4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?
+56
Pompoen
Winegum
loura
Kerel
Ella
Toet
Burn
Elysia
CCC
Jerry
Linnie1985
Tinus
Herfstblaadjes
Marsy28
Inge
Bazinga
Krullebol
Rush
Alex
luenca
Minx
Ilargi
Puk
Sorella
Lejow
Zora
Monte
Tania
MiKa
Susan
Sweety
jena
Printje
patjuhhh
Gympie
RYW
Catwoman79
Caulfield
Flippin' Bitch
Arwyn
silly-one
Guus
Paper Crown
mosio
Blond
slaatje
Caramba
Jade
Mermaid
Anousch91
VeryCherry
Highway
mezzoforte
Marin
Caro
Caribbeanlover
60 plaatsers
Pagina 10 van 12
Pagina 10 van 12 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Re: 4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?
Lekker bezig CBL, had een tijdje geleden nog wel het idee dat je wat milder/rustiger was geworden.
Tja wat al is gezegd, als jij het echt zo belangrijk vind en je keek vlak voor 8 uur op je horloge had je het zelf aan kunnen geven. En ik heb zelden iemand met zo weinig sympathie en empathie voor kinderen meegemaakt zeg.
Tja wat al is gezegd, als jij het echt zo belangrijk vind en je keek vlak voor 8 uur op je horloge had je het zelf aan kunnen geven. En ik heb zelden iemand met zo weinig sympathie en empathie voor kinderen meegemaakt zeg.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Puk schreef:Zusje schreef:Caribbeanlover schreef:Zusje, beetje dimmen he aub, erg overdreven van je om zo tegen mij tekeer tegaan, valt me van je tegen!
Wie zegt dat mijn schoonouders de oorlog niet hebben meegemaakt? Dat hebben ze idd niet, maar het had wel gekund.
De schoonvader van mijn man wel dus het kan wel!
Dimmen? Praat jij in het echt ook zo tegen mensen? Ook al hebben ze de oorlog meegemaakt, blijft mijn mening staan. Jij wilt 2 minuten stilte dus is het je eigen verantwoordelijkheid om dat aan te geven.
Ik vind het niet overdreven wat Zusje zegt, CBL. Je zet jezelf enorm voor paal in dit topic door eerst hoog van de toren te blazen over 2 min. stilte houden en vervolgens doe je het zelf ook niet en geef je anderen de schuld. Kun je je echt niet indenken dat dit raar overkomt? En dimmen zeggen tegen anderen flatteert je ook niet echt. Ik vind dat iedereen nog mild is in haar reacties....
Leer lezen! Ik zeg het alleen tegen Zusje!
Wat maakt het nou uit? Het is ook wel eens tegen mij gezegd jammer dan, het is een vrij forum hoor.
Ik reageer op jou omdat het een vrij forum is. Als je het alleen tegen Zusje wilt zeggen en niemand anders mag reageren moet je maar een PB sturen hoor, kom op! Het maakt mij inderdaad niks uit, maar op een forum werkt het zo dat je kan reageren op posts, en ik wilde even reageren op jou, dat mag toch, want het is tenslotte een vrij forum? En ik kan erg goed lezen, dankje!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
PFF CBL heeft de stempel wel gezet zeg....
Ik heb zoaals elk jaar gewoon 2 min stilte gehouden. En mocht ik ooit ergens zijn waar mensen het misschien niet doen dan zal ik aangeven dat ik het WEL wil
Ik heb zoaals elk jaar gewoon 2 min stilte gehouden. En mocht ik ooit ergens zijn waar mensen het misschien niet doen dan zal ik aangeven dat ik het WEL wil
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik wil eigenlijk iets over schapen zeggen, maar vind dat weer zo'n gemekker.
Gast- Gast
Puk schreef:Caribbeanlover schreef:Puk schreef:Zusje schreef:Caribbeanlover schreef:Zusje, beetje dimmen he aub, erg overdreven van je om zo tegen mij tekeer tegaan, valt me van je tegen!
Wie zegt dat mijn schoonouders de oorlog niet hebben meegemaakt? Dat hebben ze idd niet, maar het had wel gekund.
Dimmen? Praat jij in het echt ook zo tegen mensen? Ook al hebben ze de oorlog meegemaakt, blijft mijn mening staan. Jij wilt 2 minuten stilte dus is het je eigen verantwoordelijkheid om dat aan te geven.
Ik vind het niet overdreven wat Zusje zegt, CBL. Je zet jezelf enorm voor paal in dit topic door eerst hoog van de toren te blazen over 2 min. stilte houden en vervolgens doe je het zelf ook niet en geef je anderen de schuld. Kun je je echt niet indenken dat dit raar overkomt? En dimmen zeggen tegen anderen flatteert je ook niet echt. Ik vind dat iedereen nog mild is in haar reacties....
Wat maakt het nou uit? Het is ook wel eens tegen mij gezegd jammer dan, het is een vrij forum hoor.
Ik reageer op jou omdat het een vrij forum is. Als je het alleen tegen Zusje wilt zeggen en niemand anders mag reageren moet je maar een PB sturen hoor, kom op! Het maakt mij inderdaad niks uit, maar op een forum werkt het zo dat je kan reageren op posts, en ik wilde even reageren op jou, dat mag toch, want het is tenslotte een vrij forum? En ik kan erg goed lezen, dankje!
Jij zegt ''en dimmen tegen anderen zeggen'' dus in meervoud terwijl ik het alleen tegen Zusje zei. Lees het eens beter na zou ik zeggen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Stofzuiger schreef:Ik wil eigenlijk iets over schapen zeggen, maar vind dat weer zo'n gemekker.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Stofzuiger schreef:Ik wil eigenlijk iets over schapen zeggen, maar vind dat weer zo'n gemekker.
Past wel bij de discussie
Ella- Ratel
Caribbeanlover schreef:Puk schreef:Caribbeanlover schreef:Puk schreef:Zusje schreef:Caribbeanlover schreef:Zusje, beetje dimmen he aub, erg overdreven van je om zo tegen mij tekeer tegaan, valt me van je tegen!
Jij zegt ''en dimmen tegen anderen zeggen'' dus in meervoud terwijl ik het alleen tegen Zusje zei. Lees het eens beter na zou ik zeggen.
Oh jeetje, ik zei het in zijn algemeenheid. Dan bedoel ik: Dimmen tegen EEN ANDER zeggen flatteert je niet.....zo beter? Jij legt wel op alle slakken zout zeg.
Puk- Prater
Je zou er een alcoholverslaving van krijgen
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Kerel schreef:Je zou er een alcoholverslaving van krijgen
daar moest ik even hardop om lachen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ja Kerel, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar; wat vind jij van dit (correctie) CBL wijvengezeik?
Laatst aangepast door VeryCherry op di 8 mei 2012 - 1:00; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Ja Kerel, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar; wat vind jij van ditwijvenCBL gezeik?
Ik distantieer me hiervan
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik meer een eetverslaving!
Puk- Prater
Oeh.. Mc Donalds!
Lejow- Lady Post-a-lot
Dit werkt op mijn lachspieren
Ella- Ratel
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
haha nog even en jullie gaan haren trekken.. Weet je, ik houd jaarlijks die twee minuten stilte.. vind dat dat gewoon hoort, hoe dan ook. Maar ja, als mensen dat niet willen en anderen daarmee niet in de weg zitten, dan heb ik r'ook geen last van. En op CBL reageer ik eigenlijk principieel niet meer
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Ah, dat niet reageren op CBL is me tot op heden nog niet gelukt Je verdient een lintje Kerel.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh man, jullie hebben mijn dag gemaakt. Ik heb buikpijn van het lachen. Mijn ouders vragen zich af waarom ik zo dubbel lig. Hahahahahhaahhaha
CBL, nog eens de vraag; Ben jij wel echt?
CBL, nog eens de vraag; Ben jij wel echt?
Gast- Gast
CBL, ik vraag me oprecht iets af (en hoop dat je hier antwoord op wilt geven). Het valt me op dat je alleen maar reageert wanneer een ander iets zegt dat niet klopt, maar voor de rest reageer je helemaal nergens op! Waarom niet?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:CBL, ik vraag me oprecht iets af (en hoop dat je hier antwoord op wilt geven). Het valt me op dat je alleen maar reageert wanneer een ander iets zegt dat niet klopt, maar voor de rest reageer je helemaal nergens op! Waarom niet?
Das forummen op zijn CBL's, zo is het altijd al geweest.
Lejow- Lady Post-a-lot
Maar ik vind 't zo vreemd... Door de manier waarop ze reageert, maakt ze nou niet bepaald vrienden maar toch blijft ze terug komen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af..
Lejow- Lady Post-a-lot
Mijn buikspieren zijn weer helemaal strak. Sommige mensen hebben wel het voordeel dat wanneer ze hun hoofd ergens tegenaan stoten geen hersenschudding krijgen.
Gast- Gast
Wat een heerlijk vermakelijk topic! Haha sorry maar moest ff hardop lachen.
Oke nou mijn bedragen is dat ik aan het werk was en dat het gigantisch druk was en de 2 minuten stilten dus totaal aan mij voorbij zijn gegaan. Maar goed ik vind het wel netjes om alle slachtoffers te herdenken van de oorlog. Dus normaal doe ik dat dan ook gewoon uit respect.
Oke nou mijn bedragen is dat ik aan het werk was en dat het gigantisch druk was en de 2 minuten stilten dus totaal aan mij voorbij zijn gegaan. Maar goed ik vind het wel netjes om alle slachtoffers te herdenken van de oorlog. Dus normaal doe ik dat dan ook gewoon uit respect.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 10 van 12 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn jullie flexibel?
» Wat zijn jullie aan het doen?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Zijn jullie ook zo moe?
Pagina 10 van 12
Permissies van dit forum: