Bikini-klaar: wie doet er mee?
+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers
Pagina 6 van 23
Pagina 6 van 23 • 1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23
Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?
@ Jerry,
50km fietsen waauww haha. Sportief
Ik heb dat ook met een afgebakende periode. Woensdag over 8 weken ga ik op vakantie en nu nu motiveert het mij ook om mijn best te doen.
Als het nog 3/4 maanden duurt dan denk ik steeds.. jaa komt wel. Nu is het al over 8 weken, een tijdsbestek wat ik toch wel kan gebruiken en wat vast snel voorbij vliegt.
Vanmorgen woog ik trouwens weer 59.1. Vanavond ga ik zelf een pasta maken met verse tomaatjes en veel kruiden. En voordat ik zo naar school ga lekker volkoren crackers met ei en tussendoor een appel. Vanavond nog een bakje kwark en dan hopelijk morgen onder de 59 kg!
Dat is echt weer een mijlpaal. Is zeker 2 jaar geleden dat ik dat woog.
Heb er zin in. Ben echt top gemotiveerd.
50km fietsen waauww haha. Sportief
Ik heb dat ook met een afgebakende periode. Woensdag over 8 weken ga ik op vakantie en nu nu motiveert het mij ook om mijn best te doen.
Als het nog 3/4 maanden duurt dan denk ik steeds.. jaa komt wel. Nu is het al over 8 weken, een tijdsbestek wat ik toch wel kan gebruiken en wat vast snel voorbij vliegt.
Vanmorgen woog ik trouwens weer 59.1. Vanavond ga ik zelf een pasta maken met verse tomaatjes en veel kruiden. En voordat ik zo naar school ga lekker volkoren crackers met ei en tussendoor een appel. Vanavond nog een bakje kwark en dan hopelijk morgen onder de 59 kg!
Dat is echt weer een mijlpaal. Is zeker 2 jaar geleden dat ik dat woog.
Heb er zin in. Ben echt top gemotiveerd.
Gast- Gast
Goed hoor, elke kilo voelt voor mij nu als een mijlpaal haha . Maar onder de 57 komen... Ik weet niet of het me nog gaat lukken . Qua kilo's maakt het me op zich nu niet zo veel meer uit hoor, wil alleen mijn buik nog iets strakker.
Gast- Gast
Ja Zusje maar jij ging zo hard! Hoe gaat het nu? Blijf je goed op gewicht?
Dat vind ik het moeilijkste.
Als ik gewoon eet wat ik wil en lekker vind dan weeg ik +/- 62 kg. Dan kan ik ook alles eten wat ik wil (bij wijze van). Maar als ik 57/58 kg weeg dan moet ik gewoon rekening blijven houden met mijn voeding en niet alles eten wat los en vast zit.
In de zomer lukt dat altijd wel (dan eet ik veel groente en fruit en drink genoeg water) Maar dan wordt het oktober/november en dan ga ik aan het eten. Alsof mijn lijf een laagje voor de winter wilt creeeren. Echt zo'n zoogdier
Dat vind ik het moeilijkste.
Als ik gewoon eet wat ik wil en lekker vind dan weeg ik +/- 62 kg. Dan kan ik ook alles eten wat ik wil (bij wijze van). Maar als ik 57/58 kg weeg dan moet ik gewoon rekening blijven houden met mijn voeding en niet alles eten wat los en vast zit.
In de zomer lukt dat altijd wel (dan eet ik veel groente en fruit en drink genoeg water) Maar dan wordt het oktober/november en dan ga ik aan het eten. Alsof mijn lijf een laagje voor de winter wilt creeeren. Echt zo'n zoogdier
Gast- Gast
Haha jij zoogdier .
Het kost mij niet zo veel moeite nee omdat het bij mij echt in de beweging zit en die krijg ik sowieso qua werk. Als ik me in het weekend laat gaan dan is het er op dinsdag wel weer af... Ik schommel steeds, iets erbij, iets eraf maar in het geheel daal ik nog steeds. Tergend langzaam maar er zit nog steeds een dalende lijn in.
Oeh ik ging me even wegen zojuist en ik weeg nu 56,6. En ik ben ongesteld (dan ben ik meestal iets zwaarder). Wow
Het kost mij niet zo veel moeite nee omdat het bij mij echt in de beweging zit en die krijg ik sowieso qua werk. Als ik me in het weekend laat gaan dan is het er op dinsdag wel weer af... Ik schommel steeds, iets erbij, iets eraf maar in het geheel daal ik nog steeds. Tergend langzaam maar er zit nog steeds een dalende lijn in.
Oeh ik ging me even wegen zojuist en ik weeg nu 56,6. En ik ben ongesteld (dan ben ik meestal iets zwaarder). Wow
Gast- Gast
Whooop het gaat zo goed hier.
Hou je helemaal aan mijn nieuwe eetstijl en dat werkt als een tierelier. 's avonds geen zin meer om te snoepen
Vanmorgen 58.9. Eindelijk onder de 59.
Nog 8 weken voor een kleine 3 kg. Jaaaaah mijn motivatie is terug
Hou je helemaal aan mijn nieuwe eetstijl en dat werkt als een tierelier. 's avonds geen zin meer om te snoepen
Vanmorgen 58.9. Eindelijk onder de 59.
Nog 8 weken voor een kleine 3 kg. Jaaaaah mijn motivatie is terug
Gast- Gast
Goed zo Punk'd!
Zusje, jij weegt ook echt niks he
Ik schommel helaas nog steeds op de 72. Gelukkig is het vocht van vorige week wel weer verdwenen, dus weer een kilo er af, maar ook niks meer dan dat.
Zusje, jij weegt ook echt niks he
Ik schommel helaas nog steeds op de 72. Gelukkig is het vocht van vorige week wel weer verdwenen, dus weer een kilo er af, maar ook niks meer dan dat.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Yay voor Punk'd!
Ik hou ook weer wat meer van mijn weegschaal, gister 56,5 en vandaag weer aan het werk, al heel wat trappen gelopen dus ben benieuwd of ik ooit nog aan de 55 kom .
Ik hou ook weer wat meer van mijn weegschaal, gister 56,5 en vandaag weer aan het werk, al heel wat trappen gelopen dus ben benieuwd of ik ooit nog aan de 55 kom .
Gast- Gast
Gister gewogen en was 65... dat gaat de verkeerde kant op Vanmiddag lekker zweten in de sportschool
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Aangezien het fit-wordentopic een beetje op zijn gat ligt, doe ik hier maar een poging.. Mijn lijf kan namelijk nog wel wat verbeteringen gebruiken ;-)
Grootste problemen: rondje vet rond mijn navel, lovehandles en wat cellulitis op mijn billen/ achterkant bovenbenen (niet ernstig, maar ik stoor me er zelf wel aan)
Vandaag ben ik al goed begonnen door goed te eten en mn bovenbenen + billen te scrubben en naderhand in te smeren met anti-cellulitiscreme. Wellicht vanavond nog hardlopen, maar dat kan alleen zodra het weer wat droger is, ik heb namelijk nog geen echte hardloopschoenen en laatst maakte ik tijdens het hardlopen bijna een schuiver omdat ik niet voldoende profiel onder mijn schoenen had - mooi excuus om voorlopig niet in de regen te hoeven rennen
Grootste problemen: rondje vet rond mijn navel, lovehandles en wat cellulitis op mijn billen/ achterkant bovenbenen (niet ernstig, maar ik stoor me er zelf wel aan)
Vandaag ben ik al goed begonnen door goed te eten en mn bovenbenen + billen te scrubben en naderhand in te smeren met anti-cellulitiscreme. Wellicht vanavond nog hardlopen, maar dat kan alleen zodra het weer wat droger is, ik heb namelijk nog geen echte hardloopschoenen en laatst maakte ik tijdens het hardlopen bijna een schuiver omdat ik niet voldoende profiel onder mijn schoenen had - mooi excuus om voorlopig niet in de regen te hoeven rennen
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Of je moet gewoon nieuwe schoenen kopen
Voor cellulitis schijnt ook een of andere olie goed te zijn. Ik heb zo'n noppen-massage-ding en daar masseer ik m'n bovenbenen weleens mee. Heb gelukkig (bijna) geen cellulitis meer. Had er nooit last van, toen ging ik de Yasmin-pil slikken en kreeg ik het wel. Daarom maar weer naar 'n andere pil overgestapt
Voor cellulitis schijnt ook een of andere olie goed te zijn. Ik heb zo'n noppen-massage-ding en daar masseer ik m'n bovenbenen weleens mee. Heb gelukkig (bijna) geen cellulitis meer. Had er nooit last van, toen ging ik de Yasmin-pil slikken en kreeg ik het wel. Daarom maar weer naar 'n andere pil overgestapt
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:Of je moet gewoon nieuwe schoenen kopen
Heb ik ook. Om de avond smeer ik mijn benen lekker in met Rituals en daarna dat massage ding erover heen. Je ziet het echt gladder worden. Maar het volhouden is altijd zo'n probleem. Meestal ben ik er na 2 weken weer klaar mee
Ik masseer mijn benen vooral de achterkant wel echt hard. Meestal is dat bij van die vetmasages ook. Dat ze echt hard knijpen om dat vet 'los' te krijgen o.i.d. Nu zit er ook heel veel spier dus opzich kan het denk ik geen kwaad
Gast- Gast
Ik heb wel cellulitis en ik vind het echt zo stom! Vet zou ik nog niet eens zo erg vinden maar van die lelijke putjes dat maakt het echt nog 3x erger in mijn geval. Ik heb ook in verhouding echt veel vet op mijn benen, dus daar ben ik nu mee bezig.
Zag vanochtend op de weegschaal dat ik 69,5 weeg nu, jeej! Dat was heel lang 75 kilo (bij een lengte van 1.82) en is al een tijdje rond de 70-71, maar ik ben dus op weg naar beneden jeej! Dus ik ga samen met jullie de strijd aan van het bikini klaar worden haha! Mag ik hier af en toe meeschrijven? Ik ben niet heel goed in elke dag van alles bijhouden, dan ben ik er teveel mee bezig en op de een of andere manier verslapt dan mijn fanatisme, maar ik vind het wel leuk om tips en ervaringen uit te wisselen!
Ik wil trouwens best wel een voor een na foto plaatsen hoor, misschien, als ik durf .
Zag vanochtend op de weegschaal dat ik 69,5 weeg nu, jeej! Dat was heel lang 75 kilo (bij een lengte van 1.82) en is al een tijdje rond de 70-71, maar ik ben dus op weg naar beneden jeej! Dus ik ga samen met jullie de strijd aan van het bikini klaar worden haha! Mag ik hier af en toe meeschrijven? Ik ben niet heel goed in elke dag van alles bijhouden, dan ben ik er teveel mee bezig en op de een of andere manier verslapt dan mijn fanatisme, maar ik vind het wel leuk om tips en ervaringen uit te wisselen!
Ik wil trouwens best wel een voor een na foto plaatsen hoor, misschien, als ik durf .
Gast- Gast
Punk'd schreef:Jerry schreef:Of je moet gewoon nieuwe schoenen kopen
Heb ik ook. Om de avond smeer ik mijn benen lekker in met Rituals en daarna dat massage ding erover heen. Je ziet het echt gladder worden. Maar het volhouden is altijd zo'n probleem. Meestal ben ik er na 2 weken weer klaar mee
Ik masseer mijn benen vooral de achterkant wel echt hard. Meestal is dat bij van die vetmasages ook. Dat ze echt hard knijpen om dat vet 'los' te krijgen o.i.d. Nu zit er ook heel veel spier dus opzich kan het denk ik geen kwaad
Ja werkt dat? Ga het dan toch maar eens proberen! Ik heb ook zo'n ding maar heb nooit echt geprobeerd of het daadwerkelijk werkt, want ik dacht altijd dat onderzoek uitwees dat het niet helpt tegen celullitis.
Gast- Gast
Of het echt helpt tegen cellulite weet ik niet. Maar het huidoppervlakte wordt wel zachter en gladder. Op het moment dat ik er mee stop zie ik wel gelijk weer wat hobbeltjes terug komen na een weekje ofzo.
Maar voordat ik op vakantie ga ben ik echt fanatiek met smeren en masseren want voor een korte periode werkt het zeker wel. En dat geeft me dan net die boost die ik even nodig heb.
En you goo girl met je 69.5!!! Ik vind nog steeds niet dat jij opvallend dikkere benen ofzo hebt! Je hebt echt een prachtig figuur! Super mooi in balans en ook nog eens mooie tieten (daar wil ik wel wat van hahaha.. maar helaas ik ben weer onderbedeeld )
Maar voordat ik op vakantie ga ben ik echt fanatiek met smeren en masseren want voor een korte periode werkt het zeker wel. En dat geeft me dan net die boost die ik even nodig heb.
En you goo girl met je 69.5!!! Ik vind nog steeds niet dat jij opvallend dikkere benen ofzo hebt! Je hebt echt een prachtig figuur! Super mooi in balans en ook nog eens mooie tieten (daar wil ik wel wat van hahaha.. maar helaas ik ben weer onderbedeeld )
Gast- Gast
Haha ja, ik ga ook hardloopschoenen kopen hoor, maar vind het nogal een investering en ik moet deze maand eerst nog even een duur studieboek en nieuwe laarsjes kopen, want de laarsjes die ik nu draag zijn zo lek als een mandje en dat is niet chill met dit weer
Ik heb van die massageapparaten gezien in allerlei soorten en maten, wat voor één raden jullie aan? En punk'd, smeer je jezelf in met normale bodylotion vd Rituals? Of een speciaal anticelluliteproduct?
Powerbabe: Lekker bezig! Ik ben op dit moment ook op mijn laagste gewicht in, wat zal het zijn, 3,5 jaar..
Ik heb van die massageapparaten gezien in allerlei soorten en maten, wat voor één raden jullie aan? En punk'd, smeer je jezelf in met normale bodylotion vd Rituals? Of een speciaal anticelluliteproduct?
Powerbabe: Lekker bezig! Ik ben op dit moment ook op mijn laagste gewicht in, wat zal het zijn, 3,5 jaar..
Laatst aangepast door Sorrento op wo 6 jun 2012 - 2:14; in totaal 1 keer bewerkt
Sorrento- Fluisteraar
Hahaha dat is lief. Bedankt . Weetje wat het is, ik denk dat jij dat wel herkent, je weet dat je gemiddeld genomen (en jij al helemaal niet ) echt niet ontevreden moet zijn, maar het kan altijd beter toch? Ik weet dat ik in verhouding veel vet op mijn benen heb en dat wil ik niet, dus dat is een mooi streven. Daar komt bij dat ik ook vond dat het geen kwaad kon om gewoon gezonder te eten en bewuster te leven.
Hoe leuk zou het zijn als je je nou een keer echt zeker voelt in je bikini? Haha! Waarschijnlijk ligt dat meer aan je geestelijke gesteldheid dan aan je postuur want je kunt je grens blijven verleggen, maar een bijbehorend strak been zou leuk zijn .
Hoe leuk zou het zijn als je je nou een keer echt zeker voelt in je bikini? Haha! Waarschijnlijk ligt dat meer aan je geestelijke gesteldheid dan aan je postuur want je kunt je grens blijven verleggen, maar een bijbehorend strak been zou leuk zijn .
Gast- Gast
haha ja inderdaad je hebt helemaal gelijk. Het feit dat er gezegt wordt "als je over 15 jaar terug kijkt naar foto's dan weet ik zeker dat je trots bent op hoe je er toen uit zag. Jammer dat je er toen niet van kon genieten". Dat heeft me wel aan het denken gezet. Want ik ben zeker wel blij met hoe ik er in het algemeen uitzie .. Maar net iets strakker is gewoon leuk meegenomen
@sorrento,
Ik gebruik dit massage ding met een gewone bodybutter van Rituals. Laatst had ik de Hamman en nu heb ik een andere. Maar gewoon die lekker dikke substantie uit zo'n pot. Dat werkt prima!
@sorrento,
Ik gebruik dit massage ding met een gewone bodybutter van Rituals. Laatst had ik de Hamman en nu heb ik een andere. Maar gewoon die lekker dikke substantie uit zo'n pot. Dat werkt prima!
Gast- Gast
{breekt in}
Handig om te lezen, die wilde ik net weggooien!
{breekt uit}
Handig om te lezen, die wilde ik net weggooien!
{breekt uit}
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Eten jullie weleens maaltijdsoepen? Zo ja, hebben jullie wellicht wat aanraders wat betreft recepten?
Sorrento- Fluisteraar
Ik eet eigenlijk nooit echt een maaltijdsoep, maar wel soep als maaltijd haha! Pompoen, tomaat of champignonsoep, lekker! Champignonsoep zou ik nu niet doen want er zit vaak (vette) room in, maar goed dat kun je allemaal op in het recept/ingredientenlijst bekijken. Ik heb dus eigenlijk geen lekker recept voor een maaltijdsoep!
Gast- Gast
Haha ok, maar je maakt die soepen wel zelf? Geen zakje van de Albert Heijn met allerlei e-nummers erin? ;-) Ik heb hier namelijk nog wel een zak biologische pompoensoep staan. Volgens mij is de pompoen zelf ooit biologisch geweest, maar het lijkt mij sterk dat dat maanden houdbaar blijft zonder allerlei rare toevoegingen.. zal straks het etiket even lezen
Verder: eet je er dan wel iets bij? Volkoren crackers of spelt-/zuurdesembrood oid? Alleen een soepje zou voor mij niet voldoende zijn, vrees ik.
Verder: eet je er dan wel iets bij? Volkoren crackers of spelt-/zuurdesembrood oid? Alleen een soepje zou voor mij niet voldoende zijn, vrees ik.
Sorrento- Fluisteraar
Ik vind Mexicaanse tortillasoep erg lekker en vullend als maaltijdsoep. Gewoon pittige tomatensoep (tja die ik wel uit zo'n zak haal) met daarin bonen, mais, gerookte kip, en tortilla reepjes kort gebakken als croutons.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik maak wel Vaak mijn soep zelf maar niet altijd, ik vind zo'n zak soep af en toe best een uitkomst als ik haast heb.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik maak wel Vaak mijn soep zelf maar niet altijd, ik vind zo'n zak soep af en toe best een uitkomst als ik haast heb.
Ik vind kippensoep zelfgemaakt het lekkerst maar tomatensoep vind ik weer lekkerder uit blik . Vaak koop ik het ook uit gemakzucht inderdaad maar dan eet ik er nog wel brood bij.
Ik ging net op de weegschaal staan ennnn --> 56,3
Vakantie is aangevraagd, nu alleen nog een bikini kopen
Gast- Gast
Eigenlijk zou ik ook mee moeten doen!
Ik stond vandaag even in de H&M een bikini te passen, maar ik vind het echt geen porem! Heb 'm daarom ook niet gekocht, dus heb geen (passende) bikini. Aangezien het toch weer bijna zomer is, wil ik er wel (met tevredenheid!) eentje kunnen kopen!
Ik stond vandaag even in de H&M een bikini te passen, maar ik vind het echt geen porem! Heb 'm daarom ook niet gekocht, dus heb geen (passende) bikini. Aangezien het toch weer bijna zomer is, wil ik er wel (met tevredenheid!) eentje kunnen kopen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 6 van 23 • 1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
Pagina 6 van 23
Permissies van dit forum: