Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bikini-klaar: wie doet er mee?

+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers

Pagina 3 van 23 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 3 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Jerry ma 21 mei 2012 - 0:19

hihihihi, lekker heh hormonen? Ik hoop dat dat voor mij ook geldt, werd gister namelijk niet heel blij van de weegschaal. Als daar nou eens 2 hormoon-en-vocht-kilo's bijzaten, zou ik een stuk blijer zijn :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 3 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 23:24

Jeeh precies zoals ik dacht. Ik zit weer netjes op mijn gewicht van vorige week Very Happy

Nu hopen dat die laatste kilootjes er ook afgaan. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 22 mei 2012 - 4:46

Raad eens wie er zich vanavond, met dit warme weer, weer in het zweet gaat staan werken in de sportschool?!

ME :cheering:

Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Pancake di 22 mei 2012 - 5:03

Goed bezig Jerry!

Ik ga vanavond hardlopen. Het weer ziet er goed uit, dus ik denk dat ik voor het eerst dit jaar mijn korte broek aan ga doen. Verder heb ik afgelopen weekend wat gewichtjes opgehaald bij de ouders van mijn vriend. Morgen ga ik die eens gebruiken.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 6:01

Goed bezig Jerry en Pancake! Wellicht zou ik ook wat moeten doen... Al heb ik op zich genoeg beweging maar ik merk dat ik door al die beweging ook minder goed stil kan zitten. Wellicht toch nog wat grondoefeningen voor mijn buik doen zo...

Punk'd, ik heb dat ook altijd als ik ongesteld ben, dan weeg ik ineens veel zwaarder haha. Leuke is dan wel dat het er gelukkig altijd weer af gaat Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 22 mei 2012 - 6:49

Pancake schreef:Goed bezig Jerry!

Ik ga vanavond hardlopen. Het weer ziet er goed uit, dus ik denk dat ik voor het eerst dit jaar mijn korte broek aan ga doen. Verder heb ik afgelopen weekend wat gewichtjes opgehaald bij de ouders van mijn vriend. Morgen ga ik die eens gebruiken.

Ik zou zéker een korte broek aan doen. Als je te warm gekleed bent, gaat er energie naar je 'thermostaat' om jezelf af te koelen omdat je te warm gekleed bent en kun je die energie niet meer gebruiken voor het rennen smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 22 mei 2012 - 7:08

Ik ga me morgen weer eens wegen.. Hoop toch echt dat ik weer eens iets afgevallen ben. Heb vandaag nog heel stuk gefietst ook en afgelopen dagen weer veel gelopen. Duimen jullie mee? Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 20:41

Marin schreef:Ik ga me morgen weer eens wegen.. Hoop toch echt dat ik weer eens iets afgevallen ben. Heb vandaag nog heel stuk gefietst ook en afgelopen dagen weer veel gelopen. Duimen jullie mee? Wink

Tuurlijk! :cheering:

Gisteren moest ik laat nog naar school voor een gesprek.. Was pas om half 9 thuis en toen had ik dus nog geen avond eten gehad (ik lust geen sla dus kan ook niet even een salade kopen bij de AH to GO).. dus toen heb ik maar snel een halve pizza gegeten. Zonde! Dus vandaag weer lekker gezond.

Vanmiddag ga ik sowieso weekboodschappen halen dus ik sla lekker veel groene en fruit in. Vooral fruit heb ik in de zomer veel zin in! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Marin di 22 mei 2012 - 20:43

Haal die pompons maar weg, ben alleen maar 2 kilo aangekomen. Stom! Nou zit ik wel in m'n laatste week van de pilstrip en ik heb echt knallende koppijn, dus misschien komen die kilo's ook daardoor. Heb altijd meer last van hormonen in de derde week van de strip dan in de stopweek zelf.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 20:45

Vast wel!

Ik had een paar berichtje geleden ook geschreven dat ik ineens 2.5 kg zwaarder was. Werd ongesteld en 3 dagen later was het er weer allemaal af.

Je kan het wel hoor! Ik weet het zeker! Lekker veel fruitjes en gezonde dingen eten en genoeg drinken Wink Komt het helemaal goed :cheering: (met pompoms)

Gast
Gast

Bericht  Marin di 22 mei 2012 - 20:48

Haha dank u! Dat genoeg drinken komt helemaal goed. Ik drink sowieso al zo'n 3 liter water op een dag standaard (ik plas dan ook erg veel hahaha). Ik merk alleen helaas niks van de warmte en zon hier in m'n huisje, dus extra zin in fruit heb ik niet. Maar ik ga vanmiddag lopend boodschappen doen en dan hopelijk vang ik wat warmte op smile

Ik merk wel dat m'n maag echt kleiner is geworden, al een paar maanden hoor, maar dat dat dus echt kan. Voorheen schepte ik gerust twee borden met pasta op, maar nu eet ik sowieso weinig koolhydraten (toevallig vanavond), maar ben ik ook echt gewend om kleinere bordjes te eten. Zo had ik gisteren gewoon twee witlof stronken (heet dat zo?) open gesneden, met wat olijfolie, balsamico en citroen in de oven geroosterd en wat gerookte kip er bij, en dat was het. En ik kreeg het echt niet op, 1 witlof stronk was te weinig geweest, maar dit was meer dan voldoende.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jerry wo 23 mei 2012 - 1:27

knallende koppijn in je (bijna) stopweek, komt volgens mijn huisarts omdat je dan vocht vasthoudt. Grote kans dus dat dat vocht-kilo's zijn smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Alex wo 23 mei 2012 - 22:58

Ik wil ook bikini-klaar zijn. Jammer genoeg ga ik volgende week al op vakantie, dus 5 kilo kwijt vóór 1 juni gaat 'm niet worden. Maar ik ga wel opletten met eten en naar de sportschool. Op vakantie ga ik ook gewoon hardlopen, dus ik hou het lekker bij.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Pancake do 24 mei 2012 - 8:44

Ik heb vandaag weer braaf hardgelopen in deze hitte. Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 3 281626781

Maar ik heb ook 2 stukjes slagroomtaart op Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 3 1270000679. Een collega van me nam afscheid en had dus taart mee. Aan het einde van de werkdag zag ik dat er nog taart over was en omdat ik zo'n ontzettende honger had en geen brood meer had en wist dat ik nog moest gaan hardlopen heb ik nog een stukje gepakt (en avondeten doe ik altijd pas na het hardlopen).
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jerry do 24 mei 2012 - 19:15

Ik merk dat ik met 't sporten (meestal) niet zo'n moeite heb... Maar het eten, dat is bij mij nog niet wat je kan noemen übergezond... Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 19:26

Jerry schreef:Ik merk dat ik met 't sporten (meestal) niet zo'n moeite heb... Maar het eten, dat is bij mij nog niet wat je kan noemen übergezond... Rolling Eyes

haha toevallig heb ik dat net weer andersom :P

Wat ik nu wel eens doe als ik echt heeeel erg veel zin heb in chips is dat de dag ervoor 'inplannen' en dan eet ik met de lunch geen crackers/brood.. maar bijv 2 eitjes ofzo.. En dan mag ik als koolhydraten van mijzelf een halve zak chips :P

(dan wel met weinig suikers.. zoals bijv. naturel wokkels en Nibbit) thumbup

Mijn vriend verklaard mij altijd voor gek als ik dat doe hahaha.. Maar ik heb het uitgerekend qua suikers/vet/koolhydraten en op deze manier past het prima. Dus dat doe ik 2x per week ofzo.

Dan vind ik het ook veel makkelijk om 's avonds niets te pakken omdat ik 's middags al wat lekkers op heb.

Doe het wel alleen met die 2 soorten chips trouwens. (niet met snoep of koekjes want daar zit veeel meer suiker in)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 19:28

Ik merk trouwens wel dat ik met deze hitte echt meer moet drinken. Gisteren kreeg ik mijn ring niet eens om en ik heb normaal lange slanke vingers :O .. Op het midden van de dag kwam ik erachter dat ik pas 2 glaasjes water op had en 's avonds voelde ik gewoon dat mijn blaas wat irriteerde (ik heb heel snel een blaasontstekingsgevoel als ik niet genoeg drink). Ook had ik gisterenavond hoofdpijn.

Ik moet dus echt meer drinken. Ga denk ik maar een fles water naast me neerzetten o.i.d.

Gast
Gast

Bericht  Jerry do 24 mei 2012 - 19:43

Heb ik ook. Heb nu met 't warme weer standaard 'n fles water in de koelkast liggen en die MOET leeg van mezelf smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Pancake za 26 mei 2012 - 23:53

Jerry schreef:Ik merk dat ik met 't sporten (meestal) niet zo'n moeite heb... Maar het eten, dat is bij mij nog niet wat je kan noemen übergezond... Rolling Eyes

Dat is bij mij net zo. Ik heb gister gewoon weer heerlijk pizza gegeten en vanavond ga ik barbecueën (schrijf je dat zo?). Ik ben ook helemaal niet zo thuis in het calorieën tellen, koolhydraat gebeuren etc. Ik eet eigenlijk gewoon waar ik zin in heb, en dat is meestal niet de meest gezonde keuze Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 3 1578173417 . Af en toe dan denk ik er wel aan, en dan maak ik wel iets gezonds ofzo, maar ik kan dit gewoon niet lang volhouden.
Verder heb ik gisteren voor het eerst zelf krachttraining gedaan Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 3 281626781. Ik ben super trots op mezelf. Laat die strakke buik nu maar komen.

En over dat drinken... heel herkenbaar. Ik drink inderdaad ook echt veel te weinig, vooral als ik aan het werk ben. Ik werk op een lab, en daar mag je dus geen drinken mee. Nu is het kantoor dus een aantal minuten lopen van het lab, dus als je echt een drukke lab-dag hebt dan drink ik dus rustig een hele dag niks. Aan het einde van de dag heb ik dan wel een gigantisch droge mond. Nu heb ik het de afgelopen dagen vrij rustig gehad en heb ik ook maar zo'n halve liter fles naast me neer gezet waarvan ik er in ieder geval 1 op moet hebben aan het einde van de dag. En dat werkte wel goed, ik kwam zelfs aan de 2 flessen per dag.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Poubelle zo 27 mei 2012 - 21:51

Ok omdat ik Jerry heel stoer vind dat zij een bikinifoto postte, hier voor heel even de mijne.
Ik hoop over een maand een wat strakkere onderkant te hebben:

*weg*
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 6:30

Nu heb ik hem gemist.

Volgens mij heb jij echt al een super mooi vrouwelijk figuur pixie!

Gast
Gast

Bericht  Jerry ma 28 mei 2012 - 6:58

Pixie schreef:Ok omdat ik Jerry heel stoer vind dat zij een bikinifoto postte, hier voor heel even de mijne.
Ik hoop over een maand een wat strakkere onderkant te hebben:

*weg*

aaaaah, gemist. Maar vind 't ook superstoer van je afro
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Poubelle ma 28 mei 2012 - 8:04

Haha thanks Jerry!
En Punk'd ook, supervrouwelijk is 't, of 't mooi is, daar zijn de meningen over verdeeld Wink.
Ik wil 'm, als jullie nog online zijn, er nog wel heel even opzetten.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  luenca ma 28 mei 2012 - 8:07

ben ook benieuwd pixie!

punk'd, waarom wil je vet verbranden, terwijl je superslank bent? weet niet dat je 2 fotos plaatste, waar ik toen op reageerde, nou geen vetje gram te zien hoor!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Poubelle ma 28 mei 2012 - 8:09

Nog even:

*en weer weg*

Laatst aangepast door Pixie op ma 28 mei 2012 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 23 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: