Bikini-klaar: wie doet er mee?
+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers
Pagina 9 van 23
Pagina 9 van 23 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23
Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?
Hier hetzelfde Sorrento.
Zit echt de hele dag achter de computer. Krijg er een slappe kont van haha
Ben trouwens gisteren gaan hardlopen met Runkeeper. Is echt een fijn programmaatje.
Had in een half uur 5 km gelopen. Vond ik best netjes
Zit echt de hele dag achter de computer. Krijg er een slappe kont van haha
Ben trouwens gisteren gaan hardlopen met Runkeeper. Is echt een fijn programmaatje.
Had in een half uur 5 km gelopen. Vond ik best netjes
Gast- Gast
Ik val op geen enkele manier af.. Zelfs 2 weken ziekenhuis op 2 boterhammen en een halve maaltijd 's avonds per dag werkt niet. Mijn fysiotherapeute vind het ook heel vreemd. Met wat ik eet en i.c.m. de beweging die ik heb (nu dus even niet) zou ik echt wel kilo's kwijt moeten raken. Het lijkt wel alsof ik stiekem 's nachts zit te schransen zonder dat ik het weet
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Goed bezig Punk'd! Runkeeper is idd een fijne app.
Ik was vanochtend gelukkig weer op m'n oude gewicht, dus vanaf nu hopelijk downwards! Van t weekend wel bitterballen en patat gegeten met de wedstrijd maar ja, anders ging ik van m'n stokje
Heb zonet expres bij de Starbucks een Iced Americano (ijs koffie) genomen ipv mijn normale Iced Mocha, daar zitten nog minder calorieën in. Maar helaas is t echt niet te zuipen, heel bitter. Dus die gooi ik zo maar weg.
Verder denk ik dat ik met dozen driehoog sjouwen ook wel wat calorietjes verbrand haha.
Ik was vanochtend gelukkig weer op m'n oude gewicht, dus vanaf nu hopelijk downwards! Van t weekend wel bitterballen en patat gegeten met de wedstrijd maar ja, anders ging ik van m'n stokje
Heb zonet expres bij de Starbucks een Iced Americano (ijs koffie) genomen ipv mijn normale Iced Mocha, daar zitten nog minder calorieën in. Maar helaas is t echt niet te zuipen, heel bitter. Dus die gooi ik zo maar weg.
Verder denk ik dat ik met dozen driehoog sjouwen ook wel wat calorietjes verbrand haha.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mezelf vanochtend gewogen: 65 kilo
Daarna vette buikpijn en naar de wc geweest, volgens mij een kilo lichter
Daarna vette buikpijn en naar de wc geweest, volgens mij een kilo lichter
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik maak altijd de lunch op mijn werk en heb vandaag quesedillas (en ook salades) gemaakt, maarja dat is natuurlijk onwijs vet en niet goed, dus heb er zelf niets van gegeten. Haha, ik ben best trots op mezelf.
Gast- Gast
Wat knap PB! Ik probeerde gister tijdens een bbq van het stokbrood af te blijven maar dat lukte even niet. Verder gelukkig wel weinig gegeten..En vooral veel sla
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Ik val op geen enkele manier af.. Zelfs 2 weken ziekenhuis op 2 boterhammen en een halve maaltijd 's avonds per dag werkt niet. Mijn fysiotherapeute vind het ook heel vreemd. Met wat ik eet en i.c.m. de beweging die ik heb (nu dus even niet) zou ik echt wel kilo's kwijt moeten raken. Het lijkt wel alsof ik stiekem 's nachts zit te schransen zonder dat ik het weet
Dit lijkt me ook echt frustrerend.. Misschien heb je gewoon geen vet ;-)? Ik weet het ook niet!
Gast- Gast
Feline schreef:Wat knap PB! Ik probeerde gister tijdens een bbq van het stokbrood af te blijven maar dat lukte even niet. Verder gelukkig wel weinig gegeten..En vooral veel sla
Dit is mij dus dit weekend ook echt niet gelukt, ik heb zaterdag tortilla's met dip gegeten op een verjaardag en een stukje pizza en zondag sushi, opzich niets mis mee, maar wel met al die witte rijst.
Wel goed dat je verder weinig gegeten hebt en lekker veel sla!
Gast- Gast
net even de stad in geweest en werd er een beetje depressief van... Of vallen kleren van de Mango gewoon erg klein?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:net even de stad in geweest en werd er een beetje depressief van... Of vallen kleren van de Mango gewoon erg klein?
x 100!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Jerry schreef:net even de stad in geweest en werd er een beetje depressief van... Of vallen kleren van de Mango gewoon erg klein?
x 100!
Vooral onderkleding. Of het ligt aan mijn kont haha.
Bovenkleding heb ik gewoon mijn eigen maat bij Mango (ook bij ZARA trouwens).
Gast- Gast
Oh no, Ik heb zojuist drie broodjes pindakaas en een cappuccino naar binnen gewerkt. Om kwart over twaalf 's avonds
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Haha sorrento! Nouja moet ook wel eens kunnen toch. Vandaag weer wat rustiger aan doen.
Mijn weekend was er gelukkig net alweer af dus ik ga lekker door zoals gister! Heb zo een heel spannend gesprek voor m'n scriptie dus ik krijg toch geen hap door m'n keel.
Mijn weekend was er gelukkig net alweer af dus ik ga lekker door zoals gister! Heb zo een heel spannend gesprek voor m'n scriptie dus ik krijg toch geen hap door m'n keel.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha sorrento! Nouja moet ook wel eens kunnen toch. Vandaag weer wat rustiger aan doen.
Spannend! Succes
Ik zit weer achter de computer geplakt. Wil vandaag zeker 70% van alles wat ik moet doen voor mijn afstudeerproject afhebben.
Vanavond ga ik lekker naar het Sanadome om even te chillen
Qua gewicht blijft het beetje tussen de 59 en 59.5. Nouja blijf gewoon doorgaan met hoe ik het nu doe.
Heb de afgelopen week heel veel fruit op. Ondanks de vitamines zitten daar wel heel veel suikers in en ik blijf daar volgens mij op reageren. Volgende week even wat minder fruit en meer groente. Kijken of het dan beter gaat.
Gast- Gast
Lekker Sanadome! Veel plezier
Het gesprek ging best wel oke, in die zin dat ze het een goed onderwerp vond en prima onderzoeksvraag, maar ik moet NOG ZOVEEL DOEN!!! AAAAAHHHH!
Het gesprek ging best wel oke, in die zin dat ze het een goed onderwerp vond en prima onderzoeksvraag, maar ik moet NOG ZOVEEL DOEN!!! AAAAAHHHH!
Gast- Gast
Heeft iedereen er de brui aan gegeven :p? Doordat ik zo gestrest ben voor mijn afstuderen komt eten en denken aan (ongezond) eten er nauwelijks van, moet mezelf echt er aan herinneren, dus dat is mooi.
Stond net op de weegschaal en weeg nu 68,2, joepie! Hoe gaat het bij jullie?
Stond net op de weegschaal en weeg nu 68,2, joepie! Hoe gaat het bij jullie?
Gast- Gast
Goed zeg PB!
Ik ga morgen wel wat calorietjes verbranden met verhuisdozen drie hoog slepen.
Gisteren wel pizza besteld, want ik kan niet meer koken, maar wel eentje met een meergranenbodem. Alles beetjes helpen, zullen we maar zeggen. Oh en de weegschaal van m'n vriend is liever voor me dan de mijne, dus drie keer raden welke er weg gaat..
Ik ga morgen wel wat calorietjes verbranden met verhuisdozen drie hoog slepen.
Gisteren wel pizza besteld, want ik kan niet meer koken, maar wel eentje met een meergranenbodem. Alles beetjes helpen, zullen we maar zeggen. Oh en de weegschaal van m'n vriend is liever voor me dan de mijne, dus drie keer raden welke er weg gaat..
Marin- Lady Post-a-lot
Maandag, dinsdag en woensdag zijn wel heel goed gegaan qua eten en heb nog hardgelopen.
Gisteren was ik op schoolreisje en dat ging wat minder goed. 's Avonds verjaardag van m'n zwager, m'n moeder had een blondie voor 'm gebakken dus heb daar een stukje van op.
Vandaag moet het weer zo goed gaan als aan het begin van de week qua eten, en vanavond ga ik weer pole fitnessen.
Gisteren was ik op schoolreisje en dat ging wat minder goed. 's Avonds verjaardag van m'n zwager, m'n moeder had een blondie voor 'm gebakken dus heb daar een stukje van op.
Vandaag moet het weer zo goed gaan als aan het begin van de week qua eten, en vanavond ga ik weer pole fitnessen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Goed bezig!
Ik blijf hangen op 59.4 .. Doe niet heel goed mijn best maar ben ook heel niet slecht bezig.
Vanavond ga ik uit eten.
Vanaf zaterdag ga ik weer even echt goed doen. Dus ook geen taartjes of snoepje 's middags. Een echt suikervrij weekje. Ben benieuwd
Wil over een week 1.5 kg afhebben. (sowieso die 0.5 waar ik nu rond zwerf en dan nog 1 extra kg omdat ik zo hard mijn best doe haha)
Ik blijf hangen op 59.4 .. Doe niet heel goed mijn best maar ben ook heel niet slecht bezig.
Vanavond ga ik uit eten.
Vanaf zaterdag ga ik weer even echt goed doen. Dus ook geen taartjes of snoepje 's middags. Een echt suikervrij weekje. Ben benieuwd
Wil over een week 1.5 kg afhebben. (sowieso die 0.5 waar ik nu rond zwerf en dan nog 1 extra kg omdat ik zo hard mijn best doe haha)
Gast- Gast
Haha goed zo Marin! Verse pizza valt nog wel mee hoe ongezond dat is, helemaal als je een meergranenbodem had. Vooral diepvries is echt verschrikkelijk. Maar soms zooo lekker! Succes met verhuizen dit weekend. Vergeet niet genoeg te drinken, ik heb altijd knallende koppijn na een dag verhuizen, onder andere omdat ik vergeet te drinken.
Gast- Gast
Goed bezig meiden!
Af en toe wat lekkers mag toch best ? Dat hou ik mezelf tenminste voor haha.
Af en toe wat lekkers mag toch best ? Dat hou ik mezelf tenminste voor haha.
Gast- Gast
Punk'd: Hoe was Sanadome? Ben er nog nooit geweest, maar 't lijkt me echt heerlijk
Powerbabe: Wat 'handig' dat jij juist vergeet te eten bij studiestress! Bij mij is het andersom, ik krijg dan juist onstilbare honger en eet dan juist superveel!
Marin: Wat goed dat je voor de meergranenbodem bent gegaan, haha. Verhuizen is inderdaad een goede work out, succes!
Zelf ben ik heeeeeel slecht bezig geweest. Twee avonden biertjes gedronken in de stad, tot diep in de nacht en overdag heb ik allerlei brakheidsvoedsel (o.a. een diepvriespizza ) gegeten. Vandaag ga ik weer met frisse moed verder met gezonder eten en ik ga zo wandelend ipv fietsend naar de UB.
Succes allemaal!
Powerbabe: Wat 'handig' dat jij juist vergeet te eten bij studiestress! Bij mij is het andersom, ik krijg dan juist onstilbare honger en eet dan juist superveel!
Marin: Wat goed dat je voor de meergranenbodem bent gegaan, haha. Verhuizen is inderdaad een goede work out, succes!
Zelf ben ik heeeeeel slecht bezig geweest. Twee avonden biertjes gedronken in de stad, tot diep in de nacht en overdag heb ik allerlei brakheidsvoedsel (o.a. een diepvriespizza ) gegeten. Vandaag ga ik weer met frisse moed verder met gezonder eten en ik ga zo wandelend ipv fietsend naar de UB.
Succes allemaal!
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Powerbabe schreef: Succes met verhuizen dit weekend. Vergeet niet genoeg te drinken, ik heb altijd knallende koppijn na een dag verhuizen, onder andere omdat ik vergeet te drinken.
Oh wat een goed idee! Zelf drink ik echt heel erg veel water altijd, dus zal morgenochtend even drie flesjes water voor mij, m'n vriend en z'n beste vriend in slaan. Vooral m'n vriend drinkt al snel te weinig.
Sorrento: Hahaha net nu het over diepvriespizza's ging, geef jij dat toe Ach joh. Met al die feestjes (voor EK of niet), is dat gewoon lastig. Ik ga kijken of ik vanavond een skinny cocktail kan vinden. Vast niet
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Powerbabe schreef: Succes met verhuizen dit weekend. Vergeet niet genoeg te drinken, ik heb altijd knallende koppijn na een dag verhuizen, onder andere omdat ik vergeet te drinken.
Oh wat een goed idee! Zelf drink ik echt heel erg veel water altijd, dus zal morgenochtend even drie flesjes water voor mij, m'n vriend en z'n beste vriend in slaan. Vooral m'n vriend drinkt al snel te weinig.
Sorrento: Hahaha net nu het over diepvriespizza's ging, geef jij dat toe Ach joh. Met al die feestjes (voor EK of niet), is dat gewoon lastig. Ik ga kijken of ik vanavond een skinny cocktail kan vinden. Vast niet
Wodka lime! Is niet echt een cocktail, maar wel lekker, en redelijk skinny. Het beste is nog wodka zonder lime haha.
Gast- Gast
Ik eet al een aantal weken weer 'normaal' omdat ik echt even niet de energie had om op mijn eten te letten, dus ik ging net vol tegenzin op de wii fit staan, ben ik bijna 1 kilo afgevallen! Gelukkig niks aangekomen, dat zou ik echt erg vinden, juist omdat er al 10 kilo af is Nu vanaf maandag weer proberen door te gaan tot mijn verjaardag, ik wil nog 8 kilo kwijt, nu eerst morgen lekker high tea-en!
Mag ik trouwens wel meeschrijven?
Mag ik trouwens wel meeschrijven?
Gast- Gast
Pagina 9 van 23 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
Pagina 9 van 23
Permissies van dit forum: