Bikini-klaar: wie doet er mee?
+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers
Pagina 5 van 23
Pagina 5 van 23 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23
Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?
Wow zo met die strik van voren is ie helemaal tof!!!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Punk'd schreef:@ Chipp. De bikini geeft trouwens echt heel veel steun. Ik heb hem op verschillende manieren geprobeerd en zelfs zo blijft hij super goed zitten. (Ik vind dit heel erg leuk zo. Geen banden als je aan het zonnen bent. En die leuke strik.
Oeh, dat is ook een goede! Ik had de banden naar achteren geknoopt en op mijn rug een strik gemaakt. Dat bood ook voldoende steun, hij is gewoon geweldig
En omdat ik jullie zo stoer vind, ga ik stoer meedoen:
-ik ga naar bed, misschien morgen nog even -
Gast- Gast
Ben benieuwd hoe die je staat Chipp. Kan haast niet anders dat jij er superhot uit ziet in de bikini.
Meestal vind ik bikini's ook net wat mooier met een volle buste (die is bij mij ver te zoeken haha).
Meestal vind ik bikini's ook net wat mooier met een volle buste (die is bij mij ver te zoeken haha).
Gast- Gast
Eventjes dan
-WEG-
-WEG-
Laatst aangepast door Chipp op di 29 mei 2012 - 20:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stoer Chipp, jij kan 'm ook echt goed hebben! Mooi slanke taille heb jij ook zeg!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mooi Chipp!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Je ziet er goed uit hoor Chipp! Erg leuke bikini En Punk'd natuurlijk ook! Wat een lijf!
Ik ga ook maar weer eens meeschrijven, ik ben gaan samenwonen, heb regelmaat door mijn werk, het is lente. Geen smoesjes dus meer waarom ik niet gezond zou kunnen eten en zou kunnen sporten. Gezond eten doe ik al, alleen sporten doe ik niet echt. Ik heb nog geen sportschool dus kan alleen hardlopen en dat ga ik vanavond maar weer eens doen. Zal zo ook eens een shotje in bikini maken, dan is dat gelijk lekker confronterend!
Ik ga ook maar weer eens meeschrijven, ik ben gaan samenwonen, heb regelmaat door mijn werk, het is lente. Geen smoesjes dus meer waarom ik niet gezond zou kunnen eten en zou kunnen sporten. Gezond eten doe ik al, alleen sporten doe ik niet echt. Ik heb nog geen sportschool dus kan alleen hardlopen en dat ga ik vanavond maar weer eens doen. Zal zo ook eens een shotje in bikini maken, dan is dat gelijk lekker confronterend!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
--weg--
Oke.. this is me. Ik vind het jammer dat ik vrij breed ben terwijl ik ook heel erg klein ben. Daardoor voel ik me vaak een propje. Ook heb ik geen taille. Waar ik aan moet werken: mijn bovenbenen, billen, buik en bovenarmen.
Niet dat ik bijzonder ontevreden ben hoor haha maar ik mag mezelf wel een beetje in shape houden en lekker en gezond voedsel blijven eten, geen pakjes en zakjes vette zoete troep!
Oke.. this is me. Ik vind het jammer dat ik vrij breed ben terwijl ik ook heel erg klein ben. Daardoor voel ik me vaak een propje. Ook heb ik geen taille. Waar ik aan moet werken: mijn bovenbenen, billen, buik en bovenarmen.
Niet dat ik bijzonder ontevreden ben hoor haha maar ik mag mezelf wel een beetje in shape houden en lekker en gezond voedsel blijven eten, geen pakjes en zakjes vette zoete troep!
Laatst aangepast door Lavendel op wo 30 mei 2012 - 19:33; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Je ziet er echt goed uit Lavendel!
Mooie platte buik heb je juist!! En volgens mij ook een laag vetpercentage.
Verder kun je een taille faken met kleding
Keep up the good work
Haha volgens mij zijn we allemaal wel redelijk tevreden maar willen we bepaalde zones wat strakker hebben. (iets wat nagenoeg onmogelijk is )
Mooie platte buik heb je juist!! En volgens mij ook een laag vetpercentage.
Verder kun je een taille faken met kleding
Keep up the good work
Haha volgens mij zijn we allemaal wel redelijk tevreden maar willen we bepaalde zones wat strakker hebben. (iets wat nagenoeg onmogelijk is )
Gast- Gast
Wauw Lavendel.. Ik wil jouw figuurtje!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Thanks Punk'd en Arwyn. Het blijkt wel dat je met een beetje een gunstige foto er goed uit kan komen te zien..
Als ik het broekje iets hoger trek (of een panty/broek for that matter) dan verdwijnt die zo ongeveer in mijn lovehandle vetkwabje. Ik heb wel vrij veel vet rond mijn buik en bovenbenen. Ook heb ik veel putten in mijn benen en billen. Ik weet ook wel zeker dat mijn vetpercentage niet laag is haha. Maar ik heb het 3 keer willen laten meten en alle keren was het apparaat kapot.
Maar toch bedankt
Als ik het broekje iets hoger trek (of een panty/broek for that matter) dan verdwijnt die zo ongeveer in mijn lovehandle vetkwabje. Ik heb wel vrij veel vet rond mijn buik en bovenbenen. Ook heb ik veel putten in mijn benen en billen. Ik weet ook wel zeker dat mijn vetpercentage niet laag is haha. Maar ik heb het 3 keer willen laten meten en alle keren was het apparaat kapot.
Maar toch bedankt
Lavendel- Ratel
Hallo meiden, ik zou ook graag willen meeschrijven als dat mag..
Ik ben nu 5 kilo afgevallen door gezonder te eten en te sporten (van 70 naar 65 kg, ben 1.78 m) en ben daar al heel tevreden mee, alleen ik merk bij mezelf dat het nog niet helemaal strak is allemaal.. Ik hoef niet perse meer af te vallen in kilo's (al zal dat ook mooi meegenomen zijn) maar t moet wat strakker, en dan met name mijn buik, dat is echt mijn probleemgebied.. En dan vooral de 'love-handles', maarja die zijn wel erg lastig weg te krijgen geloof ik.. Ik loop nu 2x per week hard (zo'n 10 km per keer), zwem 1 keer in de week en zit ook nog 1 keer per week op de wielrenfiets.. Verder eet ik gezond, weinig snoep, chips, chocola en alcohol, alhoewel ik op z'n tijd op een feestje ofzo nog wel eens wat lekkers eet..
Respect voor jullie dat jullie een foto in bikini durven maken, en Lavendel en Punk'd ik vind jullie een hartstikke mooi figuur hebben (Chipp vast ook hoor, maar die foto heb ik gemist..)
Ik ben nu 5 kilo afgevallen door gezonder te eten en te sporten (van 70 naar 65 kg, ben 1.78 m) en ben daar al heel tevreden mee, alleen ik merk bij mezelf dat het nog niet helemaal strak is allemaal.. Ik hoef niet perse meer af te vallen in kilo's (al zal dat ook mooi meegenomen zijn) maar t moet wat strakker, en dan met name mijn buik, dat is echt mijn probleemgebied.. En dan vooral de 'love-handles', maarja die zijn wel erg lastig weg te krijgen geloof ik.. Ik loop nu 2x per week hard (zo'n 10 km per keer), zwem 1 keer in de week en zit ook nog 1 keer per week op de wielrenfiets.. Verder eet ik gezond, weinig snoep, chips, chocola en alcohol, alhoewel ik op z'n tijd op een feestje ofzo nog wel eens wat lekkers eet..
Respect voor jullie dat jullie een foto in bikini durven maken, en Lavendel en Punk'd ik vind jullie een hartstikke mooi figuur hebben (Chipp vast ook hoor, maar die foto heb ik gemist..)
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Lavendel ik vind dat je een prachtig figuur hebt, ik ben jaloers op je platte buik!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Lavendel je hebt een kei mooi figuurtje zeg! Je bent niet héél dun, maar dit vind ik juist supermooi, in verhouding en vrouwelijk!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Wat stoer dat er al zoveel meiden een foto in bikini hebben geplaatst. Jullie zien er goed uit!
Ik ben niet stoer, ik had wel foto's gemaakt, maar heb ze uiteindelijk toch weer gewist van mijn camera.
Ik ben niet stoer, ik had wel foto's gemaakt, maar heb ze uiteindelijk toch weer gewist van mijn camera.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Pancake schreef:
Hahaha +1! Misschien morgen als ik net wakker ben, dan is m'n buik platter
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vond mezelf op de foto die ik plaatste er juist slanker opstaan dan wanneer ik van boven naar mezelf kijk, of in de spiegel!
Daarom durfde ik 'm wel te plaatsen
Daarom durfde ik 'm wel te plaatsen
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Lavendel ik vind dat je een prachtig figuur hebt, ik ben jaloers op je platte buik!
Ik ook!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Pfft nou gelukkig was die gewichtstoename echt van vocht vasthouden, ben nu weer op gewicht!
Marin- Lady Post-a-lot
Fijn Marin!
Ik heb me vanochtend sinds lange tijd weer eens gewogen en ben in gewicht redelijk gelijk gebleven de afgelopen maanden. 53 kilo bij 1.58. Merk alleen dat ik slapper ben geworden doordat ik de afgelopen tijd niet gesport heb en me daardoor ook dikker voel en ook dikker lijk btw.
Maar daar gaan we dus weer aan werken Heb gister op mijn fitness matje netjes oefeningetjes uitgevoerd gecoached door mijn vriend en dat helpt, want heb zelfs spierpijn. Als ik het alleen doe doe ik het 10 keer een beetje half en is na drie soorten oefeningen de inspiratie wel op. Als mijn vriend verteld wat ik moet doen, zegt hij ook hoe vaak ik het moet doen en geeft hij het ook aan wanneer ik het maar half doen of verkeerd etc.
Gister nasi gegeten met zilvervliesrijst, veel groenten, zonnebloem en pompoempitjes en deze zelf gekruid met oosterse specerijen. Was erg lekker en gezond! Vanochtend ontbeten met een bakje met druiven en kiwi en een paar lepels lijnzaad en muesli en magere yoghurt. Net weer een peertje tussendoor en straks een paar extra donkere boterhammen (/of volkoren knackebrod) met rauwe ham en ei.
Op deze manier eten kost me echt totaal geen moeite en voel me er ook goed bij Veel biologisch en zonder pakjes en zakjes is echt mijn eetstijl nu.
Hoe gaat het bij jullie?
Ik heb me vanochtend sinds lange tijd weer eens gewogen en ben in gewicht redelijk gelijk gebleven de afgelopen maanden. 53 kilo bij 1.58. Merk alleen dat ik slapper ben geworden doordat ik de afgelopen tijd niet gesport heb en me daardoor ook dikker voel en ook dikker lijk btw.
Maar daar gaan we dus weer aan werken Heb gister op mijn fitness matje netjes oefeningetjes uitgevoerd gecoached door mijn vriend en dat helpt, want heb zelfs spierpijn. Als ik het alleen doe doe ik het 10 keer een beetje half en is na drie soorten oefeningen de inspiratie wel op. Als mijn vriend verteld wat ik moet doen, zegt hij ook hoe vaak ik het moet doen en geeft hij het ook aan wanneer ik het maar half doen of verkeerd etc.
Gister nasi gegeten met zilvervliesrijst, veel groenten, zonnebloem en pompoempitjes en deze zelf gekruid met oosterse specerijen. Was erg lekker en gezond! Vanochtend ontbeten met een bakje met druiven en kiwi en een paar lepels lijnzaad en muesli en magere yoghurt. Net weer een peertje tussendoor en straks een paar extra donkere boterhammen (/of volkoren knackebrod) met rauwe ham en ei.
Op deze manier eten kost me echt totaal geen moeite en voel me er ook goed bij Veel biologisch en zonder pakjes en zakjes is echt mijn eetstijl nu.
Hoe gaat het bij jullie?
Lavendel- Ratel
Hier blijft het gewicht stabiel.
Weeg +/- 59.5 kg.
Sporten gaat echt slecht. Ben zo hard bezig met afstuderen dat ik 's avonds gewoon echt geen zin heb om nog een rondje te lopen terwijl dat juist goed zou zijn (aangezien ik elke dag van 8 tot 5 op de computer zit te werken in een tekenprogramma)
Eten gaat eigenlijk prima. Ik snoep 's avonds niet meer en eigenlijk heb ik die behoefte ook niet meer. Als ik iets lekkers wil dan pak ik 's middags wat chips.
Na 18:00 uur wil ik eigenlijk geen koolhydraten meer eten. Dus ik begin tegenwoordig met koolhydraten in de ochtend, dan tussendoor wat chips (niet elke dag hoor haha, 3x per week ofzo - nibbit/wokkels die zijn het beste bijna geen suikers) of een appeltje, dan 's middags een tartaartje met een eitje, tussendoor wat griekse yoghurt of kwark en dan 's avonds vlees met groente en een beetje pasta/aardappeltjes/rijst.
Maar bij mij ligt het dus echt aan het sporten. Ben heel mijn motivatie compleet kwijt.
Heb trouwens wel mijn fitnessabbonnement opgezegt. Mijn vriend vind het sporten zo leuk dat hij een homegym aan het maken is. We hebben nu een halter met gewicht (60 kg) op het oog en 2 losse dumbbels van beide 15 kg. Verder een bankje om de oefeningen op uit te voeren.
Jaaah ik heb er zin in! Dan kan ik gewoon lekker in huis mijn krachttraining doen
Weeg +/- 59.5 kg.
Sporten gaat echt slecht. Ben zo hard bezig met afstuderen dat ik 's avonds gewoon echt geen zin heb om nog een rondje te lopen terwijl dat juist goed zou zijn (aangezien ik elke dag van 8 tot 5 op de computer zit te werken in een tekenprogramma)
Eten gaat eigenlijk prima. Ik snoep 's avonds niet meer en eigenlijk heb ik die behoefte ook niet meer. Als ik iets lekkers wil dan pak ik 's middags wat chips.
Na 18:00 uur wil ik eigenlijk geen koolhydraten meer eten. Dus ik begin tegenwoordig met koolhydraten in de ochtend, dan tussendoor wat chips (niet elke dag hoor haha, 3x per week ofzo - nibbit/wokkels die zijn het beste bijna geen suikers) of een appeltje, dan 's middags een tartaartje met een eitje, tussendoor wat griekse yoghurt of kwark en dan 's avonds vlees met groente en een beetje pasta/aardappeltjes/rijst.
Maar bij mij ligt het dus echt aan het sporten. Ben heel mijn motivatie compleet kwijt.
Heb trouwens wel mijn fitnessabbonnement opgezegt. Mijn vriend vind het sporten zo leuk dat hij een homegym aan het maken is. We hebben nu een halter met gewicht (60 kg) op het oog en 2 losse dumbbels van beide 15 kg. Verder een bankje om de oefeningen op uit te voeren.
Jaaah ik heb er zin in! Dan kan ik gewoon lekker in huis mijn krachttraining doen
Gast- Gast
Jerry schreef:Natuurlijk mag je meeschrijven
Had jij eerder geen foto's gepost van een nare pin in je been en is dat de reden dat je een poos niet hebt kunnen sporten, of heb ik nu de verkeerde voor me?
ik heb net 60 minuten cardio gedaan, heerlijk gezweet, krijg er meteen zo'n goed gevoel van. Eigenlijk moet je dat gevoel op kunnen roepen iedere keer als je geen zin hebt om te gaan sporten of 't maar blijft uitstellen...
Zooo late reactie. Maar ik dacht dat je nu op mij reageerde.
Maar nee, ik heb (gelukkig) geen nare pin in mijn been gehad. Ik heb met voetbal de bal verkeerd geraakt. Hierdoor bij de fysio gekomen maar steeds als het daar goed ging & ik weer ging sporten dan verging ik weer van de pijn. (in mijn rechter enkel) Ik ben inmiddels een goed jaar bezig geweest met onderzoeken wat het is. MRI, botscan etc. Maar ze hebben geen idee waar het vandaan komt. Ze vermoeden nu dat het een oud trauma is. In 2007 heb ik een ongeluk gehad met mijn scooter. Daarbij zijn mijn enkelbanden (in)gescheurd, onder het mom van je bent jong, het herstelt wel ben ik hier niet aan geopereerd. De artsen denken daarom dat ik het met die trap weer heb aangewakkerd als ware. Nu weer rustig aan het wandelen en joggen. En na de zomerstop eindelijk weer proberen te voetballen. Als ik hier wederom pijn bij krijg, mag ik nooit meer voetballen.. Vind het daarom ook allemaal erg spannend!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
jeetje heftig... Hoe gaat 't wandelen/joggen nu dan? Voorzichtig aan hoor!
Ik heb een niet zo'n goed weekend achter de rug 'bikini-klaar-maken-gewijs'. We hadden 'n familieweekend met bbq en van alles en nog wat. Dus veel eten, weinig bewegen (gister wel 50 km gefietst met de hele club )... Zowel m'n vriend als ik vonden 't wel weer mooi geweest en er komt weer een gezonde week aan met lekker veel groente
Ik moet nog 4 weken werken en heb dan vakantie. 4 weken is niet zo heel lang meer als je kijkt naar 'strakker in je vel komen zitten', maar aan de andere kant wel een duidelijke 'afgebakende periode' (niet dat ik me daarna weer kan laten gaan)... We'll see, morgen weer lekker sporten!!
Ik heb een niet zo'n goed weekend achter de rug 'bikini-klaar-maken-gewijs'. We hadden 'n familieweekend met bbq en van alles en nog wat. Dus veel eten, weinig bewegen (gister wel 50 km gefietst met de hele club )... Zowel m'n vriend als ik vonden 't wel weer mooi geweest en er komt weer een gezonde week aan met lekker veel groente
Ik moet nog 4 weken werken en heb dan vakantie. 4 weken is niet zo heel lang meer als je kijkt naar 'strakker in je vel komen zitten', maar aan de andere kant wel een duidelijke 'afgebakende periode' (niet dat ik me daarna weer kan laten gaan)... We'll see, morgen weer lekker sporten!!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Wat gaaf Punk'd! Dat lijkt me echt relaxed zo aan huis. Ik heb ook een tijd geleden de sportschool opgezegd, ik ging toch nooit meer. Toch mis ik ook wel de motivatie om het dan thuis te doen. Ik weet nu 57 kilo en zou graag net iets strakker nog in mijn vel willen zitten rondom mijn buik voor eind juli. Moet op zich wel te doen zijn weet ik van vroeger toen ik op dit gewicht zat maar dan moet ik er wel aan beginnen.
Gast- Gast
Pagina 5 van 23 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
Pagina 5 van 23
Permissies van dit forum: