Bikini-klaar: wie doet er mee?
+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers
Pagina 16 van 23
Pagina 16 van 23 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 19 ... 23
Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?
Wow mooi! En zo leuk dat resultaat met die broek
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben echt jaloers op jouw buik, Powerbabe, dat wil ik ook! En om dat te bereiken vertrek ik over 10 minuten naar de sportschool
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Ik ben echt jaloers op jouw buik, Powerbabe, dat wil ik ook!En om dat te bereiken vertrek ik over 10 minuten naar de sportschool
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Wow PB... je buik is prachtig!!
Ik ben een beetje laat met bikini-klaar voor de zomer, maar ik ga pas in september op vakantie dus ik heb nog even. Ik hoef niet af te vallen maar ik wil nu wel eens een keer écht van mijn buikje + lovehandles af.
Ik ben vorige week al 3 keer naar de sportschool geweest en doe elke dag braaf mijn buikspieroefeningen.
Wie heeft de ultieme buikspiertip?
Ik ben een beetje laat met bikini-klaar voor de zomer, maar ik ga pas in september op vakantie dus ik heb nog even. Ik hoef niet af te vallen maar ik wil nu wel eens een keer écht van mijn buikje + lovehandles af.
Ik ben vorige week al 3 keer naar de sportschool geweest en doe elke dag braaf mijn buikspieroefeningen.
Wie heeft de ultieme buikspiertip?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Bedankt dames .
Carry heb je een vetlaagje op je buik of is het vooral dat je hem strakker wilt? Ik merk heel erg veel verschil als ik buikspier oefeningen doe in hoe plat mijn buik is. Ik weet echt minstens 10 verschillende manieren van buikspieren trainen dus die wissel ik af. Op youtube heb je veel handige filmpjes!
Carry heb je een vetlaagje op je buik of is het vooral dat je hem strakker wilt? Ik merk heel erg veel verschil als ik buikspier oefeningen doe in hoe plat mijn buik is. Ik weet echt minstens 10 verschillende manieren van buikspieren trainen dus die wissel ik af. Op youtube heb je veel handige filmpjes!
Gast- Gast
PB het is wel een klein randje ja. Al het vet dat ik heb, hoopt zich daar op, maar het valt vooral op omdat mijn bovenbenen vrij dun zijn en ik geen billen heb. Daar zit dus geen vet. Het is niet eerlijk.
Carra- Kletskop
You can have my butt! Haha!
Ik denk dat regelmatig een goede set sit ups al goed zou moeten werken. En misschien wat cardio om je vetpercentage omlaag te krijgen? Maar dat lijkt me dus niet echt nodig aangezien je aangeeft verder gewoon slank te zijn.
Het is gewoon irritant als er een lichaamsdeel niet meewerkt haha!
Ik denk dat regelmatig een goede set sit ups al goed zou moeten werken. En misschien wat cardio om je vetpercentage omlaag te krijgen? Maar dat lijkt me dus niet echt nodig aangezien je aangeeft verder gewoon slank te zijn.
Het is gewoon irritant als er een lichaamsdeel niet meewerkt haha!
Gast- Gast
Ja, cardio ben ik ook weer mee begonnen. Ik heb nog 2,5e maand, dus ik ga ervoor! Vanavond even youtube filmpjes zoeken. Nu op naar de sportschool!
Carra- Kletskop
Lekker bezig! 2,5 maand is best lang hoor! Dan kun je een hele sixpack kweken als je je er toe zet haha!
Gast- Gast
Wauw PB dat vind ik nou echt een enorm sexy buik
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
whooooop hot belly PB!!!!
Je ziet er echt super goed uit You goo haha
Je ziet er echt super goed uit You goo haha
Gast- Gast
Thanks . Om mijn verbazing te vieren heb ik een handje M&M's naar binnen gewerkt haha.
Nog steeds slappe billen onder die broek hoor, haha. Maar het motiveert wel om te zien dat het wel effect heeft allemaal. En ik voel me ook wel echt goed, lekker fit!
Maar genoeg over mij, hoe gaat het met de rest?!
Nog steeds slappe billen onder die broek hoor, haha. Maar het motiveert wel om te zien dat het wel effect heeft allemaal. En ik voel me ook wel echt goed, lekker fit!
Maar genoeg over mij, hoe gaat het met de rest?!
Gast- Gast
Wooow PB jij rockt man! Je was natuurlijk al hot, maar met dit buikje ben je KEI hot!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik heb vandaag mijn voorbereidend afstudeergesprek (als dit wordt goedgekeurd hoef ik alleen nog 1x te presenteren in augustus en dan ben ik klaar) en over precies 3 weken en 1 dag ga ik naar Italie.
Vanaf nu wil ik 3x per week hardlopen en de 3 andere dagen in huis oefeningen doen (aangezien ik geen fitness abbo meer heb en de homegym nog niet klaar is haha).
Was wel weer een kg aangekomen dus die moet er nu weer af (veel te gezellig weekend gehad Ik had ongeveer zo'n halve milka reep op met koekje en spulletje ertussen.. echt zo lekker! We hadden ook nog yoghurtsnoepjes thuis liggen en dat moet ik ook allemaal niet in huis halen.. maar dat had ik weer op een craving momentje gedaan )
Maar goed vanaf morgen geen excuses meer want dan heb ik sowieso 3 weken niets te doen
@ PB die buik haha, ik zat er nog even naar te kijken en hij is mooi gevormd! Ik wil wat jij onder hebt ook! Ik heb wel een mini 4-pack van boven maar rond mijn navel zitten vetjes. Jouw buik is daar echt heel mooi plat. Heb dus een nieuwe doel Ik ga je na-apen
Vanaf nu wil ik 3x per week hardlopen en de 3 andere dagen in huis oefeningen doen (aangezien ik geen fitness abbo meer heb en de homegym nog niet klaar is haha).
Was wel weer een kg aangekomen dus die moet er nu weer af (veel te gezellig weekend gehad Ik had ongeveer zo'n halve milka reep op met koekje en spulletje ertussen.. echt zo lekker! We hadden ook nog yoghurtsnoepjes thuis liggen en dat moet ik ook allemaal niet in huis halen.. maar dat had ik weer op een craving momentje gedaan )
Maar goed vanaf morgen geen excuses meer want dan heb ik sowieso 3 weken niets te doen
@ PB die buik haha, ik zat er nog even naar te kijken en hij is mooi gevormd! Ik wil wat jij onder hebt ook! Ik heb wel een mini 4-pack van boven maar rond mijn navel zitten vetjes. Jouw buik is daar echt heel mooi plat. Heb dus een nieuwe doel Ik ga je na-apen
Gast- Gast
Succes vandaag Punk'd!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Good luck Punk'd! Zowel met je gesprek als met je nieuwe doel
Kowalski- Ratel
Dankjewel!!
Had gisteren mijn presentatie geoefend voor mijn vriend. Ging echt zo slecht, kwam niet uit mijn woorden. Maar dat oefenen (ondanks dat het zo slecht ging haha) heeft echt geholpen. Ik lag vanmorgen in bed en toen dacht ik eens kijken of het uit mijn hoofd lukt. En ik wist gewoon wat ik allemaal opgeschreven had haha helemaal blij hier.
Hopelijk lukt het straks bij de presentatie ook.
Had gisteren mijn presentatie geoefend voor mijn vriend. Ging echt zo slecht, kwam niet uit mijn woorden. Maar dat oefenen (ondanks dat het zo slecht ging haha) heeft echt geholpen. Ik lag vanmorgen in bed en toen dacht ik eens kijken of het uit mijn hoofd lukt. En ik wist gewoon wat ik allemaal opgeschreven had haha helemaal blij hier.
Hopelijk lukt het straks bij de presentatie ook.
Gast- Gast
Jaa dat is een fijn gevoel hè? Zie je wel, je kent het wel joh! Komt helemaal goed!
Kowalski- Ratel
Succes Punk'd! You can do it!
Ik woog vanochtend 71.8 net als gisteren... dus ben nu echt een piepklein beetje afgevallen en weeg nu 100 gram minder dan m'n ticker I'm back on track!
Ik woog vanochtend 71.8 net als gisteren... dus ben nu echt een piepklein beetje afgevallen en weeg nu 100 gram minder dan m'n ticker I'm back on track!
Marin- Lady Post-a-lot
Heel veel succes punk'd! Komt helemaal goed! En in stressvolle tijden zoals jij nu zit mag je je echt wel af en toe even te buiten gaan aan lekkere dingen. Anders is het helemaal zo stom allemaal, haha.
Super goed Marin! Is toch helemaal top!
Super goed Marin! Is toch helemaal top!
Gast- Gast
Ik woog gisteravond precies even zwaar als jij, Marin En daarna heb ik heel goed gesport, dus ik ben weer trots op mezelf. Ik moet op de dagen dat ik niet naar de sportschool ga of ga hardlopen maar weer buikspieroefeningen gaan doen, die buik van mij is echt vreselijk...
Succes Punk'd!
Succes Punk'd!
Suus- Lady Post-a-lot
Haha wat grappig Suus!
Ik twijfel of ik straks zal gaan hardlopen.. Eigenlijk mag je niet twee dagen achter elkaar, maar vorige week heb ik 1 dag niet gelopen, dus maar twee lessen ipv drie.. Die heb ik gisteren ingehaald, maar eigenlijk had ik gisteren al les 4 moeten lopen. Als ik die dan vandaag doe en morgen les 5, zit ik weer op schema. Eigenlijk wil ik in 't weekend niet hardlopen namelijk, zeker niet dit weekend met de housewarming (zaterdag druk, zondag brak).
Maar het wordt wel echt afgeraden om geen rustdag in te lassen toch? Dan maar gewoon steeds één les achter lopen?
Ik twijfel of ik straks zal gaan hardlopen.. Eigenlijk mag je niet twee dagen achter elkaar, maar vorige week heb ik 1 dag niet gelopen, dus maar twee lessen ipv drie.. Die heb ik gisteren ingehaald, maar eigenlijk had ik gisteren al les 4 moeten lopen. Als ik die dan vandaag doe en morgen les 5, zit ik weer op schema. Eigenlijk wil ik in 't weekend niet hardlopen namelijk, zeker niet dit weekend met de housewarming (zaterdag druk, zondag brak).
Maar het wordt wel echt afgeraden om geen rustdag in te lassen toch? Dan maar gewoon steeds één les achter lopen?
Marin- Lady Post-a-lot
Ik denk dat twee dagen achter elkaar niet heel veel kwaad kan als je geen spierpijn meer hebt van de vorige training, maar drie dagen achter elkaar lijkt me wat te veel van het goede Dan maar een les achterlopen (op wie? ) en gewoon lekker doorgaan in het ritme waarin je nu zit.
Suus- Lady Post-a-lot
Je kunt prima 2 dagen achter elkaar lopen hoor! Zolang je het niet overdrijft.. Maar die lessen zijn 20 min tot een half uurtje toch? Als je de dag erna gewoon rust houdt moet het goedkomen. Wel goed rekken, dan ben je minder stijf de volgende dag .
Gast- Gast
Ja ik heb tot nu toe eigenlijk amper spierpijn gehad, het valt me echt heel erg mee. Nou dan ga ik denk ik zo toch nog maar even, het is inderdaad maar 20 minuutjes. Eerst even opwarmen met de Wii
En vanmiddag fietsen naar de stad met als beloning even shoppen.
En vanmiddag fietsen naar de stad met als beloning even shoppen.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 16 van 23 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 19 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
Pagina 16 van 23
Permissies van dit forum: