mijn vriend onderweg naar huis kom ik langs de stad dus zal eens kijken voor een bikini morgen :cheering:

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 8 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  SoGood vr 8 jun 2012 - 5:22

Zelfs ik, met mijn vertekend zelfbeeld ben er klaar voor!

Mijn vriend had een foto van me gemaakt in mijn lingerie. Kon niet geloven dat ik het was. Very Happy

Edit: Even kijken hoe lang het duurt voor ik weer wat te klagen heb. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Sorrento vr 8 jun 2012 - 10:11

Waaauw Punk'd, das sieht ja gut aus! Dat buikje ook, wauw, jaloers Yes

Ik heb vandaag weer alleen maar gezonde dingen gegeten, helaas wel een cappuccino gehad (even doorgebeten, moest van mezelf wennen aan de suikerloze versie laughcry )

Ennnn, nu komt het... Ik heb vandaag weer hardgelopen! :cheering: Een heel eind ook wel en het ging best goed! Nu even lekker douchen, nog even kort in een studieboekje kijken en dan lekker onder de wol. Welterusten allemaal!

Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Admin vr 8 jun 2012 - 23:10

Goed zeg Sorrento! Ik ben bij mijn vriend blijven slapen, was zo leuk I love you

Toen langs de stad, 2 bikini's gekocht! :cheering:

Maar goed, ik moet nu een grote pan soep bij mijn vader gaan maken dus bewegen zit er niet zo meer in, hopelijk morgen!
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 1:24

Net gewogen --> 56 kilo! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Kowalski za 9 jun 2012 - 2:46

Zusje schreef:Net gewogen --> 56 kilo! Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 8 281626781

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 8 3920004554 Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 8 3920004554 Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 8 3920004554
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 3:29

Wat zijn jullie goed bezig allemaal!

Punk'd; met zo'n lichaam mag je niet meedoen hoor Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 8 1578173417 Ik wou dat ik er zo uit kon zien, maar ik moet me er maar bij neerleggen dat dat niet lukt met mijn bouw.

Ik weet even niet wie het zei, maar 3 weken om te trainen voor 10 km is inderdaad erg kort. Ik ga samen met mijn zus en zij is al iets beter dan ik, dus daarom hebben we voor de 10 km gekozen. Nou ja, dan wandel ik wel een beetje tussendoor, ik hoef geen toptijd neer te zetten Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 8 561177

Ik ben vandaag wel redelijk goed bezig! Heb flink geshopt, dus gewandeld Rolling Eyes Ik heb ook niks in huis gehaald voor bij het voetbal, alleen een waterijsje, maar dat mag wel vanavond tijdens de wedstrijd! Beter dan snacken in ieder geval!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 5:39

Zusje schreef:Net gewogen --> 56 kilo! :cheering:

haha goed bezig! Ik vind het zo apart dat jij 's middags weegt :P

Ik raak zwaar gefrustreerd als ik 's middags op de weegschaal ga staan. Dan ben ik juist op mijn zwaarst laughcry

@ Jente, haha valt wel mee hoor. De achterkant heeft hier ook wel eens gestaan en daar is nog genoeg werk te verrichten Wink

Gast
Gast

Bericht  Admin za 9 jun 2012 - 6:31

Ik ga er random opstaan op de momenten dat ik mijn kleren uit heb. Doordeweeks is dat in de ochtend maar ook vanuit mijn werk in de namiddag dus. Ik loop de hele dag dus voor het avondeten ben ik niet zwaarder. Vanmorgen had ik wel al ontbeten dus het verbaasde me Very Happy.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 7:14

Ik ben 's avonds ook regelmatig lichter dan 's morgens. Voor het wegen maakt het niet zo uit. Tis altijd beetje gemiddelde en zolang er maar een dalende lijn in zit.

Ik draag drie keer per week een bikini, maar bikini proof ben ik nog niet. Gelukkig is het niet verboden met mijn lijf een bikini te dragen.. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 10:40

Smikkell schreef:Ik ben 's avonds ook regelmatig lichter dan 's morgens. Voor het wegen maakt het niet zo uit. Tis altijd beetje gemiddelde en zolang er maar een dalende lijn in zit.

Ik draag drie keer per week een bikini, maar bikini proof ben ik nog niet. Gelukkig is het niet verboden met mijn lijf een bikini te dragen.. Very Happy

:cheering: Lekker wijf Very Happy. Gezellig dat we in juli samen met de kids gaan zwemmen Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Burn za 9 jun 2012 - 10:43

Doe mij dat figuur Zusje!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 10:48

Burn schreef:Doe mij dat figuur Zusje!

+1!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 11:07

Ja, zin in onze zwemplannen.. :cheering:

als Amé vindt dat ze Mas is gaat ze dus mee, want Mas gaat mee..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 11:09

Smikkell schreef:Ja, zin in onze zwemplannen.. :cheering:

als Amé vindt dat ze Mas is gaat ze dus mee, want Mas gaat mee..

lol!

Thanx Burn & Chipp smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 11:16

Ziet er goed uit hoor Zusje! Ik denk dat ik nog een kilo of 8 kwijt moet voordat ik er zo uit zie!
Maar ik ben vandaag goed bezig geweest, alleen een klein beetje ijs op omdat ik een vriend op bezoek had en het hier heel warm was. Morgen echt flink aan het gezonde eten en niet te veel meer snoepen. Ik hoop zo'n 5 kilo kwijt te raken en dan kijk ik daarna weer verder.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 20:34

whoohoee zusjee! Killer bodyy Very Happy

Bikini staat je ook echt goed!

Hier was ik vanmorgen een halve kg zwaarder :nopompom:

Mijn vriend had gisteren verse saucijzenbroodjes meegenomen. Ik geef die de schuld haha.

Vandaag lekker gezond dagje. Net ontbeten met een bakje kwark, aardbeien en gebroken lijnzaad. Straks eitjes met volkoren crackers. Vanmiddag even hardlopen of fitness (1 van de 2 Wink ) .. Later op de dag nog een tartaartje en vanavond een pasta maar dan laat ik de daadwerkelijke pasta gewoon even links liggen en eet ik gewoon 10 tomaten, een halve courgette op Razz

Want mijn Italie vakantie begint al over 7.5 week dus ik kan nu niet gaan zitten afzwakken Wink

Fijne dag allemaal. Hopelijk kan ik ook nog ff in de zon zitten. Het ziet er hier nu wel lekker uit!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 21:07

Thanx! En voor kleine titties (die ik dus ook heb) is dit model naar mijn idee toch altijd nog het beste Very Happy. Mijn vakantie begint ook over 7,5 week :cheering:. Ik kan niet wachten!

Helaas schijnt hier geen zon :nopompom:. Saucijzenbroodjes zijn lekker, ik zou dat zeker de schuld geven :P. Maar ach, en balansdagje en je zit weer op het gewicht waar je daarvoor zat. Tenminste, dat heb ik. Ik heb gister ook slecht gegeten want mijn vader was jarig en er was te veel lekkers. Ik ga op dat soort dagen dan ook niet moeilijk doen. Was vanmorgen ook 0,4 zwaarder. Is er van de week wel weer af.

Laatst aangepast door Zusje op vr 15 jun 2012 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 21:16

Wat leuk zusje! Waar ga je naar toe?

Mijn vriend en ik zijn een paar dagen na ons vakantie alweer 9 jaar samen :O Soms schrik ik daar echt van haha :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 21:18

:cheering:

Laatst aangepast door Zusje op vr 15 jun 2012 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 22:09

Nog 7,5 week is genoeg voor jullie om de laatste dingetjes bij te werken!
Ik ga op vakantie naar Nederland, maar vind dat niet echt tellen als vakantie. Het is vooral familie bezoeken en niet zelf hoeven koken en schoonmaken omdat mn moeder dat doet Very Happy En aangezien ik in Noorwegen woon zullen er dit jaar niet veel bikinidagen in zitten zonder vakantie Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 8 394967

Ik ben vandaag wel goed bezig, net ontbeten met wat yoghurt. Rond 12 uur een broodje en vanavond barbecuen, met veel salade en niet zo veel vlees!

Gast
Gast

Bericht  Sorrento zo 10 jun 2012 - 10:48

Haha Jente, ik had er in eerste instantie overheen gelezen, maar 3 weken trainen voor 10 km hardlopen? Succes daarmee Laughing

Zusje: Goed bezig, je hebt nu absoluut een bikiniwaardig lijf! Leuke bikini's ook trouwens!

Punk'd, wat is het geworden? Hardlopen of fitness?
Ik wilde vandaag ook sporten, maar dat is er natuurlijk weer niet van gekomen.. Ik ben trouwens wel heel actief bezig geweest qua huishoudelijke taken - dus toch wat beweging gehad haha.
Ook heb ik mijn Ipod opgeladen, dus ik hoop morgenvroeg de moed te hebben verzameld voor een rondje rennen in het plantsoen :-)

Verder ben ik qua eten wel aardig goed bezig geweest. In ieder geval geen alcohol, suiker en cafeïne gehad, maar buiten dat wel heel véél gegeten, haha. Ik was enorm hongerig, nog steeds eigenlijk, maar ik ga nu proberen te slapen en vooral geeeeeen broodje pindakaas te nemen. Ai ai ai, wat heb ik daar een zin in zeg!
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 18:19

Dank je wel! smile

Ik ben verder niet goed bezig geweest, gister uiteten met mijn vriend en ook aardig wat gedronken. Nou ja, er begint weer een werkweek, genoeg beweging op komst.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 21:26

Ohhh ik heb me echt zo niet aan mijn voornemens gehouden dit weekend, dat was ook wel te zien aan mijn gewicht. Maar goed, weer een nieuwe week en we gaan gewoon weer verder waar we gebleven zijn!

Gast
Gast

Bericht  Sorrento zo 10 jun 2012 - 22:12

Oh, ik was helemaal vergeten dat het weekend was Laughing Zit zo in de tentamenvibe dat ik geen idee meer heb van de dagen, haha. Balen dat het bij jullie beide niet zo goed is gegaan dit weekend, maar je moet natuurlijk wel een beetje blijven genieten smile

Zusje: wat handig dat je zoveel beweegt op je werk! Ik zit momenteel hele dagen te studeren, niet echt bevorderlijk voor mijn zo gewilde bikinilijf natuurlijk ;-)

Powerbabe: Succes deze week!

Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 23 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: