Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 33 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  NoName88 do 7 jun 2012 - 8:16

mzcharlotte schreef:Bedankt dames. Mijn humeur is een beetje up en down. Ik ben wel blij dat ik helemaal "schoon" ben. Ook is het bloeden al veel minder geworden, knoop uit mijn maag en weet nu weer wat ik kan verwachten. Ik ga dit topic niet langer vervuilen, nogmaals een hele fijne, voorspoedige zwangerschap toegewenst.

hug wel fijn inderdaad dat je 'schoon' bent
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 33 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Linnie1985 do 7 jun 2012 - 8:16

mzcharlotte schreef:Bedankt dames. Mijn humeur is een beetje up en down. Ik ben wel blij dat ik helemaal "schoon" ben. Ook is het bloeden al veel minder geworden, knoop uit mijn maag en weet nu weer wat ik kan verwachten. Ik ga dit topic niet langer vervuilen, nogmaals een hele fijne, voorspoedige zwangerschap toegewenst.

Nee toch Cry hug . En je vervuild het topic helemaal niet hoor! We leven allemaal met je mee en dan mag je best je verhaal hier kwijt!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muppetje do 7 jun 2012 - 8:18

Charlotte, wat naar, sterkte!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Printje do 7 jun 2012 - 8:21

Heel veel sterkte MzCharlotte!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Snoes do 7 jun 2012 - 8:30

Ah jeetje, mzcharlotte, wat een ontzettend verdrietig nieuws Sad. Gisteren nog het hartje gehoord en vandaag niets meer, zo raar Sad. Heel veel sterkte meid!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Pinkel do 7 jun 2012 - 9:41

@ Flower: Ik kan "gelukkig" alleen maar tegen paracetamol zonder toevoegingen, dus die heb ik ook alleen maar in huis.
@ Jetje: Dankjewel meid!

Hier gaat het inmiddels wel weer een stukje beter. De hoofdpijn is zo goed als weg, al heb ik nog wel een beetje een zwaar gevoel in mijn hoofd. En de misselijkheid is ook weg, en mijn eten is er gelukkig in gebleven!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 33 281626781
Ik hoop dat ik me na de 12 weken grens toch iets beter ga voelen, want dit is ook niet alles zullen we maar zeggen. En wat minder moe, zou ook wel fijn zijn.

Nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken. Hopelijk een goede nachtrust vannacht, en voel ik me morgen weer wat beter. En zo niet, dan wordt het een lekker dagje bankhangen hier. Very Happy
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  CCC do 7 jun 2012 - 10:03

Sterkte MZCharlotte!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Juutjepetuutje do 7 jun 2012 - 18:20

Sterkte mzcharlotte! Wat naar om te lezen, zeker om dat het woensdag goed leek... Rustig aan meid!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Travelgurly do 7 jun 2012 - 20:54

Filoria: geniet van je vakantie! heeeeeeerlijk!

Jella: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

MZCharlotte: oh jee meis.wat naar ! pfff heel veel sterkte komende tijd! Doe lekker rustig aan en verwen jezelf.

Pinkel: rustig aan doen. Doe ik ook tegenwoordig. Gister in 3x het huishouden gedaan omdat het in 1 x echt niet ging. lekker even met pauzes gedaan nu. ben zo moe.

Hier gaat alles goed. alleen erg moe verder geen klachten. na de vakantie hebben we de echo en dan gaan we het de ouders vertellen. daarna eerst goede vienden(die al 3x nu een miskraam hebben gehad) en dan de rest van de vrienden.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 21:09

Flower: ik vond het niet eens zo erg dat ik er niet bij was, maar ik vind het vooral heel erg dat hij het van mij heeft *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 33 1371890812 . Misschien valt het wel mee, maar gisteravond hebben we thuis even getest en toen voel het mij ook op bij zijn linkeroog. Dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts voor een doorverwijzing naar de oogarts. Ben jij rhesus negatief dan?

mzcharlotte: wel 'fijn' dat je schoon bent. Maar bah ik vind het zo naar voor je.

Pinkel: voel je je al wat beter?

Gast
Gast

Bericht  Travelgurly do 7 jun 2012 - 21:10

Jetje: wat heb jij al een mooie buik zeg zag ik voorbijkomen in het buikjes-topic! Mooi:D
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Bericht  Flower_L do 7 jun 2012 - 21:18

Travelgurly schreef:Jetje: wat heb jij al een mooie buik zeg zag ik voorbijkomen in het buikjes-topic! Mooi:D

Inderdaad! Mooi!

(zit nu bij tandarts voor wortelkanaalbehandeling....bah Cool ) vorige keer tandarts was 1 dag na mk, toen lag ik hier te huilen in de stoel...hoop maar dat ie vergeten is smile Embarassed

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Pinkel do 7 jun 2012 - 21:44

Goedemorgen meiden!!

Hier een goede nachtrust gehad, en voel me weer iets beter gelukkig.
Vandaag wordt een lekker relax dagje!! Ga vanmiddag of lekker in bad, of uitgebreid onder de douche, heerlijk.

Het weekend wordt aardig druk.
Morgen viert mijn schoonzusje haar verjaardag, en daarvoor moeten we ruim 1.5uur rijden. Heel misschien als ik me nog een beetje fit voel gaan we s'avonds nog even naar het personeelsfeest van mijn man zijn werk, en anders lekker naar huis. En zondag komen er een oom en tante van mij gezellig op visite, wel gezellig ook!!

Opzich ook wel fijn om te horen dat meer meiden zich ontzettend moe voelen. Daar moest ik wel aan wennen in het begin, maar nu probeer ik zoveel mogelijk rust te pakken en gaat het al iets beter.

Fijne dag all
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Snoes do 7 jun 2012 - 21:59

Oh Flower, je gaat snel! Je bent morgen alweer 11 weken! :cheering:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Travelgurly do 7 jun 2012 - 22:02

wat fijn Pinkel dat je een goede nachtrust hebt gehad. Ik lig tegenwoordig al rond 21.00/21.30 uur op bed. Mijn vriendinnen snappen er niks van, ik die altijd van hot naar het vloog doet nu niks meer hahaha.

Hoop dat het weekend een beetje goed verloopt voor je. en anders zondag lekker vroeg naar bed.

Flower_L ; oooh bah een wortelkanaalbehandeling! sterkte!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Bericht  Flip Fluitketel do 7 jun 2012 - 22:54

Pinkel; Lekker relaxt weekend houden! Fijn dat je weer wat opgeknapt bent!

Flower En hoe is het gegaan? Kwam hij nog terug op de vorige keer?

Travelgurly Wanneer gaan jullie weer op vakantie?

Vanmorgen de VK gebeld voor intakegesprek. Deze hebben we 3 juli in de morgen. We mogen ook nog een termijnecho laten maken omdat ze die bij de gyn(19-6 10+2) te vroeg vind om een termijn te bepalen en vast te zetten. Ik vind het best haha! De echo hebben we ook 3 juli alleen dan in de avond.

Zal vanavond ook eens aan mijn man vragen om een buikfoto te maken. Heb er nog geen 1 gemaakt en heb echt het idee dat hij al aan het groeien is.

Nu ff klaarmaken en wat boodschappen doen en dan maar weer ff middagdutje doen terwijl J. haar slaapje doet.

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Travelgurly do 7 jun 2012 - 23:38

Dit weekend heerlijke samen een weekje Griekenland. pfff en dan is het afkicken met veel op vakantie gaan voorlopig;)

Ik heb gister de intake gehad met de vk. En heb als ik terugkom van vakantie die week de eerste echo(9+5) zo blij dat mijn vriend ook meekan. Mijn vriend zit in het leger dus is niet altijd doordeweeks thuis. Maar hij loopt nu stage in de buurt en de komende 3maanden nog elke dag thuis. vanaf volgend jaar wel kans op uitzendingen. maar daar maak ik mij nu nog maar even niet druk om. Weet van te voren dat het kan dus we zien het wel.

Flip Fluitketel; ja doen buikfotos maken,LEUK! Ik heb er 1 gemaakt toen ik het net wist, nu als mijn buik gaat groeien ga ik het trouw elke week doen. fijne dag verder!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Bericht  Kruidkoek vr 8 jun 2012 - 1:14

Hoi, even snel berichtje vanaf telefoon. Net echo gehad en blij verrast! Alles zag er goed uit, ik blijk toch langer zwanger, nu 7 weken 4 dagen! En als bonus het hartje gehoord, zoooo mooi! De gyn draagt mij nu ook over aan verloskundige dus daar maandag maar even heen bellen.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Snoes vr 8 jun 2012 - 1:15

Kruidkoek, ik zei het nog dat ik dacht dat je al wel bijna 8 weken zou zijn. Echt superfijn om te lezen dat je een goede echo hebt gehad én het hartje hebt gehoord. Bijzonder is dat hé! Geniet er nu maar lekker van meis!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 1:22

Kruidkoek schreef:Hoi, even snel berichtje vanaf telefoon. Net echo gehad en blij verrast! Alles zag er goed uit, ik blijk toch langer zwanger, nu 7 weken 4 dagen! En als bonus het hartje gehoord, zoooo mooi! De gyn draagt mij nu ook over aan verloskundige dus daar maandag maar even heen bellen.

Wauw super!!!!! Ben echt blij voor je!!!

Gast
Gast

Bericht  Pinkel vr 8 jun 2012 - 4:41

Kruidkoek schreef:Hoi, even snel berichtje vanaf telefoon. Net echo gehad en blij verrast! Alles zag er goed uit, ik blijk toch langer zwanger, nu 7 weken 4 dagen! En als bonus het hartje gehoord, zoooo mooi! De gyn draagt mij nu ook over aan verloskundige dus daar maandag maar even heen bellen.

Oh wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd meid, en nu lekker gaan genieten van het wondertje in je buik!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 33 281626781
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Flip Fluitketel vr 8 jun 2012 - 4:47

Kruidkoek Wat een goed nieuws meid! Nu lekker genieten!!!

En nu gaan we lekker pannenkoeken eten buitenshuis...jammie!!!!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  mzcharlotte vr 8 jun 2012 - 4:47

Wat fijn Kruidkoek, dus dan ben je 21 januari uitgerekend? Ik ben blij dat je onzekerheid is weggenomen! Nu dus officieel een dikke gefeliciteerd.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Kruidkoek vr 8 jun 2012 - 4:51

Bedankt allemaal!

@MZ Charlotte: Wat lief/knap dat jij zo kan reageren nadat het bij jou helaas heel anders/vervelend is afgelopen. Even digitale knuffel hoor!

Ben ook erg opgelucht! We hebben het nu ook maar meteen aan moeder van mijn vriend verteld, die zit al een paar maanden in de troep van verbouwing en er een beetje doorheen. We hadden gebeld of ze thuis was (werkt onregelmatige diensten) en dat was ze, gezegd dat we in de buurt waren en dan even kwamen koffie drinken. We hadden bij een babywinkel eerst een nachtlampje gehaald, zo'n bolletje die je in stopcontact steekt en die in neutraal papier laten inpakken. Daarbij een kaart van een volwassenhand die een babyhand vasthoud met een klavertje 4 er in. In de kaart een gedichtje met tekst dat ze eind januari beppe (zijn friees) gaat worden. Ze past soms op onze hond dus toen we daar waren hebben we eerst het cadeautje gegeven, ze begereep niet meteen wat ze er mee moest dus toen de kaart gegeven. Ze las de kaart en werd lichtelijk gek, sprong door de woonkamer en heeft ons platgeknuffeld. Meteen allemaal plannen met wat ze nu met een kamer gaat doen die nog opgeknapt moet worden, dat daar de baby kan slapen als ze oppast, echt lief. Daarna was ze een beetje beduusd en vroeg wel 3 keer, is het echt ooh is het echt?

Morgen geven mijn ouders groot feest (vader 60, moeder 55) en voor het feest begint willen we het aan hun vertellen. Ik heb samen met mijn zussen al een gemeenschappelijk cadeau maar mijn vriend en ik kwamen bij boodschappen doen iets leuks tegen. Een fles likeur met daarop: De trots van.... (onze woonplaats) en daaronder een foto van iets wat kenmerkend is voor deze plaats. De fles ligt nu in het water zodat we het papier met foto af kunnen weken (de tekst is op de fles gedrukt dus dat laat niet los) en dan waar de foto zat doen we dan een foto van de echo die we vandaag hebben gekregen. Ben benieuwd hoe ze reageren!

De vader en vriendin van mijn vriend zijn nu op vakantie en hoe we het hun gaan vertellen moeten we nog even bedenken.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  NoName88 vr 8 jun 2012 - 6:54

Wat een super nieuws Kruidkoek!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: