Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer krijg je zorgtoeslag?

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 6:42

Ik lees/hoor vaak van mensen dat ze zorg- en/of huurtoeslag krijgen. Maar ik heb daar dus echt geen recht op, terwijl ik niet echt veel verdien, gewoon modaal. Ik heb het een tijdje gehad, toen ik net op mezelf woonde en pas net werkte. Ik verdiende toen nog erg weinig, 1600 euro bruto voor 40 uur per week. Maar na 3 jaar kwam de belastingdienst er achter dat ik toch geen recht had gehad op die zorg- en huurtoeslag en mocht ik het van de afgelopen 3 jaar terugbetalen... Dat was nogal een aanslag op mijn bankrekening, want al dat geld had ik echt nodig gehad om mijn vaste lasten te betalen. Maar als er zoveel mensen toeslagen krijgen, verdienen dan al die mensen zo weinig? Van mijn vriendinnen krijgt het geloof ik ook niemand verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  TukTuk vr 4 feb 2011 - 6:44

Ik verdiende 1850 bruto en ontving volledige zorgtoeslag..

Huurtoeslag hangt af van je inkomen plus hoe hoog de huur is van je woning.. Plus je leeftijd smile Dat zou je dus even op www.toeslagen.nl kunnen uitrekenen, op hoeveel je recht hebt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 6:45

Bent u 18 jaar of ouder, hebt u een Nederlandse zorgverzekering en is uw inkomen niet te hoog? Dan kunt u zorgtoeslag krijgen. Uw inkomen mag niet hoger zijn dan € 36.022 per jaar, of € 54.264 als u samenwoont.



Tot 20.000 ongeveer krijg je volledige toeslag, geloof ik.. Daarna zakt het af..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Polly vr 4 feb 2011 - 6:45

"Om zorgtoeslag te krijgen, moet u aan de volgende voorwaarden voldoen:

u bent 18 jaar of ouder;
u heeft een Nederlandse zorgverzekering;
uw inkomen is niet hoger dan € 36.022 per jaar als u alleenstaand bent en € 54.264 per jaar als u een toeslagpartner heeft;
u heeft de Nederlandse nationaliteit of een verblijfsvergunning die recht geeft op toeslagen. Dit geldt ook voor uw toeslagpartner. "

Je kunt het ook online uitrekenen trouwens.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 6:49

Ik verdien 1400 en krijg wel zorgtoeslag. Volgens mij ook volledig. Huurtoeslag heb ik dan helaas geen recht op dit jaar, wel van 2010 nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 6:49

Ik heb nu een koophuis, dus huurtoeslag is niet van toepassing. Maar wel heel raar dat ik met 1600 euro bruto blijkbaar geen recht had op die toeslagen. Ik heb het even berekend en ik heb recht op 6 euro per maand, hahaha. Maar misschien is het nog wel interessant om het met terugwerkende kracht uit te laten betalen over de afgelopen 3 jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 6:51

_Donnaa schreef:Bent u 18 jaar of ouder, hebt u een Nederlandse zorgverzekering en is uw inkomen niet te hoog? Dan kunt u zorgtoeslag krijgen. Uw inkomen mag niet hoger zijn dan € 36.022 per jaar, of € 54.264 als u samenwoont.



Tot 20.000 ongeveer krijg je volledige toeslag, geloof ik.. Daarna zakt het af..

Maar 20.000 verdien je toch alleen als je parttime werkt? Kan me niet voorstellen dat iemand die fulltime werkt maar 20.000 euro zou verdienen, dan kom je toch niet rond als je alleen bent? Ik zit rond de 34000 en moet elke maand echt goed rekenen om rond te komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 6:52

Met 1600 bruto geen recht? Dat lijkt me echt heel erg sterk. Dat bedrag van mij is namelijk netto.


Edit: 6x12x3 = 216 euro. Dus als je daar echt recht op had, zou ik dat toch maar aanvragen, want dat is toch wel lekker. Alleen weet ik niet of je nog van drie jaar geleden terug kan vragen. Volgens mij kan het van 2009 en 2010 nog wel.


Laatst aangepast door Marin op vr 4 feb 2011 - 6:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 6:53

Bobbie schreef:
_Donnaa schreef:Bent u 18 jaar of ouder, hebt u een Nederlandse zorgverzekering en is uw inkomen niet te hoog? Dan kunt u zorgtoeslag krijgen. Uw inkomen mag niet hoger zijn dan € 36.022 per jaar, of € 54.264 als u samenwoont.



Tot 20.000 ongeveer krijg je volledige toeslag, geloof ik.. Daarna zakt het af..

Maar 20.000 verdien je toch alleen als je parttime werkt? Kan me niet voorstellen dat iemand die fulltime werkt maar 20.000 euro zou verdienen, dan kom je toch niet rond als je alleen bent? Ik zit rond de 34000 en moet elke maand echt goed rekenen om rond te komen.
Nou, als je op mijn leeftijd bruto meer dan 20,000 per jaar verdiend, dan doe je het gigantisch goed, denk ik zo.. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 6:55

Marin schreef:Met 1600 bruto geen recht? Dat lijkt me echt heel erg sterk. Dat bedrag van mij is namelijk netto.
Kon me al niet voorstellen dat je bruto 1400 zou verdienen eigenlijk. Maar ik had echt maar 1600 euro bruto (1400 bruto, plus een paar 100 euro bonus als ik mijn target had gehaald, en afhankelijk van hoe veel ik over target zat). Ik vind het ook raar dat ik alles terug moest betalen, maar heb destijds zo ontzettend veel ellende gehad en daarbij ook nog al dat contact met de belastingdienst, dat ik uiteindelijk maar heb betaald. Had ik 3000 euro betaald, kwam er een paar weken later nog een aanslag van 1500 euro :-(. Heb toen echt even ontzettend staan janken. Dus nu durf ik eigenlijk ook niks meer aan te vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 6:56

Jeetje dat is veel! Wat heftig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 6:57

_Donnaa schreef:
Bobbie schreef:
_Donnaa schreef:Bent u 18 jaar of ouder, hebt u een Nederlandse zorgverzekering en is uw inkomen niet te hoog? Dan kunt u zorgtoeslag krijgen. Uw inkomen mag niet hoger zijn dan € 36.022 per jaar, of € 54.264 als u samenwoont.



Tot 20.000 ongeveer krijg je volledige toeslag, geloof ik.. Daarna zakt het af..

Maar 20.000 verdien je toch alleen als je parttime werkt? Kan me niet voorstellen dat iemand die fulltime werkt maar 20.000 euro zou verdienen, dan kom je toch niet rond als je alleen bent? Ik zit rond de 34000 en moet elke maand echt goed rekenen om rond te komen.
Nou, als je op mijn leeftijd bruto meer dan 20,000 per jaar verdiend, dan doe je het gigantisch goed, denk ik zo.. :shock:
Ik ben wel 30 inderdaad, dus werk alweer een jaar of 5. Maar als ik 20.000 terugreken, kom ik rond de 1535 euro bruto per maand (excl vakantiegeld), ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niet zo veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 7:02

Bobbie schreef:Ik ben wel 30 inderdaad, dus werk alweer een jaar of 5. Maar als ik 20.000 terugreken, kom ik rond de 1535 euro bruto per maand (excl vakantiegeld), ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niet zo veel.
Ik kom op €1666 bruto per maand uit en dat vind ik heel netjes..

Ik werk nu ook bijna 5 jaar en ik ben bijna 21.. Dat is ook een heel verschil Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Arwyn vr 4 feb 2011 - 7:02

Bobbie schreef:
_Donnaa schreef:
Bobbie schreef:
_Donnaa schreef:Bent u 18 jaar of ouder, hebt u een Nederlandse zorgverzekering en is uw inkomen niet te hoog? Dan kunt u zorgtoeslag krijgen. Uw inkomen mag niet hoger zijn dan € 36.022 per jaar, of € 54.264 als u samenwoont.



Tot 20.000 ongeveer krijg je volledige toeslag, geloof ik.. Daarna zakt het af..

Maar 20.000 verdien je toch alleen als je parttime werkt? Kan me niet voorstellen dat iemand die fulltime werkt maar 20.000 euro zou verdienen, dan kom je toch niet rond als je alleen bent? Ik zit rond de 34000 en moet elke maand echt goed rekenen om rond te komen.
Nou, als je op mijn leeftijd bruto meer dan 20,000 per jaar verdiend, dan doe je het gigantisch goed, denk ik zo.. :shock:
Ik ben wel 30 inderdaad, dus werk alweer een jaar of 5. Maar als ik 20.000 terugreken, kom ik rond de 1535 euro bruto per maand (excl vakantiegeld), ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niet zo veel.

Wat jij in je eentje verdient, verdienen wij niet eens samen.. Nou werk ik niet fulltime, maar als, dan zouden we ook maar net aan dat bedrag zitten volgens mij! Pff, ik wil ook wel 34.000 per jaar verdienen, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Arwyn vr 4 feb 2011 - 7:03

_Donnaa schreef:
Bobbie schreef:Ik ben wel 30 inderdaad, dus werk alweer een jaar of 5. Maar als ik 20.000 terugreken, kom ik rond de 1535 euro bruto per maand (excl vakantiegeld), ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niet zo veel.
Ik kom op €1666 bruto per maand uit en dat vind ik heel netjes..

Ik werk nu ook bijna 5 jaar en ik ben bijna 21.. Dat is ook een heel verschil Wink

Dat vind ik ook heel netjes hoor! Mijn vriend werkt ook 40 uur, maar die zit bij lange na niet op dat bedrag! Volgens mij verdienen wij dat ongeveer samen, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Angela_1986 vr 4 feb 2011 - 7:04

Bobbie schreef:
_Donnaa schreef:Bent u 18 jaar of ouder, hebt u een Nederlandse zorgverzekering en is uw inkomen niet te hoog? Dan kunt u zorgtoeslag krijgen. Uw inkomen mag niet hoger zijn dan € 36.022 per jaar, of € 54.264 als u samenwoont.



Tot 20.000 ongeveer krijg je volledige toeslag, geloof ik.. Daarna zakt het af..

Maar 20.000 verdien je toch alleen als je parttime werkt? Kan me niet voorstellen dat iemand die fulltime werkt maar 20.000 euro zou verdienen, dan kom je toch niet rond als je alleen bent? Ik zit rond de 34000 en moet elke maand echt goed rekenen om rond te komen.

Ik weet niet wat jouw vaste lasten per maand zijn maar mijn jaarsalaris ligt aanzienlijk dichterbij de € 20.000 dan bij € 34.000 maar daarmee hoef ik niet écht goed te rekenen hoor... Ik hou niet belachelijk veel over per maand maar redt het prima en kan nog wat sparen.

Ik weet niet of het met zorgtoeslag ook zo is maar met huurtoeslag is het ook zo dat ze je inkomen uit box 3 (?), je spaargeld in ieder geval, meenemen.

Zorgtoeslag krijg ik wel, huurtoeslag niet.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 7:05

Ik verbaas me ook altijd wel hoe weinig sommige mensen verdienen hoor. Ik vind zelf dat ik ook niet bijzonder veel verdien, ik hou ook amper wat over (al heb ik afgelopen maanden geen reiskostenvergoeding gehad, van 200 pm, dus nu komt het wel wat ruimer), maar als ik dan hoor op het forum wat anderen verdienen..jeetje. Waar leef je dan van, denk ik dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 7:07

Het is natuurlijk ook weer zo dat hoe meer je verdient, hoe meer er naar de belastingdienst gaat. Ik verdien bruto 2465 euro (plus 8% vakantiegeld en een flinke eindejaarsuitkering, die ook meetelt in je bruto jaarinkomen) en daarvan hou ik zo'n 1660 euro netto over. Mijn vaste lasten zijn ongeveer 1000 euro, en dan moeten daar nog de boodschappen bij, tanken, uitgaan, kleding, sparen, enz. Dus het is echt geen vetpot! Ik moet gewoon een man aan de haak slaan en lekker tweeverdiener worden Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Arwyn vr 4 feb 2011 - 7:08

Marin schreef:Ik verbaas me ook altijd wel hoe weinig sommige mensen verdienen hoor. Ik vind zelf dat ik ook niet bijzonder veel verdien, ik hou ook amper wat over (al heb ik afgelopen maanden geen reiskostenvergoeding gehad, van 200 pm, dus nu komt het wel wat ruimer), maar als ik dan hoor op het forum wat anderen verdienen..jeetje. Waar leef je dan van, denk ik dan.

Ach, dat is prima te doen hoor Wink En het is echt niet zo dat je dan nooit meer iets leuks kan doen.
Ik verbaas me er dan soms weer over hoeveel huur sommigen betalen! Dat is gewoon net zoveel als onze huur + de aflossing van de studieschuld van mijn vriend :shock: Ik zou ook nooit zo duur willen wonen, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 7:10

Bobbie schreef:Het is natuurlijk ook weer zo dat hoe meer je verdient, hoe meer er naar de belastingdienst gaat. Ik verdien bruto 2465 euro (plus 8% vakantiegeld en een flinke eindejaarsuitkering, die ook meetelt in je bruto jaarinkomen) en daarvan hou ik zo'n 1660 euro netto over. Mijn vaste lasten zijn ongeveer 1000 euro, en dan moeten daar nog de boodschappen bij, tanken, uitgaan, kleding, sparen, enz. Dus het is echt geen vetpot! Ik moet gewoon een man aan de haak slaan en lekker tweeverdiener worden Wink
Nou, daar ben je mooi klaar mee haha.. laughcry . In verhouding hou ik veel meer over idd, kut belasting..

Maar als je alleen 160 euro boodschappen doet per maand (en dat is al ruim) dan heb je nog €500 over om te sparen etc. Dat zou voor mij een hele vetpot zijn.. :P


Laatst aangepast door _Donnaa op vr 4 feb 2011 - 7:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Arwyn vr 4 feb 2011 - 7:10

Bobbie schreef:Het is natuurlijk ook weer zo dat hoe meer je verdient, hoe meer er naar de belastingdienst gaat. Ik verdien bruto 2465 euro (plus 8% vakantiegeld en een flinke eindejaarsuitkering, die ook meetelt in je bruto jaarinkomen) en daarvan hou ik zo'n 1660 euro netto over. Mijn vaste lasten zijn ongeveer 1000 euro, en dan moeten daar nog de boodschappen bij, tanken, uitgaan, kleding, sparen, enz. Dus het is echt geen vetpot! Ik moet gewoon een man aan de haak slaan en lekker tweeverdiener worden Wink

Wij kunnen daar samen dus echt wel van rond komen, inclusief het aflossen van een studieschuld en we leven echt niet sober of zo.
Het is maar net hoe duur je woont en zo. Wij betalen echt geen huur van 700,- dus dat scheelt ook al weer!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 7:12

Haha ja ik woon inderdaad weer vrij duur, en mijn vaste lasten zijn vrij hoog, dus hou niet veel over. Lukt wel hoor, maar qua budget voel ik me nog steeds student haha.

Bobbie, oh zo herkenbaar. Soms denk ik ook van jeetje had ik maar een vent, want dan had ik iig een tweepersoonsinkomen (maar ook huishouden). Hihi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 7:14

_Donnaa schreef:
Bobbie schreef:Het is natuurlijk ook weer zo dat hoe meer je verdient, hoe meer er naar de belastingdienst gaat. Ik verdien bruto 2465 euro (plus 8% vakantiegeld en een flinke eindejaarsuitkering, die ook meetelt in je bruto jaarinkomen) en daarvan hou ik zo'n 1660 euro netto over. Mijn vaste lasten zijn ongeveer 1000 euro, en dan moeten daar nog de boodschappen bij, tanken, uitgaan, kleding, sparen, enz. Dus het is echt geen vetpot! Ik moet gewoon een man aan de haak slaan en lekker tweeverdiener worden Wink
Nou, daar ben je mooi klaar mee haha.. laughcry . In verhouding hou ik veel meer over..

Maar als je alleen 160 euro boodschappen doet per maand (en dat is al ruim) dan heb je nog €500 over om te sparen etc. Dat zou voor mij een hele vetpot zijn.. :P

Ja flauw he! En volgend jaar ga ik een schaal omhoog, die begint bij 2650 euro. Kan heel goed zijn dat ik dan netto maar heel weinig meer ga verdienen. Maar ik denk dus ook elke maand dat ik lekker wat geld heb om eea te doen, en toch is het elke keer weer op voordat het salaris er is. Ik heb gitaarles, kost 50 euro per maand, ik moet meestal 2x tanken, 100 euro per maand, ik spaarde altijd 300 euro per maand, maar met mijn hypotheek gaat dat niet meer. Heb net een financieel overzicht gemaakt, en als ik maar 200 euro per maand spaar, hou ik elke maand 67 euro over voor leuke dingen... Dus ik moet echt even die maandelijkse belastingteruggave regelen.
Voor 160 euro aan boodschappen moet ik overigens ook wel gewoon elke week naar de Lidl en de aldi, sind sik er achter kwam dat ik elke maand ruim 200 euro per maand aan boodschappen kwijt was, ben ik gaan budgetshoppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 7:18

Marin schreef:Haha ja ik woon inderdaad weer vrij duur, en mijn vaste lasten zijn vrij hoog, dus hou niet veel over. Lukt wel hoor, maar qua budget voel ik me nog steeds student haha.

Bobbie, oh zo herkenbaar. Soms denk ik ook van jeetje had ik maar een vent, want dan had ik iig een tweepersoonsinkomen (maar ook huishouden). Hihi.

Ja, ik heb eigenlijk ook een prima huis voor 2 mensen met mijn 3 slaapkamers en vrij grote zolder. Maar kan me niet meer voorstellen dat ik weer samen zou moeten wonen, vind het zo eigenlijk veel te fijn... Toen ik nog samenwoonde, hadden we relatief minder kosten aan boodschappen enzo, eenpersoonsdingen zijn gewoon veel te duur. En om steeds grote verpakkingen te kopen schiet ook niet op, dan moet je de helft weggooien (ik heb alleen een kleine diepvries en als ik daar al eens iets in leg, vergeet ik het).
Ik woon overigens ook niet duur hoor, mijn hypotheek is 600 euro en daar krijg ik straks dan nog de belasting van terug per maand, dan kom ik ergens rond de 450 uit dus dat is niet meer dan een huurwoning. Dus dat zou iemand alleen best moeten kunnen betalen, en dat lukt ook wel, alleen moet ik gewoon wel echt prioriteiten stellen en kan ik niet elke keer mee als mijn vrienden iets leuks gaan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 7:21

€450 voor een huurwoning is hier al heel luxe haha.. Lang leven Friesland.. Maargoed, daar is het salaris dan ook naar..

Mijn huur bedraagd straks €276, whaha XD

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je zorgtoeslag? Empty Re: Wanneer krijg je zorgtoeslag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum