Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Limburg85 di 24 apr 2012 - 21:53

Naamleeftijdhoeveelste kindjegeslachtuitgerekende datumbijzonderheden
Mas251eWillen het weten, maar geheim houden8 november (onder voorbehoud)12 april, 1ste echo intake
L!ND@272eVerassing19 november (onder voorbehoud)18 april intake/termijnecho
Puzzle281eWillen we weten26 mrt 1e echo bij gyn
Muis241eWillen we weten4 dec11 mei temijn echo
Loesje302eWillen we weten4 dec16 mei termijn echo
Alyssa241eWillen we weten, maar geheim houden5 dec21 mei termijnecho
bolus 26261etwijfelen we nog overvolgens de comp 18 dec25 april intake vk
Jetje292eWillen weten, maar geheim houden23 december (denk ik)16 mei intake vk
Limburg8526/312e/3eWillen we weten13 december 20129 mei intake + 1e echo
[/quote]
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Limburg85 di 24 apr 2012 - 21:57

Alyssa wat leuk dat jullie het verteld hebben!

Jetje niet onzeker zijn! Geen klachten is ook fijn!

Bolus succes! Is niks spannends aan hoor, het is juist leuk! Het maakt het nog echter.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  loesje wo 25 apr 2012 - 0:09

voor de mama's die al een kindje hebben nemen jullie jullie kindje altijd mee naar de echo's of dat niet?
wij hebben het gister niet gedaan maar ik neem hem de volgende keer wel gewoon mee.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Muis wo 25 apr 2012 - 0:18

loesje schreef:voor de mama's die al een kindje hebben nemen jullie jullie kindje altijd mee naar de echo's of dat niet?
wij hebben het gister niet gedaan maar ik neem hem de volgende keer wel gewoon mee.

Bij ons echo centrum mogen er geen kinderen mee naar de medische echo's. Misschien moet je dat eerst even navragen.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  bolus26 wo 25 apr 2012 - 1:00

ben net terug, was erg leuk!aardige vrouw en nu even naar het centrum bellen voor een echoafsrpaak voor over 3 weken!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  bolus26 wo 25 apr 2012 - 1:22

Limburg85 schreef:
Naamleeftijdhoeveelste kindjegeslachtuitgerekende datumbijzonderheden
Mas251eWillen het weten, maar geheim houden8 november (onder voorbehoud)12 april, 1ste echo intake
L!ND@272eVerassing19 november (onder voorbehoud)18 april intake/termijnecho
Puzzle281eWillen we weten26 mrt 1e echo bij gyn
Muis241eWillen we weten4 dec11 mei temijn echo
Loesje302eWillen we weten4 dec16 mei termijn echo
Alyssa241eWillen we weten, maar geheim houden5 dec21 mei termijnecho
bolus 26261etwijfelen we nog over 18 december18 mei 1e termijn echo
Jetje292eWillen weten, maar geheim houden23 december (denk ik)16 mei intake vk
Limburg8526/312e/3eWillen we weten13 december 20129 mei intake + 1e echo
[/quote]
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  lente wo 25 apr 2012 - 3:50

Meiden, ook ik ga over naar het 'volgende' topic Wink ... Hopelijk zie ik jullie daar over een tijdje ook weer Very Happy !
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  nina86 wo 25 apr 2012 - 4:01

Hai meiden,

Hier ook weer eens een berichtje van mij. Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 699888 Jammer dat er een heleboel naar het andere topic gaan. Maar ik hoop jullie gauw te volgen Very Happy 7 mei heb ik mijn termijnecho, ben dan precies 12 weken. Ik hoop dat het gauw 7 mei is! Voel me verder goed, misselijkheid is afgenomen. Alleen de laatste tijd heb ik zo'n dorst. Wanneer ik dan drink gaat het soms niet eens weg. Daarom ook helemaal verslaafd aan waterijsjes, het liefst raketjes *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 561177 Begin trouwens nu al een aardig buikje te krijgen!

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12

Bericht  Flower_L wo 25 apr 2012 - 7:00

Fijn dat het meeviel Bolus. Heb je nog gevraagd over dat slijm?

Nina, spannend, nog kleine twee weekjes tot de echo dus.

Loesje, mocht het goed blijven gaan en een echo krijgen, dan nemen we L. niet mee.

@ all. weinig nieuws. Wel is ieder toiletbezoek weer spannend. Herkenbaar? Ik doe morgenochtend nog een KVtestje, kijken of de streep nu duidelijker is.

Fijne avond!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  superwoman wo 25 apr 2012 - 7:20

Dag dames,

Hoe is het met iedereen?

Viva: Veel plezier in het andere topic! fijn hoor de eerste periode bijna voorbij. cheers En dat zal je misschien toch altijd wel blijven houden dat je elke controle toch weer een beetje zenuwachtig bent of alles nog goed is...

Lente: Jij ook alweer 12 weken, fijn ook.
Loesje: 8 weken wat fijn! en mooi he, dat hartje! I love you

Muis: Oooh wat fijn ook,gefeliciteerd, dan wordt het alweer wat 'echter' he...

Alyssa: Oh leuk, dat vond ik ook erg leuk om te doen het vertellen. Je ouders blij maken met zulk nieuws is toch erg leuk en emotioneel. Zeker in jouw situatie misschien wel meer...

Jetje: Dat herken ik wel dat onzekere,ik weet niet of je dat gelezen had maar als ik dus geen pijn meer voel in mijn boobies, ga ik gewoon springen dan weet ik het weer hahaha Embarassed Bij mij wisselt het ook erg...

Bolus26: Spannend dus over 3 weken je termijn echo...Had jij nou al wel een echo gehad?, dat ben ik even vergeten...

Nina86: Dat heb ik ook dat dorstige! Heel apart, had ik bij mijn vorige zw ook niet...ook wel vervelend trouwens want ik kan er bijna niet tegenop drinken.

Flower_L: Ja ik kijk automatisch ook als ik naar toilet ben geweest, even snel en dan denk ik...yes,het zit nog goed,erg he... Embarassed dit zal nog wel ff duren denk ik..

Dat vind ik het 'vervelendste' ervan dat je het al zo vroeg weet haha...het is nog zo kwetsbaar en zo pril. De tijd gaat, voor mijn gevoel dan, zooo langzaam. En dan werk ik 'gelukkig nog 32 uur en heb een zoontje van 4 rondlopen. En ik moet zeggen dat ik nu ik de echo gezien heb, wel iets rustiger ben.
Ook heb ik het gister tegen mijn moeder gezegd en dat haalt op de een of andere manier ook een beetje spanning eraf.
Wel gezegd dat ze dr mond moest houden omdat het nog zo vroeg is...
Verder heb ik nog steeds wel last van mijn darmen,ik heb nog nooit zoveel op het toilet gezeten als nu (sorry voor de details)
Flinke pijn in mn borsten maar dat vind ik niet erg... *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 253468018
En wat ik echt bij de vorige niet had...de misselijkheid neemt ook toe...niet boven de pot nog maar scheelt niet veel. Ben ook erg flauw en moe maar ik wil dr niet aan toegeven. Ik merk alleen dat mijn lichaam moe is...Ach we nemen het voor lief allemaal!

Fijne Avond

superwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 120

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 7:49

Bolus: oh spannend echo over drie weken!

Nina: nog twee weekjes. Spannend 7 mei!

Flower: heel herkenbaar! Als ik afscheiding voel (lekker detail) ga ik meteen naar de wc. Die onzekerheid blijft de komende weken nog wel denk ik…

hahahahahahaha Superwoman ik lig echt in een deuk om jouw reactie. Wat herkenbaar, ik knijp er heel hard in als ik geen last meer van mijn boobies heb (moet altijd aan Eva Jinek denken bij dat woord trouwens)

Gast
Gast

Bericht  bolus26 wo 25 apr 2012 - 8:03

Haha ik ook (aan eva denken)

Flower dat slijm kon geen kwaad zei ze!

Super women ik heb nog geen echo gehad hoor! Ben dus heel benieuwd!
Computer is ingepakt dus zal de komende dagen wat minder typen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 wo 25 apr 2012 - 8:06

Hier is de vermoeidheid toch toegeslagen en sinds vandaag ook lichte misselijkheid, te hard geroepen dat deze zwangerschap anders was. Hopelijk blijft het hierbij dan mag ik helemaal niet klagen!

Bolus fijn dat het gesprek goed ging! Ben benieuwd hoe de intake nu zal gaan gezien dit mijn 2e zwangerschap is en al veel gegevens bekend zijn. Hoever ben je over 3 weken?

Nina wat leuk dat je een buikje begint te krijgen! Kan je het nog verbergen of hebben jullie het al aan iedereen verteld?

Flower erg herkenbaar van de wc bezoekjes, denk ook steeds wat te voelen lopen maar gelukkig geen bloed maar afscheiding. Had dit ook bij de 1e, jij ook?

Superwoman hoe ver ben je? Wanneer gaan jullie het aan de andere vertellen?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  MAS wo 25 apr 2012 - 20:17

Dames, ik ga jullie ook verlaten.

@Superwoman, in het begin vond ik het ook zooooo langzaam gaan, maar nu gaat het best wel snel de tijd!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Alyssa do 26 apr 2012 - 8:00

Hoe is het hier dames?

Flower, heb je nog een test gedaan vanmorgen?

Wij hebben het dinsdag aan mijn ouders verteld, gisteren aan mijn schoonouders/schoonbroer en morgen aan mijn zus + vriend. We hebben echt alleen maar leuke en enthousiaste reacties gekregen, superfijn!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 23:44

Alyssa: jeetje je bent gewoon al 8 weken. Het kan mij niet snel genoeg gaan, maar bij anderen lijkt het veel sneller te gaan haha. Leuk al die enthousiaste reacties!!

Flower: de kwaaltjes beginnen bij jou dus ook al.

Ik ben ook 's avonds wel moe. Ik ben echt zo vreselijk onzeker. Kan niet wachten tot ik een hartje gezien heb hoor. Het zou wel heel fijn zijn als ik dat 16 mei ook krijg, maar ik probeer er maar niet op te hopen haha

Gast
Gast

Bericht  Flower_L vr 27 apr 2012 - 7:46

Superwoman: ik zou het liefst las met 12 weken intdekken dat ik zwanger ben...maargoed, dat is dan weer nadeel van regelmatige cyclus...je weet wanneer je kunt testen. De dagen kruilen vooruit...bah.

Alyssa: ja getest smile mooi donker streepje gelukkig. Vond het wel doodeng. Hoe voel je je nu? Ik gok dat je hele dag met glimlach rondloopt hihi

Bolus: zit je al op kop in de verhuisdoos?

Limburg: ik voel heel vaak nattigheid en denk dan...shit...het is nu echt zover. Maar het is gewoon doorzichtige/witige nattigheid om zo maar te zeggen. ik weet niet meer zo goed hoe bij l was...ben eigenlijk best veel vergeten van die zwangerschap. Vind nu wel extra bijzonder, weet wat te wachten staat. Jij?

Jetje: hopelijk krijg je 16 mei echo, zou fijn zijn! Moeheid is herkenbaar. Kak nu ook gigantisch in na werkweek.jullie nog plannen voor extra lang weekend?
Morgen huis aan kant maken, latste boodschappeen voor vakantie. zondag komen mijn ouders op visite. Maandag verjaardag en daarna koninginnedag vieren met vriendengroep. L zal wel even meegaan. Vriend wilde zijn haartjes oranje spuiten :shock: dus niet!!!

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 vr 27 apr 2012 - 7:57

Hier ging het super tot 7 weken, helaas is de vermoeidheid nu echt toegeslagen en het beroerd/misselijk zijn ook, 2 dagen beroerd geweest, niet kunnen eten en kon ook niet tegen etenslucht en koffielucht, gelukkig nog niet boven de wc gehangen en vandaag gaat het weer een stuk beter, hopelijk blijft het hierbij ;-).

Alyssa wat leuk dat iedereen zo enthousiast heeft gereageerd! Hoe reageerde je zus en haar vriend?

Jetje zit je nu bij een andere praktijk? Kun je wel toegeven aan de vermoeidheid?

Flower ik ben ook veel vergeten van de zwangerschap, sowieso heerste toen een negatief gevoel omdat ik vanaf week 10 bijna mijn hele zwangerschap volledig ziek ben geweest. Maar dit herkende ik wel. Ik merk nu dat ik het veel meer besef, bij de vorige zwangerschap wist ik dat we een kindje kregen en wat er allemaal bij hoorde maar toch kan je het niet exact inbeelden omdat je allemaal nieuw is en dat is het nu niet. Nu besef je veel meer.
Jullie hebben een druk weekend. Hier zijn de kids uit logeren bij opa en oma en hopelijk kan ik dan morgen eens uitslapen, zal vast niet meer moet het woord eens opzoeken in het woordenboek ;-). Daarna hebben we een high tea en daarna de kids ophalen en verder niet veel plannen.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 8:18

Flower: haha oranje haar... Hm lijkt me ook niet... Wat jij zegt al die wc bezoekjes dat heb ik ook elke keer. Steeds als ik wat voel denk ik: oh shit en weet ik niet hoe gauw ik naar de wc moet lopen.

Limburg: bedoel je een andere praktijk ten opzichte van mijn eerste zwangerschap? Ja, we zijn verhuisd en ivm mijn medische indicatie wil ik mijn controles in het ziekenhuis... Balen dat je zo beroerd bent. Ik kan wel redelijk toegeven aan mijn moeheid, maar ik merk wel dat ik het middagslaapje van J.esper mis haha. Heerlijk dagje dus in het vooruitzicht. Veel plezier morgen!

wij gaan zondag naar Het Zandkasteel de musical. Ben benieuwd hoe J.esper het vindt... En maandag lekker naar de vrijmarkt denk ik...

Gast
Gast

Bericht  Flower_L vr 27 apr 2012 - 8:25

leuk jetje! Hier is zandkasteel op tv helemaal geweldig. Ben benieuwd hoe zo'n musical dan is.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 za 28 apr 2012 - 6:19

Ff kort berichtje via mn telefoon: al 1 nachtje in t nieuwe huis geslapen! Vandaag een berg losse spullen verhuisd! Ben total loss!
Moest de spullen van de verloskundige subtiel mee smokkelen Wink

Nu alles weer uitpakken
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 za 28 apr 2012 - 6:20

bolus26 schreef:Ff kort berichtje via mn telefoon: al 1 nachtje in t nieuwe huis geslapen! Vandaag een berg losse spullen verhuisd! Ben total loss!
Moest de spullen van de verloskundige subtiel mee smokkelen Wink

Nu alles weer uitpakken

Wat leuk! Hopelijk is snel alles in orde. Is het huis helemaal af? Had je foldertjes van de verloskundige gekregen? Hier liggen die al bij het oud papier Embarassed , was informatie over testen en die had ik bij R. allemaal al doorgelezen en nu weer maar gaan het niet doen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 za 28 apr 2012 - 6:44

Niet over de testen alleen.een zwitsal tas met tijdschriften knuffeltje proefmonsters reclame etc.
Verder nog een boek met allemaal zwangerschap s info.bestaat uit meerdere delen. Krijg in de loop van de zwangerschap ook nog de andere delen over de kraamtijd en borst voeding
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 za 28 apr 2012 - 6:51

bolus26 schreef:Niet over de testen alleen.een zwitsal tas met tijdschriften knuffeltje proefmonsters reclame etc.
Verder nog een boek met allemaal zwangerschap s info.bestaat uit meerdere delen. Krijg in de loop van de zwangerschap ook nog de andere delen over de kraamtijd en borst voeding

Oh ja dat krijg je bij de intake, was ik al weer vergeten Embarassed .
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 22:45

Bolus: heerlijk lekker slapen in je nieuwe huis.

Flower: ja ik ben heel benieuwd hoe J. de musical gaat vinden. Hij is niet zo heel lekker dus ik vrees het ergste...

Doen jullie trouwens mee aan moeders voor moeders? Ik heb het bij J. wel gedaan maar zie nu toch wel (vooral praktische) bezwaren.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: