Bikini-klaar: wie doet er mee?
+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers
Pagina 12 van 23
Pagina 12 van 23 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23
Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?
Sorrento, vervelend dat alles even wat minder gaat. Bij mij helpt het inderdaad dan ook om te sporten. Even je verstand op nul zetten en gaan! Ik hoop alleen dat het bij jou niet zo hard regent als hier.
Bij mij gaat het lekker. Ik zit nu 1,8 kilo van mijn eerste streefgewicht voor de vakantie af. Als ik dat gehaald heb, ben ik ruim 14 kilo afgevallen. Ik heb nog 3 weken, dus het zal erom hangen. Als het niet lukt, ben ik ook trots op mijn resultaat. Vandaag even rustig aan. Ik ben aan het opknappen van een verkoudheid/keelpijn.
Hoe is het met de rest van de meiden?
Bij mij gaat het lekker. Ik zit nu 1,8 kilo van mijn eerste streefgewicht voor de vakantie af. Als ik dat gehaald heb, ben ik ruim 14 kilo afgevallen. Ik heb nog 3 weken, dus het zal erom hangen. Als het niet lukt, ben ik ook trots op mijn resultaat. Vandaag even rustig aan. Ik ben aan het opknappen van een verkoudheid/keelpijn.
Hoe is het met de rest van de meiden?
Gast- Gast
Ik ben nog steeds niet helemaal opgeknapt, voel me nog zo lafjes en ben m'n stem kwijt...
Bijkomend voordeel is wel dat ik ook helemaal geen trek heb in ongezonde dingen
Bijkomend voordeel is wel dat ik ook helemaal geen trek heb in ongezonde dingen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap er niets van ben afgelopen week 1.3 kg aangekomen terwijl ik 2x heb hardlopen en niets geks heb gegeten.
Ben vrijdagavond uit eten geweest dat was de enige 'uitspatting'. That's it.
Hier kan ik slecht tegen haha. Als ik het nu ergens aan kan wijten dan weet ik dat ik het zo kwijt ben. Maar dit slaat nergens op.
Vanmiddag heb ik ook nog een home made high tea bij familie. Nou daar ga ik dus echt niets eten. Wil geen koolhydraten vandaag en over 2/3 dagen die 1.3 kg weer kwijt zijn. Want het kan niet anders dan dat het vocht o.i.d. is.
Bleegh haha gelijk mijn dag verpest (haha nee hoor, over 10 minuten voel ik me weer okee.. maar vind het gewoon stom!)
Ben vrijdagavond uit eten geweest dat was de enige 'uitspatting'. That's it.
Hier kan ik slecht tegen haha. Als ik het nu ergens aan kan wijten dan weet ik dat ik het zo kwijt ben. Maar dit slaat nergens op.
Vanmiddag heb ik ook nog een home made high tea bij familie. Nou daar ga ik dus echt niets eten. Wil geen koolhydraten vandaag en over 2/3 dagen die 1.3 kg weer kwijt zijn. Want het kan niet anders dan dat het vocht o.i.d. is.
Bleegh haha gelijk mijn dag verpest (haha nee hoor, over 10 minuten voel ik me weer okee.. maar vind het gewoon stom!)
Gast- Gast
Punk'd, herkenbaar! Ik kan daar ook gefrustreerd van raken! Misschien is het inderdaad vocht of heb je veel gesport en is het misschien spiermassa?
Jerry, ik ben ook aan het opknappen van een verkoudheid en keelpijn. Het is inderdaad goed voor de lekkere trek.
Jerry, ik ben ook aan het opknappen van een verkoudheid en keelpijn. Het is inderdaad goed voor de lekkere trek.
Gast- Gast
Spiermassa neemt niet zomaar even binnen een week 1,3 kilo toe. Maar heb je geen spierpijn van 't hardlopen? Als ik spierpijn heb na 't sporten, ben ik ook altijd zwaarder... Je spieren zijn dan druk bezig afvalstoffen af te voeren en hebben daar vocht voor nodig, vandaar
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ohh wat stom punk'd! Ik hoop dat Jerry gelijk heeft en het door de spierpijn komt.
Wat vervelend dat het allemaal niet zo lekker loopt Sorrento, wel lekker gerend?
Ik heb gister 5,1 km gerend terwijl ik eigenlijk helemaal niet van hardlopen hou, maar het ging best goed! Donderdag ga ik weer met een vriendin, joepie!
Qua eten gaat het ook best goed weer! Dus al met al gaat het hier best goed.
Wat vervelend dat het allemaal niet zo lekker loopt Sorrento, wel lekker gerend?
Ik heb gister 5,1 km gerend terwijl ik eigenlijk helemaal niet van hardlopen hou, maar het ging best goed! Donderdag ga ik weer met een vriendin, joepie!
Qua eten gaat het ook best goed weer! Dus al met al gaat het hier best goed.
Gast- Gast
Goed bezig!
@ Jerry, ik heb wel spierpijn! Mijn benen zijn echt pijnlijk. Hopelijk komt het daar door.
Heb net 3 kleine stukjes taart op (echt miniscule puntjes haha) 3 bonbons en veel water. En nu ging ik net thuis op de weegschaal staan en ik weeg nog steeds 60.0 haha geen gram erbij gekomen sinds vanmorgen. Lijkt me sterk.
Misschien is de weegschaal niet helemaal jovel meer. Hij zegt ook iedere LO (ik gok dat dat low battery betekent ) Maar ik heb geen batterijen in huis.
Al met al voel ik me gewoon weer prima en ik weet ook wel dat het geen vet is wat er ineens aanzit. Komt goed
Aankomende week gewoon weer lekker hardlopen en gezond verder eten.
@ PB, ren je ook met Runkeeper? Lijkt me leuk om jou statistieken dan ook te bekijken en waar je precies rent (via GPS houd hij het precies bij). Volgens mij kun je ook ondersteunende woorden naar elkaar sturen
@ Jerry, ik heb wel spierpijn! Mijn benen zijn echt pijnlijk. Hopelijk komt het daar door.
Heb net 3 kleine stukjes taart op (echt miniscule puntjes haha) 3 bonbons en veel water. En nu ging ik net thuis op de weegschaal staan en ik weeg nog steeds 60.0 haha geen gram erbij gekomen sinds vanmorgen. Lijkt me sterk.
Misschien is de weegschaal niet helemaal jovel meer. Hij zegt ook iedere LO (ik gok dat dat low battery betekent ) Maar ik heb geen batterijen in huis.
Al met al voel ik me gewoon weer prima en ik weet ook wel dat het geen vet is wat er ineens aanzit. Komt goed
Aankomende week gewoon weer lekker hardlopen en gezond verder eten.
@ PB, ren je ook met Runkeeper? Lijkt me leuk om jou statistieken dan ook te bekijken en waar je precies rent (via GPS houd hij het precies bij). Volgens mij kun je ook ondersteunende woorden naar elkaar sturen
Gast- Gast
Oeh dit weekend wel een beetje gezondigd met veel chipjes en chocola. Dus deze week weer even goed gezond eten. Ben gisteravond voor het eerst sinds een jaar weer eens gaan hardlopen. Omdat ik er echt niet aantoe kom om naar de sportschool te gaan wel even een goede oplossing.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Oh nee ik ren niet met runkeeper want mijn telefoon is in de maak haha! Maar dat wil ik best gaan doen, dus als ik mijn telefoon weer heb zal ik het installeren!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Oh nee ik ren niet met runkeeper want mijn telefoon is in de maak haha! Maar dat wil ik best gaan doen, dus als ik mijn telefoon weer heb zal ik het installeren!
haha Ohjaa. Je zit nu met je leentelefoon toch
Maar moet je maar doen. Is erg fijn en leuk. Ik raak er helemaal gemotiveerd door
Gast- Gast
Mag ik hier ook meeschrijven? Ik wil heel graag voor augustus bikini-klaar zijn en dus nog een paar kilo afvallen. Ik weet niet eens hoe zwaar ik nu ben, maar ik heb afgelopen weken weer veel te veel gesnoept, ik heb een stok achter de deur nodig Hopelijk werkt dit topic daarvoor!
Ik heb afgelopen weken wel af en toe hardgelopen, maar dat wil ik nu weer consequent drie keer per week gaan doen. Ook wil ik weer 2 à 3 keer per week naar de sportschool gaan, ik begin vanavond! Dan kan ik ook gelijk kijken hoe zwaar ik ben... (heb thuis geen weegschaal).
Is Runkeeper net zoiets als Sportstracker? Dat heb ik nu op mijn telefoon. Vind het wel fijn om achteraf te zien wat en hoe hard ik gelopen heb (al ga ik helaas nog niet zo hard ).
Ik heb afgelopen weken wel af en toe hardgelopen, maar dat wil ik nu weer consequent drie keer per week gaan doen. Ook wil ik weer 2 à 3 keer per week naar de sportschool gaan, ik begin vanavond! Dan kan ik ook gelijk kijken hoe zwaar ik ben... (heb thuis geen weegschaal).
Is Runkeeper net zoiets als Sportstracker? Dat heb ik nu op mijn telefoon. Vind het wel fijn om achteraf te zien wat en hoe hard ik gelopen heb (al ga ik helaas nog niet zo hard ).
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb net een gebakje gekregen van een client hier. :o dat was niet de bedoeling.
Gelukkig was hij niet zo groot. Haha, waarom zijn er altijd traktaties als je je voorneemt niks ongezonds te eten!
Gezellig als je mee komt schrijven suus!
Gelukkig was hij niet zo groot. Haha, waarom zijn er altijd traktaties als je je voorneemt niks ongezonds te eten!
Gezellig als je mee komt schrijven suus!
Gast- Gast
Lastig altijd, traktaties! Die durf ik meestal niet zo goed af te slaan, dat voelt gelijk zo onbeleefd.
Ik ben vanmiddag alleen thuis en dan ga ik altijd sneller ongezonde dingen eten. Gelukkig hebben we nu weinig in huis. Er is wel chocola, maar dat is van mijn vriend (heeft hij voor zijn verjaardag gekregen), dus daar kan ik wel vanaf blijven.
Ik ben vanmiddag alleen thuis en dan ga ik altijd sneller ongezonde dingen eten. Gelukkig hebben we nu weinig in huis. Er is wel chocola, maar dat is van mijn vriend (heeft hij voor zijn verjaardag gekregen), dus daar kan ik wel vanaf blijven.
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb net mijn verste afstand ooit gelopen Jeeeh
7.45 km in 48 minuten (zonder te rusten). Gemiddeld 9.2 km per uur. Ben echt zo trots haha
(Moest ik ook nog langs zo'n schoolklas met van die 14 jarige jochies. Roepen en met mijn meerennen en dan lachen.. Zwaar irritant.. Donder een eind op man haha)
Zometeen het boek van het 17 dagen dieet halen.
Heb mijn hele motivatie terug.
7.45 km in 48 minuten (zonder te rusten). Gemiddeld 9.2 km per uur. Ben echt zo trots haha
(Moest ik ook nog langs zo'n schoolklas met van die 14 jarige jochies. Roepen en met mijn meerennen en dan lachen.. Zwaar irritant.. Donder een eind op man haha)
Zometeen het boek van het 17 dagen dieet halen.
Heb mijn hele motivatie terug.
Gast- Gast
Wat goed punki! Ik ga donderdag weer hardlopen. Ben benieuwd!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Wat goed punki! Ik ga donderdag weer hardlopen. Ben benieuwd!
Joee goed zoo!
Zit hier echt met een dikke smile hahaha belachelijk gewoon
Gast- Gast
Haha goed zo!
Ik had net in mijn lunchpauze een speeddate met mijn vriend in het Vondelpark, dat was ook leuk . Dus ik zit ook te smilen haha.
Ik had net in mijn lunchpauze een speeddate met mijn vriend in het Vondelpark, dat was ook leuk . Dus ik zit ook te smilen haha.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha goed zo!
Wat leuk!!
Gast- Gast
Wat knap, Punk'd! Mijn verste afstand is tot nu toe 5 km, dan kan ik ook echt niet meer! Hier deed ik de laatste keer bijna 34 minuten over. Ik wil verder en sneller
Mijn bezoekje aan de sportschool gisteren viel me mee. Ik was 72,5 kg Hier kan nog wel wat vanaf (ik ben 1,79m), maar ik had rekening gehouden met 74 kg.
Mijn bezoekje aan de sportschool gisteren viel me mee. Ik was 72,5 kg Hier kan nog wel wat vanaf (ik ben 1,79m), maar ik had rekening gehouden met 74 kg.
Suus- Lady Post-a-lot
Wat leuk Powerbabe!
Ik liep net op de markt en daar hadden ze van die heerlijke gekleurde tomaatjes, dus heb voor de lunch een tomatensalade gemaakt met allerlei gekleurde tomaatjes, dat staat zo vrolijk. Lekker en gezond!
Ik liep net op de markt en daar hadden ze van die heerlijke gekleurde tomaatjes, dus heb voor de lunch een tomatensalade gemaakt met allerlei gekleurde tomaatjes, dat staat zo vrolijk. Lekker en gezond!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wow jullie zijn goed bezig hier! Ik was ff afwezig uit dit topic, motivatie goed kwijt geraakt zeg maar. Waren wat andere dingen die speelden en maakten dat ik toch weer chips wilde enzo. Nou ja, ik zit weer op het juiste pad. Zojuist gewogen en ein-de-lijk onder de 56 kilo: 55,9 . De 55 kilo is zo dichtbij!
Gast- Gast
Wat goed zusje! Gaat dus best goed, ookal was je even van het pad af ;-). Hoop dat alles verder ook goed gaat.
Klinkt lekker Marin!
Ik heb als lunch een wilde spinazie/couscous salade gegeten, was echt super lekker. Met tomaat, zongedroogde tomaat, wortel, ei en nog wat dingetjes. Nu heb ik mijn 16.00-17.00 snack attackgevoel dus probeer die te negeren.
Klinkt lekker Marin!
Ik heb als lunch een wilde spinazie/couscous salade gegeten, was echt super lekker. Met tomaat, zongedroogde tomaat, wortel, ei en nog wat dingetjes. Nu heb ik mijn 16.00-17.00 snack attackgevoel dus probeer die te negeren.
Gast- Gast
Goed bezig PB en Zusje!
En die salade klinkt lekker!! Met spinazie wil ik dat ook wel proberen
Ik heb namelijk sla gekocht! Ik ga gewoon salades eten.
Ik gruwel van rauwe tomaat, paprika en sla.. Maar toch ga ik het eten vanaf morgen. Dat gezeur van mijzelf moet maar eens voorbij zijn
En die salade klinkt lekker!! Met spinazie wil ik dat ook wel proberen
Ik heb namelijk sla gekocht! Ik ga gewoon salades eten.
Ik gruwel van rauwe tomaat, paprika en sla.. Maar toch ga ik het eten vanaf morgen. Dat gezeur van mijzelf moet maar eens voorbij zijn
Gast- Gast
Misschien kun je dan beter cherrytomaatjes of romaatjes eten punk'd, die zijn veel smaakvoller. Maar goed I:heart: salades dus aan mij heb je niet veel.
Spinazie is heel lekker als salade!
Spinazie is heel lekker als salade!
Gast- Gast
Punkie ik hou ook niet echt van grote tomaten als ze rauw zijn. Maar daarom snij ik cherry tomaatjes door vieren, dus dan zijn ze heel klein. Zout overheen strooien (dat wordt goed opgenomen door de tomaten) en wat peper, en aanmaken met wat olijfolie en evt azijn. Dan is het echt heel smaakvol.
Of cherry tomaatjes roosteren in de oven. Ben ik grooooot fan van.
Of cherry tomaatjes roosteren in de oven. Ben ik grooooot fan van.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 12 van 23 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
Pagina 12 van 23
Permissies van dit forum: