Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bikini-klaar: wie doet er mee?

+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers

Pagina 10 van 23 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 10 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Lenthe vr 15 jun 2012 - 3:28

Ik heb 1 lelijke vetrol van mijn navel tot boven mijn broekrand. Ik heb daar altijd zo'n hekel aan!
Nu wil ik dus in plaats van 1x per week ongeveer 2 a 3 keer naar de sportschool gaan. En daarbij 1x mijn normale les en 1 of 2x naar een les waarbij ook veel wordt gedaan aan buikspieren.
Na hoeveel tijd zou ik verschil kunnen zien? Want ik heb een hele tijd 2x per week gesport, maar merkte er verder niets van aan mijn vetrol Wink Verder hoeft er bij mij niks af, want ik ben tevreden over de rest van mijn lichaam.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 10 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 4:37

Tuurlijk Pippa, gezellig juist!

Jenthe, wat doe je dan allemaal in de sportschool? Misschien kun je je meer op je buik gaan focussen? Want als ik alleen maar op de crosstrainer sta wordt mijn buik daar niet echt platter van. Dus hup hup aan de sit-ups, haha!

Gast
Gast

Bericht  Jerry vr 15 jun 2012 - 4:56

Powerbabe schreef:Tuurlijk Pippa, gezellig juist!

Jenthe, wat doe je dan allemaal in de sportschool? Misschien kun je je meer op je buik gaan focussen? Want als ik alleen maar op de crosstrainer sta wordt mijn buik daar niet echt platter van. Dus hup hup aan de sit-ups, haha!

Dat ligt er maar net aan PB!

Als je teveel vet hebt, helpen sit ups niet, dan zal die crosstrainer toch echt beter werk verrichten. Als vet niet het probleem is, maar 'slappe spieren' dan is 't handig om buikspieroefeningen (sowieso rompstabiliteit) te doen...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Marin vr 15 jun 2012 - 5:19

Powerbabe schreef:

Wodka lime! Is niet echt een cocktail, maar wel lekker, en redelijk skinny. Het beste is nog wodka zonder lime haha.

Hahahaha laat ik nou net van wodka echt heel snel dronken worden.. Lijkt me niet heel handig, verhuizen met een kater.

Pippa, ja gezellig!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 19:58

Jerry schreef:

Als je teveel vet hebt, helpen sit ups niet, dan zal die crosstrainer toch echt beter werk verrichten. Als vet niet het probleem is, maar 'slappe spieren' dan is 't handig om buikspieroefeningen (sowieso rompstabiliteit) te doen...
ja tuurlijk, maar voor een strakke buik zul je hoe dan ook iets aan je buikspieren moeten doen. Als ik daar een tijdje niks aan doe dan gaat mijn buik meer naar buiten staan en dan lijkt er vanzelf alsof ik een dikke buik heb, terwijl ik daar juist amper vet heb zitten.

Gast
Gast

Bericht  Jerry vr 15 jun 2012 - 20:50

Powerbabe schreef:
Jerry schreef:

ja tuurlijk, maar voor een strakke buik zul je hoe dan ook iets aan je buikspieren moeten doen. Als ik daar een tijdje niks aan doe dan gaat mijn buik meer naar buiten staan en dan lijkt er vanzelf alsof ik een dikke buik heb, terwijl ik daar juist amper vet heb zitten.

Ja, dán helpen sit ups wel (zoals ik al zei, als 'vet' 't probleem niet is :P ). Bij mij zit er helaas nog een laagje overheen :nopompom:
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 1:35

Ik heb vanochtend gebootcampt en ik had het me toch een partij zwaar! Ik weet niet hoe het kwam, op de fiets er heen al (het is 20 min fietsen), echt zware benen! Het was ook wel echt vochtig en warm en ik had niet heel erg fantastisch ontbeten, yoghurt met aardbeien en gebroken lijnzaad. Gelukkig kwam ik uiteindelijk wel op gang en op de terugweg op de fiets voelde ik me weer prima.

Na het sporten lekker 2 eitjes en wat tomaatjes gegeten en zo nog wat makreel met tomaat en rucola, jammie! Gaat wel goed zo dus! Zou alleen nog wel wat meer mogen sporten zodat het allemaal wat strakker is, anders heb ik straks loshangend vel haha!

Hoe gaat het bij de rest?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 2:07

Gisteren echt dik uitgegeten haha. Waren reuze porties.

Vanmorgen 59.9 (gelukkig zat ik nog onder de 60 anders was ik gaan flippen :P ). Maar deze week echt goed mijn best doen.

Heb net het hele huis schoongemaakt inclusief dweilen dus heb wel wat lichaamsbeweging gehad Wink. Morgen hardlopen. En lekker veel groente vandaag.

Wil weer snel op de 59 zitten. Yes

Goed van je bootcamp!! En fijn dat je op gang kwam. Als ik zware benen heb dan wordt het allemaal niets. Ben dan niet vooruit te branden laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 2:13

Nou hoop dat je wel lekker gegeten hebt punk'd! Je moet ook af en toe je lekker vol eten haha. Ik moet zo nog even de badkamer schoonmaken want Feline komt en die kan ik natuurlijk niet in een smerige badkamer laten douchen haha!

Ik zat vanochtend op 68,2. Als ik zo door ga zie ik straks de 67 en die heb ik al zeker 5 jaar niet gezien denk ik. Jeuh! Ik kon ook gister opeens een broek aan die eigenlijk net iets te klein was, maar hij was maar 10 euro dus dacht komt nog wel een keer, en ja hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 2:23

haha goed zo Poetsen jij Wink en veel plezier met Feline Very Happy

Ik ga maar eens douchen silent het is alweer veel later dan ik dacht!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 2:29

Haha viespeuk!

Gast
Gast

Bericht  Jerry za 16 jun 2012 - 6:05

Wij hadden vandaag 'n toernooi van de sportvereniging van m'n vriend, dus lekker de hele dag heen en weer gerend op 't veld :P
Daarna gingen mijn zwagers en schoonzussies allemaal aan de patat en broodjes frikandel enzo en wij zijn verstandig naar huis gegaan om hier wat minder ongezond te eten Yes

Heb voor 'n bruiloft over 'n paar weken een súpermooi jurkje gezien, maar niet in maat 38 te krijgen. Nu dus maar een maatje 36 besteld in de hoop dat die me gaat passen Embarassed
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Lenthe za 16 jun 2012 - 6:15

Ik kan mezelf er thuis echt niet toe zetten om sit-ups te gaan doen. Neutral Daarom wil ik ook vaker naar de sportschool, hopelijk houd ik dat wel vol.

Laatst aangepast door Lenthe op di 19 jun 2012 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Sorrento za 16 jun 2012 - 23:35

Het gaat hier he-le-maal niet goed! Gisteren overdag veel chocoladekoekjes gegeten en cola gedronken en na middernacht heb ik het dieptepunt bereikt: toen heb ik een pizzabroodje en daarna nog een visje met heel veel knoflooksaus gemaakt en opgegeten. Hoe verzin ik het? confused

Vandaag maar weer keurig begonnen met een bakje yoghurt met een halve verse mango + wat muesli, lijnzaad en kaneel. Ik voel me heel moe en sloom, maar moet wel studeren, dus ik neem zo wel een koffie. Vanmiddag nog even hardlopen en vanavond tijdens de voetbal aan de spa rood ipv aan het bier, want ik ben serieus een kilo aangekomen van mijn vreetpartijtjes van de afgelopen dagen Sad

Ik reageer zo op jullie, eerst even wat beter wakker worden dmv een heerlijk kopje koffie smile
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 1:34

Goed bezig, met sporten! Hier gaat het slechttttt... Heb me echt misdragen de afgelopen week Embarassed maar goed, zojuist een broek gekocht in maat 34... Dus ach. Volgende week maar weer terug op het juiste pad!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 20:20

Whooop hier gaat het goed Very Happy

Vanmorgen 58.7 (typte perongelijk 85.7 :P haha)

Nog maar 1.2 kg en dan kom ik bij een gewicht wat ik al JAAAREN niet meer heb gewogen.

Ben echt helemaal gemotiveerd Laughing

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 20:53

Ik doe ook eventjes een paar weekjes mee! over 4/5 weken heb ik een bruiloft en ik heb al een jurkje gekocht. Hij staat super leuk maar op mijn heupen is hij net wat te strak dus ik wil dat hij mooier past smile

Oh en een nieuwe bikini gehad van mijn moeder die echt bij het broekje te strak zit dus ik wil gewoon eventjes wat kilo's kwijt Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 10 281626781 ...

Ik woog vanochtend 68,5 kilo (op 178 lengte) en ik wil het liefste terug naar de 65 kilo, dat is mijn mooiste gewicht vind ik. Helaas heb ik de afgelopen 2,5 jaar dat al niet meer gewogen dus ik moet even flink aan de slag.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 21:07

Het gaat het niet fantastisch maar ook niet slecht. Blijf een beetje op hetzelfde gewicht hangen en heb me gister verschrikkelijk volgevreten met chips en chocola dus dat is niet zo goed haha! Maar goed, vandaag er weer met frisse moed tegen aan.

Goed punk'd dat het zo goed gaat! En gezellig AM dat je mee komt doen!

Gast
Gast

Bericht  litllejoy ma 18 jun 2012 - 23:29

Ik ben weer terug van vakantie en wat hebben jullie veel geschreven zeg!

Voor m'n vakantie was ik op het goeie pad. De 2 kilo die er af wou, was er eindelijk af en m'n buikje werd ook wat platter.
Maar ja, dan ga je op vakantie en dan is alles er weer zo aan.

Dus vanaf gisteren ben ik opnieuw begonnen. Ik let weer goed op mijn eten en morgenavond ga heb ik weer een tennisles. Ik wil het lopen ook weer gaan oppakken, dus aanstaande zaterdag ga ik de eerste 10 kilometer weer doen.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 23:51

Powerbabe schreef:Het gaat het niet fantastisch maar ook niet slecht. Blijf een beetje op hetzelfde gewicht hangen en heb me gister verschrikkelijk volgevreten met chips en chocola dus dat is niet zo goed haha! Maar goed, vandaag er weer met frisse moed tegen aan.

Goed punk'd dat het zo goed gaat! En gezellig AM dat je mee komt doen!

Die lekkere doos Merci :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 23:54

Hahaha ja. De groene zijn zo lekker! 2 mercietjes genomen :O.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 23:56

Powerbabe schreef:Hahaha ja. De groene zijn zo lekker! 2 mercietjes genomen :O.

Ik kan daar ook echt niet afblijven.

Ook beschamend. 2 neefjes van mijn zijn geslaagd voor hun middelbare school. Ik zie hun vanavond. Had ik afgelopen zaterdag 2 doosjes celebrations gekocht.. Allebei op :shock: (gelukkig niet alleen door mij haha. Mijn vriend heeft ook meegegeten. Maar dan heb ik toch nog 1 doos zelf op). Thank god had ik de kleine doosjes gekocht.

Nu moet ik vandaag dus nieuwe kopen. Zegt K. heel flauw - redden die doosjes het wel tot vanavond? - euhh ik hoop het Yes

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 0:01

Hahahaha. Weet je welke ik in de celebrations zo lekker vind.. die dove met caramel. Ohh daar kan ik echt niet van af blijven.

Op mijn werk liggen er nu als traktatie magnums in de vriezer, die roepen mijn naam!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 1:23

Powerbabe schreef:Hahahaha. Weet je welke ik in de celebrations zo lekker vind.. die dove met caramel. Ohh daar kan ik echt niet van af blijven.

Op mijn werk liggen er nu als traktatie magnums in de vriezer, die roepen mijn naam!

Jaa die dove had ik gestolen van K. Very Happy

Hij wilde de snickers daarvoor ruilen. Prima! die zijn een stuk minder lekker.

Oeeh magnums!!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 1:25

Hallo, is het nou nodig om over chocolade te praten? Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 23 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: