Bikini-klaar: wie doet er mee?
+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers
Pagina 2 van 23
Pagina 2 van 23 • 1, 2, 3 ... 12 ... 23
Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?
Marin schreef:Pixie schreef:Ik ben niet van het schrijven in topics (heb me geloof ik al 3 keer aangemeld), maar ik ben wel weer bezig met bikini-proof te worden.
Dit heb ik ook. Ik wil best af en toe beetje mee schrijven, maar het punt is dat ik prima weet hoe ik moet afvallen en wat wel en niet gezond is. Echt tips heb ik er niet voor nodig, maar een beetje motivatie is wel gewoon lekker.
+1 (al zou 't me verbazen dat hier meiden zijn die géén idee hebben hoe ze nou aan die extra kilo's komen en hoe ze er vanaf moeten komen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik haakte altijd af in dergelijke topics. Laatste topic heb ik wel trouw in meegeschreven en heeft me ook zeker geholpen in mijn afvalrace. Maar goed, mijn nieuwe baan heeft het meeste gedaan volgens mij. Ik ben weer teruggevallen in snaaien en graaien helaas. Ik kom niets meer aan door het vele bewegen maar echt goed is het niet. Mijn buik is de laatste tijd ook strakker aan het worden (eindelijk!) en ik denk dat ik er wat oefeningen bij ga doen om het mooi te krijgen. Laatst zo'n grondmatje gekocht dus nu geen excuus meer!
Lezen jullie ook weleens van die succesverhalen op internet? Ik kon daar altijd zo van genieten en het motiveerde me ook zeker wel. Van die meiden die veels te zwaar waren en ineens alles op alles hadden gezet en nu een gezond gewicht hebben bereikt. Echt super vind ik dat!
Lezen jullie ook weleens van die succesverhalen op internet? Ik kon daar altijd zo van genieten en het motiveerde me ook zeker wel. Van die meiden die veels te zwaar waren en ineens alles op alles hadden gezet en nu een gezond gewicht hebben bereikt. Echt super vind ik dat!
Gast- Gast
Ja, ik las die verhalen ook altijd! Heerlijk motiverend en ik krijg dan ook altijd wel vertrouwen in mezelf dat ik het ook kan! Ik ben niet veel te zwaar, maar zou toch graag wat afvallen. Ik lees altijd met dit soort topics mee. Vroeger op een ander forum wel eens meegeschreven, ook heel fanatiek zelfs, maar ik weet niet of ik dat nog wel wil. Toen was ik er veel te veel mee bezig.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb de laatste tijd heel veel moeite met het 'willen'.
Ik wil het nog steeds heel graag maar ik moet toegeven dat ik op sommige dagen best tevreden ben (op sommige dagen ook niet..).
Op de dagen dat ik niet tevreden ben lukt eten/sporten goed en op dagen dat ik denk "mwa ziet er best okee uit" is mijn motivatie dus ook weg.
Heel vervelend want ik weet dus niet goed wat ik nu wil haha. Eigenlijk ben ik meer in het stadium 'mocht het strakker worden of mocht ik lichter worden is het prima' lukt het niet.. nouja dan niet. Dan sport ik voor dat ik naar rome ga wel even 2 weken als een gestoorde en daarna val ik toch weer in mijn oude patroon.
Maar liever ben ik gewoon elke dag gemotiveerd haha.
Ik wil het nog steeds heel graag maar ik moet toegeven dat ik op sommige dagen best tevreden ben (op sommige dagen ook niet..).
Op de dagen dat ik niet tevreden ben lukt eten/sporten goed en op dagen dat ik denk "mwa ziet er best okee uit" is mijn motivatie dus ook weg.
Heel vervelend want ik weet dus niet goed wat ik nu wil haha. Eigenlijk ben ik meer in het stadium 'mocht het strakker worden of mocht ik lichter worden is het prima' lukt het niet.. nouja dan niet. Dan sport ik voor dat ik naar rome ga wel even 2 weken als een gestoorde en daarna val ik toch weer in mijn oude patroon.
Maar liever ben ik gewoon elke dag gemotiveerd haha.
Gast- Gast
Punk'd schreef:
Bij mij werkt dat precies andersom!
Jerry- Ratel
Goed om te lezen dat het bij de meeste toch wel redelijk gaat!
Ik heb vandaag niet echt mn beste dag. Het is hier nationale feestdag (soort Koniginnedag) en moest werken. 8 uur lang niks gegeten omdat ik daar geen tijd voor had, maar mocht daarna heel lekker eten uit de keuken pakken (werkte in restaurant), met 3 glaasjes wijn nog even nagetafeld en creme brulee als toetje. Nou ja, mag wel, want het is maar 1 keer per jaar nationale feestdag natuurlijk
Morgen maar weer goed aan starten met hardlopen! Ik heb alleen een super onregelmatig leven en merk dat dat moelijk is. Ik kom soms pas om 11 uur uit bed, ben veel op reis, etc. Dat zorgt er gewoon voor dat ik naar makkelijk eten grijp. 2 dagen geleden ook een snaaibui gehad en een halve kilo aardbeien op Gelukkig wel redelijk gezond dus!
Ik heb vandaag niet echt mn beste dag. Het is hier nationale feestdag (soort Koniginnedag) en moest werken. 8 uur lang niks gegeten omdat ik daar geen tijd voor had, maar mocht daarna heel lekker eten uit de keuken pakken (werkte in restaurant), met 3 glaasjes wijn nog even nagetafeld en creme brulee als toetje. Nou ja, mag wel, want het is maar 1 keer per jaar nationale feestdag natuurlijk
Morgen maar weer goed aan starten met hardlopen! Ik heb alleen een super onregelmatig leven en merk dat dat moelijk is. Ik kom soms pas om 11 uur uit bed, ben veel op reis, etc. Dat zorgt er gewoon voor dat ik naar makkelijk eten grijp. 2 dagen geleden ook een snaaibui gehad en een halve kilo aardbeien op Gelukkig wel redelijk gezond dus!
Gast- Gast
Jerry schreef:Punk'd schreef:
haha balen he! het moet gewoon alle dagen goed gaan
Gisteren heb ik wel een half uur hard gelopen dat had ik al zeker een maand niet meer gedaan en het voelde super lekker. Had een kort broekje aangetrokken en het zonnetje scheen heerlijk.
Dus dat is wel een goede ervaring, misschien ga ik nu vaker
Gast- Gast
Punk'd schreef:Jerry schreef:Punk'd schreef:
haha balen he! het moet gewoon alle dagen goed gaan
Gisteren heb ik wel een half uur hard gelopen dat had ik al zeker een maand niet meer gedaan en het voelde super lekker. Had een kort broekje aangetrokken en het zonnetje scheen heerlijk.
Dus dat is wel een goede ervaring, misschien ga ik nu vaker
Even offtopic: ik kan me herinneren dat jij een tijd terug voor-en nafoto's hebt geplaatst van je lichaam. Ik meen me te herinneren dat je op de voorfoto wat lovehandles had en dat deze op de nafoto weg waren. Heb jij dit gedaan door vnl cardio te doen of krachtoefeningen voor die spieren? Ik heb namelijk sinds een jaar van die onsierlijke lovehandles gekregen terwijl ik voor de rest wel nog slank ben.
Nala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ben vorig jaar 30 mei echt begonnen met sporten. Toen heb ik tot september goede krachttraining gedaan 2/3x per week (veel met losse dumbells/halters) maar wel zwaar in gewicht en weinig herhalingen (8 a 10x)
Van september tot november ben ik het gaan combineren met hardlopen toen was het meestal 1/2x per week krachttraining en 1x per weer hardlopen.
Van november tot januari heb ik echt vrij weinig gedaan haha. En ik februari ben ik weer begonnen met hardlopen in de sportschool maar niets speciaals.
Die foto's toen van het resultaat waren na 4 maanden 3x per week krachttraining. Daarna ben ik gaan hardlopen om mijn vp nog verder te verlagen.
Van september tot november ben ik het gaan combineren met hardlopen toen was het meestal 1/2x per week krachttraining en 1x per weer hardlopen.
Van november tot januari heb ik echt vrij weinig gedaan haha. En ik februari ben ik weer begonnen met hardlopen in de sportschool maar niets speciaals.
Die foto's toen van het resultaat waren na 4 maanden 3x per week krachttraining. Daarna ben ik gaan hardlopen om mijn vp nog verder te verlagen.
Gast- Gast
Wat voor oefeningen doe je dan? Ik wil mijn vetpercentage ook wat verlagen (vooral nu ik mijn vetpercentage ook weet), maar merk dat ik met alleen hardlopen er niet kom. Ik ben 3 jaar geleden begonnen met hardlopen om af te vallen, maar een mooier en strakker lijf heb ik er helaas nog niet van gekregen. Nu doe ik het maar omdat ik het gewoon lekker vind om te lopen.
Ik vrees dat ik ook echt aan de krachttraining moet, maar ik heb totaal geen idee van dingen die ik zou kunnen doen. Verder dan de normale sit-ups kom ik niet. Gewichtjes kan ik wel van mijn vriend lenen al zal ik de oefeningen die hij doet niet doen, want hij doet echt alleen maar armspier dingen.
Ik vrees dat ik ook echt aan de krachttraining moet, maar ik heb totaal geen idee van dingen die ik zou kunnen doen. Verder dan de normale sit-ups kom ik niet. Gewichtjes kan ik wel van mijn vriend lenen al zal ik de oefeningen die hij doet niet doen, want hij doet echt alleen maar armspier dingen.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga morgen lekker sporrrrrrrrrrrrrrrrten
Oh, en zit trouwens wel serieus over een voor- en nafoto na te denken
Oh, en zit trouwens wel serieus over een voor- en nafoto na te denken
Jerry- Ratel
Ik heb deze week 3 x hardgelopen en qua eten gaat het ook goed!
Ik heb nu ook koolhydraatarm brood gehaald bij de AH, ben heel benieuwd hoe dat smaakt, ik hoop goed want ik vond 't megaduur!
Die voor- en nafoto laat ik denk ik schieten. En dat kan toch eigenlijk niet meer want ben nu al 3 kilo kwijt en wil er nog (maar) 3 kwijt. Dus dan vind ik het niet kloppen want dan sta ik er niet op m'n dikst op.
Ik heb nu ook koolhydraatarm brood gehaald bij de AH, ben heel benieuwd hoe dat smaakt, ik hoop goed want ik vond 't megaduur!
Die voor- en nafoto laat ik denk ik schieten. En dat kan toch eigenlijk niet meer want ben nu al 3 kilo kwijt en wil er nog (maar) 3 kwijt. Dus dan vind ik het niet kloppen want dan sta ik er niet op m'n dikst op.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Voor en na foto's zijn leuk! Deze zijn van de week gemaakt, alleen 'na' dus. Maar met de broeken die ik dus in november en februari pastte
Laatst aangepast door Zusje op za 19 mei 2012 - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zo Zusje, dat verschil is goed te zien! Knap hoor
Ik wil me ook aanmelden, wil zeker 6-7 kilo kwijt. Of dat voor de zomer lukt weet ik niet, maar ik ga mijn best ervoor doen. Ik let al op wat ik eet en ben ook weer begonnen met hardlopen. Daarnaast ga ik ook naar de sportschool, daar doe ik een uurtje per week bodypump en twee keer per week sta ik op de crosstrainer.
Ik wil me ook aanmelden, wil zeker 6-7 kilo kwijt. Of dat voor de zomer lukt weet ik niet, maar ik ga mijn best ervoor doen. Ik let al op wat ik eet en ben ook weer begonnen met hardlopen. Daarnaast ga ik ook naar de sportschool, daar doe ik een uurtje per week bodypump en twee keer per week sta ik op de crosstrainer.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Heeft iemand een idee wat ik kan doen om mijn conditie te verbeteren? Ik ga niet graag naar de sportschool en daar is ook geen geld voor...
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
_Cyn_ schreef:Heeft iemand een idee wat ik kan doen om mijn conditie te verbeteren? Ik ga niet graag naar de sportschool en daar is ook geen geld voor...
Zwemmen, skeeleren, wandelen, hardlopen, fietsen, verzin iets leuks
Jerry- Ratel
Nou, hier komtie dan, m'n voor foto *niet quoten*
*foto weg *
Heb me vanochtend gewogen en gemeten op m'n 'breedste' punt (die donut boven m'n broekje ). Ben van plan nu wekelijks te meten
*foto weg *
Heb me vanochtend gewogen en gemeten op m'n 'breedste' punt (die donut boven m'n broekje ). Ben van plan nu wekelijks te meten
Laatst aangepast door Jerry op zo 20 mei 2012 - 21:12; in totaal 1 keer bewerkt
Jerry- Ratel
Jerry schreef:_Cyn_ schreef:Heeft iemand een idee wat ik kan doen om mijn conditie te verbeteren? Ik ga niet graag naar de sportschool en daar is ook geen geld voor...
Thanks. ik zag een topic van start to run, dus denk dat dat hem wordt.
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Respect voor Jerry!
Ik durf dat niet!
Ik durf dat niet!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Mag ik ook nog meeschrijven? Nu ik eindelijk weer kan sporten kan ik ook eindelijk het afvallen weer oppakken. Ik ben deze week weer begonnnen met start to run & heb inmiddels 2 x les 1 gedaan.
Voorheen liep ik 3 x per week en dan 3 x dezelfde les. Dat ga ik dus nu ook weer doen. Weer drie keer les 1 & volgende week les 2 3 x. Ik ga vanmiddag nog even lopen. Maar eigenlijk heb ik gisteren wel genoeg beweging gehad (fusion of dance)
Voor & na foto's durf ik echt niet!! Zeker niet in bikini:no:
Ik heb wel voor foto's & wellicht als ik tevreden ben over de na dat ik ze nog plaats..
Voorheen liep ik 3 x per week en dan 3 x dezelfde les. Dat ga ik dus nu ook weer doen. Weer drie keer les 1 & volgende week les 2 3 x. Ik ga vanmiddag nog even lopen. Maar eigenlijk heb ik gisteren wel genoeg beweging gehad (fusion of dance)
Voor & na foto's durf ik echt niet!! Zeker niet in bikini:no:
Ik heb wel voor foto's & wellicht als ik tevreden ben over de na dat ik ze nog plaats..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Natuurlijk mag je meeschrijven
Had jij eerder geen foto's gepost van een nare pin in je been en is dat de reden dat je een poos niet hebt kunnen sporten, of heb ik nu de verkeerde voor me?
ik heb net 60 minuten cardio gedaan, heerlijk gezweet, krijg er meteen zo'n goed gevoel van. Eigenlijk moet je dat gevoel op kunnen roepen iedere keer als je geen zin hebt om te gaan sporten of 't maar blijft uitstellen...
Had jij eerder geen foto's gepost van een nare pin in je been en is dat de reden dat je een poos niet hebt kunnen sporten, of heb ik nu de verkeerde voor me?
ik heb net 60 minuten cardio gedaan, heerlijk gezweet, krijg er meteen zo'n goed gevoel van. Eigenlijk moet je dat gevoel op kunnen roepen iedere keer als je geen zin hebt om te gaan sporten of 't maar blijft uitstellen...
Jerry- Ratel
_Cyn_ schreef:Jerry schreef:_Cyn_ schreef:Heeft iemand een idee wat ik kan doen om mijn conditie te verbeteren? Ik ga niet graag naar de sportschool en daar is ook geen geld voor...
Thanks. ik zag een topic van start to run, dus denk dat dat hem wordt.
Tip: koop goede schoenen, anders heb je na 3 weken een blessure en meteen weer klaar met lopen (en misschien een goede motivator 'ik heb geld voor die schoenen uitgegeven, dan moet ik ze gebruiken ook' ).
Jerry- Ratel
Hallo allemaal,
Ook ik zou graag meeschrijven.
Ik was 62 kilo 1,69 meter. Inmiddels ben ik 8 weken aan het gezond eten en minimaal 3 keer per week Start to run. Ik ben inmiddels 57 kilo, dus al 5 kilo kwijt en voel me al een stuk beter. Ben nooit dik of stevig geweest, een ander zal misschien zeggen van stel je niet aan maar het is je eigen gevoel denk ik. Ik ben nog aardig gemotiveerd maar vind het wel fijn om hier wat extra steun en gezelschap te hebben. En hoop dat ik de rest ook wat kan aanmoedigen..
Ook ik zou graag meeschrijven.
Ik was 62 kilo 1,69 meter. Inmiddels ben ik 8 weken aan het gezond eten en minimaal 3 keer per week Start to run. Ik ben inmiddels 57 kilo, dus al 5 kilo kwijt en voel me al een stuk beter. Ben nooit dik of stevig geweest, een ander zal misschien zeggen van stel je niet aan maar het is je eigen gevoel denk ik. Ik ben nog aardig gemotiveerd maar vind het wel fijn om hier wat extra steun en gezelschap te hebben. En hoop dat ik de rest ook wat kan aanmoedigen..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
[quote="Jerry"][quote="_Cyn_"][quote="Jerry"]
Die goede schoenen raad ik ook erg aan, heb zelf ook goede en dat is wel erg fijn..
_Cyn_ schreef:
Tip: koop goede schoenen, anders heb je na 3 weken een blessure en meteen weer klaar met lopen (en misschien een goede motivator 'ik heb geld voor die schoenen uitgegeven, dan moet ik ze gebruiken ook' ).
Die goede schoenen raad ik ook erg aan, heb zelf ook goede en dat is wel erg fijn..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Whoo ik was even helemaal gek geworden
Ik heb een mirena spiraaltje en word eigenlijk nooit ongesteld. De laatste paar dagen voelde ik me al een beetje raar, onzettende zeer aan mijn borsten (kon serieus niet eens rennen dat deed zeer en ik heb echt niet veel haha) en ik verder heb ik echt niet heel veel meer gegeten dan anders.. Na 2 dagen ging ik op de weegschaal staan was ik serieus 2.5 kg zwaarder in 2 dagen.. Toen werd ik gisterenochtend ongesteld. (heel raar haha, ben dat echt niet gewend) en vanmorgen was er alweer 2 kg af!!!
Nu pas besef ik me wat vocht/hormonen kunnen doen met je gewicht. En nu ben ik weer wat rustiger haha. Ik flipte nog net niet. Ben nog steeds een kg boven wat ik vorige week woog.. hopelijk is dat ook nog vocht en zit ik over een dag of 2 weer netjes op schema.
Ik heb een mirena spiraaltje en word eigenlijk nooit ongesteld. De laatste paar dagen voelde ik me al een beetje raar, onzettende zeer aan mijn borsten (kon serieus niet eens rennen dat deed zeer en ik heb echt niet veel haha) en ik verder heb ik echt niet heel veel meer gegeten dan anders.. Na 2 dagen ging ik op de weegschaal staan was ik serieus 2.5 kg zwaarder in 2 dagen.. Toen werd ik gisterenochtend ongesteld. (heel raar haha, ben dat echt niet gewend) en vanmorgen was er alweer 2 kg af!!!
Nu pas besef ik me wat vocht/hormonen kunnen doen met je gewicht. En nu ben ik weer wat rustiger haha. Ik flipte nog net niet. Ben nog steeds een kg boven wat ik vorige week woog.. hopelijk is dat ook nog vocht en zit ik over een dag of 2 weer netjes op schema.
Gast- Gast
Pagina 2 van 23 • 1, 2, 3 ... 12 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
Pagina 2 van 23
Permissies van dit forum: