Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

+20
loura
Caro
Pompoen
slaatje
JD
Inge
Alex
Blond
Bazinga
Snoes
kwak
Burn
Ibbeltje
Poubelle
Lejow
Mermaid
Marin
Atelier Madame
Rush
Jerry
24 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  JD wo 9 mei 2012 - 10:56

Noteren jullie dan allemaal alvast 16 mei in jullie agenda? That's my birthday!

Hihi,nee verwacht geen topic hoor,aangezien weinig mensen mij hier kennen,en ik bijna alleen in de zwangerschap/mama pijler meeschrijf smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Marin wo 9 mei 2012 - 11:53

JaneDoe schreef:Noteren jullie dan allemaal alvast 16 mei in jullie agenda? That's my birthday!

Hihi,nee verwacht geen topic hoor,aangezien weinig mensen mij hier kennen,en ik bijna alleen in de zwangerschap/mama pijler meeschrijf smile

Ik (her)ken je prima, maar als iemand het zo zegt van ik ben dan en dan jarig, kan ik dat echt niet onthouden Wink En ik vind het forum belangrijk, maar echt niet zo belangrijk genoeg dat ik verjaardagen ga opschrijven haha. Dus dat ligt echt niet aan jou als het toch vergeten wordt Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 17:55

Net als wat Marin zegt. Nu allemaal quasi grappig je verjaardag gaan noemen gaat je ook echt niet helpen... Zelfs 6 dagen is te lange termijn op een forum. En als je echt gefeliciteerd wilt worden kun je altijd zelf nog een topic openen om 'taart uit te delen' natuurlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Jerry wo 9 mei 2012 - 19:04

Alex schreef:
June schreef:
Jerry schreef:maar dat wist ik dus niet Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 1578173417

Schrijf 't alvast op voor volgend jaar: 18 april wordt ik 26! Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 281626781

(ik hou echt van die nieuwe emoticons:D)

Dan krijg je voor je 26e verjaardag bij dezen alvast een spoedcursus werkwoordspelling van me Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 2474380249.

Whahaha, ik dacht het, jij zegt het! Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 281626781

Oooooh wat errug! Meestal ben ik degene die iemand anders verbetert.... Embarassed
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  slaatje wo 9 mei 2012 - 20:34

Ik open er zelf wel een dinsdag, dan weet iedereen het gelijk Razz (terwijl ik helemaal niet zo blij ben dat ik dinsdag 34 wordt)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Pompoen wo 9 mei 2012 - 20:43

Ik open eigenlijk nooit verjaardagstopics, ik open sowieso niet zo veel topics eigenlijk. Ik heb wel best een aantal forummers op facebook, maar zelfs voor de mensen die ik echt goed ken open ik volgens mij eigenlijk zelden tot nooit een verjaardagstopic. Zit gewoon echt niet in mijn systeem. Ik reageer er ook zelden in! Dus Mermaid, je moet echt nog wat anderen aan je facebook toevoegen, wahaha!
Ik vond het trouwens wel heel leuk om een verjaardagstopic te krijgen! Maar eerlijk gezegd vond ik de 80 felicitaties op facebook nog leuker ;-).

Ik heb trouwens het idee dat dat soort topics vooral geopend worden door mensen en voor mensen die elkaar in het echt al eens ontmoet hebben. Dan word het wezenlijker zeg maar.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Caro wo 9 mei 2012 - 21:48

Ik kom hier toch écht al heel erg lang, sommige mensen kennen me ook maar ik heb nog nooit een verjaardagstopic gehad. Niet dat ik er nu zo warm voor loop, maar ik zou dit dus echt niet persoonlijk opvatten Mermaid.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  loura wo 9 mei 2012 - 22:50

Zusje schreef:Net als wat Marin zegt. Nu allemaal quasi grappig je verjaardag gaan noemen gaat je ook echt niet helpen... Zelfs 6 dagen is te lange termijn op een forum. En als je echt gefeliciteerd wilt worden kun je altijd zelf nog een topic openen om 'taart uit te delen' natuurlijk...

Ik heb het vorig jaar ook genoemd dat ik jarig was tegelijk met iemand op het forum die wel een felicitatie topic had en geen 1 felicitatie gehad hoor.. Haha dus dat je het op de dag zelf zegt maakt ook niks uit. Maar ik hoef ook geen felicitatie topic dat scheelt smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 22:56

Ik ben 29 juni jarig, mochten jullie het dan nog weten wil ik ook graag een topic Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 1:46

loura schreef:
Zusje schreef:Net als wat Marin zegt. Nu allemaal quasi grappig je verjaardag gaan noemen gaat je ook echt niet helpen... Zelfs 6 dagen is te lange termijn op een forum. En als je echt gefeliciteerd wilt worden kun je altijd zelf nog een topic openen om 'taart uit te delen' natuurlijk...

Ik heb het vorig jaar ook genoemd dat ik jarig was tegelijk met iemand op het forum die wel een felicitatie topic had en geen 1 felicitatie gehad hoor.. Haha dus dat je het op de dag zelf zegt maakt ook niks uit. Maar ik hoef ook geen felicitatie topic dat scheelt Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 561177

Ik heb het week geleden ook in een paar topics laten vallen (op de dag zelf dat ik jarig was), en nee, er verscheen ook bij mij geen topic. Aan de andere kant open ik ze ook nooit. Ach, er zijn ergere dingen op de wereld. Maar, volgend jaar ga ik een enorm, schreeuwend, niet te missen, 'feliciteermijtochalstublief-topic' openen op m'n verjaardag Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 1:49

Zullen we dan maar een lijstje maken wanneer iedereen van het forum jarig is? Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 1:56

Cimic schreef:Zullen we dan maar een lijstje maken wanneer iedereen van het forum jarig is? Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 1578173417

Haha, ga jij het bijhouden dan? Lijkt me onbegonnen werk Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 253468018 Nee, vind het 'ik trakteer-topic' van Zusje een beter plan als je dan toch zo graag een topic wilt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 1:58

loura schreef:
Zusje schreef:Net als wat Marin zegt. Nu allemaal quasi grappig je verjaardag gaan noemen gaat je ook echt niet helpen... Zelfs 6 dagen is te lange termijn op een forum. En als je echt gefeliciteerd wilt worden kun je altijd zelf nog een topic openen om 'taart uit te delen' natuurlijk...

Ik heb het vorig jaar ook genoemd dat ik jarig was tegelijk met iemand op het forum die wel een felicitatie topic had en geen 1 felicitatie gehad hoor.. Haha dus dat je het op de dag zelf zegt maakt ook niks uit. Maar ik hoef ook geen felicitatie topic dat scheelt smile

Ik ook dat het bij een hoop forummers niet op komt om als je dat leest, een topic te openen. En er zullen misschien ook wel forummers zijn die zich normaliter als underdog beschouwen en dan denken: Ach iemand anders opent vast wel een topic, dat is niet aan mij om dat te doen. Of het lezen en het gewoon weer vergeten en niet echt registeren. Lees ik ook vaak genoeg, in een goedemorgentopic. Dan denk ik wel even 'oh leuk, jarig, even zo feliciteren' en even later ben ik 't alweer vergeten, laat staan dat ik herinner om een topic te openen. Via Facebook het zien, werkt op de een of andere manier beter bij mij om te registeren van oh ja jarig, topic openen, leuk!
Geen idee hoor, maar dat zou goed kunnen.
Het zal heus wel gelezen worden door sommigen, en misschien zelfs op gereageerd (in een goedemorgentopic bijvoorbeeld), maar ik durf echt met 100% te zeggen dat niemand het expres NIET zal plaatsen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Alex do 10 mei 2012 - 2:00

Cimic schreef:Zullen we dan maar een lijstje maken wanneer iedereen van het forum jarig is? Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 1578173417

Dat is al zó vaak geprobeerd, blijkbaar werkt het niet.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 2:07

Bij een ander forum waar ik kom, staan de jarigen helemaal onderaan bij de overzichtspagina. Dus onder wie er allemaal online zijn, staat een lijstje jarigen. Als je dat in kan stellen, heb je FB ook niet nodig. Dan is het gewoon je eigen verantwoordelijkheid dat je zelf in je profiel aanpast wanneer je jarig bent.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 2:10

Marin schreef:Bij een ander forum waar ik kom, staan de jarigen helemaal onderaan bij de overzichtspagina. Dus onder wie er allemaal online zijn, staat een lijstje jarigen. Als je dat in kan stellen, heb je FB ook niet nodig. Dan is het gewoon je eigen verantwoordelijkheid dat je zelf in je profiel aanpast wanneer je jarig bent.

Ja dat heb ik inderdaad ook wel vaker gezien. Maar dat was wel een veel kleiner forum waar iedereen elkaar ook echt kende, dan is het ook een stuk makkelijker bij te houden allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 2:12

Zoey schreef:
Marin schreef:Bij een ander forum waar ik kom, staan de jarigen helemaal onderaan bij de overzichtspagina. Dus onder wie er allemaal online zijn, staat een lijstje jarigen. Als je dat in kan stellen, heb je FB ook niet nodig. Dan is het gewoon je eigen verantwoordelijkheid dat je zelf in je profiel aanpast wanneer je jarig bent.

Ja dat heb ik inderdaad ook wel vaker gezien. Maar dat was wel een veel kleiner forum waar iedereen elkaar ook echt kende, dan is het ook een stuk makkelijker bij te houden allemaal.

Ja, maar als het dus onderaan staat, hoef je het niet zelf bij te houden, dan kan je gewoon daar onderaan kijken. Dan moet je alleen zelf je verjaardag invullen in je profiel, als je wilt dat het er komt te staan. Maar weet niet of Zusje dat kan regelen en uberhaupt wilt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 2:14

Kenya schreef:
Cimic schreef:Zullen we dan maar een lijstje maken wanneer iedereen van het forum jarig is? Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 1578173417

Haha, ga jij het bijhouden dan? Lijkt me onbegonnen werk Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 253468018 Nee, vind het 'ik trakteer-topic' van Zusje een beter plan als je dan toch zo graag een topic wilt.
En dat vraag je aan de grootste chaoot van het forum. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 2:33

Marin schreef:
Zoey schreef:
Marin schreef:Bij een ander forum waar ik kom, staan de jarigen helemaal onderaan bij de overzichtspagina. Dus onder wie er allemaal online zijn, staat een lijstje jarigen. Als je dat in kan stellen, heb je FB ook niet nodig. Dan is het gewoon je eigen verantwoordelijkheid dat je zelf in je profiel aanpast wanneer je jarig bent.

Ja dat heb ik inderdaad ook wel vaker gezien. Maar dat was wel een veel kleiner forum waar iedereen elkaar ook echt kende, dan is het ook een stuk makkelijker bij te houden allemaal.

Ja, maar als het dus onderaan staat, hoef je het niet zelf bij te houden, dan kan je gewoon daar onderaan kijken. Dan moet je alleen zelf je verjaardag invullen in je profiel, als je wilt dat het er komt te staan. Maar weet niet of Zusje dat kan regelen en uberhaupt wilt.

Ja dat snap ik, maar ik bedoel, bij dit forum zijn volgens mij van de 1000 aanmeldingen maar 100 of minder meiden écht actief (ik denk dat de meeste geregistreerde gebruikers een account hebben en daar één keer een reactie mee hebben geplaatst). Hoe bepaal je dan wie er wel en niet een topic krijgt als iedereen onder aan de pagina wordt vermeld?

Edit: Laat maar, je moet natuurlijk wel eerst je verjaardag invullen op je profiel voordat er zichtbaar is wanneer je jarig bent Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 2:36

Cimic schreef:
Kenya schreef:
Cimic schreef:Zullen we dan maar een lijstje maken wanneer iedereen van het forum jarig is? Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 1578173417

Haha, ga jij het bijhouden dan? Lijkt me onbegonnen werk Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 253468018 Nee, vind het 'ik trakteer-topic' van Zusje een beter plan als je dan toch zo graag een topic wilt.
En dat vraag je aan de grootste chaoot van het forum. Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 253468018

Haha, daarom. Nee hoor, dan maar geen verjaardagstopic voor iedereen. Enneeh. Geen paniek. Het is maar chaos Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 2:48

Zoey schreef:
Ja dat snap ik, maar ik bedoel, bij dit forum zijn volgens mij van de 1000 aanmeldingen maar 100 of minder meiden écht actief (ik denk dat de meeste geregistreerde gebruikers een account hebben en daar één keer een reactie mee hebben geplaatst). Hoe bepaal je dan wie er wel en niet een topic krijgt als iedereen onder aan de pagina wordt vermeld?

Edit: Laat maar, je moet natuurlijk wel eerst je verjaardag invullen op je profiel voordat er zichtbaar is wanneer je jarig bent Wink

Ja ik snap je wel! Als Bloemetje1986luvu4evahlalalala met 1 post ook jarig is op een bepaalde dag, open je daar geen topic voor..Maar waar ligt de grens. Dan krijg je misschien nog maar meer het gevoel dat je niet mee telt, als er geen topic geopend wordt, en dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Inge do 10 mei 2012 - 2:49

Ik had vorig jaar 3 verjaardagstopics angel :cheering:
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  TNMN do 10 mei 2012 - 2:58

Ik ben vandaag jarig Very Happy
Waar is m'n topic nou :nopompom:

Was een grapje trouwens, ik hoef geen topic - ik weet heus wel dat jullie mij lief vinden zonder topic hoor :P
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Caro do 10 mei 2012 - 3:14

Zal wel aan mij liggen, maar een verjaardagstopic is toch geen verplichting? Laten we nu in hemelsnaam niet een of andere oplossing gaan bedenken voor een niet-bestaand probleem..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 3:14

Hee je bent echt jarig! Gefeliciteerd!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer krijg je een verjaardag-topic? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer krijg je een verjaardag-topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum