Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Linnie1985 vr 8 jun 2012 - 7:20

Jeetje, mensen zijn blij dat ze opa en oma worden haha. Eerst van mn ma en stiefpa een truitje, mutsje en sokjes gekregen. Toen wilde ze in het winkeltje op de veluwe nog wat kopen, dat is een vlindermobiel geworden. Van mn pa hebben we 2 echo's cadeau gekregen. En toen we vanmiddag bij mijn vriend zn ouders waren, hebben we nog een knuffeldoek gekregen. Kindje zit morgen nog maar 7 weken in mijn buik en word al aardig verwend hahaha.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Linnie1985 vr 8 jun 2012 - 8:23

Ow ja nog even wat weten:

Hebben jullie al wat dingen geregeld? Kwa kinderdagverblijf en kraamzorg?
Ik hoor en lees dat je dat al snel moet regelen. Kraamhulp zelfs al voordat je 12 weken bent...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flip Fluitketel vr 8 jun 2012 - 8:28

Linnie1985 schreef:Ow ja nog even wat weten:

Hebben jullie al wat dingen geregeld? Kwa kinderdagverblijf en kraamzorg?
Ik hoor en lees dat je dat al snel moet regelen. Kraamhulp zelfs al voordat je 12 weken bent...

Ze raden het aanmelden bij een KDV wel voor de 12 weken aan. Maar hangt geloof ik van de wachtlijsten af. Je zou kunnen ernaar kunnen informeren bij een aantal KDV's in de buurt. Kraamzorg hoeft niet voor de 12 weken. Ik wacht ermee tot na de 12 weken. Bij ons ziekenfonds (CZ) kan je tot de 20e week de kraamzorg aanmelden. Je zou kunnen informeren bij het ziekenfonds waarbij je aangesloten bent tot wanneer je je kan aanmelden.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:29

De kinderopvang loopt gigantisch terug, dus dikke kans dat er geen wachtlijsten zijn.
Alleen ik denk dat jij naar O. of M. moet, dus zou het daar snel regelen! Heel veel mensen en betrekkelijk weinig kinderdagverblijven!

En kraamzorg zou ik sowieso regelen, ze raden aan voor 14 weken.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 8 jun 2012 - 8:30

Linnie, wij zijn toen ik 10 weken zwanger was gaan kijken naar Kinderdagverblijven en toen ik ruim 12 weken zwanger was, hebben we ons kindje al ingeschreven om over 10 maanden daarheen te gaan.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Flower_L vr 8 jun 2012 - 8:30

ik regel beide na de hopelijk goede echo over anderhalve week.

@ Kruidkoek: fijn zeg, die goede echo! Geniet maar fijn van de vertelmomenten!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje vr 8 jun 2012 - 8:32

Ik regel kraamhulp pas na de echo van 2 juli, ook het dagverblijf maar omdat R daar al zit, dochtertje van leidinggevend in mijn klas zit en het terug loopt verwacht ik eigenlijk geen problemen daarmee.

Verder hier alles nog hetzelfde, geen klachtjes oid.

Nog 3 weekjes tot de grote vakantie, het is erg druk momenteel maar daarna 6 weken welverdiende vakantie. (niet helemaal 6 natuurlijk)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Linnie1985 vr 8 jun 2012 - 8:33

Parel schreef:De kinderopvang loopt gigantisch terug, dus dikke kans dat er geen wachtlijsten zijn.
Alleen ik denk dat jij naar O. of M. moet, dus zou het daar snel regelen! Heel veel mensen en betrekkelijk weinig kinderdagverblijven!

En kraamzorg zou ik sowieso regelen, ze raden aan voor 14 weken.

Het v.oort.v.arend.s.cheepje. zit in O.T, N.T en in M en zelfs in nog meer plaatsen. Die in N.T is zelfs op loopafstand!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flower_L vr 8 jun 2012 - 8:36

wat een gekke naam voor een kdv *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 561177

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 vr 8 jun 2012 - 8:39

Flower_L schreef:wat een gekke naam voor een kdv *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 561177

Haha vond hem ook apart, maja wel lekker dichtbij Very Happy
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:55

Wij hebben namen als 'Alle hens', 'Aan de wal' en 'Overboord' haha

Toch zou ik het zekere voor het onzekere nemen en gaan kijken en zonodig een plekje reserveren.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte vr 8 jun 2012 - 8:58

Ik zag ergens een KDV die heette Woeste Willem. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 878948377
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Mama Titty vr 8 jun 2012 - 8:58

Kruidkoek wat fijn dat Je goede echo hebt gehad.

Flip ik heb termijn echo met 9 weken.

Kraamzorg meld ik me aan na de echo op de 18e.
Kinderopvang probeer ik nog uit te zoeken wat ik wil, gastouder voor de drie of bso en kinderopvang.

Deze week zijn we filiaal aan het verbouwen, dat is erg pittig.
Ik mag nu niet tillen en sommige directe collega s die vinden dat ik me niet moet aanstellen, zeer frustrerend.

Heb ook erg veel buikpijn gehad en veel last van mijn darmen en winderigheid .
Is dat normaal?

Deze week al 35u gewerkt , terwijl ik normaal 24u werk, ben meer op het werk dan thuis, wel even wennen.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Snoes vr 8 jun 2012 - 9:02

mzcharlotte schreef:Ik zag ergens een KDV die heette Woeste Willem. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 878948377
Oeh, dat is echt een naam die afschrikt :O

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Flip Fluitketel vr 8 jun 2012 - 9:36

Mama Titty Waarom zou je niet mogen tillen? Verder balen dat je meer op je werk te vinden ben op dit moment dan thuis. Ik heb verleden week ook veel last gehad van mijn darmen. Nu lekker weekend?
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Flower_L vr 8 jun 2012 - 9:38

mama titty, bij mij verdwijnen de darmklachten langzaam maar zeker. Buik is stuk rustiger dan paar weken geleden gelukkig. Dus voor dat termijn zeker herkenbaar.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Mama Titty vr 8 jun 2012 - 18:11

Flip op mijn werk zijn ze 'streng' voor zwangere .
Vooral door de eerdere miskramen willen ze niet hebben dat ik zware dozen van paar kilo til of met pallets doe sjouwen.
Wel Lief.
Wordt nu meer de coördinator van alles genoemd, mag iedereen vertellen hoe en wat en kleine dingen doen .
Helaas nog geen weekend.
Zo van 8 tot 17u werken en dan tot dinsdag middag weekend.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Bimbam vr 8 jun 2012 - 20:37

Goedemorgen! Ik heb eindelijk (na een week) weer internet, ons modem was kapot *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 1371890812

Even ego: ik heb dinsdag een beetje bloedverlies gehad, dus toen half in paniek de vk gebeld. Gelukkig kon ik meteen komen voor een echo (donderdag zou ik de termijnecho hebben). En... Alles is goed! We hebben het hartje gehoord en ons kindje was lekker aan het bewegen. De uitgerekende datum is nu vastgesteld op 24 december.I love you Ben nu dus alweer 11+5, gaat snel ineens *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 281626781

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  bolus26 vr 8 jun 2012 - 20:41

Snoes schreef:
mzcharlotte schreef:Ik zag ergens een KDV die heette Woeste Willem. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 878948377
Oeh, dat is echt een naam die afschrikt :O

I seen fantastisch kinderboek over een woeste piraat die eigenlijk heel lief en bang voor water is
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Printje vr 8 jun 2012 - 21:19

Woeste Willem us erg leuk juist! Mijn kleuters vinden het geweldig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linnie1985 vr 8 jun 2012 - 21:43

We hebben vandaag die cadeaubonnen van mn pa binnen gekregen voor de echo's, maar das best duur. Als we ook nog op dvd willen, moeten we bijleggen, en ik wil dat wel hebben eigenlijk smile, maja is maar 20 euro dat we bij moeten leggen, zal het eens met vriendjelief over hebben!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte vr 8 jun 2012 - 22:12

Oh ik ken de Woeste Willem verhalen helemaal niet. Zonder achtergrond zit je toch even te kijken :O
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Printje vr 8 jun 2012 - 22:14

mzcharlotte schreef:Oh ik ken de Woeste Willem verhalen helemaal niet. Zonder achtergrond zit je toch even te kijken :O

Haha das waar maar woeste Willem blijkt eigenlijk dus helemaal niet zo woest te zijn...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  NoName88 za 9 jun 2012 - 0:10

Linnie, jullie babykamer puilt al uit van de cadeautjes voordat de kleine er is smile
Wij hebben nog geen kraamzorg en opvang geregeld. Kraamzorg wil ik aankomende week wel gaan doen. Ik had vorige week naar mijn zorgverz gemaild hoe dat allemaal in zijn werk ging. Maar zij noemden als termijn liefst voor de vijfde maand...
Opvang wacht ik eerst af hoe er op mijn werk gereageerd wordt op mijn zwangerschap (vertel ik a.s. vrijdag). Daarna ga ik moeder en schoonmoeder gericht vragen of en wanneer ze evt. op willen passen en dan ga ik kijken hoeveel opvang ik verder nog nodig zal hebben.

Hoeveel uur/dagen gaan jullie werken nadat de kleine er is?

Bimbam, fijn dat alles goed is!

Gisteren mijn beste vriendin verteld. Die werd helemaal gek. (HEeft zelf vorig jaar november een kleine gekregen.) Vond het superleuk!
Gisteravond mijn oma verteld dat ze in december haar eerste achterkleinkind kon verwachten, ook superleuk natuurlijk.
Vandaag m'n andere vriendin gesproken. Die heeft een aantal weken terug miskraam gehad, zou ongeveer een week verder zijn geweest dan ik. Vond het moeilijk om te vertellen, maar ze was hartstikke blij voor ons. Vanavond (met voetbal) zien we nog meer vrienden, dan zal het er ook nog wel even over gaan smile
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Flower_L za 9 jun 2012 - 0:28

@ juutje, ben je al terug van weekje weg? was het geslaagd?
@ roos, fijne verjaardag vandaag en alsnog gefeliciteerd met je man. Vroeg me trouwens nog af, op fb had je voor trouwen al jouw mans naam, of he b ik het verkeerd? Embarassed
@ noname, leuk zeg, die reacties! Geniet er maar fijn van!
Ff, lekker pannekoeken! heb ze vorig weekend zelf gebakken...was lang geleden.Ty

wat een wind en kou zeg. zo even plantjes halen, als vriend tenminste uitgewerkt is...gaan ineens allerlei dingen verkeerd als ik die telefoontjes zo hoor haha smile

Fijne zaterdag!

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: