Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

+13
Susan
CCC
Marin
Sarah1985
Kaboutertje
Floor
Pompoen
Rebecca
May
FireButterfly
Ella
Caroow
Puk
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Puk di 8 mei 2012 - 1:07

He hoi!

Afgelopen zaterdag hadden mijn vriend en ik een vrijgezellendag, overdag was het programma apart voor de dames en heren, 's avonds kwamen we samen bij een bevrijdingsfeest. We waren daar om 22.00 uur ofzo en het zou duren tot 1.00 uur. Tot mijn verbazing gingen er al mensen naar huis vanaf 23.00 uur, tegen 1en waren alleen mijn vriend en ik en nog 2 andere stellen er. Er werd niet eens doei gezegd. Het bruidspaar in spé was best wel beteuterd dat er al zoveel naar huis waren gegaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf nogal not done vond. Het andere stel was ook verbaasd en we zijn toen met zijn 6en tegelijk gegaan en nog ff een borrel gedronken bij het bruidspaar in spé thuis, om het leuk af te sluiten.

Ik heb er een vreemd gevoel aan over gehouden...Of ben ik nu een zeikerd?
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Caroow di 8 mei 2012 - 1:08

Ik zou zelf wel langer blijven, maar je weet de redenen van de anderen niet toch? Drukke werkweek gehad dus helemaal gebroken om 23.00 of geen geld om langer te blijven? Of misschien moesten ze de dag erna vroeg opstaan.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Ella di 8 mei 2012 - 1:14

Ik vind het niet gek als je na een vrijgezellen feest (na het programma) 's avonds eerder weg gaat als het bruidspraar in spe. Dat er geen gedag gezegd werd is niet netjes nee.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  FireButterfly di 8 mei 2012 - 1:16

Yvette schreef:Ik vind het niet gek als je na een vrijgezellen feest (na het programma) 's avonds eerder weg gaat als het bruidspraar in spe. Dat er geen gedag gezegd werd is niet netjes nee.

+1.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  May di 8 mei 2012 - 1:18

Ik vind het ook niet raar dat er mensen eerder weg zijn gegaan dan het bruidspaar in spé. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om tot het eind te kunnen blijven is mijn ervaring. Wel is het niet netjes dat ze geen afscheid hebben genomen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Rebecca di 8 mei 2012 - 1:21

Met het vrijgezellenfeest van mijn vriendin (en haar aanstaande) zijn wij ook eerder naar huis gegaan. Wij moesten de volgende ochtend al vroeg naar Limburg, moesten na afloop van het feest nog een uur naar huis rijden en de klok ging vooruit. Om 00.00u weggaan vonden wij dus laat zat. Omdat net iedereen naar binnen vertrok toen wij weg wilden gaan, hebben we alleen het aanstaande bruidspaar gedag gezegd.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Pompoen di 8 mei 2012 - 1:22

Ik heb een tijd terug een vrijgezellenfeest gehad en ik ben met iemand anders uiteindelijk niet mee uit gegaan omdat het gewoon te veel werd. Op zich vind ik dat niet zo raar, ik heb aan de organisator aangegeven dat ik graag wel mijn bijdrage aan het uitgaan wilde leveren voor haar en ik heb me bij haar gewoon verexcuseerd. Weggaan zonder gedag te zeggen vind ik wél echt not done. Maar ik vind niet dat je mensen kunt verplichten uit te gaan tot een bepaalde tijd. Ik zelf stort gewoon in rond een uur of 23.00 u, als ik het echt superleuk vind blijf ik dan wel, maar dat gaat dan wel ten koste van de volgende dagen en soms kan dat nu eenmaal gewoon niet.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Puk di 8 mei 2012 - 1:33

Hmmm oke, dan ben ik een beetje afwijkend hierin dan, haha!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Floor di 8 mei 2012 - 1:34

FireButterfly schreef:
Yvette schreef:Ik vind het niet gek als je na een vrijgezellen feest (na het programma) 's avonds eerder weg gaat als het bruidspraar in spe. Dat er geen gedag gezegd werd is niet netjes nee.

+1.
+1
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Ella di 8 mei 2012 - 1:35

Puk schreef:Hmmm oke, dan ben ik een beetje afwijkend hierin dan, haha!

Geeft toch niet, je mag er een eigen mening over hebben
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Kaboutertje di 8 mei 2012 - 1:48

FireButterfly schreef:
Yvette schreef:Ik vind het niet gek als je na een vrijgezellen feest (na het programma) 's avonds eerder weg gaat als het bruidspraar in spe. Dat er geen gedag gezegd werd is niet netjes nee.

+1.

Dit wilde ik ook typen smile +1 dus
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 1:57

Ik vind het ook niet kunnen en doe me denken aan mijn eigen vrijgezellenfeest, na het eten haakte de helft al af. Daarna op het terras en op stap geweest en ook toen haakte tussendoor iedereen af waardoor ik, een vriendin en m`n zusje nog over waren. Uiteindelijk haakte ook vriendin af en m`n zusje kwam haar vrienden tegen op stap waardoor ik in m`n vrijgezellenfeest kleding tussen haar vrienden stond van ja wat doe ik hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Sarah1985 di 8 mei 2012 - 1:58

toen wij een vrijgezellen feest hadden van een goed bevriend stel. Zijn wij ook eerder weggegaan, Dit kwam omdat mijn vader kritiek in het ziekenhuis lag. En ik was gewoon doodop. Gelukkig snapten ze de situatie. Als mijn vader niet in het ziekenhuis lag waren we wel langer gebleven. En tegelijk met iedereen naar huis gegaan
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Rebecca di 8 mei 2012 - 2:03

Maar het ligt er toch ook heel erg aan tot hoe laat wordt doorgegaan met feesten?
Bij mijn vriendin werd dit half 5, nog een uur naar huis rijden zou half 6 worden, hoe lief ik die vriendin ook vind, en al had ik die zondag helemaal niks gepland, dat vind ik echt teveel van het goede en krijg ik ook echt in 1 nacht niet bijgeslapen.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 2:05

Nee maar als de dag tot 1u duurt vind ik wat anders dan half 5.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 2:09

Nou sorry, maar als het een duf feest is, voel ik me niet verantwoordelijk uren te blijven plakken terwijl ik het niet naar mijn zin heb. Het is niet de verantwoordelijkheid van de gasten of het leuk is of niet. Zo werkt dat gewoon niet. En om 23.00 naar huis gaan vind ik echt niet onfatsoenlijk eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Marin di 8 mei 2012 - 2:12

Ik vind niet dat je kunt vragen van iedereen om tot 1 uur te blijven. Dus vind het logisch dat een aantal mensen eerder naar huis gaat. Zeker mensen die van ver komen of mensen die sneller vermoeid zijn (zwangeren, ouderen, of gewoon mensen zomaar met een drukke werkweek). Als je echt wilt dat je als bruidspaar een grote exit maakt waarbij iedereen je uitzwaait, zorg dan dat je dat op een reeel tijdstip planned.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 2:12

maar ik ga ervan uit dat van tevoren gepland wordt wat er gedaan wordt en dus ook de avondplanning. Als er besloten wordt om naar een bepaald feest te gaan creëer je toch met je groep gezelligheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 2:13

Ik heb er nog maar 2 gehad en bij de ene ging iedereen tegelijkertijd naar huis en bij de 2e ging iedereen bijna eerder weg. Bruidspaar bleef over met 2 anderen en zij gingen nog stappen, de rest haakte af. Dat was overigens rond een uur 12 's avonds dus geen gekke tijd ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  CCC di 8 mei 2012 - 2:13

Ik vind het niet raar eigenlijk, ze zijn al een dag met je bezig/ op stap geweest en dan word er ook nog van je verwacht om tot 1 uur te blijven. Als je er klaar mee bent, vind ik het logisch dat je eerder naar huis gaat, en vind het toch ook wel een redelijke tijd dat ze ongeveer weggingen eigenlijk... Ik vind altijd dat mensen moeten doen wat goed voelt voor hun, en dat geld dus ook voor mij. Ga niet blijven hangen tot het einde als ik daar geen zin in heb, heb ook nog een vriend thuis zitten en drukke weken gepland... dus nee sorry, ik zie dat op dat moment dan wel weer...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Puk di 8 mei 2012 - 2:22

Er was een mail rondgestuurd met de planning en of iedereen zich er in kon vinden, er stond ook bij dat het bevrijdingsfeest tot 1.00 zou duren. Iedereen mailde terug: O leuk, te gek, gezellig, etc. Dus ik had het niet verwacht dat iedereen zo vroeg ging, misschien had ik te hoge verwachtingen;-)

Het was trouwens wel een bij elkaar geraapt zooitje, de groep, haha! Ze hebben niet echt een vriendengroep, meer losse vrienden en natuurlijk waren de (schoon)zussen en (schoon)broers er ook, apart stelletje bij elkaar waren we, haha!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 5:15

FireButterfly schreef:
Yvette schreef:Ik vind het niet gek als je na een vrijgezellen feest (na het programma) 's avonds eerder weg gaat als het bruidspraar in spe. Dat er geen gedag gezegd werd is niet netjes nee.

+1.
Vind ik ook. Geen gedag zeggen vind ik onbeschoft, maar eerder weggaan vind ik vrij normaal. Het is al leuk dat iemand komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Susan di 8 mei 2012 - 5:27

Charlie schreef:Nou sorry, maar als het een duf feest is, voel ik me niet verantwoordelijk uren te blijven plakken terwijl ik het niet naar mijn zin heb. Het is niet de verantwoordelijkheid van de gasten of het leuk is of niet. Zo werkt dat gewoon niet. En om 23.00 naar huis gaan vind ik echt niet onfatsoenlijk eigenlijk.

Eens. Het is wel zo netjes om even gedag te zeggen, maar verder ben je natuurlijk gewoon vrij om te gaan wanneer je wil.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 5:52

Ik vind het sowieso raar om zonder gedag te zeggen weg te gaan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Arwyn di 8 mei 2012 - 5:54

Je kunt iemand niet dwingen om tot 1uur te blijven, maar naar huis gaan zonder het te zeggen vind ik echt niet netjes.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done? Empty Re: Eerder naar huis gaan dan het bruidspaar in spé, not done?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum