Wanneer krijg je een verjaardag-topic?
+20
loura
Caro
Pompoen
slaatje
JD
Inge
Alex
Blond
Bazinga
Snoes
kwak
Burn
Ibbeltje
Poubelle
Lejow
Mermaid
Marin
Atelier Madame
Rush
Jerry
24 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?
Volgens mij heb ik die optie wel voorbij zien komen ja, dat de jarige onderin aangegeven staan. Maar ik heb die optie niet aangevinkt omdat anderen wellicht daar weer niet op zitten te wachten. Maar goed, dan zouden ze het niet in kunnen vullen. Wat denken jullie daar over?
Gast- Gast
Marin schreef:JaneDoe schreef:Noteren jullie dan allemaal alvast 16 mei in jullie agenda? That's my birthday!
Hihi,nee verwacht geen topic hoor,aangezien weinig mensen mij hier kennen,en ik bijna alleen in de zwangerschap/mama pijler meeschrijf
Ik (her)ken je prima, maar als iemand het zo zegt van ik ben dan en dan jarig, kan ik dat echt niet onthouden En ik vind het forum belangrijk, maar echt niet zo belangrijk genoeg dat ik verjaardagen ga opschrijven haha. Dus dat ligt echt niet aan jou als het toch vergeten wordt
hihi o joh, maar ik hoef geen topic hoor.... tuurlijk is het leuk als iemand er eentje opent, maar ik ben niet zwaar teleurgesteld als het niet gebeurd, dat overleef ik vast wel weer
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:Marin schreef:JaneDoe schreef:Noteren jullie dan allemaal alvast 16 mei in jullie agenda? That's my birthday!
Hihi,nee verwacht geen topic hoor,aangezien weinig mensen mij hier kennen,en ik bijna alleen in de zwangerschap/mama pijler meeschrijf
Ik (her)ken je prima, maar als iemand het zo zegt van ik ben dan en dan jarig, kan ik dat echt niet onthouden En ik vind het forum belangrijk, maar echt niet zo belangrijk genoeg dat ik verjaardagen ga opschrijven haha. Dus dat ligt echt niet aan jou als het toch vergeten wordt
hihi o joh, maar ik hoef geen topic hoor.... tuurlijk is het leuk als iemand er eentje opent, maar ik ben niet zwaar teleurgesteld als het niet gebeurd, dat overleef ik vast wel weer
Jij bent de dag na mijn ex jarig, dat onthoud ik vast wel. Als ik online ben woensdag zal ik een topic voor je openen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een keer een verjaardagentopic geopend, maar om dat bij te houden in je eentje is geen doen!
Mijn verjaardag wordt hier ook vergeten, er was wel een topic geopend toen mijn zoontje 1 werd en dat vond ik stiekem toch wel erg leuk!
Hoe zouden jullie het vinden als iemand een "ik-ben-jarig" topic opent?
Mijn verjaardag wordt hier ook vergeten, er was wel een topic geopend toen mijn zoontje 1 werd en dat vond ik stiekem toch wel erg leuk!
Hoe zouden jullie het vinden als iemand een "ik-ben-jarig" topic opent?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou het wel een beetje raar vinden als iemand een 'ik ben jarig' topic opent. Vind ik een beetje de aandacht naar je toe trekken, en ik zou zo'n topic sowieso nooit zelf openen.
Op zich zou ik de optie die gegeven wordt om je verjaardag wel/niet in te vullen en dat het zo onder aan de pagina komt te staan, wel een goed idee vinden. Maar dan moet je niet gaan krijgen, dat mensen gekrenkt worden als er geen topic over diegene wordt geopend...
Op zich zou ik de optie die gegeven wordt om je verjaardag wel/niet in te vullen en dat het zo onder aan de pagina komt te staan, wel een goed idee vinden. Maar dan moet je niet gaan krijgen, dat mensen gekrenkt worden als er geen topic over diegene wordt geopend...
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Zusje dat lijkt mij wel handig die optie.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Zusje dat lijkt mij wel handig die optie.
Heb er nog eens over na zitten denken maar wat ga je dan krijgen? Topics voor 5 forummers tegelijk waarvan de helft mss niet eens actief is? Volgens mij krijg je er alleen maar meer gezeik mee . Ik geloof niet dat ik de meerwaarde van die optie zie.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ibbeltje schreef:Zusje dat lijkt mij wel handig die optie.
Heb er nog eens over na zitten denken maar wat ga je dan krijgen? Topics voor 5 forummers tegelijk waarvan de helft mss niet eens actief is? Volgens mij krijg je er alleen maar meer gezeik mee . Ik geloof niet dat ik de meerwaarde van die optie zie.
Ik weet t niet? Misschien dat men dan alsnog een keuze maakt wel of niet een topic te openen. Ik open denk ik er sneller een voor een bekende dan en helemaal niet bekende zeg maar.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja en misschien voelen mensen zich alleen maar meer gepasseerd als er geen topic geopend wordt. Immers, dan kan iedereen het weten. En om 5 of op sommige dagen misschien wel 10 verjaardagstopics te openen is ook wel veel, en allemaal in 1 topic is ook niet leuk. Hmm.. misschien toch niet zo'n goed idee nee.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gewoon elke dag een algemeen topic voor alle jarigen van die dag
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mermaid schreef:Gewoon elke dag een algemeen topic voor alle jarigen van die dag
Da's toch niet echt leuk?
Marin- Lady Post-a-lot
Dan kunnen we het maar beter zo laten. Om idd voor iedereen een topic te openen is ook weer wat. Kan mij ook niet voorstellen dat er zo veel forummers zijn die zich gepasserd voelen als er geen topic geopend wordt.
Gast- Gast
dan wordt er wel aan iedereen gedacht.
Kan me ook voorstellen dat het niet handig is als je de jarigen van een dag ziet, er zijn altijd mensen die het niet prettig vinden dat iedereen het zou kunnen zien. En dan krijg je weer het dilemma krijgt iedereen een topic of alleen 'bekenden'
Kan me ook voorstellen dat het niet handig is als je de jarigen van een dag ziet, er zijn altijd mensen die het niet prettig vinden dat iedereen het zou kunnen zien. En dan krijg je weer het dilemma krijgt iedereen een topic of alleen 'bekenden'
Mermaid- Kletskop
Cimic schreef:Dan kunnen we het maar beter zo laten. Om idd voor iedereen een topic te openen is ook weer wat. Kan mij ook niet voorstellen dat er zo veel forummers zijn die zich gepasserd voelen als er geen topic geopend wordt.
Nou ja, het lijkt mij ook gewoon een goede reden om wat actiever te worden op het forum, mensen te ontmoeten en/of toe te voegen op Facebook etcetera. Dan raak je vanzelf bekender en dus logischer dat men aan je denkt en uberhaupt weet dat je jarig bent.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Cimic schreef:Dan kunnen we het maar beter zo laten. Om idd voor iedereen een topic te openen is ook weer wat. Kan mij ook niet voorstellen dat er zo veel forummers zijn die zich gepasserd voelen als er geen topic geopend wordt.
Nou ja, het lijkt mij ook gewoon een goede reden om wat actiever te worden op het forum, mensen te ontmoeten en/of toe te voegen op Facebook etcetera. Dan raak je vanzelf bekender en dus logischer dat men aan je denkt en uberhaupt weet dat je jarig bent.
ja lijkt mij ook gewoon de beste optie hoor, laten zoals het nu is.
Mermaid- Kletskop
Marin schreef:Cimic schreef:Dan kunnen we het maar beter zo laten. Om idd voor iedereen een topic te openen is ook weer wat. Kan mij ook niet voorstellen dat er zo veel forummers zijn die zich gepasserd voelen als er geen topic geopend wordt.
Zit wat in! Maar dan denk ik meer voor de forummers die dagelijks/wekelijks posten. Er zijn ook veel mensen met een account die hier nooit meer komen.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ik krijg een baby begin 2014-topic!
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» hoe krijg ik....
» Hoe krijg ik dit schoon?
» Ik krijg de reiskriebels ;).
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» hoe krijg ik....
» Hoe krijg ik dit schoon?
» Ik krijg de reiskriebels ;).