Bikini-klaar: wie doet er mee?
+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers
Pagina 7 van 23
Pagina 7 van 23 • 1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 23
Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?
Kowalski, wat let je?
Ik heb vandaag een goede dag gehad: nul slechte dingen gegeten en geen koffie gedronken, hoera! Wel na het avondeten nog een volkorencracker met een flinterdun laagje pindakaas gehad, aangezien mijn avondeten echt te weinig was - ik had zomaar wat ingredienten bij elkaar in de pan gegooid, maar een uur na het eten had ik nog steeds geen enigszins verzadigd gevoel, haha ('t was verder wel best smakelijk trouwens!)
Beetje jammer: ik heb me al twee dagen voorgenomen om te gaan hardlopen, maar ik heb het nog steeds niet gedaan
Ik heb vandaag een goede dag gehad: nul slechte dingen gegeten en geen koffie gedronken, hoera! Wel na het avondeten nog een volkorencracker met een flinterdun laagje pindakaas gehad, aangezien mijn avondeten echt te weinig was - ik had zomaar wat ingredienten bij elkaar in de pan gegooid, maar een uur na het eten had ik nog steeds geen enigszins verzadigd gevoel, haha ('t was verder wel best smakelijk trouwens!)
Beetje jammer: ik heb me al twee dagen voorgenomen om te gaan hardlopen, maar ik heb het nog steeds niet gedaan
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Haha Sorrento, ik wil al dagen gaan zwemmen maar het lukt niet. Wilde met mijn vriend maar die heeft last van zijn keel, wilde met mijn zusje maar die kan niet. Ik moet echt mijn fiets uit de stad ophalen (hij staat er al maanden) dan kan ik gewoon zelf gaan. Wilde zaterdagochtend gaan eigenlijk. Misschien dat ik vanavond mijn fiets kan ophalen als ik van mijn vriend naar huis ga... Ik had gister op zich een goede dag maar eind van de avond zo'n trek dat ik toch heb zitten snoepen. Gelukkig geen slecht nieuws vanmorgen, weer 0.2 eraf . Bijna de 55 gehaald. Wellicht dat ik zaterdag anders ga hardlopen als ik niet kan zwemmen. Tijd om dat weer eens te proberen. En zo niet, dan ga ik maar eens een bikini kopen
Gast- Gast
Haha al maanden zusje? Staat ie er dan nog wel?
Wel lekker, zwemmen! Goed idee, misschien kan ik dit weekend ook gaan.
Ik heb gister echt een goede dag gehad, actief want met mijn oppaskindje naar de speeltuin dus lekker klimmen en klauteren en daar een paar rondjes in de waterfiets gefietst haha, best zwaar in je eentje haha! Ik heb ookgoed gegeten, 's avonds een enorme snack attack, maar niks genomen, jeej!
Wel lekker, zwemmen! Goed idee, misschien kan ik dit weekend ook gaan.
Ik heb gister echt een goede dag gehad, actief want met mijn oppaskindje naar de speeltuin dus lekker klimmen en klauteren en daar een paar rondjes in de waterfiets gefietst haha, best zwaar in je eentje haha! Ik heb ookgoed gegeten, 's avonds een enorme snack attack, maar niks genomen, jeej!
Gast- Gast
Goed bezig!
Hier gisteren ook een goed dagje gehad.
1 Bakje vanille yoghurt gehad (wat ik slecht vind haha) maar hij kwam van zo'n verse boerderij winkel en mijn vader had die voor ons meegenomen. Was wel erg lekker!
Hier nog steeds 58.9. Redelijk stabiel dus. Hopelijk lukt het me om na het weekend weer een dalende lijn in te zetten
Ik ga vandaag naar Tilburg en daar ga ik ook lekker lunchen met mijn vriend. Maar dan eet ik vanavond gewoon geen koolhydraten en lekker veel groente en kip o.i.d.
Fijne dag allemaal!
Hier gisteren ook een goed dagje gehad.
1 Bakje vanille yoghurt gehad (wat ik slecht vind haha) maar hij kwam van zo'n verse boerderij winkel en mijn vader had die voor ons meegenomen. Was wel erg lekker!
Hier nog steeds 58.9. Redelijk stabiel dus. Hopelijk lukt het me om na het weekend weer een dalende lijn in te zetten
Ik ga vandaag naar Tilburg en daar ga ik ook lekker lunchen met mijn vriend. Maar dan eet ik vanavond gewoon geen koolhydraten en lekker veel groente en kip o.i.d.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Gezellig punk'd veel plezier!
Ik heb me net gewogen: 68,9 yeah! Dat motiveert wel echt enorm moet ik zeggen. Ben nu ook wel heel blij dat ik niet al dat snaai naar binnen heb gewerkt gister, daar had ik nu alleen maar spijt van gehad. Vanavond een welcome Back etentje van een vriendin die 5 maanden op reis is geweest, hoop dat er wat gegeten wordt wat een beetje gezond is. Ik kan in ieder geval vast wel de koolhydraten weglaten. Heb morgen ook nog een verjaardag en zondag uit eten (sushi) en dat vind ik toch wel lastig, want ik hou wel van een wijntje en een hapje en dat is nu juist niet de bedoeling :p.
Ik heb me net gewogen: 68,9 yeah! Dat motiveert wel echt enorm moet ik zeggen. Ben nu ook wel heel blij dat ik niet al dat snaai naar binnen heb gewerkt gister, daar had ik nu alleen maar spijt van gehad. Vanavond een welcome Back etentje van een vriendin die 5 maanden op reis is geweest, hoop dat er wat gegeten wordt wat een beetje gezond is. Ik kan in ieder geval vast wel de koolhydraten weglaten. Heb morgen ook nog een verjaardag en zondag uit eten (sushi) en dat vind ik toch wel lastig, want ik hou wel van een wijntje en een hapje en dat is nu juist niet de bedoeling :p.
Gast- Gast
Ik staak. Ik kom alleen maar aan.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hoe komt dat Marin ? Misschien toch proberen wat meer te bewegen?
Gast- Gast
Ahw Marin, balen :-(
Hier gaat het eerlijk gezegd wel goed! Hoofddoel was fitter worden, maar ik val ook af als een tierelier: ik woog vanochtend nog maar 49 kilo, 't is echt superlang geleden (3 jaar denk ik?) dat ik dat gewicht had! Toen had ik overigens wel meer spieren dan nu, haha. Lichter dan 49 kilo hoef ik niet te worden, ik ga nu proberen mijn vetjes in te ruilen voor spieren, maar dan moet ik natuurlijk wel gaan hardlopen etc Nu eerst even een online-hoorcollege kijken en daarna ga ik denk ik een rondje rennen door het park. Ben benieuwd!
Hier gaat het eerlijk gezegd wel goed! Hoofddoel was fitter worden, maar ik val ook af als een tierelier: ik woog vanochtend nog maar 49 kilo, 't is echt superlang geleden (3 jaar denk ik?) dat ik dat gewicht had! Toen had ik overigens wel meer spieren dan nu, haha. Lichter dan 49 kilo hoef ik niet te worden, ik ga nu proberen mijn vetjes in te ruilen voor spieren, maar dan moet ik natuurlijk wel gaan hardlopen etc Nu eerst even een online-hoorcollege kijken en daarna ga ik denk ik een rondje rennen door het park. Ben benieuwd!
Sorrento- Fluisteraar
Wow Sorrento, dat heb ik volgens mij voor het laatst gewogen toen ik 11 was.
Hoe lang ben jij dan?
Hoe lang ben jij dan?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Powerbabe schreef:Hoe komt dat Marin ? Misschien toch proberen wat meer te bewegen?
Ja weet wel zeker dat het daardoor komt, want ik eet echt niet zo ongezond. Toen ik nog bij de post werkte, bewoog ik twee uur per dag, en nu zit ik hele dagen achter de computer aan het werk. Thuis, dus heb ook geen reistijd met fiets ofzo. Misschien goede mogelijkheid om m'n nieuwe woonomgeving te ontdekken met hardlopen straks. Ik weet dat er iets van een bos/parkje recht aan de overkant van de weg is daar, en als ik beetje train kan ik wel naar Ouderkerk rennen misschien.
Marin- Lady Post-a-lot
Hm ja, 't klinkt misschien weinig, maar ik maar 1.62 m lang, dus dan is het niet zo heel gek. Verder heb ik ook een behoorlijk fijne bouw en ben ik bij 53 kilo al echt 'chubby' (tenminste, als ik er niet bij sport - spiermassa is natuurlijk een ander verhaal).
Sorrento- Fluisteraar
Sorrento schreef:Hm ja, 't klinkt misschien weinig, maar ik maar 1.62 m lang, dus dan is het niet zo heel gek. Verder heb ik ook een behoorlijk fijne bouw en ben ik bij 53 kilo al echt 'chubby' (tenminste, als ik er niet bij sport - spiermassa is natuurlijk een ander verhaal).
Ah vandaar. Je bouw en lengte schelen natuurlijk al een hoop!
Ik ben lang en grof gebouwd dus 49 kilo wegen zal niet bij mij passen.
Buiten dat zal me dat ook niet lukken, ik heb al moeite met 5 kilo afvallen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik heb trouwens besloten dat ik ook gewoon soep uit zakken blijf eten, want ik heb even nagedacht en een biologische leefstijl past gewoon echt niet in mijn studentenbudget. Ik probeer nu suiker, caffeine en alcohol zoveel mogelijk te vermijden en dan schrap ik over een paar jaar - als ik een baan heb etc - de pesticiden wel
Sorrento- Fluisteraar
Hahaha sorrento! Goed plan. En goed bezig!
Als ik 49 kilo weeg is er niks van me over vrees ik haha. Maar ik ben dan ook 20 cm langer.
Als ik 49 kilo weeg is er niks van me over vrees ik haha. Maar ik ben dan ook 20 cm langer.
Gast- Gast
Dat is best een goed idee! Kun je tot het zover is bij wijze van pauze niet een half uurtje gaan wandelen?Marin schreef:Powerbabe schreef:Hoe komt dat Marin ? Misschien toch proberen wat meer te bewegen?
Ja weet wel zeker dat het daardoor komt, want ik eet echt niet zo ongezond. Toen ik nog bij de post werkte, bewoog ik twee uur per dag, en nu zit ik hele dagen achter de computer aan het werk. Thuis, dus heb ook geen reistijd met fiets ofzo. Misschien goede mogelijkheid om m'n nieuwe woonomgeving te ontdekken met hardlopen straks. Ik weet dat er iets van een bos/parkje recht aan de overkant van de weg is daar, en als ik beetje train kan ik wel naar Ouderkerk rennen misschien.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Dat is best een goed idee! Kun je tot het zover is bij wijze van pauze niet een half uurtje gaan wandelen?Marin schreef:Powerbabe schreef:Hoe komt dat Marin ? Misschien toch proberen wat meer te bewegen?
Nou op 't moment helaas niet omdat ik met rare plekken op m'n voet zit waardoor ik niet goed kan lopen. Maar ik spring zo wel even op de fiets en misschien maak ik wel even een extra rondje. Wil er toch elke dag wel even uit. Maar écht bewegen doe ik amper meer inderdaad, moet maar verandering in komen als ik daar woon en m'n hardloopschoenen uitgepakt zijn
Marin- Lady Post-a-lot
Wat zijn jullie allemaal goed bezig en aan het meeschrijven!
Ik heb al een tijd niks laten horen omdat het niet echt goed ging Ben op reis geweest en daar was het eten geregeld door anderen (hamburgers, hotdogs, etc), toen verhuisd en dat is ook niet echt goed qua eten. En nu ga ik zondag alweer op reis! Dan denk ik al snel 'ach ik ben op vakantie, iets lekkers mag wel'.
Enige lichtpuntje is dat ik me heb ingeschreven voor een 10 km run. Is al over 3 weken en ik kan net 2 km rennen Wordt een leuke uitdaging dus!
Marin, net als jij moet ik er ook vaker uit. Ik heb het hardlopen een beetje laten versloffen, maar dat wil ik wel weer oppakken. Gisteren nog een wandeling gemaakt en misschien doe ik dat vandaag ook weer. Het is hier zooo mooi 's avonds laat/'s nachts, dus een goed idee voor een wandeling met mn camera. Misschien kun jij dat ook doen? Een lange wandeling en tegelijk proberen wat nieuwe foto's van je stad te maken? Dat maakt het iets leuker!
Ik heb al een tijd niks laten horen omdat het niet echt goed ging Ben op reis geweest en daar was het eten geregeld door anderen (hamburgers, hotdogs, etc), toen verhuisd en dat is ook niet echt goed qua eten. En nu ga ik zondag alweer op reis! Dan denk ik al snel 'ach ik ben op vakantie, iets lekkers mag wel'.
Enige lichtpuntje is dat ik me heb ingeschreven voor een 10 km run. Is al over 3 weken en ik kan net 2 km rennen Wordt een leuke uitdaging dus!
Marin, net als jij moet ik er ook vaker uit. Ik heb het hardlopen een beetje laten versloffen, maar dat wil ik wel weer oppakken. Gisteren nog een wandeling gemaakt en misschien doe ik dat vandaag ook weer. Het is hier zooo mooi 's avonds laat/'s nachts, dus een goed idee voor een wandeling met mn camera. Misschien kun jij dat ook doen? Een lange wandeling en tegelijk proberen wat nieuwe foto's van je stad te maken? Dat maakt het iets leuker!
Gast- Gast
Ik had gepland om vandaag te gaan sporten, maar 't is er niet van gekomen (en gaat ook niet meer gebeuren, vanavond van alles nog te doen). Ben wel goed bezig in huis hoor, lekker opruimen En hoewel 't sporten vandaag niks is geworden, wel alleen nog maar gezonde dingen gegeten
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet even klagen hoor, haha. Heb een behoorlijke studiedip, dus ik heb maar besloten om even een cappuccino te nemen, maar wow, wat is dat smerig zonder suiker! Ik overweeg serieus om 'm niet verder op te drinken, scheelt weer wat qua caffeineinname
Laatst aangepast door Sorrento op vr 8 jun 2012 - 10:04; in totaal 2 keer bewerkt
Sorrento- Fluisteraar
Jente schreef:
Leuk bedacht
Foto's van Den Haag kan ik echt niet meer zien gewoon, te veel gemaakt in de afgelopen twee jaar Maar over 't algemeen is dit precies wat goed bij me past! Wat ik tegenwoordig vaak doe is gewoon niet de tram pakken. Kom ik aan op Centraal Station met de trein en heb ik niet veel bagage bij me? Dan loop ik toch drie kwartier ipv 10 minuten de tram? En naar m'n oma toe ook, dat is ook drie kwartier lopen. Dat soort dingen werken wel goed! (Behalve dat ik meestal na een weekend met een grote weekendtas loop, dus dan kan het niet )
Maar als ik m'n nieuwe camera heb en verhuisd ben, ga ik zeker dit soort dingen doen!
Marin- Lady Post-a-lot
Balen Marin! Lijkt mij ook wel frustrerend hoor. Die weegschaal moet gewoon omlaag
@ Sorrento en PB.. GOEED BEZUGG
Ik heb een nieuwe bikini gekocht vandaag (een extra voor op vakantie, hij was ook nog eens redelijk goedkoop) en ik vind mezelf echt mooi in dat ding haha. Wel beetje kleine titties maar ach. Daar moet ik het maar mee doen.
Whoeeehh nog even een paar weken goed hardlopen om die kont wat strakker te krijgen (die jullie express niet te zien krijgen) en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Tilburg is trouwens een best leuke stad. Daar was ik net winkelen. Goed geslaagd. Paar sexy cheeky shortjes haha (van de hunkemoller.) Eindlijk eens een beetje sexy onderbroekkies. Nieuwe BH (ook altijd zo'n drama) nieuwe bikini. En bij de ZARA een mooie broek.. kom ik thuis zit er een klein gaatje in.. Balen.. moet ik volgende week weer naar Arnhem om te ruilen.
weg
Yeaahh zit echt goed in mijn vel. Laat die zomer maar komen!!!
@ Sorrento en PB.. GOEED BEZUGG
Ik heb een nieuwe bikini gekocht vandaag (een extra voor op vakantie, hij was ook nog eens redelijk goedkoop) en ik vind mezelf echt mooi in dat ding haha. Wel beetje kleine titties maar ach. Daar moet ik het maar mee doen.
Whoeeehh nog even een paar weken goed hardlopen om die kont wat strakker te krijgen (die jullie express niet te zien krijgen) en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Tilburg is trouwens een best leuke stad. Daar was ik net winkelen. Goed geslaagd. Paar sexy cheeky shortjes haha (van de hunkemoller.) Eindlijk eens een beetje sexy onderbroekkies. Nieuwe BH (ook altijd zo'n drama) nieuwe bikini. En bij de ZARA een mooie broek.. kom ik thuis zit er een klein gaatje in.. Balen.. moet ik volgende week weer naar Arnhem om te ruilen.
weg
Yeaahh zit echt goed in mijn vel. Laat die zomer maar komen!!!
Laatst aangepast door Punk'd op za 9 jun 2012 - 0:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Punk'd schreef:Balen Marin! Lijkt mij ook wel frustrerend hoor. Die weegschaal moet gewoon omlaag
Ik gooi 'm volgende week gewoon uit frustratie kapot!
(vriend heeft toch een betere...)
Oh en super mooi die bikini op jouw lijf! Hij's wel heeeel smal, maar wel heel mooi! Is dat die Plien ook wilde?
Edit: Zie nu de tweede foto. Dat buikkie! Mooi! Dakanikniehoor!
Laatst aangepast door Marin op vr 8 jun 2012 - 5:32; in totaal 2 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Nice rack
Zoo jaloersmakend!
Ik vind hem niet overdreven klein, maar 1 maatje groter is denk ik wel net wat mooier. Ik vind ze er nou ook weer niet uitfloepen ofzo
Zoo jaloersmakend!
Ik vind hem niet overdreven klein, maar 1 maatje groter is denk ik wel net wat mooier. Ik vind ze er nou ook weer niet uitfloepen ofzo
Gast- Gast
Totdat ik het water inspring. Oh wat zal m'n vriend + schoonvader dan lachen. Ik ga natuurlijk die hele vakantie het water ingegooid worden.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Totdat ik het water inspring. Oh wat zal m'n vriend + schoonvader dan lachen. Ik ga natuurlijk die hele vakantie het water ingegooid worden.
hahaha ik zie het helemaal gebeuren. Topje onder je kin
Een vriendin van mij heeft in keer in der blote boobs in zee gestaan.
Ze had een triangel aan maar een best gevulde boezem (wel nog mooi rechtop staand haha, dus die triangel kon ze goed hebben). Toen kwam er een golf en spoelde ze half aan. Liep ze terug het strand op was het topje helemaal losgesprongen. Hing er dus alleen nog een triangel rond haar nek (Tussen haar borsten) hahaha. Was ook echt in Griekenland op een druk strand. Andere vriendin van mij echt zo gebaren en lachen.. Oowwh oopsiee
Gast- Gast
Pagina 7 van 23 • 1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
Pagina 7 van 23
Permissies van dit forum: