Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boer zoekt vrouw 2012

+90
Esperanza
Mermaid
*Lookie*
Zininzon
Sterre
PeperMunt
Ibbeltje
Dennenappel
June
tuttebel
Elliot
Sugarfall
mezzoforte
JD
NoName88
Lenthe
Eris
Phileine
studiebol
Japie
Minx
luisa
Zora
loura
ExpressoB
nijntje4
Plien84
Rizzo
Caramba
Mizz_S
GreenGrass
Arwyn
Angela_1986
LDJ
ixis
banjer49
Bliss
xxjojootjexx
SleepingBeauty
Gympie
M_as
nina
Viva
Ooh La La!
Jerry
Monte
Liz
Lousanne
bolus26
MADDIE
Appeltje
lyke
Shy
boekenwurm83
Shopelle
kwak
Mees
_Mashimaro_
Inge
Flower_L
Bay
Stoplicht
Raindrop
Schaapke
Burn
Leine
Jade
troela
mosio
Marin
Beachgirl
Pompoen
May
Eliesje
Janelie
Tinus
Error
applestar
Pandora
Bruintje Beer
Krullebol
Melis1985
Blond
Koffieleut
Rush
Atelier Madame
CCC
Siem
Toet
Kerel
94 plaatsers

Pagina 15 van 22 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 18 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Boer zoekt vrouw 2012 - Pagina 15 Empty Re: Boer zoekt vrouw 2012

Bericht  May zo 7 okt 2012 - 9:23

luisa schreef:Als klaas tijdens de logeerweek net 4 mdn vrijgezel was dan was hij toch nog in een relatie toe hij zich opgaf? Of heel kort vrijgezel.
Rebound?

Tussen het schrijven en de logeerweek zit ongeveer 6 à 7 weken. Dus hij was net een paar maanden vrijgezel toen hij zich opgaf inderdaad.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Appeltje zo 7 okt 2012 - 19:48

Jammer dat Henk het leukste meisje naar huis heeft gestuurd.. Boer zoekt vrouw 2012 - Pagina 15 1371890812

Maarja zijn keus natuurlijk..
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 19:50

Ik heb er geen goed woord voor hoe Ina zich heeft gedragen, zeer onsportief. Als ik haar was had ik die opmerkingen voor me gehouden. Denk er het jouwe van, maar houd de eer ook aan jezelf! Lijkt me trouwens voor Aad de bevestiging dat hij een goede keuze heeft gemaakt.

Ik ben het ook wel eens met de keuze van Martin. Ik hoop dat hij uiteindelijk voor Wilma kiest. Ik denk dat zij echt goed bij hem past en dat hij in haar vindt wat hij zoekt.

Wat Henk betreft hoop ik dat hij uiteindelijk voor Fiona gaat kiezen. Ik had trouwens gedacht dat Yoni er uit zou gaan.

Wat Henrieke betreft betwijfel ik of het nog goed gaat komen. Ze heeft nog helemaal geen persoonlijke gesprekjes gevoerd met Bert en Rick-Jan. Van Rick-Jan krijg ik daarom ook geen hoogte. Die opmerking die Bert plaatste dat hij het fijn vindt om tegen een koe te praten omdat die niet terugpraat.. Ik weet niet wat ik daar van moet denken. Wat ik trouwens wel mooi vond bij Bert was dat aan hem te zien was dat zijn beroep ook echt zijn passie is.

Ik vind dat Willem echt probeert de mannen te leren kennen, hij vraagt persoonlijke dingen, probeert de mannen echt te leren kennen. Ik hoop zelf dat hij voor Jurjen gaat.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 7 okt 2012 - 20:28

Volgens mij komt t niet goed bij Henrieke op de boerderij! Wordt erg pijnlijk volgens mij volgende week, die stiltes, ik kan daar zeer slecht tegen :O (alleen om naar te kijken vind ik t al erg)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ibbeltje zo 7 okt 2012 - 20:32

Bliss schreef:Volgens mij komt t niet goed bij Henrieke op de boerderij! Wordt erg pijnlijk volgens mij volgende week, die stiltes, ik kan daar zeer slecht tegen :O (alleen om naar te kijken vind ik t al erg)

ja heb ik ook, dan krijg ik zo'n beetje plaatsvervangende schaamte of zo.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  May zo 7 okt 2012 - 21:00

Ik blijf erbij dat Henrieke in een eerder stadium de verkeerde keuze heeft gemaakt. En dat gaat volgende week wel blijken denk ik.

Verder blijf ik Henk leuk vinden maar vind het nog niet echt sprankelend daar! Zonde dat hij Lisa heeft weggestuurd!
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Jerry zo 7 okt 2012 - 21:03

Ibbeltje schreef:
Bliss schreef:Volgens mij komt t niet goed bij Henrieke op de boerderij! Wordt erg pijnlijk volgens mij volgende week, die stiltes, ik kan daar zeer slecht tegen :O (alleen om naar te kijken vind ik t al erg)

Net als vorig jaar (of jaar daarvoor?) met die héle verlegen boer... Weet niet meer hoe die heet. Verschríkkelijk om naar te kijken, zat altijd met kriebels op de bank.

En volgens mij is Swaen best een leuk mens, maar omdat ze (uiterlijk) een beetje op die vrouw uit 'n seizoen eerder lijkt (en ook qua accent, ze komen beide uit Friesland), koppel ik daar automatisch een negatief gevoel aan, terwijl dat nergens op gebaseerd is.
Ik hoop dat Martin voor Wilma kiest

En Ina, tjongejonge, inderdaad een bevestiging voor Aad dat hij een goede keuze maakt, nu ze zo reageert (had hij eigenlijk als voorbeeld moeten noemen toen ze niet begreep dat zij zouden botsen)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 3:02

Henrieke heeft in het begin al een fout gemaakt door een persoon uit te zoeken die hetzelfde is als zij. Dat bestaat volgens mij niet in een relatie.

Hoe kun je in hemelsnaam 2 stille mannen overhouden als je zelf ook totaal niets zegt. Kies dan iemand die wat kletst en in jou wat naar boven haalt.

Ik blijf erbij dat ze die sportjongen had moeten kiezen.. Met die bril.. Dat was een leukerd voor haar.

Gast
Gast

Bericht  Monte ma 8 okt 2012 - 3:09

Ik denk ook dat ze een fout heeft gemaakt. Ik snap het ergens wel, het is allemaal nieuw voor haar en dan ben je denk ik eerder geneigd iets te kiezen wat vertrouwd is en je niet uit je schulp hoeft te kruipen. Dit gaat inderdaad niet werken. Maar wat vind ik bert ook verschrikkelijk. Zijn opmerkingen zijn soms echt te lomp(ja ik praat graag met een koe want die zegt niets terug Boer zoekt vrouw 2012 - Pagina 15 878948377Echt, wil hij wel een relatie?)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  nijntje4 ma 8 okt 2012 - 3:29

Ik denk idd dat Henrieke niet de goede kant op gaat zo, maar ze gaf ook aan dat ze die wat drukkere jongens ook weer too much vond dus ik vraag mij af of ze uberhaupt weet wat bij haar past smile

Ik mis trouwens sowieso bij alle boeren echte interesse, 1 op 1 gesprekjes, knipoogjes, pesterijtjes, humor, persoonlijke momentjes. En dan hebben ze een keer een momentje en dan wordt er gevraagd: goh lastig he zo'n keuze moment.... Zucht. Ik kan mij herinneren dat dat bij vorige seizoenen toch al wel in een vroeg stadium ontstond, ook tussen de kandidaten onderling dat ze veel gezelliger met elkaar omgingen.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  mezzoforte ma 8 okt 2012 - 6:11

nijntje4 schreef:Ik denk idd dat Henrieke niet de goede kant op gaat zo, maar ze gaf ook aan dat ze die wat drukkere jongens ook weer too much vond dus ik vraag mij af of ze uberhaupt weet wat bij haar past smile

Ik mis trouwens sowieso bij alle boeren echte interesse, 1 op 1 gesprekjes, knipoogjes, pesterijtjes, humor, persoonlijke momentjes. En dan hebben ze een keer een momentje en dan wordt er gevraagd: goh lastig he zo'n keuze moment.... Zucht. Ik kan mij herinneren dat dat bij vorige seizoenen toch al wel in een vroeg stadium ontstond, ook tussen de kandidaten onderling dat ze veel gezelliger met elkaar omgingen.

Vind dat ook duidelijk een verschil met andere seizoenen. Dit seizoen vind ik persoonlijk daardoor ook minder leuk om te volgen.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Bliss ma 8 okt 2012 - 6:12

Jerry schreef:
Ibbeltje schreef:

Net als vorig jaar (of jaar daarvoor?) met die héle verlegen boer... Weet niet meer hoe die heet. Verschríkkelijk om naar te kijken, zat altijd met kriebels op de bank.

Ja, Wietse was dat! Vreselijk, kon het bijna niet aanzien :O Ben benieuwd of ie nog met Neeltje is!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge ma 8 okt 2012 - 6:37

Bliss schreef:
luisa schreef:
Beachgirl_24 schreef:Ik vind Swaen echt een vreselijk mens. Boer zoekt vrouw 2012 - Pagina 15 1270000679
Mee eens. Ze lijkt op die vrouw van vorig jaar, met die boer op de motor. Zo haantje de voorste

Ja ik vind haar dus ook precies op Astrid lijken! (is volgens mij al twee seizoenen geleden toch?)
Dat is het. Zit al de hele tijd te bedenken "heeft ze nou eerder meegedaan of lijkt ze zo op iemand"
Maar ze is precies Astrid inderdaad
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  nijntje4 ma 8 okt 2012 - 7:16

Hier kun je goed zien wie nog met wie is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Boer_zoekt_Vrouw
Wietse en Neeltje zijn nog samen zo te zien
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  luisa ma 8 okt 2012 - 7:35

Monte schreef:Ik denk ook dat ze een fout heeft gemaakt. Ik snap het ergens wel, het is allemaal nieuw voor haar en dan ben je denk ik eerder geneigd iets te kiezen wat vertrouwd is en je niet uit je schulp hoeft te kruipen. Dit gaat inderdaad niet werken. Maar wat vind ik bert ook verschrikkelijk. Zijn opmerkingen zijn soms echt te lomp(ja ik praat graag met een koe want die zegt niets terug Boer zoekt vrouw 2012 - Pagina 15 878948377Echt, wil hij wel een relatie?)
Ik vind het sneu en helemaal niet lomp. Bert is heel verlegen en heeft geen idee wat hij tegen een vrouw moet zeggen. Tja een koe is dan makkelijk. Ik denk dat hij wel een relatie wil en dat het voor hem een hele stap is dat hij een brief heeft geschreven.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  May ma 8 okt 2012 - 8:51

http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/10/wat-bedoel-je-daarmee/

Laughing
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 9:03

May schreef:http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/10/wat-bedoel-je-daarmee/

Laughing

Normaal vind ik LuckyTV een beetje flauw, maar met BZV zijn ze echt grappig!

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty ma 8 okt 2012 - 10:13

Ik ben ook bang dat Henrieke de verkeerde mannen heeft. Maar misschien ish et ook door alle spanningen van de tv enzo erom heen. Wat Bert in een vorige aflevering ook zei, hij is niet zichzelf.
Ik vond het bij Aad ook zo bijzonder, hoe die vrouw die wegging reageerde:shock: . Ik snapte eerst niet helemaal waar ze op doelde, maar dat werd later wel duidelijk. Tjongejonge, dat je je zo laat gaan.
Vind Aad echt een beetje zo'n bazig type, brrr krijg er de kreibels altijd van.

Henk had ik de keuze niet verwacht, maar denk wel dat deze dames beter bij hem passen.

Benieuwd naar volgende week naar Willem zijn keuze, heb hier nog niet echt hoogte van.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  ExpressoB ma 8 okt 2012 - 22:43

luisa schreef:
Beachgirl_24 schreef:Ik vind Swaen echt een vreselijk mens. Boer zoekt vrouw 2012 - Pagina 15 1270000679
Mee eens. Ze lijkt op die vrouw van vorig jaar, met die boer op de motor. Zo haantje de voorste

Haha ja inderdaad! daar lijkt ze wel een beetje op. Die relatie is toen uiteindelijk ook over gegaan.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  ExpressoB ma 8 okt 2012 - 22:45

Beachgirl_24 schreef:Ben stiekem toch blij dat ik niet uitgekozen ben door Henk. (had hem geschreven).

Vind het een beetje een saaie drol. Hij zoekt echt een braaf huisvrouwtje volgens mij.

Ik vind hem ook maar saai hoor en doet ook bar weinig moeite voor die meiden. Vind sowieso bij alle boeren dat er weinig persoonlijke gesprekjes zijn tussen de vrouwen/mannen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB ma 8 okt 2012 - 22:50

In het filmpje waarin Ina terug blikt/verteld over de logeerweek bij Aad, zegt ze weer wat anders... Wat een vreselijk mens zeg en wat zette ze zichzelf voor schut!

Denk dat Willem die man die een relatie met een vrouw heeft gehad naar huis stuurt.

Wat een saaie bedoeling bij Henrieke op de boerderij, ik denk dat er geen man overblijft op deze manier.

Bij Aad heb ik ook zo mijn twijfels, die vrouw met die bril(kom ff niet op dr naam) die praat nog het meest positief over alles.

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade ma 8 okt 2012 - 22:56

Ik vind die Aad vanaf de eerste keer dat hij in beeld was een verschrikkelijke vent!

Willem en Martin doen het het het beste. Ik vond Ina ook vreselijk trouwens! Jose vond ik wel leuk bij Martin eigenlijk. Henk lijkt me echt sloom en saai! ik gok dat Fiona het beste bij hem past.

Henrieke... Tsjah

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  ExpressoB di 9 okt 2012 - 4:21

Boer Gijsbert en Femke hebben een dochter gekregen.

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss di 9 okt 2012 - 4:23

ExpressoB schreef:Boer Gijsbert en Femke hebben een dochter gekregen.

Cry Ik was verliefd op Gijsbert! Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 5:58

Leuk voor ze!

Ik vind dit seizoen ook wat minder dan de andere jaren. Je leert de kandidaten niet goed kennen doodat er weinig één op één gesprekken zijn en je ziet ze alleen maar werken. Jammer!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 22 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 18 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: