Bikini-klaar: wie doet er mee?
+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers
Pagina 17 van 23
Pagina 17 van 23 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23
Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?
Ik heb net ook weer lekker een rondje hardgelopen!
Wil ook echt 3 keer in de week gaan, en dan 1 avond polefitnessen.
Ik merk nu dat broeken ook losser gaan zitten en daar ben ik heel blij mee!
M'n bovenlichaam vind ik te smal, zeker in verhouding maargoed, niks aan te doen!
Wil ook echt 3 keer in de week gaan, en dan 1 avond polefitnessen.
Ik merk nu dat broeken ook losser gaan zitten en daar ben ik heel blij mee!
M'n bovenlichaam vind ik te smal, zeker in verhouding maargoed, niks aan te doen!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Wat goed Pixie! Lekker bezig! Ik vind mijn bovenlichaam ook te smal, maar helaas niks aan te doen nee. Of we moeten enorme spierbundels worden haha.
Ik ben vandaag weer begonnen met oefeningen thuis, naar mijn werk gefietst (is 15-20 min) en straks weer terug. Morgen weer naar mijn werk fietsen en dan ga ik 's avonds lekker een rondje door het Vondelpark hollen denk ik.
Ik ben vandaag weer begonnen met oefeningen thuis, naar mijn werk gefietst (is 15-20 min) en straks weer terug. Morgen weer naar mijn werk fietsen en dan ga ik 's avonds lekker een rondje door het Vondelpark hollen denk ik.
Gast- Gast
Zo... toch wel heel blij dat ik gegaan ben, dat trotse gevoel is zo lekker!
Wow Pixie, drie keer en dan nog pole fitness is echt goed zeg.
PB, ren jij altijd door het Vondelpark?
M'n vriend is gisteren gaan fietsen door het Amsterdamse Bos, daar wil ik ook gaan rennen als ik wat langer kan rennen, nu doe ik het nog in het bos hier naast het huis. Vind het zo vervelend dat je dan echt ergens heen moet gaan om te rennen, maar het fietsen an sich is al een warming up natuurlijk.
Wow Pixie, drie keer en dan nog pole fitness is echt goed zeg.
PB, ren jij altijd door het Vondelpark?
M'n vriend is gisteren gaan fietsen door het Amsterdamse Bos, daar wil ik ook gaan rennen als ik wat langer kan rennen, nu doe ik het nog in het bos hier naast het huis. Vind het zo vervelend dat je dan echt ergens heen moet gaan om te rennen, maar het fietsen an sich is al een warming up natuurlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het is een streven hoor, 3 keer hardlopen en dan nog polefitness! Ik wil op z'n minst 2 keer hardlopen en dan polefitnessen, maar ik heb een perfect hardlooprondje op 3 minuten lopen van m'n huis dus dan ben ik een half uurtje weg in totaal en dat is gewoon makkelijk te doen!
Haha PB dan ben ik liever te smal dan zo enorm opgepompt
Haha PB dan ben ik liever te smal dan zo enorm opgepompt
Poubelle- Ratel
Haha toch wel?
Nee Marin, ik ren eigenlijk bijna nooit door het Vondelpark. Meestal ren ik met een vriendin een rondje bosbaan (dat is 5,1 km en een half uur heen en een half uur terug fietsen, dus heb je meteen een goede warming up en cooling down). Maar laatst zijn we ook als warming up vanaf mijn huis naar het westerpark gerend, daar een rondje, en weer een stuk teruggerend en uitgelopen, dat was ook wel prima! Dat was in totaal bijna 6 km. Ik vind door de stad rennen niet zo fijn want je krijgt echt van alle bouwvakkers/werklieden commentaar haha. Wel positief commentaar maar toch voel ik me zo bekeken.
Nee Marin, ik ren eigenlijk bijna nooit door het Vondelpark. Meestal ren ik met een vriendin een rondje bosbaan (dat is 5,1 km en een half uur heen en een half uur terug fietsen, dus heb je meteen een goede warming up en cooling down). Maar laatst zijn we ook als warming up vanaf mijn huis naar het westerpark gerend, daar een rondje, en weer een stuk teruggerend en uitgelopen, dat was ook wel prima! Dat was in totaal bijna 6 km. Ik vind door de stad rennen niet zo fijn want je krijgt echt van alle bouwvakkers/werklieden commentaar haha. Wel positief commentaar maar toch voel ik me zo bekeken.
Gast- Gast
Jaa dat snap ik! Ik ben echt zo blij dat het stuk waar ik ren echt super rustig is. Alleen langs de Amstel door Ouderkerk is vervelend, want daar zitten zo veel chique mensen met hun dure auto's en dan voel ik me echt zooo bekeken terwijl ze aan hun prosecco van 65 euro zitten (ja echt, wij hadden 'm laatst ook op daar en is echt zo duur )
Maar verder is het heerlijk rustig
In Amsterdam zijn genoeg parken en stukken natuur waar je ook lekker kunt rennen waar het iets rustiger is.
In Amsterdam zijn genoeg parken en stukken natuur waar je ook lekker kunt rennen waar het iets rustiger is.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Jaa dat snap ik! Ik ben echt zo blij dat het stuk waar ik ren echt super rustig is. Alleen langs de Amstel door Ouderkerk is vervelend, want daar zitten zo veel chique mensen met hun dure auto's en dan voel ik me echt zooo bekeken terwijl ze aan hun prosecco van 65 euro zitten (ja echt, wij hadden 'm laatst ook op daar en is echt zo duur )
Haha kan ik me voorstellen! Wel een mooi stukje, daar langs de Amstel! En wat een achterlijk dure prosecco!
Gast- Gast
Marin! Boeit jou die 'chique' mensen die zich ongezond drinken aan te dure prosecco. Jij bent tenminste gezond en sportief bezig moet je maar denken!
Dat probeer ik mezelf namelijk ook maar te bedenken als ik de laatste kilometers maak met een bezweet voorhoofd, de snottebellen die uit mijn neus lopen en marcara tot aan m'n kin.
Dat probeer ik mezelf namelijk ook maar te bedenken als ik de laatste kilometers maak met een bezweet voorhoofd, de snottebellen die uit mijn neus lopen en marcara tot aan m'n kin.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ren helaas hele stukken langs een gewone weg, het duurt even voor ik bij het plantsoen ben. Maar ik heb eigenlijk geen zin om ergens eerst heen te moeten fietsen, haha, beetje lui Maar als ik mensen tegenkom motiveert het me eigenlijk juist wel, ik wil nooit opgeven als iemand me kan zien En als ik straks wat verder kan rennen, ren ik veel meer door parken
Pixie en PB, ik heb wel wat vet over op mijn bovenlichaam (buik en borsten), hebben? Ik wil wel wat terug voor mijn benen...
Pixie en PB, ik heb wel wat vet over op mijn bovenlichaam (buik en borsten), hebben? Ik wil wel wat terug voor mijn benen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Haha suus, bedankt! Ik wil geen vet, maar ik zou wel ietsje breder gebouwd willen zijn in. Vooral mijn taille is in verhouding echt heel smal.
Gast- Gast
Suus schreef:Ik ren helaas hele stukken langs een gewone weg, het duurt even voor ik bij het plantsoen ben. Maar ik heb eigenlijk geen zin om ergens eerst heen te moeten fietsen, haha, beetje lui Maar als ik mensen tegenkom motiveert het me eigenlijk juist wel, ik wil nooit opgeven als iemand me kan zien En als ik straks wat verder kan rennen, ren ik veel meer door parken
Dit heb ik ik ook. Wanneer mensen mij tegemoet komen, moet ik van mezelf altijd hen voorbij rennen, zodat ik heel sportief lijk. Ik moet natuurlijk wel mijn imago hooghouden
Gast- Gast
Chipp schreef:Suus schreef:Ik ren helaas hele stukken langs een gewone weg, het duurt even voor ik bij het plantsoen ben. Maar ik heb eigenlijk geen zin om ergens eerst heen te moeten fietsen, haha, beetje lui Maar als ik mensen tegenkom motiveert het me eigenlijk juist wel, ik wil nooit opgeven als iemand me kan zien En als ik straks wat verder kan rennen, ren ik veel meer door parken
Dit heb ik ik ook. Wanneer mensen mij tegemoet komen, moet ik van mezelf altijd hen voorbij rennen, zodat ik heel sportief lijk. Ik moet natuurlijk wel mijn imago hooghoudenIk ken dat ook bijna iedereen die ik tegenkom, iets een dorp.
Haha ja dat heb ik ook! Dat ik na die mensen hijgend als een hond instort boeit dan niet, maar ik mag pas na hun stoppen
Poubelle- Ratel
Sogood schreef:Marin! Boeit jou die 'chique' mensen die zich ongezond drinken aan te dure prosecco. Jij bent tenminste gezond en sportief bezig moet je maar denken!
Haha ja dat is wel echt de juiste attitude, nu nog aan denken terwijl je rent
Ik snap echt niets meer van mijn lichaam.. Maat M en paste zelfs een S aan de bovenkant, maar maat 44 was nog te klein voor een broek....
Marin- Lady Post-a-lot
Dat zal dan echt aan de kledingstukken liggen hoor, denk ik!
Elk merk valt zo anders.
Als je nog interesse hebt in mijn broek, wil ik 'm wel voor je opmeten?
Elk merk valt zo anders.
Als je nog interesse hebt in mijn broek, wil ik 'm wel voor je opmeten?
Poubelle- Ratel
Ik denk dat ik wel weer genoeg geld uit heb gegeven voor vandaag Sorry! Maar wel erg lief dat je het aanbood.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ik denk dat ik wel weer genoeg geld uit heb gegeven voor vandaag Sorry! Maar wel erg lief dat je het aanbood.
Maakt niet uit, graag gedaan
Poubelle- Ratel
Jeej zelfs na een weekend met alleen maar taart en chips eten ben ik nog een beetje afgevallen. Ik ben sinds vorige week weer begonnen met sporten en ik merk gewoon gelijk dat dat zoden aan de dijk zet! Ben nu 67 kilo, ik hoop eigenlijk volgende week vrijdag nog 2 kilo te zijn afgevallen. Hoewel ik geen idee heb of dat gaat lukken. Gewoon even niet meer snoepen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goed bezig AM! Sporten zet zeker zoden aan de dijk. Bewegen is gewoon echt zo'n verschil, zelfs toen ik nog niks aan mijn eetpatroon veranderd had scheelde het echt al een paar kilo. En je wordt er sowieso strakker van, dat is nooit vervelend natuurlijk ;-).
Vanochtend woog ik 66,5 jeuh! Dus nog 1,5 kilo en dan is mijn streefgewicht bereikt. En dat terwijl ik maandag stiekem kipnuggets en een halve McKroket heb gegeten omdat mijn vriendje die als verrassing had meegenomen haha:oops: .
Vanochtend woog ik 66,5 jeuh! Dus nog 1,5 kilo en dan is mijn streefgewicht bereikt. En dat terwijl ik maandag stiekem kipnuggets en een halve McKroket heb gegeten omdat mijn vriendje die als verrassing had meegenomen haha:oops: .
Gast- Gast
Jeetje wat goed AM! Idd goed opletten deze week, dan loont het echt wel.
En hier weer terug op het oude gewicht. Aah zo frustrerend, ik val een dag 500 gram af, dag er na zit t er steeds weer aan. Het lijkt gewoon wel of ik niet af kán vallen, wat ik ook doe. Terwijl ik t wel echt lijk te zien. Misschien moet ik toch niet elke dag wegen, maar het is zo verleidelijk.
En hier weer terug op het oude gewicht. Aah zo frustrerend, ik val een dag 500 gram af, dag er na zit t er steeds weer aan. Het lijkt gewoon wel of ik niet af kán vallen, wat ik ook doe. Terwijl ik t wel echt lijk te zien. Misschien moet ik toch niet elke dag wegen, maar het is zo verleidelijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Maar misschien bouw je ook wat spieren op Marin dat kan natuurlijk nu je weer meer sport! Zolang jij het gevoel hebt dat je het ziet is het toch prima? Bovendien is het het belangrijkst dat je gewoon gezond eet en lekker beweegt, dan kan het niet anders dan dat je uiteindelijk echt resultaat naar inzet krijgt! Ik vind dat je goed bezig bent!
Gast- Gast
Ja je hebt ook helemaal gelijk PB. En ik voel me ook echt fitter en gezonder. Dat is eigenlijk natuurlijk belangrijker dan een gewicht. Maar oh wat wil ik graag die 68 of 69 zien!
Marin- Lady Post-a-lot
Het kan ook door je maaltijd 's avonds komen hoor!
Als een gezonde pasta maak (met verse producten) en ik eet een beetje pasta zelf dan ben ik de dag erop een stuk minder afgevallen dan als ik alleen maar de 'saus' eet. (ik maak niet echt saus, gooi er gewoon stukken courgette, tomaat, spinazie, kruiden etc in).
Of als je 's avonds minder drinkt, kan ook een hoop schelen.
Bij mij merk ik in iedergeval (gelijk de volgende dag op de weegschaal) als ik de avond ervoor later eet dan normaal, minder drink dan normaal, of meer koolhydraten eet dan normaal.
Als een gezonde pasta maak (met verse producten) en ik eet een beetje pasta zelf dan ben ik de dag erop een stuk minder afgevallen dan als ik alleen maar de 'saus' eet. (ik maak niet echt saus, gooi er gewoon stukken courgette, tomaat, spinazie, kruiden etc in).
Of als je 's avonds minder drinkt, kan ook een hoop schelen.
Bij mij merk ik in iedergeval (gelijk de volgende dag op de weegschaal) als ik de avond ervoor later eet dan normaal, minder drink dan normaal, of meer koolhydraten eet dan normaal.
Gast- Gast
Maar ik mag hier niet komen nu haha.
Ik wil eigenlijk de aankomende 3 weken niet forummen omdat ik echt mijn afstudeergesprek wil halen. Bleehg haha. dus ik ga me uitloggen. Misschien helpt dat.
Heeel veel succes iedereen Ik ga mezelf begraven in ontzettend veel werk.
Ik wil eigenlijk de aankomende 3 weken niet forummen omdat ik echt mijn afstudeergesprek wil halen. Bleehg haha. dus ik ga me uitloggen. Misschien helpt dat.
Heeel veel succes iedereen Ik ga mezelf begraven in ontzettend veel werk.
Gast- Gast
Heel veel succes, you can do it!
Marin- Lady Post-a-lot
Heel veel succes punk'd, met je voorbereiding en afstudeergesprek!
Poubelle- Ratel
Pagina 17 van 23 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
Pagina 17 van 23
Permissies van dit forum: