Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boer zoekt vrouw 2012

+90
Esperanza
Mermaid
*Lookie*
Zininzon
Sterre
PeperMunt
Ibbeltje
Dennenappel
June
tuttebel
Elliot
Sugarfall
mezzoforte
JD
NoName88
Lenthe
Eris
Phileine
studiebol
Japie
Minx
luisa
Zora
loura
ExpressoB
nijntje4
Plien84
Rizzo
Caramba
Mizz_S
GreenGrass
Arwyn
Angela_1986
LDJ
ixis
banjer49
Bliss
xxjojootjexx
SleepingBeauty
Gympie
M_as
nina
Viva
Ooh La La!
Jerry
Monte
Liz
Lousanne
bolus26
MADDIE
Appeltje
lyke
Shy
boekenwurm83
Shopelle
kwak
Mees
_Mashimaro_
Inge
Flower_L
Bay
Stoplicht
Raindrop
Schaapke
Burn
Leine
Jade
troela
mosio
Marin
Beachgirl
Pompoen
May
Eliesje
Janelie
Tinus
Error
applestar
Pandora
Bruintje Beer
Krullebol
Melis1985
Blond
Koffieleut
Rush
Atelier Madame
CCC
Siem
Toet
Kerel
94 plaatsers

Pagina 8 van 22 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Boer zoekt vrouw 2012 - Pagina 8 Empty Re: Boer zoekt vrouw 2012

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 7:22

Bliss schreef:Vond t wel sneu voor die tweeling, dat die ene maar 3 brieven kreeg en de ander 17!
Denk dat daarom ook al die vrouwen hebben laten komen. Dan leren ze beide mannen kennen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  ExpressoB wo 5 sep 2012 - 4:45

Ik heb van de week de eerste aflevering zitten kijken of eigenlijk de 2e. Vind het wel leuk weer. Wanneer word de volgende uitgezonden? Die Henk... zoveel brieven/pakketjes etc.
Denk dat die homo boer wel zeker een leuke vent gaat vinden.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  ExpressoB vr 7 sep 2012 - 22:33

Bij die tweeling is een meid met blond haar en een rood jasje en zegt dat ze niet zo snel kriebels krijgt en haar boer zo serieus vond, zonder grapjes. Had net een filmpje gezien ervan. Vroeg mij al meteen af wat zij daar deed.
Ben lid van de kro site, kun je extra filmpjes zien die niet op tv uitgezonden worden;)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shy zo 9 sep 2012 - 6:50

Ik moest gister aan dit topic denken. Keken Koefnoen en daar was een stukje bij over boer zoekt vrouw, daar was stoplicht ook te zien smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Stoplicht zo 9 sep 2012 - 7:08

Zo, een reactie van ' Stoplicht ' die van 30 augustus jl. tot gisteren in Turkije was waardoor ik dus niet eerder kon reageren...

Grappig dat jullie mij herkenden aan de hand van de beschrijving van wat ik hem, boer Doede, gestuurd heb; Zininzon had ik natuurlijk wel verwacht aangezien zij mijn foto's al vaker gezien heeft!

Zoals iedereen dus inmiddels wel weet heb ik een brief naar boer Doede geschreven; behalve ouders, zusje, enkele vriendin en het forum wist eigenlijk niemand van deze actie af en was het dus voor velen een verassing / schok mij op tv te zien! Ook al was ik in Turkije op vakantie, ik werd helemaal plat gebeld, gewhats-appt, berichten op Facebook, etc. Het toeval wilde dat ik net op het moment van de uitzending in een restaurant was waar Nederland 1 op de televisie aanstond...De eigenaar wilde iets anders op gaan zetten, maar toen ik uitlegde dat ik op televisie kwam en vroeg of hij hem dan toch even op de zender wilde laten staan, deed hij dit zonder problemen en was ik in één klap ook daar herkend want ik was er niet de enige Nederlandse in het restaurant...

Nadat ik mijn brief en pakketje opgestuurd had hoorde ik lange tijd niets...Met Beachgirl had ik middels prive-berichten contact en hoorde dat zij al gehoord had afgevallen te zijn bij boer Henk.. Doordat alle briefschrijfsters een mail hadden gehad met de data voor speeddates, dagje uit, logeren op de boerderij, etc. wist ik dat ik eerdaags iets moest gaan horen; door naar een volgende stap of niet. Half juni werd ik op vrijdagmiddag rond 16.30uur gebeld door boer Doede; compleet verrast want er wordt niets vooraf aangekondigd! Gelukkig is er wel het een en ander geknipt in het telefoongesprek want er is wel meer gezegd dan alleen dit korte stukje op tv hoor..'s Avonds belde Doede mij terug en hebben we ruim een uur aan de telefoon gezeten waarna we vrij snel hebben afgesproken. De Kro had echter wel aan beide vastgelegd alleen bij hem of mij thuis af te spreken en niet in het openbaar zodat de spanning voor het programma zou blijven tot 2 september; zo mocht ik ook niks naar buiten brengen naar familie en vrienden. Zo gezegd zo gedaan en met een prachtige bos bloemen kwam hij bij mij op visite; na een gezellige middag ging hij weer op huis aan en hielden we contact per sms / bellen. Ik keek ondertussen hoe ik daar heen kon komen met het openbaar vervoer omdat ik wegens een tijdelijke gezondheidsbeperking niet naar hem kon autorijden... Nog voor ik dit kon realiseren kreeg ik plots te horen dat hij twijfelde of ik daar wel kon aarden omdat ik zo close met mijn familie ben volgens hem ( ik at in juni 's avonds met mijn zusje doordat ik in ziektewet zat en het fijn vond in ieder geval iemand te zien en niet hele dagen alleen te zitten aangezien ik beperkt was qua lopen ); ook vond hij dat ik wel erg stads woon ( ik woon in een stad met 12000 inwoners maar kan in een hutje op de hei wonen als ik mijn liefde naast mij heb en in Nederland is alles te berijden ), maar waarschijnlijk was dit vreemd voor hem omdat hij erg rustig woont. Hij gaf tijdens ons contact aan andere brieven ook bekeken te hebben, maar het contact viel tegen of de mensen waren te oud. Al met al nog niets verontrustends zou je zeggen want ik kon goed met hem praten over hoe ik tegen zaken keek...Toch kreeg ik zomaar op een avond, terwijl er overdag nog gesmst was, een sms met de vraag of hij iets verkeerds gedaan had want hij hoorde niets van me? Wat ik hierna ook deed, ik heb geen contact meer met hem gekregen... In mijn ogen is dit een botte boeren-actie om van iemand af te komen, maar prima...

Naderhand heb ik ook het filmpje met zijn reactie gezien waarin hij vertelt hoe het na het telefoontje verlopen is. Zoals jullie nu wel kunnen raden, ben ik het daar niet volledig mee eens want niets hebben met de boerderij en nog niet bang zijn van dieren, zijn nooit uit mijn mond ter sprake gekomen...Een boerderij past juist bij me, zelfs volgens vrienden! En tja close met familie? Het is wat je close noemt; ik heb een goede band en zit regelmatig bij ze omdat ik single ben, veel met ze bespreek, etc. Maar zie ik ze een week of 2 niet is het ook prima, heb zelfs samengewoond op afstand van hen dus mijn inziens hoeft dat geen probleem te zijn! Ach, al met al een leuke ervaring voor zolang het duurde, veel mensen tot verbazing doen staan en veel, heel veel reacties gekregen!

Gisteravond zag ik mijzelf ook nog voorbij komen in Koefnoen! Moet nog gaan oppassen dat ik geen bekende Nederlander word Wink

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shy zo 9 sep 2012 - 7:26

Stoplicht: wat apart van hem! Inderdaad bot. Gek dat hij voor jouw zo'n beetje bepaald dat je daar niet kan aarden enz.
Moest wel lachen gister hoor bij Koefnoen Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  lyke zo 9 sep 2012 - 7:36

Het is dat ik een vriend heb :P Maar vind boer Henk wel erg leuk!
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 8:05

Ik zat maar half op te letten... maar begreep ik dat nou goed, dat die vrouw met dat scheve gebit en die donkere boblijn, bij Aad, nog een kind wilde? Ze ad het erover dat hij heus nog niet zo oud was en er niets leukers voor hem moest zijn dan een kind van zichzelf huppelend door de tulpenbollen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 8:13

.

Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Plien84 zo 9 sep 2012 - 8:21

Maple schreef:Ik zat maar half op te letten... maar begreep ik dat nou goed, dat die vrouw met dat scheve gebit en die donkere boblijn, bij Aad, nog een kind wilde? Ze ad het erover dat hij heus nog niet zo oud was en er niets leukers voor hem moest zijn dan een kind van zichzelf huppelend door de tulpenbollen?

Ja! En hij kiest haar ook, ik irriteer me nu al dood aan haar.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 8:22

Plien84 schreef:
Maple schreef:Ik zat maar half op te letten... maar begreep ik dat nou goed, dat die vrouw met dat scheve gebit en die donkere boblijn, bij Aad, nog een kind wilde? Ze ad het erover dat hij heus nog niet zo oud was en er niets leukers voor hem moest zijn dan een kind van zichzelf huppelend door de tulpenbollen?

Scheelt, ik erger me ook dood aan Aad dus wat dat betreft zie ik wel een match smile

Gast
Gast

Bericht  Shy zo 9 sep 2012 - 8:23

Klopt helemaal, zo oud ben jij nog niet! Ik vindt 48 best laat om vader te worden. Plus dat ik hem er ook veel ouder uit vindt zien Rolling Eyes
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 8:26

Shygirl85 schreef:
Klopt helemaal, zo oud ben jij nog niet! Ik vindt 48 best laat om vader te worden. Plus dat ik hem er ook veel ouder uit vindt zien Rolling Eyes
Ik zat me eer te verbazen over haar zélf, ze zit met hem op date en geeft door dat soort dingen te zeggen dus overduidelijk aan dat ze zelf ook een kind wil. Nu heb ik haar leeftijd gemist, maar zij is ook wel 40+ gok ik?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 8:30

Maple schreef:
Plien84 schreef:

Scheelt, ik erger me ook dood aan Aad dus wat dat betreft zie ik wel een match smile

lol!

Ze is 36.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 zo 9 sep 2012 - 8:46

Chipp schreef:
Maple schreef:
Plien84 schreef:

lol!

Ze is 36.

Ik irriteer me ook aan Aad en die vrouw is ook zéker niet mijn favoriet. Had verwacht dat hij haar niet zou uitkiezen omdat zij nog wel duidelijk een kinderwens heeft en hij zichzelf toch eigenlijk wel te oud vindt. Maar misschien voelde hij zich zo gevleid door haar mededeling dat hij eigenlijk helemaal nog niet zo oud is... Rolling Eyes
Ik was trouwens zeer verbaasd dat zij pas 36 is :O

Ik 'betrap' mezelf er op dat ik dit programma altijd met 'n lach zit te kijken, geloof ook altijd weer spontaan in de liefde Wink

Bij de meeste boeren had ik deze keus wel verwacht. Ben benieuwd naar de dates volgende week!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Toet zo 9 sep 2012 - 8:58

Ik vond het eigenlijk niet zo heel boeiend vanavond. Het knip en plak werk irriteert me ook mateloos, je ziet tijdens de uitzending al precies wie er verder gaan. Henk is wel een schatje smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Arwyn zo 9 sep 2012 - 21:36

Ik zit het nu terug te kijken en zat Aad nou echt met zijn arm om Yvon heen bij de koffiepauze? Weird...
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Appeltje zo 9 sep 2012 - 22:47

lyke86 schreef:Het is dat ik een vriend heb Boer zoekt vrouw 2012 - Pagina 8 253468018 Maar vind boer Henk wel erg leuk!

Haha same here! Ik vind em echt leuk Very Happy
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  MADDIE ma 10 sep 2012 - 0:47

Dit keer zit er een bekende van mij bij. Dus dan is het extra leuk kijken natuurlijk smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Blond ma 10 sep 2012 - 1:50

Hahaha een oud collega van mijn moeder was één van de mannen van Willem! Helaas is hij niet door.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 1:56

Arwyn schreef:Ik zit het nu terug te kijken en zat Aad nou echt met zijn arm om Yvon heen bij de koffiepauze? Weird...

Nou, idd zeg! Wat een vreemde vogel is dat.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB ma 10 sep 2012 - 6:07

Ik heb gisteren avond de aflevering zitten kijken. Heb even wat op volgen gezet van boerzoektvrouw op twitter en volg nu even boer henk hahaha (niet mijn type maar ben wel benieuwd wat hij zoal tweet).

Waren vrouwen dat ik dacht die gaan niet door, toch wel... paar had ik er wel goed! Die vrouw van 36 bij Aad, had ik niet verwacht dat die door zou gaan.

Die dikke vrouw ja uh sorry stevige vrouw dan? blond haar, bril bij boer martin had ik ook al niet verwacht.
Bij de homo boer had ik ze allemaal goed :P
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mezzoforte vr 14 sep 2012 - 20:40

Kom er na bijna een week pas aan toe om de aflevering van vorige week te bekijken, ben benieuwd smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:36

Vinden jullie Henk nog steeds leuk? Ik vond hem leuk, totdat hij in de aflevering zei dat "vrouwen toch wel de boodschappen en het huishouden moeten doen, omdat ze op het platteland nou eenmaal conservatief zijn". Wat een afknapper! En zeker om dat op een speeddate waar je 5 minuten met elkaar hebt te vertellen.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 14 sep 2012 - 23:41

Tsja, het blijven boeren he? Wink

Wel zielig dat die man met dat snorretje die helemaal hoteldebotel van Willem was niet door ging.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud