Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

+20
loura
Caro
Pompoen
slaatje
JD
Inge
Alex
Blond
Bazinga
Snoes
kwak
Burn
Ibbeltje
Poubelle
Lejow
Mermaid
Marin
Atelier Madame
Rush
Jerry
24 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:17

Mensen onthouden echt je verjaardag niet hoor. Als ik nu zeg dat ik over twee weken jarig ben weet tegen die tijd niemand dat nog. Dat is te lange termijn voor op een forum. Als je toch stiekem een topic wilt dan kun je het beter in het Goedemorgentopic zeggen dat je jarig bent of vlak voor 12 uur iets vrolijks daarover vermelden in een Kletstopic :P. Of je hebt forummers op je facebook, dat helpt ook.

Ik zou me zwaar gekrenkt voelen als ik geen dergelijk topic zou krijgen. Eerste wat ik doe op mijn verjaardag, kijken of er een topic is haha :dance:.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:19

Bij deze wil ik graag alle forumsters op facebook anders krijg ik geen topic en dan is mijn dag verpest Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:21

Zoey schreef:Bij deze wil ik graag alle forumsters op facebook anders krijg ik geen topic en dan is mijn dag verpest Wink

Voeg me toe dan!!! Waar wacht je op. Dit je je KANS om VRIENDEN met MIJ te worden :cheering: :cheering: :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:22

Once in a lifetime opportunity! Maar ik weet niet hoe je heet IRL! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:24

Zoey schreef:Once in a lifetime opportunity! Maar ik weet niet hoe je heet IRL! Laughing

***


Laatst aangepast door Zusje op wo 9 mei 2012 - 7:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:26

Ik wil ook een verjaardagstopic!!!!!!!!!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:27

Pas op! Nu krijg je het hele forum op je fb en ben jij verantwoordelijk voor alle verjaardagstopics! Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:28

Zoey schreef:Pas op! Nu krijg je het hele forum op je fb en ben jij verantwoordelijk voor alle verjaardagstopics! Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 281626781

Ik heb het halve forum al Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:29

Whaha ik ben de meester in het vergeten van verjaardagen vooral op FB Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Ibbeltje wo 9 mei 2012 - 7:33

Cimic schreef:Whaha ik ben de meester in het vergeten van verjaardagen vooral op FB Razz


hoe krijg je dat voor elkaar? Die staan toch gewoon rechts als er iemand jarig is :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:40

Ibbeltje schreef:
Cimic schreef:Whaha ik ben de meester in het vergeten van verjaardagen vooral op FB Razz


hoe krijg je dat voor elkaar? Die staan toch gewoon rechts als er iemand jarig is :P
ik kijk alleen maar naar mijn porretjes, ow en berichtjes en foto's Cool Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Marin wo 9 mei 2012 - 7:42

Zoey schreef:Bij deze wil ik graag alle forumsters op facebook anders krijg ik geen topic en dan is mijn dag verpest Wink

Ik wil jou sowieso wel op Facebook Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:57

Ik ben bijna jarig!! Mij laatste jaar als 20er gaat dan in ;-) ik heb volgens mij maar 1forummer op mijn fb...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Ibbeltje wo 9 mei 2012 - 8:07

Cimic schreef:
Ibbeltje schreef:
Cimic schreef:Whaha ik ben de meester in het vergeten van verjaardagen vooral op FB Razz


hoe krijg je dat voor elkaar? Die staan toch gewoon rechts als er iemand jarig is :P
ik kijk alleen maar naar mijn porretjes, ow en berichtjes en foto's Cool Razz

mutsefluts Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  kwak wo 9 mei 2012 - 8:08

wie opent er zaterdag voor mij een topic? Ik word dan 24 Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 281626781
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Ibbeltje wo 9 mei 2012 - 8:16

kwak schreef:wie opent er zaterdag voor mij een topic? Ik word dan 24 Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 281626781

Als je het zaterdagochtend nog even meld in een goedenmorgentopic dan zal ik hem openen, anders denk ik er waarschijnlijk niet aan Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Snoes wo 9 mei 2012 - 8:18

Ik had er 2 jaar geleden eentje, totaal niet verwacht. Was wel leuk, maar ik kan me er ook absoluut niet druk om maken als er geen is hoor.

Afgelopen keer was er geen topic geopend, terwijl ik toch echt een heel aantal forummers op facebook heb die weten dat ik dan jarig ben. Dat vind ik ook echt helemaal niet erg dan hoor, ze feliciteren mij dan toch al, of dat nou hier is of op facebook, whatsapp, smsje of in real life.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Ibbeltje wo 9 mei 2012 - 8:29

Snoes schreef:Ik had er 2 jaar geleden eentje, totaal niet verwacht. Was wel leuk, maar ik kan me er ook absoluut niet druk om maken als er geen is hoor.

Afgelopen keer was er geen topic geopend, terwijl ik toch echt een heel aantal forummers op facebook heb die weten dat ik dan jarig ben. Dat vind ik ook echt helemaal niet erg dan hoor, ze feliciteren mij dan toch al, of dat nou hier is of op facebook, whatsapp, smsje of in real life.


Dat laatste kan ook nog ja. Dan heb ik diegene al op FB gefeliciteerd of zo en denk ik niet altijd meteen aan forum om daar topic te openen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Bazinga wo 9 mei 2012 - 8:33

Nou luitjes, agenda erbij smile 17 november is Trisha/Jop/Bazinga/eigenaar van Frits jarig!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Blond wo 9 mei 2012 - 8:49

Ik heb er ook nog nooit 1 gehad, terwijl ik hier al jaren kom. Kan er echt niet mee zitten hoor. Maar ik zou het stiekem wel heel leuk vinden als ik er dit jaar wel 1 kreeg Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 9:49

Jerry schreef:maar dat wist ik dus niet Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 1578173417

Schrijf 't alvast op voor volgend jaar: 18 april wordt ik 26! Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 281626781

(ik hou echt van die nieuwe emoticons:D)

Dan krijg je voor je 26e verjaardag bij dezen alvast een spoedcursus werkwoordspelling van me Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 2474380249.

Sorry, ik zit een beetje vast in het taaltopic Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 394967.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Alex wo 9 mei 2012 - 9:51

June schreef:
Jerry schreef:maar dat wist ik dus niet Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 1578173417

Schrijf 't alvast op voor volgend jaar: 18 april wordt ik 26! Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 281626781

(ik hou echt van die nieuwe emoticons:D)

Dan krijg je voor je 26e verjaardag bij dezen alvast een spoedcursus werkwoordspelling van me Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 2474380249.

Whahaha, ik dacht het, jij zegt het! Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 281626781
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 9:53

Een vriendin van me had een ontzettend korte uitnodiging, maar wel met allerlei afbeeldingen en een hip lettertype in een pdf-bestand bij haar e-mail. Er stond: Ik wordt 21 mei 22 en daarom geef ik die avond een feest.

Eén zin en dat is al te moeilijk. Voor een officiële uitnodiging vind ik dat wel echt erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Inge wo 9 mei 2012 - 9:53

Zusje schreef:Mensen onthouden echt je verjaardag niet hoor. Als ik nu zeg dat ik over twee weken jarig ben weet tegen die tijd niemand dat nog. Dat is te lange termijn voor op een forum. Als je toch stiekem een topic wilt dan kun je het beter in het Goedemorgentopic zeggen dat je jarig bent of vlak voor 12 uur iets vrolijks daarover vermelden in een Kletstopic :P. Of je hebt forummers op je facebook, dat helpt ook.

Ik zou me zwaar gekrenkt voelen als ik geen dergelijk topic zou krijgen. Eerste wat ik doe op mijn verjaardag, kijken of er een topic is haha :dance:.
op de 1 of andere manier weet ik altijd precies wanneer jij jarig bent :-p
:cheering:


Laatst aangepast door Inge op wo 9 mei 2012 - 10:23; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 10:00

Ingeeeeeeeeeeeeeeeeee, 11 januari ruleeezzzzz :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum