Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

+2
CCC
PiP
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  PiP wo 5 sep 2012 - 0:16

Wanneer krijg je eigenlijk bericht dat je de babydozen op kan halen bij de Etos en Prenatal?
Van beide heb ik nog niks gehoord!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 0:19

Volgens mij is die van Prenatal rond de drie maanden na de geboorte. Helemaal zeker weten doe ik het niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  CCC wo 5 sep 2012 - 0:19

Ik kreeg de Etos geloof ik 8 weken na de geboorte, Prenatal had me wel gebeld maar nooit meer een uitnodiging/ afhaalbericht gehad.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  PiP wo 5 sep 2012 - 1:14

Nog even geduld dus!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  moepie wo 5 sep 2012 - 3:38

He, ik vroeg het me ook af en heb het toevallig gisteren opgezocht op internet, daar stond rond de 3 maanden.
Nu kreeg ik gisteren de WIJ in de bus en daar zat de ophaalbon bij... Dus jij zult hem ook gauw krijgen denk ik.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  PiP wo 5 sep 2012 - 6:21

Huh ik had ook de Wij, maar zonder bon!?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  moepie wo 5 sep 2012 - 6:49

PiP schreef:Huh ik had ook de Wij, maar zonder bon!?

oh, uhmmm ja hij zat er bij mij wel bij. Maar ik weet dat ik meerder keren zo'n aanvraag heb ingevuld hoor haha, ik dacht dat ik het vergeten was of dat het niet goed doorgekomen was. Dus ik heb het volgens mij 2x op internet ingevuld en nog een antwoordbriefje op de post gedaan toen M. geboren was.
We hadden ook een mail in de mailbox dat de box klaar stond (in elk geval van die van etos, weet niet zeker of dat ook een mail was over die van prenatal)
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 7:58

voor degene die deze boxen al hebben, wat is de inhoud? Heb hier een briefje die ik moet opsturen en dan krijg ik ook bericht wanneer ik 'm op kan halen (prenatal) maar wil eerst weten of het de moeite waard is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  Flower_L wo 5 sep 2012 - 8:26

Lily schreef:voor degene die deze boxen al hebben, wat is de inhoud? Heb hier een briefje die ik moet opsturen en dan krijg ik ook bericht wanneer ik 'm op kan halen (prenatal) maar wil eerst weten of het de moeite waard is.

Dan sturen ze m op incl acceptgiro....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 8:30

ow maar ik kan 'm wel ophalen hoor maar als de inhoud bijna alleen maar reclame is, dan vind ik 't denk ik niet de moeite waard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  Flower_L wo 5 sep 2012 - 8:34

Lily schreef:ow maar ik kan 'm wel ophalen hoor maar als de inhoud bijna alleen maar reclame is, dan vind ik 't denk ik niet de moeite waard.

Nee maar als je niet ophaalt omdat je niet waard vindt, sturen ze m alsnog op incl acceptgiro. Of je moet afmelden.

Inhoud weet ik overigens niet smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  PiP wo 5 sep 2012 - 9:20

Flower_L schreef:
Lily schreef:ow maar ik kan 'm wel ophalen hoor maar als de inhoud bijna alleen maar reclame is, dan vind ik 't denk ik niet de moeite waard.

Nee maar als je niet ophaalt omdat je niet waard vindt, sturen ze m alsnog op incl acceptgiro. Of je moet afmelden.

Inhoud weet ik overigens niet Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? 561177
Ze sturen hem niet zomaar op, pas nadat jij daar akkoord voor hebt gegeven.
Ik kreeg een brief met daaraan een acceptgiro, volgens mij moest ik die eerst betalen voor ze hem verzonden.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  Flower_L wo 5 sep 2012 - 9:23

Hier kreeg ik zo die box thuis...was helemaal vergeten toen. met acceptgiro voor verzendkosten. Was vrijblijvend, dat wel.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  Sanne wo 5 sep 2012 - 9:43

Ik vond de inhoud van de doos van prenatal niet de moeite waard. Er zat een bambixbus in, maandverband, pyjamapapje en opvolgmelk geloof ik. Ik doe niets met die spulletjes en heb het geloof ik al weggegooid. Ik zou de doos niet nog een keer aan vragen in de toekomst.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  Wennes wo 5 sep 2012 - 16:05

Ik kreeg van de week wen mail can de prenatal dat ik de babydoos op kan halen. D is nu 8 weken.
Van de etos nog niks gehoord.
Ik heb wel een kaartje afgegeven bij de c1000. Daar kreeg je een tas mee die de moeite waard is.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  CCC wo 5 sep 2012 - 22:16

PiP schreef:Huh ik had ook de Wij, maar zonder bon!?

Ik heb de Wij ook gekregen maa rook zonder bon...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  PiP wo 5 sep 2012 - 22:46

Die tas van de C1000 heb ik idd ook opgehaald, zitten zeker bruikbare dingen in!
Ook geen testers, maar gewoon volledige verpakkingen.

Was vandaag bij de Etos en daar gaf ze ook aan dat het heel erg verschil wanneer de mensen het op komen halen.
Hoe of wat wist ze niet, ze gaven verder de dozen alleen maar uit.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 22:58

Ik heb ook het pakket bij de Plus opgehaald, die is nog "voller" dan de C1000 en ook zeker bruikbaar!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen? Empty Re: Wanneer krijg je bericht voor de babyboxen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum