Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huiselijk geweld

+6
Herfstblaadjes
TukTuk
Coco
SuperGrover
Thunder
Bolleke
10 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Huiselijk geweld - Pagina 3 Empty Re: Huiselijk geweld

Bericht  Bolleke di 15 jan 2013 - 8:55

Ik heb gebeld, en zit helemaal te shaken. Vorige week kreeg ik een app van de buurvrouw of ik wat had gehoord want hij had haar zoon een mep gegeven en haar zoon mocht van hem niks zeggen dus ze hoopte dat ik iets gehoord had, dat was helaas niet zo. Ik wilde wel doen alsof ik het gehoord had maar dat wilde mijn buuf niet. Daarna nog heel gesprek over dat het zo echt niet ging en ze wist niet wat te doen, want als ze hem eruit zou zetten zou ze altijd achterom moeten kijken.

om 18.30 zaten C. en ik op de bank en het ging tekeer, schreeuwen helemaal hysterisch, dingen vlogen door de lucht, en we konden bijna letterlijk horen wat hij zei, C. helemaal bang en net toen ik op internet wilde kijken wat ik kon doen vroeg mijn buurmeisje via chatprogramma op de computer of ik de politie wilde bellen, ze is zelf bijna 18 maar ze kon niet bij de telefoon, dus ik dat gedaan.
Zijn een uur binnen geweest en weggegaan zonder hem. Ik heb in ieder geval iets gedaan maar voel mij niet echt veilig in mijn eentje met C.

Wat een gedoe Neutral
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 9:27

Goed dat je gebeld hebt! Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, je buurman weet toch niet zeker dat jij gebeld hebt en de politie is langs geweest, dus ik denk dat hij nu wel uitkijkt!
Kun je trouwens niet een keer met je buurvrouw gaan praten? Dit duurt nu al zo lang, hij heeft z'n kind geslagen en het wordt niet echt beter. Misschien kun je je buurvrouw helpen om bij die man weg te gaan of wil ze dat niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 9:38

In principe kan het anoniem maar ze maken daar nog wel eens een foutje mee.
Mijn moeder heeft ooit anoniem de politie gebeld omdat onze buurman tekeer ging. Toen belden ze bij mijn moeder aan met de vraag of zij gebeld had terwijl we een trapportaal hadden en de buurman het dus gewoon kon horen.

Gast
Gast

Bericht  Bolleke di 15 jan 2013 - 9:44

Ja heb al heel veel met haar gepraat, ze zijn ook goede vrienden. Maar ze is echt bang voor hem. Ze zou naar maatschappelijk werk gaan en huisarts, maar weet niet hoe het nu verder gaat.

Sunprinces, ik heb de politie buiten opgewacht en we hebben een gezamelijke deur die heb ik open gedaan en nog extra gezegd dat ik echt anoniem wil blijven en ondertussen ging de ruzie verder dus dat hebben ze eerst nog zelf gehoord en toen ik binnen was zijn ze naar de buren gegaan.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud