Bikini-klaar: wie doet er mee?
+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers
Pagina 1 van 23
Pagina 1 van 23 • 1, 2, 3 ... 12 ... 23
Bikini-klaar: wie doet er mee?
Ik ben het echt zat! Ik ben de laatste jaren wat kilo's aangekomen en wil er nu echt vanaf! Er zijn al heel wat afvaltopics geweest, maar ik heb nooit echt meegeschreven, maar wil nu wel fanatiek aan de slag. Wie doet er mee?
Ik heb geen weegschaal, maar denk dat ik ga werken met cm. Dus rond mijn buik, heupen en benen, want daar moet ik vooral afvallen. Ik ga hardlopen en thuis krachttraining doen en verder vooral gezond eten en niet meer/minder snoepen.
We kunnen eventueel een lijstje maken als er meiden zijn die dat willen, maar we kunnen ook gewoon zonder lijstje werken
Ik heb geen weegschaal, maar denk dat ik ga werken met cm. Dus rond mijn buik, heupen en benen, want daar moet ik vooral afvallen. Ik ga hardlopen en thuis krachttraining doen en verder vooral gezond eten en niet meer/minder snoepen.
We kunnen eventueel een lijstje maken als er meiden zijn die dat willen, maar we kunnen ook gewoon zonder lijstje werken
Gast- Gast
Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?
Ik wil eigenlijk meedoen maar ik weet dat het er toch niet van komt.
Ik wil heel graag sporten maar de stap voor mij is elke keer te groot. Ook wil ik weer gaan hardlopen maar ik vind het in mijn eentje zo suf. Ik hou niet van dingen alleen doen
Ik wil heel graag sporten maar de stap voor mij is elke keer te groot. Ook wil ik weer gaan hardlopen maar ik vind het in mijn eentje zo suf. Ik hou niet van dingen alleen doen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil ook wel mee doen, vooral om mn buik ooit nog eens strak te krijgen en mijn conditie weer naar boven te krijgen, want dat is nu 0,0 Maar ook ik denk dat het niks wordt, omdat ik het waarschijnlijk 1 keer doe.
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Haha, jullie zijn wel erg negatief!
Ik dacht ook dat er van hardlopen niks zou komen, maar ben toen 'tegen' mijn zus gaan lopen. We wonen niet bij elkaar in de buurt, maar vullen online in wanneer we geweest zijn en hoe lang. Dat motiveert heel erg Ik wil natuurlijk niet achter gaan lopen, want zij kan precies zien wanneer ik wel en niet ben geweest. Misschien kunnen jullie ook zoiets doen?
En gezonder eten kan natuurlijk sowieso. Ik heb een heleboel fruit in huis, maar eet alleen de ongezonde dingen die in huis zijn. En daar wil ik nu verandering in brengen. Kom op meiden, het gaat ons vast lukken
Ik dacht ook dat er van hardlopen niks zou komen, maar ben toen 'tegen' mijn zus gaan lopen. We wonen niet bij elkaar in de buurt, maar vullen online in wanneer we geweest zijn en hoe lang. Dat motiveert heel erg Ik wil natuurlijk niet achter gaan lopen, want zij kan precies zien wanneer ik wel en niet ben geweest. Misschien kunnen jullie ook zoiets doen?
En gezonder eten kan natuurlijk sowieso. Ik heb een heleboel fruit in huis, maar eet alleen de ongezonde dingen die in huis zijn. En daar wil ik nu verandering in brengen. Kom op meiden, het gaat ons vast lukken
Gast- Gast
Oh verschrikkelijk. Meiden, als jullie er wat aan willen doen, moet je niet zo negatief beginnen, dan weet je zeker dat je jezelf weer teleurstelt!
Ik ben zelf al op de goede weg, lekker aan het sporten, alleen nog niet echt heel erg gezond aan het eten
Ben een paar weken geleden ziek geweest en sindsdien het sporten niet meer goed opgepakt, maar morgenavond ga ik er weer tegenaan
Ik werk niet met cm's, maar das misschien wel goed om te doen!
Ik ben zelf al op de goede weg, lekker aan het sporten, alleen nog niet echt heel erg gezond aan het eten
Ben een paar weken geleden ziek geweest en sindsdien het sporten niet meer goed opgepakt, maar morgenavond ga ik er weer tegenaan
Ik werk niet met cm's, maar das misschien wel goed om te doen!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Same here! Ik heb 1 les van Start to Run gedaan en daarna kan ik mezelf er bijna niet toe zetten. Komt ook mede doordat er hier niet een heel fijn loop rondje is waardoor ik me al snel voor lul voel staan (rennen).Zwerver schreef:Ik wil eigenlijk meedoen maar ik weet dat het er toch niet van komt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik wil ook graag nog een paar kilo kwijt voor/in de zomer. Ik ben niet heel bewust bezig met dieten en sporten, maar ik let wel goed op en wil nog beter opletten. Sporten doe ik niet, maar ik wandel tegenwoordig wel meer. In plaats van dat ik de tram pak, ga ik dan drie kwartier ergens heen wandelen.
Maar door mijn onregelmatige levensstijl is het heel moeilijk om echt iets consequents te doen. Daarom let ik op wanneer het wel kan, en voel ik me ook niet al te schuldig als het eens minder goed gaat.
Ik was al 6 kilo afgevallen, wel weer iets aangekomen, en nu wil ik dus weer verder gaan.
Maar door mijn onregelmatige levensstijl is het heel moeilijk om echt iets consequents te doen. Daarom let ik op wanneer het wel kan, en voel ik me ook niet al te schuldig als het eens minder goed gaat.
Ik was al 6 kilo afgevallen, wel weer iets aangekomen, en nu wil ik dus weer verder gaan.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jerry schreef:Ik werk niet met cm's, maar das misschien wel goed om te doen!
Ik denk dat ik cm fijner vind omdat gewicht nogal eens kan schommelen en van meer dingen afhankelijk is.
En als je wilt sporten hoef je natuurlijk niet per se hard te lopen als je dat niet leuk vindt. Ik heb ook zo'n elastiek gekocht waarmee ik thuis krachtoefeningen kan doen. En dan doe ik als warming up mee met Nederland in beweging
En zoals Marin zegt, je kunt natuurlijk ook gaan wandelen of fietsen ofzo.
Gast- Gast
qua sporten zou ik cardio en kracht combineren: cardio om calorieën te verbranden en kracht om spiermassa te kweken, waardoor je in rust meer verbrandt
Durven we trouwens ook een before-and-after foto ín bikini te plaatsen?
Als ik niet de enige ben, doe ik 't
Jerry- Ratel
Ik doe ook weer mee..
Ben zelf al wel goed bezig, veel sporten en gezond eten (maar af en toe ook wel iets lekkers).
Nu is het zo dat ik niet in gewicht af moet vallen maar dat ik gewoon van m'n buikje af wil.
Dus cm's is ook wel een goed idee in plaats van de weegschaal.
Ik heb 1 keer in de week tennisles en daarnaast loop ik gemiddeld 2 keer in de week ongeveer 1,5uur (9km).
Vanaf morgen start ik ook met dagelijkse buikspieroefeningen.
Ben zelf al wel goed bezig, veel sporten en gezond eten (maar af en toe ook wel iets lekkers).
Nu is het zo dat ik niet in gewicht af moet vallen maar dat ik gewoon van m'n buikje af wil.
Ik heb 1 keer in de week tennisles en daarnaast loop ik gemiddeld 2 keer in de week ongeveer 1,5uur (9km).
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
litllejoy schreef:Ik doe ook weer mee..
Leuk en zo te horen ben je al goed bezig! Buikspieroefeningen heb ik echt een hele erge hekel aan en ik krijg er ook altijd last van in mijn rug. Ik moet dus een andere manier vinden om van mn buikje af te komen!
Ik ben op deze eerste dag ook goed bezig, heb net een grote kom fruitsalade gemaakt, dus daar kan ik nu makkelijk van pakken als ik zin in iets krijg.
Gast- Gast
Zwerver schreef:Ik wil eigenlijk meedoen maar ik weet dat het er toch niet van komt.
Zooooooo herkenbaar!
Telkens ben ik 1 dag fanatiek en dan zwakt het al af. En dan tijdens de zomer denk ik altijd; 'Aarrgghh, had ik maar vol gehouden'
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil ook wel mee doen..!
Morgen begin ik met mijn stage en ik moet een soort van jurk aan en die zit net iets te strak, vind ikzelf dan.. je ziet echt de vorm van mijn buikje en dat vind ik niet leuk! Ik heb al zo'n hekel aan mijn buik.. En het moet nu maar eens gebeuren! Ik woog ooit, 3á4 jaar terug zoiets ruim 72kg en toen was ik echt een propje en zo wil ik nooit weer worden! Op dit moment weeg ik 67kg bij een lengte van 1.55 en dat vind ik veel te zwaar.. en daarom wil ik op mijn eten gaan letten, daar zullen mijn darmen ook gelukkig van worden haha ik heb namelijk PDS en Lactose-intolerantie en ik wil proberen om minstens 3x in de week een uurtje te gaan skeeleren.. Mijn streefgewicht is uiteindelijk rond de 55kg maar mijn eerste doel is 65kg..
Oh guttegut dat durf ik echt niet!
Haha mij zul je niet eens in bikini zien..Dat is net een ingepakt worstje hihi
Morgen begin ik met mijn stage en ik moet een soort van jurk aan en die zit net iets te strak, vind ikzelf dan.. je ziet echt de vorm van mijn buikje en dat vind ik niet leuk! Ik heb al zo'n hekel aan mijn buik.. En het moet nu maar eens gebeuren! Ik woog ooit, 3á4 jaar terug zoiets ruim 72kg en toen was ik echt een propje en zo wil ik nooit weer worden! Op dit moment weeg ik 67kg bij een lengte van 1.55 en dat vind ik veel te zwaar.. en daarom wil ik op mijn eten gaan letten, daar zullen mijn darmen ook gelukkig van worden haha ik heb namelijk PDS en Lactose-intolerantie en ik wil proberen om minstens 3x in de week een uurtje te gaan skeeleren.. Mijn streefgewicht is uiteindelijk rond de 55kg maar mijn eerste doel is 65kg..
Jerry schreef:
Oh guttegut dat durf ik echt niet!
Haha mij zul je niet eens in bikini zien..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik doe ook mee!
Wil nog 4.5 kg kwijt. (55 kg).. Het minste woog ik 2.5 jaar geleden (57 kg) dus het wordt echt flink hardlopen en goed blijven eten.
CM's doe ik niet echt. Mijn doel is om ZARA broeken (broeken zonder elastan of slechts 1%) maat 36 goed dicht te krijgen. Nu zitten ze bij mijn bovenbenen echt te strak.
Wil nog 4.5 kg kwijt. (55 kg).. Het minste woog ik 2.5 jaar geleden (57 kg) dus het wordt echt flink hardlopen en goed blijven eten.
CM's doe ik niet echt. Mijn doel is om ZARA broeken (broeken zonder elastan of slechts 1%) maat 36 goed dicht te krijgen. Nu zitten ze bij mijn bovenbenen echt te strak.
Gast- Gast
Ik moet bijna 30 kilo kwijt dus ik ga voor bikini-klaar-2013
Ben vandaag weer begonnen met op te letten met eten enzo en wilde vanmorgen weer op de fiets naar het werk maar ik had barstende hoofpijn. Dus volgende week weer een nieuwe poging en dan wil ik ook weer gaan sporten!
Ben vandaag weer begonnen met op te letten met eten enzo en wilde vanmorgen weer op de fiets naar het werk maar ik had barstende hoofpijn. Dus volgende week weer een nieuwe poging en dan wil ik ook weer gaan sporten!
Gast- Gast
Ik ben niet van het schrijven in topics (heb me geloof ik al 3 keer aangemeld), maar ik ben wel weer bezig met bikini-proof te worden.
Heb m'n abonnement op de sportschool opgezegd omdat ik daar echt niet meer kwam, m'n sportmaatje was gestopt en in m'n eentje ging ik niet.
Nu pole-fitness ik 1 keer in de week en loop ik minimaal 2 keer in de week hard.
Ik wil m'n bovenbenen en m'n heupen strakker.
Heb m'n abonnement op de sportschool opgezegd omdat ik daar echt niet meer kwam, m'n sportmaatje was gestopt en in m'n eentje ging ik niet.
Nu pole-fitness ik 1 keer in de week en loop ik minimaal 2 keer in de week hard.
Ik wil m'n bovenbenen en m'n heupen strakker.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Jerry schreef:Durven we trouwens ook een before-and-after foto ín bikini te plaatsen?
Haha Jerry, dat is wel een gewaagd idee! Ik zal eens foto's maken en dan daarna beslissen of ik ze erop durf te zetten
Gast- Gast
Hoe doen jullie het met eten?
Ik ben zelf van dagelijks iets 'lekkers' (snoepje hier, chipje daar en veel wijn) overgestapt naar 'gezond' eten. Zet gezond even tussen aanhalingstekens want voor iedereen is dat volgens mij anders.
Ben zelf geminderd met de wijn (alleen nog in het weekend en met een uitzondering doordeweeks) en een snoepje/ chipje/ koekje/ gebakje doe ik ook alleen nog maar in het weekend. Ik wil het mezelf niet helemaal ontzeggen, want anders hou ik het gewoon niet vol.
Verder eet ik doordeweeks overdag eigenlijk geen brood meer. Ik eet vaak eieren (gekookt, roerbak, gebakken etc.) met magere beleg dan (kipfilet bv.), salade's (grieks, komkommer/ gerookte kip, etc.) of tartaar met groente's en een eitje bijvoorbeeld.
S'avonds eet ik wel gewoon normaal, pasta's, rijst met roerbak, aardappelen met vlees en groente etc. Dit ben ik wel een beetje aan het aanpassen naar minder pasta/rijst/aardappelen en meer groente, maar ik wil er niet helemaal mee stoppen.
Ook ben ik veeeeeel meer water en thee gaan drinken, en dat merk ik wel echt. Dronk voorheen gewoon veel te weinig en ook veel te veel sappen met suikers.
Ik ben zelf van dagelijks iets 'lekkers' (snoepje hier, chipje daar en veel wijn) overgestapt naar 'gezond' eten. Zet gezond even tussen aanhalingstekens want voor iedereen is dat volgens mij anders.
Ben zelf geminderd met de wijn (alleen nog in het weekend en met een uitzondering doordeweeks) en een snoepje/ chipje/ koekje/ gebakje doe ik ook alleen nog maar in het weekend. Ik wil het mezelf niet helemaal ontzeggen, want anders hou ik het gewoon niet vol.
Verder eet ik doordeweeks overdag eigenlijk geen brood meer. Ik eet vaak eieren (gekookt, roerbak, gebakken etc.) met magere beleg dan (kipfilet bv.), salade's (grieks, komkommer/ gerookte kip, etc.) of tartaar met groente's en een eitje bijvoorbeeld.
S'avonds eet ik wel gewoon normaal, pasta's, rijst met roerbak, aardappelen met vlees en groente etc. Dit ben ik wel een beetje aan het aanpassen naar minder pasta/rijst/aardappelen en meer groente, maar ik wil er niet helemaal mee stoppen.
Ook ben ik veeeeeel meer water en thee gaan drinken, en dat merk ik wel echt. Dronk voorheen gewoon veel te weinig en ook veel te veel sappen met suikers.
litllejoy- Prater
Jente schreef:Jerry schreef:Durven we trouwens ook een before-and-after foto ín bikini te plaatsen?
Haha Jerry, dat is wel een gewaagd idee! Ik zal eens foto's maken en dan daarna beslissen of ik ze erop durf te zetten
Haha, ik weet ook nog niet of ik dat durf hoor.. Zal wel eens kijken
litllejoy- Prater
litllejoy schreef:Hoe doen jullie het met eten?
Ik zou het absoluut niet vol kunnen houden om helemaal niks lekkers meer te eten, maar ik snoepte elke dag. Nu probeer ik minder en gezonder te eten. Doordeweeks veel fruit en groente en inderdaad wat minder brood/pasta/aardappels. In het weekend mag ik dan wel een snoepje ofzo, maar ik wil niet helemaal losgaan in het weekend Alhohol neem ik sowieso al niet vaak en ik neem nog maar 1 glas sap per dag, verder water en in het weekend een glas cola light.
En ik moet ook meer gaan sporten. Ik ben nu net terug van een rondje hardlopen Het ging niet zo lekker, maar toch goed dat ik wel geweest ben!
Gast- Gast
Ik ben ook al weken bezig met bikiniproof worden, maar een verjaardag en weekendjes weg helpen daar niet bij mee
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Kakt t nu al in?!
Gister mn nieuwe bikini gekocht! Met passen zag ik toch wel dat ik weer wat meer n zwembandje heb, dus goed besluit er wat aan te doen
Gister mn nieuwe bikini gekocht! Met passen zag ik toch wel dat ik weer wat meer n zwembandje heb, dus goed besluit er wat aan te doen
Jerry- Ratel
Ik wil ook wel meeschrijven.
Ik draag wel bikini's ook al heb ik een maatje meer( nu maat 42),maar dan alleen in het buitenland
Mijn eerste doel is 5 kilo afvallen, inmiddels nog 4.4 wie weet dat ik daarna nog verder af ga vallen..
Ik draag wel bikini's ook al heb ik een maatje meer( nu maat 42),maar dan alleen in het buitenland
Mijn eerste doel is 5 kilo afvallen, inmiddels nog 4.4 wie weet dat ik daarna nog verder af ga vallen..
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Pixie schreef:Ik ben niet van het schrijven in topics (heb me geloof ik al 3 keer aangemeld), maar ik ben wel weer bezig met bikini-proof te worden.
Dit heb ik ook. Ik wil best af en toe beetje mee schrijven, maar het punt is dat ik prima weet hoe ik moet afvallen en wat wel en niet gezond is. Echt tips heb ik er niet voor nodig, maar een beetje motivatie is wel gewoon lekker. Dus ik vind het inderdaad wel leuk om beetje te schrijven als het goed gaat, maar ik ga geen eetlijstjes maken enzo, dan ben ik er veel te erg mee bezig.
Jammer genoeg beweeg ik minder dan een paar maanden geleden en daardoor ben ik alweer wat aangekomen.
Ik wil dus nog 6 kilo afvallen, maar dit zal me niet voor de zomer lukken en dat hoeft ook niet. Maar alles is mooi meegenomen. M'n buikje en m'n love handles zullen er van de zomer echt nog wel zitten, maar daar kan ik toch niets aan veranderen dus weerhoudt me er niet van om in bikini te gaan. Maar hoe meer afgevallen hoe beter.
Ik drink overigens heel veel water, probeer te minderen met cola light. En ik probeer minder koolhydraten te eten en niet te snoepen. Maar met m'n onregelmatige levensstijl, kan ik dat niet volledig volhouden, dus doe ik het gewoon op momenten dat ik er wél invloed op heb. En op zich gaat dat best goed Nu nog afvallen alleen
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik wil ook wel proberen mee te schrijven. Mijn gewicht is ook wel prima (als ik zou afvallen dan heb ik ondergewicht), maar ik heb zo veel vet op mijn buik. Ik heb een maand geleden een conditietest gedaan en daar werd dus ook mijn vet opgemeten en ik zit dus echt aan de bovengrens van wat normaal is en sindsdien voel ik me dus vadsig.
Ik heb denk ik al genoeg beweging (ik doe zo'n 30km per week hardlopen en dat probeer ik op te voeren naar 40). Mijn eetpatroon kan wel beter, dus daar ga ik op proberen te letten. Eigenlijk moet ik aan iets van krachttraining doen, maar dat vind ik echt zo ongelooflijk stom. Een paar weken terug had ik besloten om elke dag buikspieroefeningen te doen.... ik heb het welgeteld 1x gedaan .
Ik heb denk ik al genoeg beweging (ik doe zo'n 30km per week hardlopen en dat probeer ik op te voeren naar 40). Mijn eetpatroon kan wel beter, dus daar ga ik op proberen te letten. Eigenlijk moet ik aan iets van krachttraining doen, maar dat vind ik echt zo ongelooflijk stom. Een paar weken terug had ik besloten om elke dag buikspieroefeningen te doen.... ik heb het welgeteld 1x gedaan .
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 23 • 1, 2, 3 ... 12 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
Pagina 1 van 23
Permissies van dit forum: