Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

+20
loura
Caro
Pompoen
slaatje
JD
Inge
Alex
Blond
Bazinga
Snoes
kwak
Burn
Ibbeltje
Poubelle
Lejow
Mermaid
Marin
Atelier Madame
Rush
Jerry
24 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Jerry wo 9 mei 2012 - 3:17

Als er dan toch al de hele dag zinloze topics worden geopend, ik ook maar:

Wanneer wordt er hier een topic voor je geopend als je jarig bent? Is dat ergens te zien dat je jarig bent? Of gebeurt dat alleen als een ander weet dat je dan jarig bent en er ook aan denkt?

Ik had namelijk op mijn verjaardag vurig gehoopt op 'n topic, maar dat kwam er maar niet :nopompom:







Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Rush wo 9 mei 2012 - 3:17

Jerry schreef:Als er dan toch al de hele dag zinloze topics worden geopend, ik ook maar:

Wanneer wordt er hier een topic voor je geopend als je jarig bent? Is dat ergens te zien dat je jarig bent? Of gebeurt dat alleen als een ander weet dat je dan jarig bent en er ook aan denkt?

Ik had namelijk op mijn verjaardag vurig gehoopt op 'n topic, maar dat kwam er maar niet Wanneer krijg je een verjaardag-topic? 1270000679

Exact Wanneer krijg je een verjaardag-topic? 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 3:18

meestal wordt dat geopend doordat forummers elkaar óp facebook o.i.d. hebben of in real life kennen en die weten dat dan en dan wordt er een topic geopend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 3:18

Dan moet er wel bekend zijn dat je jarig was :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Jerry wo 9 mei 2012 - 3:20

maar dat wist ik dus niet Razz

Schrijf 't alvast op voor volgend jaar: 18 april wordt ik 26! :cheering:

(ik hou echt van die nieuwe emoticons:D)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Atelier Madame wo 9 mei 2012 - 5:21

Als mensen dat van je weten denk ik :p
Ik ben zaterdag jarig :d
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Marin wo 9 mei 2012 - 5:44

Lijkt me vrij logisch, als iemand weet dat je jarig bent Wink

Ik heb vrij veel forummers op Facebook, dus wanneer ik dat zie op FB en er is nog geen topic, open ik er graag eentje. Kan voorkomen dat ik het net die dag niet zie, dus dan gaat dat natuurlijk niet en sorry daarvoor Wink Maar ik vind het altijd wel leuk om verjaardagstopics te openen omdat ik het zelf ook zo leuk vind om er eentje te krijgen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Mermaid wo 9 mei 2012 - 6:02

Ik hoopte t stiekem ook, maar mijn verjaardag is hier ook compleet vergeten door iedereen. Tenminste er is geen topic voor geopend.. En dan vinden mensen het gek dat ik mezelf een underdog vind;)
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Lejow wo 9 mei 2012 - 6:04

Mermaid schreef:Ik hoopte t stiekem ook, maar mijn verjaardag is hier ook compleet vergeten door iedereen. Tenminste er is geen topic voor geopend.. En dan vinden mensen het gek dat ik mezelf een underdog vind;)

Heette je hiervoor anders dan, dan Mermaid?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Marin wo 9 mei 2012 - 6:05

Mermaid schreef:Ik hoopte t stiekem ook, maar mijn verjaardag is hier ook compleet vergeten door iedereen. Tenminste er is geen topic voor geopend.. En dan vinden mensen het gek dat ik mezelf een underdog vind;)

Zijn er forummers die weten dat je jarig bent op die dag dan?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Poubelle wo 9 mei 2012 - 6:06

Mermaid schreef:Ik hoopte t stiekem ook, maar mijn verjaardag is hier ook compleet vergeten door iedereen. Tenminste er is geen topic voor geopend.. En dan vinden mensen het gek dat ik mezelf een underdog vind;)

Ik vind het jammer dat jij jezelf steeds in die positie plaatst.
Hoe moeten forummers jouw verjaardag weten? Ik heb er dit jaar wel 1 gehad en dat vond ik erg leuk, maar dat is ook alleen maar omdat ik sinds de meeting bij Zusje in januari een aantal forummers op fb heb volgens mij. Anders weten ze toch ook niet wanneer je jarig bent. Wink
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 6:08

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje 'sneu' (niet het goede woord, dit klinkt te negatief voor hoe ik het bedoel..) om je gekrenkt te voelen omdat je geen topic hebt als je jarig bent. Als niemand weet dat je jarig bent is het nogal logisch dat er geen topic wordt geopend.. En het feit dat er geen topic wordt geopend betekend niet dat mensen je niet waarderen als forumster of persoon, maar alleen dat ze niet weten dat je jarig bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Marin wo 9 mei 2012 - 6:10

Zoey schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje 'sneu' (niet het goede woord, dit klinkt te negatief voor hoe ik het bedoel..) om je gekrenkt te voelen omdat je geen topic hebt als je jarig bent. Als niemand weet dat je jarig bent is het nogal logisch dat er geen topic wordt geopend.. En het feit dat er geen topic wordt geopend betekend niet dat mensen je niet waarderen als forumster of persoon, maar alleen dat ze niet weten dat je jarig bent.

Precies.

Het kan een keer voorkomen dat ik er bijvoorbeeld overheen kijk op Facebook, ik zag vandaag ook eerst dat Powerbabe jarig was hier en daarna pas op FB, dus als je niet zo heel veel forummers op FB hebt, kan dat voorkomen, dat het alsnog vergeten/overheen gekeken wordt. Excuses daarvoor als dat gebeurt. Maar meestal als ik 't zie en ik denk eraan, dan open ik wel een topic hoor. Gewoon omdat het leuk is inderdaad. Maar ja, als niemand weet dat je jarig bent..Kunnen we moeilijk gokken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Mermaid wo 9 mei 2012 - 6:16

Heb het er in een ander topic wel over gehad.

En ja had eerst een andere naam.

Gekrenkt is een veel te groot woord, ik vond het ergens gewoon jammer dat mag toch? helemaal als ik later in dat topic zie dat iemand wel met zoveel maanden verkering word gefeliciteerd. Vind ik dan gewoon een beetje lullig ofzo, maar nee gekrenkt dat is overdreven.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Ibbeltje wo 9 mei 2012 - 6:18

Dan moet je het ergens laten vallen dat je jarig bent. Hoe kan men het anders weten? Wink

Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Poubelle wo 9 mei 2012 - 6:18

Hoe weten wij wanneer jij jarig bent?
Hoe weten wij wanneer jouw verkeringsjubileum is?
Als je wilt dat wij het weten zul je er zelf ook wel wat aan moeten doen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Burn wo 9 mei 2012 - 6:19

Maar dat heeft ze gedaan Ibbel, dat schrijft ze..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Rush wo 9 mei 2012 - 6:20

Doel je er nou op dat ik Marin met een aantal maanden gefeliciteerd heb of Jade mij? Dat staat gewoon in tickers namelijk. Dus als dat je opvalt is een felicitatie gewoon even leuk.

Er worden wel vaker verjaardagen besproken, maar je kan toch niet alles onthouden? Als iemand op het forum dinsdag zegt zaterdag jarig te zijn dan weet ik dat zaterdags niet meer meestal..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Mermaid wo 9 mei 2012 - 6:20

Zo, het wordt nu ook even heel groot gemaakt terwijl ik alleen maar zeg dat ik het jammer vond verder niks. En heb het er dus wel over gehad.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Poubelle wo 9 mei 2012 - 6:22

Mermaid schreef:Zo, het wordt nu ook even heel groot gemaakt terwijl ik alleen maar zeg dat ik het jammer vond verder niks. En heb het er dus wel over gehad.

Honestly? Ik vind dat jij er een ding van maakt. Je komt hier over alsof je jezelf zielig vindt. Omdat je geen topic krijgt, mensen reageren niet altijd op je (op mij ook niet trouwens, en met mij vele anderen), etc. Veel posts die ik lees van jou zijn negatief en dat vind ik jammer.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Ibbeltje wo 9 mei 2012 - 6:23

Burn schreef:Maar dat heeft ze gedaan Ibbel, dat schrijft ze..


Oow ik heb niet alles gelezen sorry. Ik reageerde ook in het algemeen zeg maar.

Snap wel dat het vervelend overkomt als je dan geen topic 'krijgt' als je het wel ergens zegt.
Ik open soms wel zo'n topics als ik het zie/ weet. Maar mis er ook gewoon een aantal denk ik?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Burn wo 9 mei 2012 - 6:24

Ibbeltje schreef:
Burn schreef:Maar dat heeft ze gedaan Ibbel, dat schrijft ze..


Oow ik heb niet alles gelezen sorry. Ik reageerde ook in het algemeen zeg maar.

Snap wel dat het vervelend overkomt als je dan geen topic 'krijgt' als je het wel ergens zegt.
Ik open soms wel zo'n topics als ik het zie/ weet. Maar mis er ook gewoon een aantal denk ik?
Ik denk dat ik het wel gelezen heb, maar ben het vergeten. Dus ze heeft het wel kenbaar gemaakt!

Mermaid, PM me volgende keer een dag van te voren.. Dan krijg jij ook een verjaardagstopic!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 6:24

Ik vind niet dat het heel groot wordt gemaakt, jij geeft aan dat je het jammer vind en we proberen uit te leggen waarom niet altijd voor iedere forummer een topic wordt geopend. Wellicht heeft iedereen eroverheen gelezen dat jij jarig was, of heb je het een aantal dagen eerder genoemd en is iedereen het vergeten. Je moet in ieder geval niet denken dat er geen topic geopend is omdat je niet gewaardeerd wordt ofzo, want zo doe jij het nu overkomen en dat vind ik jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Jerry wo 9 mei 2012 - 6:59

Oh my teddybear, ik heb 't topic meer als 'hahaha-topic' geopend Embarassed
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:10

Reacties gaan denk ik ook meer over mermaid's reactie op jouw topic Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum