4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?
+56
Pompoen
Winegum
loura
Kerel
Ella
Toet
Burn
Elysia
CCC
Jerry
Linnie1985
Tinus
Herfstblaadjes
Marsy28
Inge
Bazinga
Krullebol
Rush
Alex
luenca
Minx
Ilargi
Puk
Sorella
Lejow
Zora
Monte
Tania
MiKa
Susan
Sweety
jena
Printje
patjuhhh
Gympie
RYW
Catwoman79
Caulfield
Flippin' Bitch
Arwyn
silly-one
Guus
Paper Crown
mosio
Blond
slaatje
Caramba
Jade
Mermaid
Anousch91
VeryCherry
Highway
mezzoforte
Marin
Caro
Caribbeanlover
60 plaatsers
Pagina 6 van 12
Pagina 6 van 12 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12
Re: 4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?
Mijn post was een reactie op een opmerking die uit het niets kwam. Maar prima hoor, dan roep ik ook SORRY. Twee keer was genoeg sowieso toch? Sorry, sorry. Ik zie aan de reacties van objectieve forummers nu dat mijn reactie verkeerd geformuleerd was (of in welke woorden ik dat ook net ongeveer las). Ik heb alles verkeerd opgevat! Ligt aan mij!
Bloemetje erbij in gedachten voor extra punten.
Gast- Gast
Nou nou, wat een clown ben je toch, Reva.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Reva schreef:Mijn post was een reactie op een opmerking die uit het niets kwam. Maar prima hoor, dan roep ik ook SORRY. Twee keer was genoeg sowieso toch? Sorry, sorry. Ik zie aan de reacties van objectieve forummers nu dat mijn reactie verkeerd geformuleerd was (of in welke woorden ik dat ook net ongeveer las). Ik heb alles verkeerd opgevat! Ligt aan mij!
Ik weet niet wat er de hele dag gebeurt was, maar heb niet het hele dag het forum gevolgd dus misschien kwam die opmerking niet uit het niets. Maar dat jij zo'n Kut opmerking naar Maura maakt is niet vreemd iedereen weet dat je een hekel aan haar hebt dus dat juist jij zo'n ontzettend lage opmerking maakt verbaasd me niets.
Ontopic: ik vind het ook niet meer dan fatsoenlijk om twee minuten stil te zijn. al moet ik zetten dzt ik ook wel eens in een boek verdiept was en echt niet door had dat het 8 uur was. Was alleen thuis baalde na die tijd best wel
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:Reva schreef:Mijn post was een reactie op een opmerking die uit het niets kwam. Maar prima hoor, dan roep ik ook SORRY. Twee keer was genoeg sowieso toch? Sorry, sorry. Ik zie aan de reacties van objectieve forummers nu dat mijn reactie verkeerd geformuleerd was (of in welke woorden ik dat ook net ongeveer las). Ik heb alles verkeerd opgevat! Ligt aan mij!
Ik weet niet wat er de hele dag gebeurt was, maar heb niet het hele dag het forum gevolgd dus misschien kwam die opmerking niet uit het niets. Maar dat jij zo'n Kut opmerking naar Maura maakt is niet vreemd iedereen weet dat je een hekel aan haar hebt dus dat juist jij zo'n ontzettend lage opmerking maakt verbaasd me niets.
+ 1
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
De objectieve forummers?Reva schreef:We missen nog mensen
Gast- Gast
Waar moet ik mijn mening over geven;-)Stofzuiger schreef:De objectieve forummers?Reva schreef:We missen nog mensen
Gast- Gast
Reva schreef:Mijn post was een reactie op een opmerking die uit het niets kwam. Maar prima hoor, dan roep ik ook SORRY. Twee keer was genoeg sowieso toch? Sorry, sorry. Ik zie aan de reacties van objectieve forummers nu dat mijn reactie verkeerd geformuleerd was (of in welke woorden ik dat ook net ongeveer las). Ik heb alles verkeerd opgevat! Ligt aan mij!
Fijn dat je het zelf in ziet! (Ik denk dat je o.a. op mij doelde met objectieve forumsters? )
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nou. Dan niet. Ik zei toch dat ik me underdog voel Ik word weer eens genegeerd. No right to know it, kennelijk
Gast- Gast
M`n vriend slaapt, dus ik ben sowieso stil.. De TV doe ik niet aan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Punk'd schreef:Maar als je met je partner thuis bent.. Zet je dan ook echt de tv aan om 8 uur om te kijken?
Ja natuurlijk. Hebben we net gedaan, de tv aan gezet en we wachten even met eten tot na 8en.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Youandi, je bent niet onnozel. Dat is wat er gebeurde en je begrijpt wat Charlie zei (tenminste, ik heb dat er ook uit gehaald, dus ik denk dat het klopt ).
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Youandi schreef:Nou. Dan niet. Ik zei toch dat ik me underdog voel Ik word weer eens genegeerd. No right to know it, kennelijk
Ik lees jouw posts meestal wel, ik vind je wel boeiend. Maar trek t je vooral niet aan. Een hoop geblaat en weinig wol hier. Zonde van het topic.
Gast- Gast
Ahhhh arme jijYouandi schreef:Nou. Dan niet. Ik zei toch dat ik me underdog voel Ik word weer eens genegeerd. No right to know it, kennelijk
Gast- Gast
Youandi schreef:Nou. Dan niet. Ik zei toch dat ik me underdog voel Ik word weer eens genegeerd. No right to know it, kennelijk
Je post klopt gewoon hoor, daarom reageerde ik ook op Maura.
Gast- Gast
ja, dat lees je goed en vervolgens beledigen ze elkaar waarin de opmerking over de buik die weer weggaat erger is dan die van Maura.Youandi schreef:Ik snap er geen snars van
Maura zegt: Ja, ik ben altijd 2 min stil. Ik vind het ook gewoon een fatsoensnorm.
Charlie zegt: Ja
dat is het voor de meesten. Inhoudelijk staan volgens mij de meesten er
niet bij stil (zeg niet dat dit voor jou geldt, Maura).
Daarin zegt Charlie m.i. dat er veel mensen zijn die er inhoudelijk niet bij stil staan, maar dat dit niet voor Maura hoeft te gelden (omdat Maura er waarschijnlijk wél inhoudelijk bij betrokken is).
Zie ik dit goed? Of ben ik onnozel?
Ik haal zo alles wel weg, maar ik lees dit topic met open mond..
Gast- Gast
Oké, dus dan is de opmerking van Maura óf totaal niet gericht op de opmerking van Charlie (en is er meer gaande tussen hen) óf Maura heeft Charlie verkeerd begrepen en voelde ze zich aangevallen.
Anyway, inderdaad een hoop geblaat en weinig wol
Laatst aangepast door Youandi op vr 4 mei 2012 - 6:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maura begreep Charlie idd niet.Youandi schreef:Oké, dus dan is de opmerking van Maura óf totaal niet gericht op de opmerking van Charlie óf Maura heeft Charlie verkeerd begrepen.
Gast- Gast
Ach nou ja, het is geschied.
Laten we ons nu maar richten op de herdenking.
Laten we ons nu maar richten op de herdenking.
Gast- Gast
Ik ben benieuwd hoe CBL de herdenking heeft gehad bij haar schoonouders
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik ben altijd 2 minuten stil. En ja, ik denk dan aan de slachtoffers van WOII maar ook van oorlogen die nu gaande zijn en ik prent mezelf weer even goed in hoe dankbaar ik kan zijn dat ik in een vrij land leef. Nee, ik vind t niet hypocriet omdat er verder niks 'veranderd'. Tuurlijk, met die herdenking wordt niks opgelost, en we zouden er nog meer van moeten leren enzovoorts, maar de herdenking dan maar weglaten lijkt mij geen optie. Het is van mij uit ook voor respect voor de mensen die het mee hebben gemaakt en wat al gezegd is een moment van bezinning. Er niet bij stilstaan leidt sneller tot vergeten denk ik.
Overigens herken ik het gevoel wat iemand anders beschreef: ontroering enzo. Heb toch altijd een brok in m'n keel en voel me er een soort van verdrietig, maar ook blijheid bij. Dat laatste is omdat ik het prachtig vind dat zo'n groot deel van Nederland even platligt die twee minuten, overal stilte. Het is naast het EK/WK het grootste gevoel van samen-zijn en samenleving voor mij. Het geeft bijna hoop, dat het dus wél kan.
Overigens herken ik het gevoel wat iemand anders beschreef: ontroering enzo. Heb toch altijd een brok in m'n keel en voel me er een soort van verdrietig, maar ook blijheid bij. Dat laatste is omdat ik het prachtig vind dat zo'n groot deel van Nederland even platligt die twee minuten, overal stilte. Het is naast het EK/WK het grootste gevoel van samen-zijn en samenleving voor mij. Het geeft bijna hoop, dat het dus wél kan.
Gast- Gast
Ik vroeg me al af, waarom dit topic zo lang was! Was al aan't speuren naar degene die niet 't respect had 2 minuten z'n waffel te houden
Ook hier wordt 'gewoon' 2 min stilte gehouden, maar ik ben 't wel beetje met Charlie eens. Ik snap 2 minuten stilte ook niet helemaal en stille tochten bijv ook niet. Je zou eerder van de daken willen schreeuwen dat 't niet meer mag gebeuren, dat we samen sterk staan en elkaar moeten helpen, maar misschien dat teveel herrie juist weer doet denken aan nare situaties of zo?
Ik zag laatst een poll en wil 'm hier ook wel voorleggen;
Aan wie denken jullie tijdens die 2 min stilte?
- Slachtoffers uit je familie tijdens WO2
- Overledenen door/tijdens de Holocaust en het Verzet
- Oorlogslachtoffers van elke oorlog na 1945
Ook hier wordt 'gewoon' 2 min stilte gehouden, maar ik ben 't wel beetje met Charlie eens. Ik snap 2 minuten stilte ook niet helemaal en stille tochten bijv ook niet. Je zou eerder van de daken willen schreeuwen dat 't niet meer mag gebeuren, dat we samen sterk staan en elkaar moeten helpen, maar misschien dat teveel herrie juist weer doet denken aan nare situaties of zo?
Ik zag laatst een poll en wil 'm hier ook wel voorleggen;
Aan wie denken jullie tijdens die 2 min stilte?
- Slachtoffers uit je familie tijdens WO2
- Overledenen door/tijdens de Holocaust en het Verzet
- Oorlogslachtoffers van elke oorlog na 1945
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Flauw om zo op Reva af te geven. En flauw met het schaapjesverhaal te komen, zo afgezaagd. En nee, er is niet meer aan de hand tussen mij en Maura, daarom begreep ik 't ff niet. Verder: no big deal.
Gast- Gast
Pagina 6 van 12 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn jullie flexibel?
» Wat zijn jullie aan het doen?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Zijn jullie ook zo moe?
Pagina 6 van 12
Permissies van dit forum: