Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

+20
loura
Caro
Pompoen
slaatje
JD
Inge
Alex
Blond
Bazinga
Snoes
kwak
Burn
Ibbeltje
Poubelle
Lejow
Mermaid
Marin
Atelier Madame
Rush
Jerry
24 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 4:08

Volgens mij heb ik die optie wel voorbij zien komen ja, dat de jarige onderin aangegeven staan. Maar ik heb die optie niet aangevinkt omdat anderen wellicht daar weer niet op zitten te wachten. Maar goed, dan zouden ze het niet in kunnen vullen. Wat denken jullie daar over?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  JD do 10 mei 2012 - 4:37

Marin schreef:
JaneDoe schreef:Noteren jullie dan allemaal alvast 16 mei in jullie agenda? That's my birthday!

Hihi,nee verwacht geen topic hoor,aangezien weinig mensen mij hier kennen,en ik bijna alleen in de zwangerschap/mama pijler meeschrijf smile

Ik (her)ken je prima, maar als iemand het zo zegt van ik ben dan en dan jarig, kan ik dat echt niet onthouden Wink En ik vind het forum belangrijk, maar echt niet zo belangrijk genoeg dat ik verjaardagen ga opschrijven haha. Dus dat ligt echt niet aan jou als het toch vergeten wordt Wink

hihi o joh, maar ik hoef geen topic hoor.... tuurlijk is het leuk als iemand er eentje opent, maar ik ben niet zwaar teleurgesteld als het niet gebeurd, dat overleef ik vast wel weer Laughing
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  RYW do 10 mei 2012 - 4:38

JaneDoe schreef:
Marin schreef:
JaneDoe schreef:Noteren jullie dan allemaal alvast 16 mei in jullie agenda? That's my birthday!

Hihi,nee verwacht geen topic hoor,aangezien weinig mensen mij hier kennen,en ik bijna alleen in de zwangerschap/mama pijler meeschrijf smile

Ik (her)ken je prima, maar als iemand het zo zegt van ik ben dan en dan jarig, kan ik dat echt niet onthouden Wink En ik vind het forum belangrijk, maar echt niet zo belangrijk genoeg dat ik verjaardagen ga opschrijven haha. Dus dat ligt echt niet aan jou als het toch vergeten wordt Wink

hihi o joh, maar ik hoef geen topic hoor.... tuurlijk is het leuk als iemand er eentje opent, maar ik ben niet zwaar teleurgesteld als het niet gebeurd, dat overleef ik vast wel weer Laughing

Jij bent de dag na mijn ex jarig, dat onthoud ik vast wel. Als ik online ben woensdag zal ik een topic voor je openen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Tazz do 10 mei 2012 - 5:03

Ik heb een keer een verjaardagentopic geopend, maar om dat bij te houden in je eentje is geen doen!

Mijn verjaardag wordt hier ook vergeten, er was wel een topic geopend toen mijn zoontje 1 werd en dat vond ik stiekem toch wel erg leuk!

Hoe zouden jullie het vinden als iemand een "ik-ben-jarig" topic opent?
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Tinus do 10 mei 2012 - 6:44

Ik zou het wel een beetje raar vinden als iemand een 'ik ben jarig' topic opent. Vind ik een beetje de aandacht naar je toe trekken, en ik zou zo'n topic sowieso nooit zelf openen.

Op zich zou ik de optie die gegeven wordt om je verjaardag wel/niet in te vullen en dat het zo onder aan de pagina komt te staan, wel een goed idee vinden. Maar dan moet je niet gaan krijgen, dat mensen gekrenkt worden als er geen topic over diegene wordt geopend...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Ibbeltje do 10 mei 2012 - 7:01

Zusje dat lijkt mij wel handig die optie.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:27

Ibbeltje schreef:Zusje dat lijkt mij wel handig die optie.

Heb er nog eens over na zitten denken maar wat ga je dan krijgen? Topics voor 5 forummers tegelijk waarvan de helft mss niet eens actief is? Volgens mij krijg je er alleen maar meer gezeik mee laughcry. Ik geloof niet dat ik de meerwaarde van die optie zie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Ibbeltje do 10 mei 2012 - 7:30

Zusje schreef:
Ibbeltje schreef:Zusje dat lijkt mij wel handig die optie.

Heb er nog eens over na zitten denken maar wat ga je dan krijgen? Topics voor 5 forummers tegelijk waarvan de helft mss niet eens actief is? Volgens mij krijg je er alleen maar meer gezeik mee laughcry. Ik geloof niet dat ik de meerwaarde van die optie zie.

Ik weet t niet? Misschien dat men dan alsnog een keuze maakt wel of niet een topic te openen. Ik open denk ik er sneller een voor een bekende dan en helemaal niet bekende zeg maar.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 7:32

Ja en misschien voelen mensen zich alleen maar meer gepasseerd als er geen topic geopend wordt. Immers, dan kan iedereen het weten. En om 5 of op sommige dagen misschien wel 10 verjaardagstopics te openen is ook wel veel, en allemaal in 1 topic is ook niet leuk. Hmm.. misschien toch niet zo'n goed idee nee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Mermaid do 10 mei 2012 - 7:40

Gewoon elke dag een algemeen topic voor alle jarigen van die dag Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 7:40

Mermaid schreef:Gewoon elke dag een algemeen topic voor alle jarigen van die dag Wink

Da's toch niet echt leuk?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:43

Dan kunnen we het maar beter zo laten. Om idd voor iedereen een topic te openen is ook weer wat. Kan mij ook niet voorstellen dat er zo veel forummers zijn die zich gepasserd voelen als er geen topic geopend wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Mermaid do 10 mei 2012 - 7:45

dan wordt er wel aan iedereen gedacht.
Kan me ook voorstellen dat het niet handig is als je de jarigen van een dag ziet, er zijn altijd mensen die het niet prettig vinden dat iedereen het zou kunnen zien. En dan krijg je weer het dilemma krijgt iedereen een topic of alleen 'bekenden'
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 7:46

Cimic schreef:Dan kunnen we het maar beter zo laten. Om idd voor iedereen een topic te openen is ook weer wat. Kan mij ook niet voorstellen dat er zo veel forummers zijn die zich gepasserd voelen als er geen topic geopend wordt.

Nou ja, het lijkt mij ook gewoon een goede reden om wat actiever te worden op het forum, mensen te ontmoeten en/of toe te voegen op Facebook etcetera. Dan raak je vanzelf bekender en dus logischer dat men aan je denkt en uberhaupt weet dat je jarig bent.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Mermaid do 10 mei 2012 - 7:48

Marin schreef:
Cimic schreef:Dan kunnen we het maar beter zo laten. Om idd voor iedereen een topic te openen is ook weer wat. Kan mij ook niet voorstellen dat er zo veel forummers zijn die zich gepasserd voelen als er geen topic geopend wordt.

Nou ja, het lijkt mij ook gewoon een goede reden om wat actiever te worden op het forum, mensen te ontmoeten en/of toe te voegen op Facebook etcetera. Dan raak je vanzelf bekender en dus logischer dat men aan je denkt en uberhaupt weet dat je jarig bent.

ja lijkt mij ook gewoon de beste optie hoor, laten zoals het nu is.

En even iets anders, meestal als ik een Wink plaatst op het eind van een zin bedoel ik het niet heel serieus wat ik zeg.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:48

Marin schreef:
Cimic schreef:Dan kunnen we het maar beter zo laten. Om idd voor iedereen een topic te openen is ook weer wat. Kan mij ook niet voorstellen dat er zo veel forummers zijn die zich gepasserd voelen als er geen topic geopend wordt.

Nou ja, het lijkt mij ook gewoon een goede reden om wat actiever te worden op het forum, mensen te ontmoeten en/of toe te voegen op Facebook etcetera. Dan raak je vanzelf bekender en dus logischer dat men aan je denkt en uberhaupt weet dat je jarig bent.

Zit wat in! Maar dan denk ik meer voor de forummers die dagelijks/wekelijks posten. Er zijn ook veel mensen met een account die hier nooit meer komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum