Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Muis za 28 apr 2012 - 22:52

Jetje, ik doe wel mee met MvM. Ondanks de praktische bezwaren vind ik dat het een kleine moeite is. Elk plasje wat je kan opvangen, helpt een andere vrouw. Als je hier op het forum leest hoeveel mensen de medicijnen nodig hebben, dan kan ik daar geen nee tegen zeggen.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Limburg85 za 28 apr 2012 - 22:53

Ik heb bij R. niet meegedaan bij moeder voor moeders, ik was zo misselijk en veel overgeven dat ik daar geen energie voor had. Nu heb ik aangegeven wel mee te willen doen tenminste ze mogen me er voor bellen maar ben er nog niet voor gebeld.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow za 28 apr 2012 - 22:56

Ja dat vond ik zo stom bij MvM.
Ik had me heel vroeg in de zwangerschap aangemeld. Na 2 weken nog niets gehoord, dus zelf maar gebeld. Was mijn aanmelding op de een of andere reden geannuleerd. Dus alles opnieuw ingevuld en ik zou gebeld worden door de vrouw uit mijn regio.
Weer een week gewacht, weer niets.. Dus ik maar weer gebeld, en uiteindelijk kwam ze weer een week later langs ofzo.

Hadden ze sneller en beter gehandeld, had ik minstens 3 weken langer kunnen piesen voor ze...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Flower_L za 28 apr 2012 - 23:24

Doe toch niet mee met mvm helaas. Als ik 5wk6dgn ben gaan we op vakantie, en als het goed blijft gaan komen we met 9wkn terug.

Eerste zw. 2009 wel aangemeld, maar werd toen mk. Andere twee zw. niet aangemeld. bijgeloof.... Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Flower_L zo 29 apr 2012 - 0:06

O, hoe gaat het trouwens met julie buikjes? Verandert er al iets?

die van mij is normaal helemaal plat, maar darmen zetten nu al vreselijk uit. Ouders komen zo en heb me net toch maar omgekleed, anders zien ze het meteen. Hopelijk blijft het voorlopig hierbij...anders moet ik trucjes verzinnen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 zo 29 apr 2012 - 0:11

Ik heb normaal al een bollere buik in verhouding dus het valt nog niet op.wel behoorlijk opgezette buik! Ik eet nu s ochtends lijnzaad door de yoghurt en drink een glas pruimensap en dat scheelt enorm!

bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 5:24

Het zandkasteel was helemaal geslaagd! Precies lang genoeg en ik geloof niet dat ik J.esper met zijn ogen heb zien knipperen. Hij vond het geweldig!!

Heb me trouwens toch maar aangemeld voor MvM. Waarschijnlijk heeft zij wel oplossingen of ideeen voor mijn praktische bezwaren.

Ik heb nog geen buikje. Wel vervelend dat het nu al een beetje zichtbaar is door je darmen Flower. Ik had dat bij J.esper ook al met een week of 8. Ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt.

Gast
Gast

Bericht  Muis zo 29 apr 2012 - 5:57

Ik had ook al heel vroeg opgezette darmen, en nu kan ik mijn broeken amper nog dicht krijgen. Draag nu veel jurkjes, maar daar komt nu ook een kleine bolling in, dus moet het goed verbergen.
Muis
Muis
Prater
Prater

Bericht  loesje zo 29 apr 2012 - 6:20

Ik had ook al heel vroeg opgezette darmen, en ik draag al zwangerschapsbroeken Embarassed dat word nog wat met de rest van de zwangerschap hoop niet dat ik te zwaar word.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  NoName88 zo 29 apr 2012 - 6:28

Hoi dames, ik kom me hier ook even melden.

Heb vanmorgen een positieve (kruidvat)test gedaan. Was een eigenlijk toch wel een hele verrassing en deze dag is ook wel een beetje vreemd. Ben zwanger van ons eerste kindje. Ik wil morgen even een clear blue test halen om te kijken hoever ik ben. Volgens internet ben ik ergens tussen de 5 en 6 weken, maar ik begrijp die berekeningen niet helemaal eigenlijk. Daarnaast wil ik morgen ook even foliumzuur halen want dat slik ik op dit moment dus ook nog niet.

Eigenlijk stond er nog niet echt een kind op de planning. We hebben wel altijd gezegd dat we graag kinderen willen, maar nog niet nu meteen. Ik ben niet aan de pil maar we gebruikten altijd condooms. Blijkbaar toch niet altijd voorzichtig genoeg geweest.... Aan de ene kant zijn we heel blij, aan de andere kant zien we allerlei (voornamelijk praktische) problemen. Ook zeiden we vanochtend wel tegen elkaar, we mogen niet zo reageren, maar horen gewoon blij te zijn! Vorige week vertelde een vriendin van me nog dat ze een miskraam heeft gehad, terwijl zij heel graag zwanger willen worden.

De grootste problemen waar ik momenteel mee zit zijn mijn werk en de kaakimplantaten + bijbehorende kronen welke voor mij gepland staan aankomende maand. Ik begin 1 juni op mijn nieuwe werk met een jaarcontract (met uitzicht naar een vast contract.) Vind het niet echt een goede start om bijna meteen te moeten vertellen dat je zwanger bent. Aan de andere kant, mijn nieuwe contract is voor 28 uur (nu werk ik nog 40 u), dus wat betreft zit ik wel gunstig. Ik zal denk ik proberen om de 28 u te blijven werken als het kind er is. Waarschijnlijk is dit financieel ook nodig. Dus qua contract zal er verder niets hoeven te veranderen, alleen moet je er natuurlijk wel een poos tussenuit terwijl je nog maar net ingewerkt bent.

Wat die implantaten betreft, ik weet dat ik vooraf recepten, dus medicijnen krijg en je zit natuurlijk met verdovingen en evt. foto's. Ik wil deze behandeling(en) heel graag door laten gaan, omdat ik er ondertussen al meer dan een jaar mee bezig ben en graag wil dat het klaar is. Daarnaast kan het als het klaar is ook financieel gezien afgerond worden. (Kan ik eindelijk weer een normale tandartsverzekering. Als de behandeling nu niet gebeurd heb ik de tandartsverzekering weer voor niks gehad.) Ik denk dat ik volgende week maar even contact op neem met de tandarts voor advies.

Verder kan ik het eigenlijk nog niet helemaal goed beseffen, dat moet denk nog een beetje komen. Volgende week eerst maar eens bij die tandarts navragen en dan maar eens na gaan denken om contact op te gaan nemen met de verloskundige. (Kan toch gewoon rechtsteeks, hoeft niet via de HA? Embarassed )
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  NoName88 zo 29 apr 2012 - 6:32

Oh ja, ik hoor jullie nog over allerlei kwaaltjes. Achteraf gezien heb ik ook wel van het Ă©Ă©n en ander last. Met name pijnlijke/gevoelige borsten, maar ik dacht steeds dat dat kwam omdat ik ongesteld moest worden smile. Achteraf gezien heb ik afgelopen week ook wel aardig veel geslapen en ben ik dorstig en moet ik vaak naar de wc. Ook heb ik al een aantal weken weinig zin in seks en is het soms ook een beetje pijnlijk. Herkenbaar bij iemand?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  loesje zo 29 apr 2012 - 6:33

NoName88 schreef:Oh ja, ik hoor jullie nog over allerlei kwaaltjes. Achteraf gezien heb ik ook wel van het Ă©Ă©n en ander last. Met name pijnlijke/gevoelige borsten, maar ik dacht steeds dat dat kwam omdat ik ongesteld moest worden *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 561177. Achteraf gezien heb ik afgelopen week ook wel aardig veel geslapen en ben ik dorstig en moet ik vaak naar de wc. Ook heb ik al een aantal weken weinig zin in seks en is het soms ook een beetje pijnlijk. Herkenbaar bij iemand?

ja zo is het bij mij precies alleen zit bij mij het libo op het vriespunt wat mijn man niet zo leuk vind.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  NoName88 zo 29 apr 2012 - 6:36

loesje schreef:
NoName88 schreef:Oh ja, ik hoor jullie nog over allerlei kwaaltjes. Achteraf gezien heb ik ook wel van het Ă©Ă©n en ander last. Met name pijnlijke/gevoelige borsten, maar ik dacht steeds dat dat kwam omdat ik ongesteld moest worden *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 561177. Achteraf gezien heb ik afgelopen week ook wel aardig veel geslapen en ben ik dorstig en moet ik vaak naar de wc. Ook heb ik al een aantal weken weinig zin in seks en is het soms ook een beetje pijnlijk. Herkenbaar bij iemand?

ja zo is het bij mij precies alleen zit bij mij het libo op het vriespunt wat mijn man niet zo leuk vind.

Oke ligt het dus niet aan mij *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 561177

Nog even iets anders, mijn man meent dat het niet nodig is om mee te gaan naar de verloskundige, ik vindt van wel. Sowieso de eerste keer veel te eng om alleen te gaan *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 1371890812 Gaat jullie man/vriend altijd mee?

Edit; moet van mijn man nog even melden dat hij 'superzaad' heeft smile. Dat roept hij al vanaf begin vorige week, toen meende hij me al te moesten pesten met het feit dat ik zwanger zou zijn. Achteraf blijkt het dus hardstikke waar te zijn!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  bolus26 zo 29 apr 2012 - 6:39

Bij mij moest mn man even moed verzamelen juist.die vond t maar een gek idee (straks een kind met een blauw oog:) ) nu is dat over
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 6:39

Komt vanzelf weer terug dat libido, bij ons aantal weken (man vond het niet leuk) en zo nu en dan begin ik er ook weer "zin" in te krijgen Laughing

Gast
Gast

Bericht  bolus26 zo 29 apr 2012 - 6:41

Ik ben de eerste keer alleen gegaan ( was ook door vk aangeven) volgende keer gaat hij wel mee ivm 1e keer hartje luisteren.echo s wil ik wel graag dat tie mee gaat, hij gelukkig ook
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 zo 29 apr 2012 - 6:44

bolus26 schreef:Ik ben de eerste keer alleen gegaan ( was ook door vk aangeven) volgende keer gaat hij wel mee ivm 1e keer hartje luisteren.echo s wil ik wel graag dat tie mee gaat, hij gelukkig ook

De vk wilde graag dat je de eerste keer alleen kwam bedoel je? Waarom is dat? Het is ook niet echt dat mijn man het niet wil denk ik, meer angst en spanning, waar ik zelf ook last van heb Wink
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  bolus26 zo 29 apr 2012 - 6:52

Op de site en aan de tel gaf ze aan dat het niet nodig was en aangezien min man veel weg was ivm werk ben ik alleen gegaan. De volgende keer gaat hij wel mee, voor hem is het dan ook leuk en hij maakt ook even kennis.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 20:36

Gefeliciteerd Noname! Mijn man gaat wel de eerste keer mee. Als ik straks de reguliere controles heb, zal hij niet meegaan, maar met de echo enz wel.

Zo hebben we het de vorige keer ook gedaan. als hij kan gaat hij mee, maar hij neemt niet elke keer vrij.

Gast
Gast

Bericht  Muis zo 29 apr 2012 - 21:24

Gefeliciteerd NoName.

Mijn vriend is wel mee geweest naar de vk en de echo. Aankomende keer hoef ik alleen mijn bloeddruk te laten meten, en dan gaat hij niet mee. 2 dagen later heb ik de 12 weken echo, en dan is hij er wel bij.

Waarom vind hij dat hij niet mee hoeft?
Muis
Muis
Prater
Prater

Bericht  NoName88 ma 30 apr 2012 - 0:28

Bedankt voor jullie felicitaties! Nou het is denk ik gewoon een beetje angst en onzekerheid dat hij zegt dat hij niet mee wil. En inderdaad dat hij dan vrij moet vrag enzo... 'wat moet ik dan op het werk zegge?' maar inmiddels heeft hij al wel toegezegd de eerste keer mee te gaan. En echos zei hij sowieso al wel dat hij mee wilde, dat vond hij dan wel weer vanzelfsprekend. Al die vragen van zon dame dat lijkt hem niet denk smile en de verdere reguliere controles hoeft hij van mij ook niet mee inderdaad.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 0:53

Zijn jullie ook zo vreselijk onzeker? Elke keer als ik een klein beetje donkere afscheiding heb schiet ik al in de stress... Zo vermoeiend Rolling Eyes

Wij zijn net even de rommelmarkt over geweest en naar de kermis geweest. Ventje heeft zijn eigen 'spaargeld' mogen uitgeven. Hij was helemaal trots op zijn nieuwe spulletjes.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 ma 30 apr 2012 - 0:59

Ik ben wel onzeker al heb ik geen donkere afscheiding.daarbij voel ik me ook belabberd en jankerig dus dat voel t ook niet zo!

Ben ook gewoon erg moe van de verhuizing dus dat helpt ook niet echt
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L ma 30 apr 2012 - 7:59

Herkenbaar jetje. Heb dan wel geen gekleurde afscheiding, maar onzekerheid herken ik wel goed.
Eerste mijlpaal overleefd...2de mk met 4wk5dgn. Nu donderdag andere mijlpaal 1ste mk met 5wkn3dgn.Heel stom, zegt niets of wel of niet goed gaat maar psychologisch voelt het prettig wanneer ik beide momenten heb gehaald.

Vanmiddag in menigte ook heel bang dat iemand in mn buik zou stompen per ongeluk. Pfff...denk dat we allemaal hopen dat tijd vliegt komende weken!

iedereen fijn lang weekend gehad?

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 ma 30 apr 2012 - 20:09

Hoi! Leuke dagen gehad?

Flower l kan me voorstellen dat je die mijlpalen aanhoud.

I k ben zo blij dat mn kindje nog in mn buik zit! Zal blij zijn als de 15 weken voorbij zijn en als mn echo geweest is!

Gisteren op koninginnendag al die kinderen en kinderwagens, gek idee dat ik er volgend jaar ook tussen loop!

Kwaaltjes nemen flink toe, dat is wel wee Rolling Eyes r jammer.heb vooral tussen 11 en 2 mega slaap en missel ijk!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: