Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bikini-klaar: wie doet er mee?

+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers

Pagina 11 van 23 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 11 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 1:52

Er is hier vandaag een seminar en nu staan er ook niet chocolade soesjes. Dagggg iemand gunt mij het gewoon niet om een dag door te komen zonder aan chocola te denken!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 11 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 1:57

Ik heb net in de albertheijn Kinderreepjes chocola gekocht laughcry

Heb er nog geen gepakt!!!! over 10 minuten waarschijnlijk wel haha.

Ohh ik mag het echt niet verpesten. Maar liever dat ik overdag bezwijk (dan kan ik het nog verbranden Yes ) als dat ik s avonds bezwijk en vervolgens lui in bed ga liggen Wink hahaha (om maar eens te overdrijven)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 2:29

Haha! Wat zijn kinderreepjes?

Ik ben gelukkig nog helemaal niet bezweken vandaag. En dat hoop ik zo te houden.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 4:25

Powerbabe schreef:Haha! Wat zijn kinderreepjes?

Ik ben gelukkig nog helemaal niet bezweken vandaag. En dat hoop ik zo te houden.

Met van van dat melkspul erin. Zoo lekker haha

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 11 3b623b39b1644e47_Kinder_chocolade_reep

Heb er 4 op en toen weggelegd. Had gelukkig wel de kleine gehaald en niet de maxi Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 4:27

Ohh die zijn lekkerr!

We hebben hier op mijn werk zo meteen een borrel en net kwam de catering.. Het is allemaal zo lekker! Gelukkig geen vette of ongezonde dingen.. Maar toch niet echt handig als er nog wat kilo's af moeten haha!

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet di 19 jun 2012 - 5:01

Dit topic is al een flink eind op weg maar mag ik ook meeschrijven?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 5:21

Zo, ik lees goede verhalen!

Vinden jullie het gezellig als ik ook meeschrijf? Ik ben nu bijna een half jaar gezonder aan het leven. Ik probeer 3x per week te sporten, 1,5 liter water per dag te drinken, minder te snoepen, genoeg groente en fruit te eten en vooral niet te vet te eten. Eigenlijk gewoon het bekende (en moeilijke, haha!). Inmiddels ben ik 12 kilo afgevallen en ik wil graag nog 2/3 kilo afvallen voor de vakantie. Ik weet dat dit een hoog doel is in 4 weken, maar ik wil graag 15 kilo lichter zijn dan mijn oude gewicht. Natuurlijk ben ik al veel afgevallen, maar het is nooit goed genoeg. Ik merk dat de motivatie nu ver te zoeken is, omdat ik al veel ben afgevallen, dus misschien kan ik het op deze manier proberen.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski di 19 jun 2012 - 5:27

Ik vind het wel leuk om af en toe dit topic te lezen, jullie zijn goed bezig meiden!

Ik ben trots op jullie! Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 11 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 21:49

Wat knap Liv! Nog even doorzetten en je kunt nog trotser op jezelf zijn, dan heb je gewoon je streefgewicht gehaald!

Ik had van de week een jurkje aan en mijn vriend zei opeens hee, je benen zijn echt slanker geworden zeg. Ha! dat willen we horen!

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 19 jun 2012 - 22:13

Fijn PB, dat ook andere mensen het zien :cheering:

Ik had op m'n planning staan om vandaag te gaan sporten (heb tot aan m'n vakantie een roostertje voor mezelf gemaakt met sporten smile ), maar zit thuis met 'n beginnende migraine, dus dat wordt 'm denk ik niet vanmiddag Cry
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 5:24

Yes! Vanmorgen op de weegschaal gestaan en ik wil nog 2 kilo afvallen. Dan zit ik voorlopig op mijn streefgewicht.

Jerry, vervelend van je migraine. Ik hoop dat het snel zakt.

PB, leuk is dat, hè? Als mensen het zien. Ik ben nu aardig wat afgevallen en sommige mensen zien het gewoon niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 5:53

Ik heb vandaag teveel gegeten. Dus vrees voor morgen.

Maar ga gewoon weer goed verder Laughing

PB. Wat leuk is dat als je vriend het ziet!

Mijne beweert 5 kg niet te zien haha. Hij zegt jij bent altijd al strak Yes (jaja valt allemaal wel tegen hoor).. En dan zegt hij weer.. jaa je luistert toch nooit naar mij :P (zielig Wink )

Jerry. Bleehg migraine.. Ken het zelf niet. Maar hoofdpijn in het algemeen vind ik echt de vervelendste pijn die er is (na een blaasontsteking.. dan ga ik echt kapot). Hoop dat je snel opknapt!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 5:55

Haha! Jij hebt ook gewoon een mooi figuur, Punk'd. Daar mag je al trots op zijn!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 5:56

Inderdaad Punk'd ik vind jou sowieso prachtig!

Ik vind het wel leuk dat de enige 2 broeken die ik pas/goed zitten broeken zijn die ik gekocht heb 5 jaar terug! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 6:01

Pippa schreef:Inderdaad Punk'd ik vind jou sowieso prachtig!

Ik vind het wel leuk dat de enige 2 broeken die ik pas/goed zitten broeken zijn die ik gekocht heb 5 jaar terug! Laughing

Dankje Embarassed Ik moet zeggen dat ik nu ook steeds meer tevreden word Very Happy

Leuk is dat he! als je kleding apart legt omdat het niet super lekker zit en dat je er na een tijd weer in past :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 6:03

Ja, ik weet niet waarom ik ze zo lang bewaard heb eigenlijk, maar dat ze passen is gewoon weer erg leuk haha!

Gast
Gast

Bericht  Jerry wo 20 jun 2012 - 6:34

Ik had 'n jurkje in maat 36 besteld en die is vandaag binnen gekomen... Helaas te klein. En ik kan 'm wel bewaren, maar ga 'm toch niet passen: mijn ribben zijn te breed :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame do 21 jun 2012 - 20:07

Vanochtend op de weegschaal, 67,5 Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 11 281626781, ben nu sinds maandag gestopt met snoepen en snacken en probeer wat gezonder te eten. Dus het zet nu al zoden aan de dijk Laughing . Nog een weekje of 3 te gaan en hopelijk tik ik dan sinds jaren de 65 kio weer eens aan!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 20:21

Oh jammer jerry!
Leuk pippa dat je het weer past!
Goed bezig am!

Ik heb gister een zak chips, m&m's en chocola naar binnen gewerkt, heel fijn. Ik was wel lichter dan gister vanmorgen haha. Maar ik heb verder ook niks gegeten. Alleen maar shit naar binnen gewerkt. En ik voel me er alleen maar opgeblazen van dus erg lang heb ik er niet van kunnen genieten, haha. Nu zit ik weer aan de yoghurt met lijnzaad en druiven.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 20:28

Goed bezig AM.

Jammer PB van het gevoel. Maar je bent alweer goed begonnen vandaag smile

Gisteren hardgelopen. Wil vandaag eigenlijk weer gaan. Ben helemaal verslaafd aan Runkeeper. Vind het zo'n fijn programmaatje. Om de 10 minuten geeft een vrouw aan hoe lang je hebt gelopen, hoeveel km dat is en wat je gemiddelde snelheid is. Verder kun je precies zien via GPS welke route je gelopen hebt en hoeveel klim daarin zit. Hij hou ook alle hardloopsessies bij.

Wil zometeen eigenlijk weer gaan.

Heb nu een doel voor mijzelf gesteld dat ik op 30 juli onafgebroken 8 km wil kunnen hardlopen. Very Happy (Ik gok dat dat zo', 45/50 minuten is). Ik doe over 5 km ongeveer 30 minuten.

Gast
Gast

Bericht  Jerry do 21 jun 2012 - 20:33

Punk'd, die 8 kilometer haal je gemakkelijk Yes

Als je dénkt dat je alles gegeven hebt, zit je pas op de helft smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 20:49

Jerry schreef:Punk'd, die 8 kilometer haal je gemakkelijk Yes

Als je dénkt dat je alles gegeven hebt, zit je pas op de helft smile

Ik hoop het!

Soms heb ik wel eens een momentje dat ik echt denk 'Ik moet kosten o.i.d.' dan loop ik toch verder en dan zakt het een paar minuten later weer weg en heb ik ook echt weer energie voor 10. Heel apart.

Maar ik ga nu weer ff lopen. Ben benieuwd hoe lang ik het volhou(d?) want ik heb een blaartje op mijn hiel. Net goed afgeplakt dus hopelijk gaat dat goed smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 21:38

whohoe 5.12 km in 34 minuutjes smile

Voelt altijd zo heerlijk als ik dat weer achter de rug heb haha.

Gast
Gast

Bericht  litllejoy do 21 jun 2012 - 22:55

Ik ben afgelopen maandag (na m'n vakantie, want toen zijn de kilo's er weer aangevlogen) opnieuw begonnen. En het gaat echt goed. Heb tot nu toe niet gesnoept en gezond gegeten. Ook sport gaat goed. Deze week kon ik jammer genoeg niet hard lopen maar ben wel wezen lopen, tennissen etc.
Van 't weekend mag ik weer iets lekkers, dus ik denk dat dat een schaaltje chips wordt :-). Voor de rest hou ik het rustig en ik veel vis en mager vlees met veel groente's (is het plan).
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Sorrento za 23 jun 2012 - 18:38

Nou, ik ben weer back in business hoor. Alles loopt hier even ontzettend kut, waardoor ik vastbesloten ben het enige waar ik wel controle over heb nu ook maar aan te grijpen als soort van stabiele factor. Ik ga gezond eten en vooral veel frustraties eruit rennen smile Nu even mijn Ipod opladen en dan zometeen een flink stuk hardlopen. Zin in!
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 23 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: