Boer zoekt vrouw 2012
+90
Esperanza
Mermaid
*Lookie*
Zininzon
Sterre
PeperMunt
Ibbeltje
Dennenappel
June
tuttebel
Elliot
Sugarfall
mezzoforte
JD
NoName88
Lenthe
Eris
Phileine
studiebol
Japie
Minx
luisa
Zora
loura
ExpressoB
nijntje4
Plien84
Rizzo
Caramba
Mizz_S
GreenGrass
Arwyn
Angela_1986
LDJ
ixis
banjer49
Bliss
xxjojootjexx
SleepingBeauty
Gympie
M_as
nina
Viva
Ooh La La!
Jerry
Monte
Liz
Lousanne
bolus26
MADDIE
Appeltje
lyke
Shy
boekenwurm83
Shopelle
kwak
Mees
_Mashimaro_
Inge
Flower_L
Bay
Stoplicht
Raindrop
Schaapke
Burn
Leine
Jade
troela
mosio
Marin
Beachgirl
Pompoen
May
Eliesje
Janelie
Tinus
Error
applestar
Pandora
Bruintje Beer
Krullebol
Melis1985
Blond
Koffieleut
Rush
Atelier Madame
CCC
Siem
Toet
Kerel
94 plaatsers
Pagina 9 van 22
Pagina 9 van 22 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 22
Re: Boer zoekt vrouw 2012
ik vond vooral zn snorretje zielig;)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Dat was toch die boer die helemaal trots een flesje wijn gaf voor hem zelf en een grote fles voor samen een keer? Toen dacht ik je verpest het nu heel erg. Lekker opdringerig!Jeanette schreef:Tsja, het blijven boeren he?
Wel zielig dat die man met dat snorretje die helemaal hoteldebotel van Willem was niet door ging.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Jente schreef:Vinden jullie Henk nog steeds leuk? Ik vond hem leuk, totdat hij in de aflevering zei dat "vrouwen toch wel de boodschappen en het huishouden moeten doen, omdat ze op het platteland nou eenmaal conservatief zijn". Wat een afknapper! En zeker om dat op een speeddate waar je 5 minuten met elkaar hebt te vertellen.
Nou, inderdaad. Dan zou het van mij echt al niet meer hoeven. Zoekt ie n vrouw of n huishoudster?
Maar goed, ik vind Henk sowieso al niet zo leuk geloof ik...
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Jente schreef:Vinden jullie Henk nog steeds leuk? Ik vond hem leuk, totdat hij in de aflevering zei dat "vrouwen toch wel de boodschappen en het huishouden moeten doen, omdat ze op het platteland nou eenmaal conservatief zijn". Wat een afknapper! En zeker om dat op een speeddate waar je 5 minuten met elkaar hebt te vertellen.
Daar zou ik dus echt geen problemen mee hebben
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
lyke86 schreef:Jente schreef:Vinden jullie Henk nog steeds leuk? Ik vond hem leuk, totdat hij in de aflevering zei dat "vrouwen toch wel de boodschappen en het huishouden moeten doen, omdat ze op het platteland nou eenmaal conservatief zijn". Wat een afknapper! En zeker om dat op een speeddate waar je 5 minuten met elkaar hebt te vertellen.
Als ik alleen het huishouden en boodschappen moet doen, dan blijft er nog genoeg tijd over voor andere zaken. Dan heb ik een luizenleven. Heerlijk toch?
Gast- Gast
Maura schreef:lyke86 schreef:Jente schreef:Vinden jullie Henk nog steeds leuk? Ik vond hem leuk, totdat hij in de aflevering zei dat "vrouwen toch wel de boodschappen en het huishouden moeten doen, omdat ze op het platteland nou eenmaal conservatief zijn". Wat een afknapper! En zeker om dat op een speeddate waar je 5 minuten met elkaar hebt te vertellen.
Als ik alleen het huishouden en boodschappen moet doen, dan blijft er nog genoeg tijd over voor andere zaken. Dan heb ik een luizenleven. Heerlijk toch?
Haha ja inderdaad! Sowieso heb ik niet zo'n probleem met dat conservatieve vind zelf ook dat een vrouw in de keuken hoort en daar voel ik mij prima bij haha
lyke- Prater
lyke86 schreef:Maura schreef:lyke86 schreef:Jente schreef:Vinden jullie Henk nog steeds leuk? Ik vond hem leuk, totdat hij in de aflevering zei dat "vrouwen toch wel de boodschappen en het huishouden moeten doen, omdat ze op het platteland nou eenmaal conservatief zijn". Wat een afknapper! En zeker om dat op een speeddate waar je 5 minuten met elkaar hebt te vertellen.
Haha ja inderdaad! Sowieso heb ik niet zo'n probleem met dat conservatieve vind zelf ook dat een vrouw in de keuken hoort en daar voel ik mij prima bij haha
Ik merk dat ik ook vrij conservatief ben. Als een man vindt dat mijn thuishaven de keuken is, dan heb ik nog genoeg klusjes voor hem die dan, volgens mij, niet bij een vrouw horen.
Als er genoeg geld op de plank komt, waarom dan moeilijk doen? Geef mij het luizenleven dan maar. Geen probleem mee. (Maar helaas, ik zal moeten werken, poetsen en mannen-dingen moeten doen, want eh... That's my life)
Gast- Gast
Maura schreef:lyke86 schreef:Maura schreef:lyke86 schreef:Jente schreef:Vinden jullie Henk nog steeds leuk? Ik vond hem leuk, totdat hij in de aflevering zei dat "vrouwen toch wel de boodschappen en het huishouden moeten doen, omdat ze op het platteland nou eenmaal conservatief zijn". Wat een afknapper! En zeker om dat op een speeddate waar je 5 minuten met elkaar hebt te vertellen.
Ik merk dat ik ook vrij conservatief ben. Als een man vindt dat mijn thuishaven de keuken is, dan heb ik nog genoeg klusjes voor hem die dan, volgens mij, niet bij een vrouw horen.
Als er genoeg geld op de plank komt, waarom dan moeilijk doen? Geef mij het luizenleven dan maar. Geen probleem mee. (Maar helaas, ik zal moeten werken, poetsen en mannen-dingen moeten doen, want eh... That's my life)
Same thoughts hier! haha
lyke- Prater
Shygirl85 schreef:Dat was toch die boer die helemaal trots een flesje wijn gaf voor hem zelf en een grote fles voor samen een keer? Toen dacht ik je verpest het nu heel erg. Lekker opdringerig!Jeanette schreef:Tsja, het blijven boeren he?
Wel zielig dat die man met dat snorretje die helemaal hoteldebotel van Willem was niet door ging.
Nee, dat was een andere man die ik bedoelde.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Mizz_S schreef:Jente schreef:Vinden jullie Henk nog steeds leuk? Ik vond hem leuk, totdat hij in de aflevering zei dat "vrouwen toch wel de boodschappen en het huishouden moeten doen, omdat ze op het platteland nou eenmaal conservatief zijn". Wat een afknapper! En zeker om dat op een speeddate waar je 5 minuten met elkaar hebt te vertellen.
Nou, inderdaad. Dan zou het van mij echt al niet meer hoeven. Zoekt ie n vrouw of n huishoudster?
Tja, zoals het nu gebracht werd dacht ik ook 'Is dit iets dat je in 'n speeddate bespreekt?!' maar dit kan minuut 4 zijn en wij weten niet wat er in de voorgaande 3 minuten is gezegd. Het zal een aanleiding hebben gehad denk ik.
Daarbij denk ik niet dat je het moet zien alsof hij een huishoudster zoekt maar als je op een boerderij woont dan heb je gewoon altijd werk, er is altijd wel iets 'buiten' te doen. Het is niet zo dat je 5 dagen in de week van 9 tot 5 werkt en 's avonds en/of het weekend hebt om huishoudelijke dingen te doen. En als je de hele dag bezig bent geweest, denkt dat je vanavond nog wel even boodschappen kunt doen maar één van je koeien gaat kalveren dan kun je niet zeggen 'Sorry koe maar dit komt even niet, het is half 8 en ik moet voor 8 uur nog boodschappen doen, daarna is het jouw beurt.'
En ja, natuurlijk, boer zijn is geen vrijbrief om dan maar niets in het huishouden te hoeven doen en natuurlijk kan hij ook zijn steentje bijdragen in het huishouden! Het is alleen wel anders dan wanneer je geen boer bent...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Die met die hele tas met boodschappen had een Wicky de Viking shirt aan. Was inderdaad niet die met dat gekke snorretje en die hoed. Die vent deed me aan de gelaarsde kat denken, wat een engerd vond ik het!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Angela_1986 schreef:Mizz_S schreef:Jente schreef:Vinden jullie Henk nog steeds leuk? Ik vond hem leuk, totdat hij in de aflevering zei dat "vrouwen toch wel de boodschappen en het huishouden moeten doen, omdat ze op het platteland nou eenmaal conservatief zijn". Wat een afknapper! En zeker om dat op een speeddate waar je 5 minuten met elkaar hebt te vertellen.
Tja, zoals het nu gebracht werd dacht ik ook 'Is dit iets dat je in 'n speeddate bespreekt?!' maar dit kan minuut 4 zijn en wij weten niet wat er in de voorgaande 3 minuten is gezegd. Het zal een aanleiding hebben gehad denk ik.
Daarbij denk ik niet dat je het moet zien alsof hij een huishoudster zoekt maar als je op een boerderij woont dan heb je gewoon altijd werk, er is altijd wel iets 'buiten' te doen. Het is niet zo dat je 5 dagen in de week van 9 tot 5 werkt en 's avonds en/of het weekend hebt om huishoudelijke dingen te doen. En als je de hele dag bezig bent geweest, denkt dat je vanavond nog wel even boodschappen kunt doen maar één van je koeien gaat kalveren dan kun je niet zeggen 'Sorry koe maar dit komt even niet, het is half 8 en ik moet voor 8 uur nog boodschappen doen, daarna is het jouw beurt.'
En ja, natuurlijk, boer zijn is geen vrijbrief om dan maar niets in het huishouden te hoeven doen en natuurlijk kan hij ook zijn steentje bijdragen in het huishouden! Het is alleen wel anders dan wanneer je geen boer bent...
Tsja, maar zoals jij het nu brengt komt het natuurlijks wel heel anders over! In het programma vond ik het gewoon stom overkomen hoe hij het zei. Maar goed, ik ben ook niet op zoek naar een boer haha! Misschien maar goed ook
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik zit al klaar met een grote kop thee!
lyke- Prater
Mizz_S schreef:Angela_1986 schreef:Mizz_S schreef:Jente schreef:Vinden jullie Henk nog steeds leuk? Ik vond hem leuk, totdat hij in de aflevering zei dat "vrouwen toch wel de boodschappen en het huishouden moeten doen, omdat ze op het platteland nou eenmaal conservatief zijn". Wat een afknapper! En zeker om dat op een speeddate waar je 5 minuten met elkaar hebt te vertellen.
Tsja, maar zoals jij het nu brengt komt het natuurlijks wel heel anders over! In het programma vond ik het gewoon stom overkomen hoe hij het zei. Maar goed, ik ben ook niet op zoek naar een boer haha! Misschien maar goed ook
Ja maar ik heb natuurlijk ook alle tijd om het over te brengen Op tv brengen ze maar 'n fractie over.
En het kan toch goed zijn dat hij 'n huishoudster zoekt, ik ken hem verder ook niet dus geen idee wat zijn visie is. Maar ik dénk dat hij het niet verkeerd bedoelde en probeerde te zeggen wat ik zei.
Haha misschien inderdaad maar goed ook
lyke86 schreef:Ik zit al klaar met een grote kop thee!
Ik zit er ook klaar voor
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Slim. Ik was iets op NL3 aan het kijken en toen dat afgelopen was verder gezapt voor BZV. Reclame, oké, begint er opeens iets over de Belgen.. Was ik dus naar NL2 aan het kijken, haha. Nou heb ik het begin gemist!! Maar dat was vast nog niet zo spannend
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Vind aflevering eigenlijk maar saai. Huppa kiezen en op naar logeerpartij. Dit vind jk niets.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Nou er is nog wel wat aan vooraf gegaan hoor...bloemen/kruiden plukken, kreeftjes vangen, oesters (zeg ik dat goed?) eten en nog wel meer.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Jammer dat Martin Carool niet laat logeren, dat vond ik een leuke vrouw! Vind dat ie nu een beetje degelijke types heeft gekozen, maar goed, daar valt ie dan kennelijk op
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Heeft aad nou die 36 jarige laten gaan?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mermaid schreef:Heeft aad nou die 36 jarige laten gaan?
Blijf het een aparte man vinden... Geloof dat hij het allemaal wel goed bedoelt maar hij hoort zichzelf denk ik graag praten en lijkt ook erg overtuigd van zichzelf te zijn.
Vond deze aflevering een beetje 'snel' gaan, had ook het gevoel dat het keuzemoment er 'ineens' was. Terwijl dat feitelijk inderdaad niet zo was.
Ik had verwacht dat Henrieke voor die jongen zou kiezen die geen link met de boerderij had, die sporter die ze zo knap vond. Wel leuk voor die veearts dat hij mee mag! Ben heel erg benieuwd wie zij uiteindelijk gaat kiezen!
Ik vind nu al dat henrieke voor de veearts moet gaan kiezen. Tenzij t een zak blijkt te zijn tijdens het logeren.
En blij dat die ene vrouw er uit is bij Aad, alleen al naar haar kijken vond ik irriterend Aad doet me een beetje aan Richard van vorig seizoen denken om één of andere reden.
En blij dat die ene vrouw er uit is bij Aad, alleen al naar haar kijken vond ik irriterend Aad doet me een beetje aan Richard van vorig seizoen denken om één of andere reden.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Aad kreeg ook wel wat commentaar, dat hij niet overal zijn mening/visie zo kon doordrijven als hij samen is met iemand.
Bert 'van' Henrieke heeft bij mij op de middelbare gezeten. In de eerste aflevering zei ik tegen mijn vriend: 'Let op, als hij wat zegt, weet ik zeker dat het met een Twents accent is'. En ik had hem idd goed herkend. Afgelopen woensdag hoorde ik ook nog dat mijn achterneef op Henrieke had gereageerd, hij behoorde tot de 10 laatsten, maar mocht niet met het dagje uit mee.
Bert 'van' Henrieke heeft bij mij op de middelbare gezeten. In de eerste aflevering zei ik tegen mijn vriend: 'Let op, als hij wat zegt, weet ik zeker dat het met een Twents accent is'. En ik had hem idd goed herkend. Afgelopen woensdag hoorde ik ook nog dat mijn achterneef op Henrieke had gereageerd, hij behoorde tot de 10 laatsten, maar mocht niet met het dagje uit mee.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Henrieke moet voor de veearts gaan
Oh en Willem voor Klaas.
De rest ben ik alweer vergeten, haha.
Oh en Willem voor Klaas.
De rest ben ik alweer vergeten, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279