Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Linnie1985 do 31 mei 2012 - 7:45

Wij hebben geen ziektes in de familie, alleen komt een liesbreak wat vaker in de familie voor, maar das het enige.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Flower_L do 31 mei 2012 - 8:03

Filoria...morgen vast ziekenhuistas pakken? Cool ik zou wel willen...regelen, maar bewaar het nog even, anders niets meer te doen straks. Nu al zin in naam zoeken, kamertje zoeken, eerste pakje.....owwwww daar ga ik. Stop.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  mzcharlotte do 31 mei 2012 - 8:06

Filoria schreef:21 juni intake, en dan met ongeveer 10 weken zwangerschap (dus ergens begin juli ofzo) de eerste echo bij de verloskundige.

Hee ouwe versierdoos lol! dan hebben we ongeveer tegelijkertijd nieuws! Bij 9+4 heb ik de termijnbepaling (25 juni als het goed is) en 11 wk (5 juli) heb ik de eerste echo bij de verloskundige. En het duurt me allemaal veel te lang! Ik voel me nog steeds niet zwanger.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Filoria do 31 mei 2012 - 8:09

Flower_L schreef:Filoria...morgen vast ziekenhuistas pakken?
Heb ik al! Wink

Mzcharlotte: leuk Very Happy Kunnen we ons er samen op verheugen! Wel jammer dat je je nog niet zo zwanger voelt. Heb je helemaal geen klachtjes?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  mzcharlotte do 31 mei 2012 - 8:13

Ik ben wel meer moe en vandaag rommelen mijn darmen ontzettend. Maar dat zijn klachten die ik sowieso wel heb, dus nee, ik ben tot nu toe gezegend!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 do 31 mei 2012 - 8:13

Aaah ik wordt gek, meer puistjes dan normaal, last van mn borsten (goh had nooit verwacht dat ik er zo'n last van kon hebben ivm mijn borstvergroting) en vettig haar bah...

Maar toch, heb ik het er allemaal voor over hoor Very Happy.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Printje do 31 mei 2012 - 8:17

Hoi allemaal

Hier alles goed, mijn borsten zijn echt idioot aan het groeien, tot groot genoeg van manlief hahaha.

Weten jullie al of jullie borst- of flesvoeding willen geven?
Ik ga meteen voor flesvoeding.

Filoria; gefeliciteerd meis!!!

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Linnie1985 do 31 mei 2012 - 8:19

Printje schreef:Hoi allemaal

Hier alles goed, mijn borsten zijn echt idioot aan het groeien, tot groot genoeg van manlief hahaha.

Weten jullie al of jullie borst- of flesvoeding willen geven?
Ik ga meteen voor flesvoeding.

Filoria; gefeliciteerd meis!!!

Tja ik wil graag borstvoeding geven, maar weet niet precies of dat kan, ik dacht van wel, maar dat vraag ik wel de 21e.

Hoever ben jij eigenlijk?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Printje do 31 mei 2012 - 8:21

Ik ben bijna 7 weken (ben helaas een week teruggezet)

Ik heb bij de eerste heel even borstvoeding geprobeerd maar vond het helemaal niets. En verhalen van vriendinnen over borstvoeding maakte ook dat ik het nu niet eens wil proberen, natuurlijk was ik er al deels uit maar als ik over die ellende lees met borstvoeding dan denk ik,misschien heel egoïstisch, daar ga ik niet aan beginnen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Filoria do 31 mei 2012 - 8:25

Haha wat goed Printje. Hoera voor grote borsten cheers

Groot gelijk heb je met die borstvoeding. Als het niet goed voelt moet je het niet doen.

Aan de andere kant zou ik me niet laten leiden door die verhalen. Als je dat zou doen zou je ook nooit meer willen bevallen toch? *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 394967

Hier wel positieve ervaring. Bij Tomas liep de BV erg goed. Dus ik probeer het bij de tweede graag weer.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L do 31 mei 2012 - 8:26

Je hoeft je niet te verantwoorden printje!
Ik wil alles op alles zetten voor bv.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 8:30

Muppetje schreef:Jetje ook hier, ben echt heel blij voor je dat alles goed is, en het blijft een naar verhaal, bah... Had je de echo in het D.ziekenhuis?

Ja was in het d. Wink

Gast
Gast

Bericht  Filoria do 31 mei 2012 - 8:31

Flower_L schreef:Ik wil alles op alles zetten voor bv.
Wat is voor jou alles op alles? Zou je bijvoorbeeld ook langdurig kolven als blijkt dat de baby wel uit een flesje drinkt maar niet uit jouw borst?

Ik lees wel eens van meiden hier dat ze dat doen. Daar heb ik echt respect voor. Ik zou nog wel proberen om door te zetten bij een borstonsteking, of als het aanhappen moeizaam gaat. Daar zijn lactatiekundigen voor ook. Maar als je kindje écht niet wil...
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Printje do 31 mei 2012 - 8:33

hahaha ik wil me ook niet verantwoorden want sta er 100% achter. De meeste redenen zijn misschien egoïstisch maar dat is dan voor het eerst dat ik iets vanuit zo'n oogpunt doe zeg maar. Ik ga het daarom ook niet proberen,wat de vk ook zal zeggen mijn besluit staat hierover gewoon echt helemaal vast.

Nog een andere vraag, ik denk vooral voor de mama's voor wie dit het tweede/derde kindje is. Waar ben je de vorige keer bevallen en wat wil je nu?

Ik was in het ziekenhuis bevallen omdat mijn man ernstig ziek was en zelf in het ziekenhuis lag, ik had geen medische reden ofzo maar achteraf erg goed dat ik het gedaan had want meneer had in het vruchtwater gepoept.
Bij nummer 2 wil ik daarom weer in eht ziekenhuis bevallen, geeft me een veiliger gevoel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje do 31 mei 2012 - 8:34

Filoria schreef:
Wat is voor jou alles op alles? Zou je bijvoorbeeld ook langdurig kolven als blijkt dat de baby wel uit een flesje drinkt maar niet uit jouw borst?

Ik lees wel eens van meiden hier dat ze dat doen. Daar heb ik echt respect voor. Ik zou nog wel proberen om door te zetten bij een borstonsteking, of als het aanhappen moeizaam gaat. Daar zijn lactatiekundigen voor ook. Maar als je kindje écht niet wil...

Ik heb ook echt respect voor meiden die er alles voor doen maar dan denk ik wel bij mezelf dat ik dat zelf nooit zou doen. Dat door en doorgaan is erg knap maar echt niets voor mij.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flip Fluitketel do 31 mei 2012 - 8:35

Zo er wordt ineens flink gekletst dames....ik ga maar eens terug lezen.

Wat betreft BV/flesvoeding. Ik ga zeker weten weer voor BV. Hoop dat de 2e wel aan de borst wil en kan drinken en anders ga ik full time kolven en krijgt hij/zij BV uit de fles. Heb het bij de 1e 8 maanden volgehouden om full time te kolven.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  mzcharlotte do 31 mei 2012 - 8:36

Ik wil borstvoeding wel proberen, maar als het niet gaat, dan gaat het niet.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L do 31 mei 2012 - 8:39

Filoria schreef:

Ja, als ik dat mentaal en fysiek volhoud wel. Heb veel verdriet gehad na stoppen bv bij l na vijf dagen. Toen voelde het als giga opluchting maar daarna kwam het verdriet. Boos op mezelf, dat ik zo snel was gestopt...en schuldgevoel vanwege o.a. eczeem l.
Weet dat het daar helemaal niet van hoeft te komen hoor, maar dat gevoel ervaar ik.
Misschien verandert gedachte tzt hoor, maar nu ben ik heel gemotiveerd.

l viel erg af en zat op randje 10%, dat houd ik wel in achterhoofd. Als hij of zij straks niet wil, of zoveel afvalt, dan ga ik zeker bijvoeden.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 do 31 mei 2012 - 8:40

@ Filoria, geeft niks dat je hyper bent> is gezellig *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 281626781

Mijn man had eerst een hele grote mond toen ik overtijd was. Hij had 'superzaad' *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 3079029344 volgens hem enz. Maar toen 't zover was was het toch wel even schrikken en een slechte nachten zeg maar.

Wij hebben begin vorig jaar een huis gekocht en zijn in augustus getrouwd. Als de kleine komt zijn we beiden 24 jr. We hebben voor eind augustus 2 weken Kos gepland staan, ik zit nog in m'n proeftijd bij m'n nieuwe werk en ik zou eigenlijk deze maand 2 kaakimplantaten krijgen (wat nu niet doorgaat.)

Deze dingen wilden we eigenlijk graag allemaal afgerond hebben en daarnaast hadden we graag nog een poosje willen sparen voordat we aan kinderen begonnen.

Waar ik op dit moment het meeste tegen op zie is om het op mijn werk te vertellen. Gelukkig is het een parttime baan en ik ben van plan dit wel te blijven werken als de kleine er is. Wat dat betreft verandert er voor hun dus niets, alleen moet ik er natuurlijk wel een poos tussenuit voor m'n verlof. En dat terwijl ik dan wss net ingewerkt ben.

Verder zijn we nu wel aan het idee gewend en vinden we het heel leuk. Alleen financieel vind ik het nog een beetje onzeker en dat vind ik jammer, want daar hou ik helemaal niet van! Dat heb ik liever onder controle!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Flower_L do 31 mei 2012 - 8:42

1 grote eis mbt kraamzorg wordt trouwens een meer ervaren bvdeskundige. Eerste keer bv is verziekt door de eerste kraamhulp, nadien ook klacht over ingediend.

printje: ziekenhuis, net als eerste keer.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria do 31 mei 2012 - 8:45

Flower: nu begrijp ik wel waarom je alles op alles wilt zetten *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 699888
NoName: nou, in vergelijking met onze situatie van toen zijn jullie er helemaal klaar voor! Wij woonden nog in een studentenhuis. Maar ik kan me voorstellen dat het jammer is van de onhandige organisatorische dingen en het gebrek aan spaargeld.
Gaan jullie meubeltjes enzo nu tweedehands kopen denk je? Of lukt dat allemaal nog wel?

Printje schreef:Nog een andere vraag, ik denk vooral voor de mama's voor wie dit het tweede/derde kindje is. Waar ben je de vorige keer bevallen en wat wil je nu?
Tomas is in het ziekenhuis geboren. Had achteraf niet gehoeven. Bij deze zwangerschap wil ik het laten afhangen van het moment. Dus hoe ik me voel en wat ik wil tijdens de bevalling. Ik ben heel benieuwd of de verloskundige dat OK vindt. Ze willen de keuze toch graag van tevoren vastleggen geloof ik.

Flip, ah ik doelde met mijn verhaal op dames zoals jij! Respect respect respect! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 3079029344
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 do 31 mei 2012 - 8:47

mzcharlotte schreef:Ik wil borstvoeding wel proberen, maar als het niet gaat, dan gaat het niet.

Zo denk ik er op dit moment ook over. Heb me er eerlijk gezegd nog niet echt in verdiept. Ik ben denk ik niet iemand die het vol zal houden weet ik het hoe lang en hoe vaak te kolven. Als ik daar nu al aan denk krijg ik het al benauwd Sad Daarnaast denk ik ook dat als ik BV geef, het geen maanden (volledig) zal gebeuren. Denk dat als ik bijv. weer ga werken het me wel heel handig lijkt om bij te voeden/te stoppen met BV. Met name dat kolven zie ik echt niet zitten eerlijk gezegd.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Printje do 31 mei 2012 - 8:47

Wat vervelend Flower_L dat je eerste keer dan zo verziekt is.

Zoals ik er nu insta, kijkend naar de eerste zwangerschap, wil ik graag een kraamhulp die niet allemaal zo vd regeltjes is. Ik had de eerste dag echt zo'n miep. Ik moest naar bed, zij wilde perse dat ik bv gaf en ik moest bijstappen als ik naar boven liep. Daarna kreeg ik een vele relaxtere vrouw, ik was een dag of 3-4 na de bevalling zelf alweer grote boodschappen aan het doen, werd knettergek thuis. Hierbij speelde de ziekte van mijn man natuurlijk ook een zeer grote rol. Ik heb geen kraamtijd gehad omdat alles in het teken stond van hem. Hij kon alleen in bed liggen en ik was aan het zorgen wanneer de kraamhulp er niet was.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linnie1985 do 31 mei 2012 - 8:49

Oei, zal mn schoonzusje gisteren iets aan me gemerkt hebben? Ik zie ineens een berichtje staan dat mijn schoonmoeder aan mijn schoonzusje via facebook stuurt dat ze niks gemerkt heeft...
Maar waarover het gaat kan ik niet vinden, dat van mij is het enige wat ik kan bedenken...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  NoName88 do 31 mei 2012 - 8:51

Weet ik nog niet nieuw of tweedehands. We zijn inmiddels al wel weer ons best aan het doen om te sparen. Ik kijk ook af en toe wel op marktplaats enzo, aan de andere kant als je soms de aanbiedingen ziet van de grote babyparken vind ik dat daar ook nog best wel eens wat tussen zitten.

Waarschijnlijk ga ik eerst aan het berekenen en budgetteren en daarna zullen we wel gaan beslissen (en het ligt er natuurlijk aan wat we tegenkomen.)

Pfoe, studentenhuis. Studeerden jullie ook nog beiden?

En inderdaad Flip> respect!!!!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: