Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dochter gevallen in supermarkt

+25
chipa
Supertalentje
maiadebij
Teddyaapje
Viva
PiP
studiebol
Susan
Monte
L!ND@
Happydobby
Jezzie
duckie
sheila123
Ella
Zwerver
Annemie
Printje
Sanne
Flip Fluitketel
Jasmine
LDJ
-Ieniemienie-
CCC
Rush
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 1:08

-Ieniemienie- schreef:Ben je wel teru gegaan arden? Wel doen hoor!

Nog niet, mijn vriend gaat zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Happydobby di 8 mei 2012 - 1:22

Jeetje wat slordig dat dat er lag. een excuus van die supermarkt lijkt me op zijn plaatst.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 3:13

Hoe is het afgelopen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Zwerver di 8 mei 2012 - 3:41

ik ben ook benieuwd hoe het is afgelopen
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  L!ND@ di 8 mei 2012 - 3:45

Yvette schreef:Voor die broek zou ik dan zeker even terug gaan. Schandalig dat ze je vriend en dochter niet even fatsoenlijk hebben geholpen
Nou, inderdaad! Ik ben benieuwd hoe het is afgelopen.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 4:20

Hij is teruggegaan vanmiddag, en heeft de bedrijfsleider gesproken. Die wist verder niet dat het gebeurd was. Excuses aangeboden, en mijn vriend heeft benadrukt dat vooral het lakse optreden van het winkelpersoneel hem/ons dwarszit, alsof het normaal is dat daar glas ligt en een meisje van 2 daarin uitglijdt.

We hebben ook een formulier meegekregen om de schade van de broek te claimen, alleen willen ze daar een bon van die broek voor hebben. Die heb ik niet aangezien het een cadeau was, maar het is een broek van Imps&Elfs en ik heb m van mn oma gekregen en mijn moeder heeft die samen met haar gekocht en de waarde was dacht mijn moeder 69,95, hij is drie keer gedragen en dus zo goed als nieuw. Ben ik het eigenlijk niet mee eens als we daar niks voor zouden krijgen zonder bon. Maar dat zie ik wel, eerst het formulier maar invullen en weer inleveren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Monte di 8 mei 2012 - 4:47

Wat goed dat hij is teruggegaan en dat het gezegd is dat de service gewoon echt niet oke is. Een kindje hoort niet in glas te kunnen stappen en vallen. Maar wat raar van die bon, natuurlijk heb je die niet altijd meer.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Ella di 8 mei 2012 - 4:57

Is die broek niet gepint in de winkel? Misschien dat je dan met een bankafschrift wat kan. En misschien kan die winkel waar die gekocht is wat voor je doen als je een bankafschrift hebt.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 4:59

Goed dat hij is terug gegaan.
Beetje raar dat je perse een bon nodig zou hebben.
Ik bewaar het meestal een week ofzo en als alles na het wassen er goed uit gekomen is gaat het weg.
Hopelijk oden ze er niet te moeilijk over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Susan di 8 mei 2012 - 5:01

Ze kunnen toch kijken welk merk het is en dan opzoeken wat een broek van dat merk kost?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  studiebol di 8 mei 2012 - 5:20

Nou als ze moeilijk over die bon gaan doen, ga ik daar ook moeilijk over doen hoor. Ik bewaar echt geen bonnetjes van de kleding van de meiden. Als ze het aan hebben gehad gooi ik hem vaak weg.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  PiP di 8 mei 2012 - 5:29

Ik kreeg inderdaad ook geen geld voor mijn jas toen ik aangereden was op de scooter omdat ik geen bon had...

Maar ik doe nu zelf een stukje verzekeringen op mijn werk en toevallig kwam dat pas een keer ter sprake met onze tussenpersoon en die zei dat er meestal wel vergoed wordt zonder bon. Als je er maar tegen in gaat!
Ik zou anders even naar de winkel gaan en kijken of ze nog een bon voor je kunnen regelen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Viva di 8 mei 2012 - 6:54

Anders even overal een oproepje doen of iemand nog een bon heeft van een broek van die waarde?
Met een bankafschrift kun je het ook proberen inderdaad.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Teddyaapje di 8 mei 2012 - 8:40

Waarschijnlijk is de bon nodig voor de verzekering. Misschien kun je naar een winkel gaan waar ze zo'n broeken verkopen het verhaal uitleggen en vragen of ze een bon voor je kunnen uitprinten? Heb echt geen idee of dat zou kunnen, mogen of dat ze zoiets zouden doen? Of een oproepje plaatsen of iemand toevallig een bon heeft liggen van zo'n broek?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 9:04

Een bankafschrift is misschien ook wel geldig als bon? Of misschien kunnen ze dan het bonnetje nog een keer printen in de winkel voor je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  maiadebij di 8 mei 2012 - 9:51

Ik behandel schades bij een verzekeringsmaatschappij. Wij verwachten echt niet dat iedereen overal zijn bonnen van bewaard, we vragen idd of er anders een pinbewijs is. Als die er ook niet is dan eventueel een foto of de broek zelf meesturen met de info erbij dat het een kado was en hoe oud hij is.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Supertalentje di 8 mei 2012 - 9:59

Wat een gezeur over een bonnetje... Ik vind het geen stijl dat er glas in de supermarkt ligt, je kindje erop uitglijdt en dat niemand een poot uitsteekt, helpt of zn excuses aanbiedt. Verzekering of niet, dan maar hopen dat ze een paar potten knoflooksaus extra verkopen, want die €70 euro voor een nieuwe broek zou ik terug willen.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 10:18

Ik denk dat het foto maken zal worden, heb mijn oma nog niet te pakken gekregen maar meestal neemt die geld op en betaalt ze alles cash, dus zal ws ook geen bankafschrift oid meer hebben. De winkel zit hier niet in de buurt (voor ons allemaal niet) dus we komen daar binnenkort niet.
Een oproepje had ik inderdaad ook al bedacht. Maar ik kijk even of ze het zo accepteren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  chipa di 8 mei 2012 - 21:58

Als de broek nog in de winkel wordt verkocht kan je even kijken of deze nog in een webshop te verkrijgen is. Kan je daar even een print screen van maken met het prijsje erbij. En dan een foto van de broek. Dan zien ze gelijk dat de broek 70,- kost.

chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 3:44

Ok ik zal even laten weten hoe het is afgehandeld!

We kregen vorige week een email van de klantenservice dat onze klacht was behandeld en dat we een deel van de broek vergoed zouden krijgen. Ook zou er een leuk pakket voor onze dochter worden afgegeven daar in de winkel. Vandaag kregen we een brief dat ze 55 euro van de broek vergoeden, zonder bon gelukkig. Het pakket zou zaterdag binnen zijn maar was er toen nog niet, mijn vriend is nu naar de supermarkt met haar om het op te halen. Dus ben benieuwd wat daarin zit. Maar alsnog netjes gedaan dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 3:48

idd netjes zeg !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Lejow wo 30 mei 2012 - 3:48

Wat goed! Ben benieuwd naar het pakket..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  TukTuk wo 30 mei 2012 - 3:48

Fijn dat het uiteindelijk netjes is opgelost!

Hopelijk hebben ze er ook van geleerd, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je daar zelf zo achteraan moet gaan.
Sowieso al dat ze in de winkel op dat moment zelf al helemaal niks deden om te helpen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Happydobby wo 30 mei 2012 - 3:50

Netjes hoor!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 3:51

Oke, netjes afgehandeld inderdaad. Wel apart dat ze niet het hele bedrag vergoeden maar alsnog wel netjes van de winkel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dochter gevallen in supermarkt - Pagina 2 Empty Re: Dochter gevallen in supermarkt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum