Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

+13
Susan
CCC
Marin
Sarah1985
Kaboutertje
Floor
Pompoen
Rebecca
May
FireButterfly
Ella
Caroow
Puk
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? - Pagina 2 Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Winegum di 8 mei 2012 - 6:06

Ik zou het zelf niet zo raar vinden eerlijk gezegd, ik zou zelf ook best eerder naar huis kunnen gaan.
Maar waarom zeiden de andere dames geen gedag? Dat vind ik dan wel weer raar.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? - Pagina 2 Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 6:25

Mijn eerste gedachte is dat het niet heel raar is (los van het niet gedag zeggen want dat is wel gewoon onbeleefd) maar aan de andere kant... de bruid en bruidegom organiseren dat feest toch niet?

Er is hier toch geen spraken van 'gasten', de enige die gast zijn, zijn degene die gaan trouwen lijkt me.
Misschien heb ik een heel raar idee over een vrijgezellenfeest, maar het is toch degene die heeft feest geven die de bruid(egom) moeten entertainen en niet andersom?
Dus als degene die het feest organiseert aan geeft dat het tot 1 uur duurt, vind ik het wel flauw om er 2 uurtjes van tevoren tussenuit te knijpen ja.
Ik snap wel als mensen kinderen hebben bijv dat die eerder weg willen, dat die zitten met een oppas... maar omdat je moe bent van je werk o.i.d... dat vind ik wel een beetje flauw.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 8 mei 2012 - 6:27

PurpleSparkle schreef:
FireButterfly schreef:
Yvette schreef:Ik vind het niet gek als je na een vrijgezellen feest (na het programma) 's avonds eerder weg gaat als het bruidspraar in spe. Dat er geen gedag gezegd werd is niet netjes nee.

+1.
Vind ik ook. Geen gedag zeggen vind ik onbeschoft, maar eerder weggaan vind ik vrij normaal. Het is al leuk dat iemand komt.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SarahKey di 8 mei 2012 - 20:43

Geen gedag zeggen vind ik ook onbeschoft. Sowieso of je nu op een verjaardag bent, een vrijgezellenfeest of een andere gelegenheid.

Dat mensen eerder weg gaan vind ik heel normaal. Doe ik zelf ook, ik ga nooit mee stappen na de tijd of als ik moe ben dan blijf ik echt niet langer als het bruidspaar in spé. Straks blijven die tot 4 uur doorfeesten en lig ik ergens tussen een stapel jassen of ergens op een stoel te slapen. Dat lijkt me ook niet gezellig. Cool
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: