Boer zoekt vrouw 2012
+90
Esperanza
Mermaid
*Lookie*
Zininzon
Sterre
PeperMunt
Ibbeltje
Dennenappel
June
tuttebel
Elliot
Sugarfall
mezzoforte
JD
NoName88
Lenthe
Eris
Phileine
studiebol
Japie
Minx
luisa
Zora
loura
ExpressoB
nijntje4
Plien84
Rizzo
Caramba
Mizz_S
GreenGrass
Arwyn
Angela_1986
LDJ
ixis
banjer49
Bliss
xxjojootjexx
SleepingBeauty
Gympie
M_as
nina
Viva
Ooh La La!
Jerry
Monte
Liz
Lousanne
bolus26
MADDIE
Appeltje
lyke
Shy
boekenwurm83
Shopelle
kwak
Mees
_Mashimaro_
Inge
Flower_L
Bay
Stoplicht
Raindrop
Schaapke
Burn
Leine
Jade
troela
mosio
Marin
Beachgirl
Pompoen
May
Eliesje
Janelie
Tinus
Error
applestar
Pandora
Bruintje Beer
Krullebol
Melis1985
Blond
Koffieleut
Rush
Atelier Madame
CCC
Siem
Toet
Kerel
94 plaatsers
Pagina 16 van 22
Pagina 16 van 22 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22
Re: Boer zoekt vrouw 2012
Peachy schreef:Leuk voor ze!
Ik vind dit seizoen ook wat minder dan de andere jaren. Je leert de kandidaten niet goed kennen doodat er weinig één op één gesprekken zijn en je ziet ze alleen maar werken. Jammer!
Ja, daardoor vind ik dit seizoen ook minder leuk. ik krijg bijna het gevoel dat ze meer een knecht zoeken in plaats van een vrouw.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ahh vind t wel sneu voor Henrieke, het loopt echt voor geen meter daar!
Jammer dat Jakob weg is bij Willem, vond hem wel leuk. Denk dat ie uiteindelijk voor Jurjen kiest.
Jammer dat Jakob weg is bij Willem, vond hem wel leuk. Denk dat ie uiteindelijk voor Jurjen kiest.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Henrieke moet die mannen gewoon eens apart nemen en vragen naar hun leven en zo. Ze zijn ook steeds met z'n drieën, nooit eens 1-op-1..
Aad kiest vast voor Jeanette. Vind ik niet zo erg. Die andere vrouw vind ik leuker en die verdiend gewoon een leuke kerel
Ik hoop dat Martin voor Wilma gaat. Lieve vrouw vind ik dat.
Bij die jongen hoop ik op Fiona (weer lief, zorgzaam, waar hij naar zoekt volgens mij) en bij Willem.. Maakt het me niet zoveel uit eigenlijk, beide leuke mannen.. Ik ga denk ik voor die uit de stad.
Aad kiest vast voor Jeanette. Vind ik niet zo erg. Die andere vrouw vind ik leuker en die verdiend gewoon een leuke kerel
Ik hoop dat Martin voor Wilma gaat. Lieve vrouw vind ik dat.
Bij die jongen hoop ik op Fiona (weer lief, zorgzaam, waar hij naar zoekt volgens mij) en bij Willem.. Maakt het me niet zoveel uit eigenlijk, beide leuke mannen.. Ik ga denk ik voor die uit de stad.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
oh ik vind t ook zo sneu voor Henrieke! En ik riep hier een paar pagina's geleden nog dat Bert zo leuk was en dat hij het moest worden, maar hij begint me zo langzamerhand wel een beetje te irriteren.. Iets meer peper in z'n reet mag wel..
Ik vind beide mannen van Willem leuk (en Jacob ook die weg is), en ik vind beide vrouwen van Martin ook leuk, vond het wel leuk om vandaag een gevoelige kant van Swaen te zien..
En ik vind Aad ook niet zo leuk, maar ik denk ook dat hij kiest voor Jeanette. volgensmij zag je hem net in het voorstukje voor volgende week zoenen met een bruinharige vrouw, jeanette dus.
En bij Henk denk ik dat hij Yoni kiest. Ik heb bij Yoni op een of andere manier een gevoel alsof ze, tja ik weet niet, niet helemaal echt is ofzo.. Iets van haar staat me tegen, maar ik kan niet zo goed benoemen wat. (En dat ze echt gruwelijk veel op de inmiddels vrouw van mijn ex-vriend lijkt heeft geen invloed..denk ik;)
Ik vind beide mannen van Willem leuk (en Jacob ook die weg is), en ik vind beide vrouwen van Martin ook leuk, vond het wel leuk om vandaag een gevoelige kant van Swaen te zien..
En ik vind Aad ook niet zo leuk, maar ik denk ook dat hij kiest voor Jeanette. volgensmij zag je hem net in het voorstukje voor volgende week zoenen met een bruinharige vrouw, jeanette dus.
En bij Henk denk ik dat hij Yoni kiest. Ik heb bij Yoni op een of andere manier een gevoel alsof ze, tja ik weet niet, niet helemaal echt is ofzo.. Iets van haar staat me tegen, maar ik kan niet zo goed benoemen wat. (
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Ik vind Aad echt steeds raarder worden. Dat hij neutraal wil zijn is netjes, maar ik vond het echt raar dat hij helemaal niks aan de verjaardag deed. Een klein cadeautje ofzo was wel leuk geweest.
Gast- Gast
Jente schreef:Ik vind Aad echt steeds raarder worden. Dat hij neutraal wil zijn is netjes, maar ik vond het echt raar dat hij helemaal niks aan de verjaardag deed. Een klein cadeautje ofzo was wel leuk geweest.
Ja ik vond dat ook super lullig. Jemig, hij had toch wel een slingertje op kunnen hangen en een kaartje kunnen geven?
Ik ben erg benieuwd naar de mededeling van Henrieke volgende week. Zou ze beide mannen wegsturen?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik heb me weer kostelijk vermaakt gisteren, zat Willem samen met Jurjen en Klaas op de trekker, vroeg Klaas zich af waar die hand van Jurjen (of was het Willem?) was gebleven omdat die twee zo dicht bij elkaar zaten
En de satéstokjes van Aad, ik las in de bzv-ap (ja, ik ben diehard fan) dat die over waren van het eten dat Aad de eerste avond bij het cateringbedrijf had gehaald. En die taart van Linda! Ben benieuwd naar volgende week, kijken wat er achter de kas gebeurt
En ik heb medelijden met Henrieke, die klok die zo luid tikkend in beeld kwam, nee, ik denk ook niet dat dé man voor haar hier bij zit. Er gaat niet veel uit van de jongens, maar ik vind dat Henrieke zelf ook wel wat meer haar best had kunnen doen door persoonlijke vragen te stellen. Je wilt de jongens toch leren kennen?
En Martin, ja, hij blijft mijn favoriete boer! Wat was hij lief voor Swaen toen ze hoorde dat haar schoonmoeder was overleden. Ik ben benieuwd of zij op de boerderij blijft.
En bij boer Henk mag ook wel wat meer actie. Ik vind hem een softie. Ik hoop dat hij uiteindelijk overblijft met Fiona, dat vind ik een leuke meid.
En de satéstokjes van Aad, ik las in de bzv-ap (ja, ik ben diehard fan) dat die over waren van het eten dat Aad de eerste avond bij het cateringbedrijf had gehaald. En die taart van Linda! Ben benieuwd naar volgende week, kijken wat er achter de kas gebeurt
En ik heb medelijden met Henrieke, die klok die zo luid tikkend in beeld kwam, nee, ik denk ook niet dat dé man voor haar hier bij zit. Er gaat niet veel uit van de jongens, maar ik vind dat Henrieke zelf ook wel wat meer haar best had kunnen doen door persoonlijke vragen te stellen. Je wilt de jongens toch leren kennen?
En Martin, ja, hij blijft mijn favoriete boer! Wat was hij lief voor Swaen toen ze hoorde dat haar schoonmoeder was overleden. Ik ben benieuwd of zij op de boerderij blijft.
En bij boer Henk mag ook wel wat meer actie. Ik vind hem een softie. Ik hoop dat hij uiteindelijk overblijft met Fiona, dat vind ik een leuke meid.
Gast- Gast
Waarom hebben die boeren niet een keer een 1 op 1 date? Altijd maar met zn allen, zo kunnen ze zich zelf toch nooit laten zien?
Ik krijg steeds plaatsvervangende schaamte bij Henrieke, mijn god wat een saaie bedoeling. Zelfs toen ze met haar ouders aan tafel zaten werd er niets gezegd! Echt vreselijk. Ik vind trouwens Bert echt zo erg op een koe lijken...
Ik snap Henk niet, alle leuke meisjes heeft hij weg gestuurd maar dan blijft hij over met Yoni?? Ik begrijp die keus echt niet sorry. Die andere meid moet echt meer haar best gaan doen. Mascaraatje op, haren los en verleiden die hap Veel te braaf allemaal en ze laat die Yoni hem nog afpakken ook, dat kan echt niet.
Aad vind ik wel een oke man. Hij begrijpt het gewoon niet, hoe hij moet omgaan met vrouwen. Ook idd met die verjaardag. Hij begrijpt gewoon niet dat vrouwen het leuk vinden een beetje aandacht. Nu moest ze haar eigen taart bakken? Ipv dat Aad of die andere vrouw nou eventjes een taartje halen bij de bakker ofzo met een leuk cadeautje erbij. Voor de rest vind ik het wel een lieve man, beetje vreemd maar wel oke.
Ik krijg steeds plaatsvervangende schaamte bij Henrieke, mijn god wat een saaie bedoeling. Zelfs toen ze met haar ouders aan tafel zaten werd er niets gezegd! Echt vreselijk. Ik vind trouwens Bert echt zo erg op een koe lijken...
Ik snap Henk niet, alle leuke meisjes heeft hij weg gestuurd maar dan blijft hij over met Yoni?? Ik begrijp die keus echt niet sorry. Die andere meid moet echt meer haar best gaan doen. Mascaraatje op, haren los en verleiden die hap Veel te braaf allemaal en ze laat die Yoni hem nog afpakken ook, dat kan echt niet.
Aad vind ik wel een oke man. Hij begrijpt het gewoon niet, hoe hij moet omgaan met vrouwen. Ook idd met die verjaardag. Hij begrijpt gewoon niet dat vrouwen het leuk vinden een beetje aandacht. Nu moest ze haar eigen taart bakken? Ipv dat Aad of die andere vrouw nou eventjes een taartje halen bij de bakker ofzo met een leuk cadeautje erbij. Voor de rest vind ik het wel een lieve man, beetje vreemd maar wel oke.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Waarom hebben die boeren niet een keer een 1 op 1 date? Altijd maar met zn allen, zo kunnen ze zich zelf toch nooit laten zien?
Hahaha! Ik had hetzelfde gevoel bij Henrieke. Wel sneu, maar wat had ze verwacht? Het was toch al duidelijk dat dit erg rustige jongens zijn? Daarnaast vind ik dat ze zelf ook wel wat meer moeite mag doen om ze beter te leren kennen en wat meer diepgang aan te brengen.. Ik hoop dat ze voor Bert kiest, maar eeuwig zonde dat ze die voetballer er toen weg heeft gestuurd. Die vond ik het leukst!
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Ik vond het een beetje een saaie uitzending. De enige boeren die ik leuk vind zijn Martin en Willem. Dat zijn mannen die oprecht geïnteresseerd zijn.
Henk vind ik ook maar een saaie gast. Je ziet hem amper wat leuks met de meiden doen en er komen nou ook niet echt inhoudelijke gesprekken naar boven. Ik vind hem weinig interesse in de meiden tonen.
En de rest is inhoudelijk ook niet veel en zijn meer op zoek naar een huishoudster/werknemer.
En die Henrieke, die moet op een assertiviteit training gaan ofzo, want ze maakt het er zelf ook wel naar dat het zo saai is. De mannen zijn ook saai, maar Henrieke is tenslotte op zoek naar een man en ze zal toch zelf initiatief moeten gaan tonen. Het komt ook niet aanwaaien natuurlijk.
Henk vind ik ook maar een saaie gast. Je ziet hem amper wat leuks met de meiden doen en er komen nou ook niet echt inhoudelijke gesprekken naar boven. Ik vind hem weinig interesse in de meiden tonen.
En de rest is inhoudelijk ook niet veel en zijn meer op zoek naar een huishoudster/werknemer.
En die Henrieke, die moet op een assertiviteit training gaan ofzo, want ze maakt het er zelf ook wel naar dat het zo saai is. De mannen zijn ook saai, maar Henrieke is tenslotte op zoek naar een man en ze zal toch zelf initiatief moeten gaan tonen. Het komt ook niet aanwaaien natuurlijk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Alles is al gezegd wanneer is het volgende keuze moment?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Helemaal met jullie eens. Henrieke moet inderdaad met de mannen afznderlijk iets gaan doen, misschien komen ze dan wat los. Ik vond Bert eerst ook leuk maar het wordt steeds saaier zo.. Jammer!
Volgens mij stond Aad daar inderdad met Jeanet. Hij leek het in ieder geval al erg leuk met haar te hebben.
Henk moet voor Fiona gaan, Yoni lijkt me niet helemaal oprecht. Maar ik hoop dat Henk door de 'charmes' van Yoni heen prikt en voor Fiona kiest uiteindelijk!
Willem: Tsja, het maakt me niet zoveel uit. Beide mannen lijken me leuk voor hem en ze lijken Willem ook beide leuk te vinden. Ben benieuwd.
Martin: Ik vind beide vrouwen wel leuk, maar Wilma net iets liever dus ik hoop dat zij het wordt. Maar denk dat hij Swaen ook ergens wel spannend vind. Afwachten, aangezien het nu even een andere wending nam door het overlijden van Swaens schoonmoeder.
Geen idee wanneer het volgende keuzemoment is? Misschien volgende aflevering dat Linda al naa rhuis 'mag'? Aad zei tenminste wel tegen haar dat hij het zou aangeven, mocht hij helemaal verliefd zijn op een van de twee.
Volgens mij stond Aad daar inderdad met Jeanet. Hij leek het in ieder geval al erg leuk met haar te hebben.
Henk moet voor Fiona gaan, Yoni lijkt me niet helemaal oprecht. Maar ik hoop dat Henk door de 'charmes' van Yoni heen prikt en voor Fiona kiest uiteindelijk!
Willem: Tsja, het maakt me niet zoveel uit. Beide mannen lijken me leuk voor hem en ze lijken Willem ook beide leuk te vinden. Ben benieuwd.
Martin: Ik vind beide vrouwen wel leuk, maar Wilma net iets liever dus ik hoop dat zij het wordt. Maar denk dat hij Swaen ook ergens wel spannend vind. Afwachten, aangezien het nu even een andere wending nam door het overlijden van Swaens schoonmoeder.
Geen idee wanneer het volgende keuzemoment is? Misschien volgende aflevering dat Linda al naa rhuis 'mag'? Aad zei tenminste wel tegen haar dat hij het zou aangeven, mocht hij helemaal verliefd zijn op een van de twee.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
.
Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 6:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat heeft ze blijkbaar van haar ouders geleerd. Die ouders hadden toch ook wat persoonlijke vragen aan die mannen kunnen stellen, om het een beetje op gang te brengen? Maar blijkbaar is de hele familie niet zo spraakzaam, echt zonde. Ze had veel beter een van de mannen kunnen kiezen die wat meer extrovert waren en haar ook een beetje minder verlegen maken. Ik denk dat dit met beide nooit zal lukken.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Dat heeft ze blijkbaar van haar ouders geleerd. Die ouders hadden toch ook wat persoonlijke vragen aan die mannen kunnen stellen, om het een beetje op gang te brengen? Maar blijkbaar is de hele familie niet zo spraakzaam, echt zonde. Ze had veel beter een van de mannen kunnen kiezen die wat meer extrovert waren en haar ook een beetje minder verlegen maken. Ik denk dat dit met beide nooit zal lukken.
Daarom vond ik het ook jammer dat ze Barry wegstuurde.
Gast- Gast
eens met zo'n beetje alles wat gezegd is. Rest mij de vraag, waarom noem je jouw kind in vredesnaam Yoni. Mensen denken niet echt dat ze via de ooievaar gekomen is!
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
luisa schreef:eens met zo'n beetje alles wat gezegd is. Rest mij de vraag, waarom noem je jouw kind in vredesnaam Yoni. Mensen denken niet echt dat ze via de ooievaar gekomen is!
Misschien ben ik heel dom, maar ik snap dit niet. Wat is er mis met de naam Yoni?
Lousanne- Prater
Betekent zoiets als vagina
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Oh dat wist ik niet..(en met mij denk ik ook wel vele anderen, of ik loop als enige achter, is ook goed mogelijk). Maargoed, ik weet niet of die 'betekenis' er 25 jaar geleden ook al was? Want toen is de naam natuurlijk bedacht.. Kan me voorstellen dat haar ouders haar niet met die bedoeling de naam hebben gegeven..
Lousanne- Prater
Klopt, yoni is sanskriet voor vagina. Was mij al geruime tijd bekend in elk geval!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Hhaha dat vroeg ik me ook af, ik zei tegen mijn ouders, wat is Yoni nou voor naam? Wie noemt z'n kind nou Yoniluisa schreef:eens met zo'n beetje alles wat gezegd is. Rest mij de vraag, waarom noem je jouw kind in vredesnaam Yoni. Mensen denken niet echt dat ze via de ooievaar gekomen is!
Monte- Ratel
Bliss schreef:Klopt, yoni is sanskriet voor vagina. Was mij al geruime tijd bekend in elk geval!
Mij sinds Gooische Vrouwen...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ja ik vond barry ook zo leuk! die was ook echt lief voor haar(met tafel dekken, interesse in ouders e.d) en maakte haar een stuk vrolijker en spraakzamer.Break Of Day schreef:Monte schreef:Dat heeft ze blijkbaar van haar ouders geleerd. Die ouders hadden toch ook wat persoonlijke vragen aan die mannen kunnen stellen, om het een beetje op gang te brengen? Maar blijkbaar is de hele familie niet zo spraakzaam, echt zonde. Ze had veel beter een van de mannen kunnen kiezen die wat meer extrovert waren en haar ook een beetje minder verlegen maken. Ik denk dat dit met beide nooit zal lukken.
Daarom vond ik het ook jammer dat ze Barry wegstuurde.
Monte- Ratel
Zoo..brand maar los over vandaag
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 16 van 22 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22
Soortgelijke onderwerpen