Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?

+56
Pompoen
Winegum
loura
Kerel
Ella
Toet
Burn
Elysia
CCC
Jerry
Linnie1985
Tinus
Herfstblaadjes
Marsy28
Inge
Bazinga
Krullebol
Rush
Alex
luenca
Minx
Ilargi
Puk
Sorella
Lejow
Zora
Monte
Tania
MiKa
Susan
Sweety
jena
Printje
patjuhhh
Gympie
RYW
Catwoman79
Caulfield
Flippin' Bitch
Arwyn
silly-one
Guus
Paper Crown
mosio
Blond
slaatje
Caramba
Jade
Mermaid
Anousch91
VeryCherry
Highway
mezzoforte
Marin
Caro
Caribbeanlover
60 plaatsers

Pagina 7 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00? - Pagina 7 Empty Re: 4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?

Bericht  Inge vr 4 mei 2012 - 11:47

Was uit eten met vriendinnen en om 19.59 ging de muziek uit.
Wat ik zelf wel irritant vond is dat 2 vrouwen buiten gingen roken en hard stonden te praten, misschien hadden ze het niet door?!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00? - Pagina 7 Empty Re: 4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?

Bericht  Marsy28 vr 4 mei 2012 - 23:03

Ik moest werken in een restaurant. We hadden kwart voor 8 alle gasten gewaarschuwd dat wij het op prijs zouden stellen als ze ook even 2 minuten stil zouden zijn. Ook de Duitse en Engelse gasten haha, die vonden het trouwens geweldig! Muziek uit, wij staan allemaal stil. Is er 1 tafel met 4 volwassenen en 3 pubers en die 3 pubers blijven maar giechelen en op hun telefoon spelen. Zó vreselijk respectloos en die ouders zeiden er niks van. Bah.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Susan vr 4 mei 2012 - 23:14

Misschien dachten die volwassenen dat ze het erger zouden maken als ze er iets van zouden zeggen, dat die tieners dan in discussie zouden gaan of nog irritanter zouden gaan doen. Al was ik dan persoonlijk niet op 4 mei rond 20.00 met die kinderen in een openbare gelegenheid gaan zitten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Marsy28 vr 4 mei 2012 - 23:16

Susan schreef:Misschien dachten die volwassenen dat ze het erger zouden maken als ze er iets van zouden zeggen, dat die tieners dan in discussie zouden gaan of nog irritanter zouden gaan doen. Al was ik dan persoonlijk niet op 4 mei rond 20.00 met die kinderen in een openbare gelegenheid gaan zitten.

Misschien inderdaad wel, al vond ik dat de rest van de avond de kinderen óók onbeschoft waren als we bijv. vroegen wat ze wilden drinken. En de héle tijd die mobieltjes.. We kwamen kwart voor 8 bij de tafel, mijn ouders hadden meteen tegen me gezegd: "telefoon weg en even 2 minuten respect", voordat het 8 uur was. Het hele restaurant was stil en keek ook een beetje afkeurend naar die meiden. Ga je toch aan je doel voorbij vind ik.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Bericht  Herfstblaadjes vr 4 mei 2012 - 23:17

Het is een beetje respectloos om te gaan zitten giechelen en zo maar ja pubers, ach. Ik denk dat als je zelf veel waarde hecht aan die twee minuten stilte dat je dan niet in een restaurant moet gaan zitten.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Bericht  Marsy28 vr 4 mei 2012 - 23:18

Herfstblaadjes schreef:Het is een beetje respectloos om te gaan zitten giechelen en zo maar ja pubers, ach. Ik denk dat als je zelf veel waarde hecht aan die twee minuten stilte dat je dan niet in een restaurant moet gaan zitten.

Ja, weet je, ik snap dat het pubers zijn en neem het die kids op zich niet eens kwalijk. Maar de ouders wel, je hebt toch wel ergens beetje schaamtegevoel als je kids zich op zo'n moment niet weten te gedragen en dat dus zo openbaar wordt gedaan.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Bericht  Tinus vr 4 mei 2012 - 23:31

Had gisteravond een verjaardag. We waren er expres vroeger, en ik had gedacht dat iedereen daar rekening mee zou houden. Maar nee hoor, belt mijn zus midden in de 2 minuten stilte aan! Wacht dan even in de auto tot die 2 minuten voorbij zijn, denk ik dan. Kan hier niet zo goed tegen hoor...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Linnie1985 za 5 mei 2012 - 1:24

Ik lag te slapen en werd pas om 9 uur wakker. Ben ziek, en de nacht ervoor maar 3 uurtjes geslapen Sad
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Caribbeanlover zo 6 mei 2012 - 3:47

Wat veel pagina's/reacties zijn erbij gekomen en dat terwijl ik maar 2 dgn weg was.

Ik schaam mij heel erg diep, maar ik ben het vergeten!:oops:

We zaten te eten en iets voor 8en keek ik op m'n horloge. Ik ben het eigenlijk vergeten omdat bijna iedereen tijdens, ja idd tijdens het eten van tafel ging om buiten een spel te doen met m'n nichtje. Achteraf gezien had ik kunnen vragen of er stilte gehouden kan worden, maar door de drukte ben ik het vergeten.

De anderen hadden er helemaal niet aan gedacht en zeiden ook niks erover. Toen ik weer op m'n horloge keek zei ik tegen m'n man dat we het vergeten waren en dat ik het niet vind kunnen.

Vind het ook best slecht van zijn ouders/familie dat zij er geen eens aan hebben gedacht en buiten spelen blijkbaar belangrijker vonden.

Op een gegeven moment zat ik alleen met m'n man en zijn vader aan tafel. Ik heb toen gezegd dat dat spel daarna of ervoor gedaan kon worden. Dat je hoort te zitten en dat het niet bepaald netjes was dat iedereen zowat van tafel ging. Ook dat er niet een dodenherdenking is gedacht.

M'n man ging ook heel even maar van tafel, vond ik niet leuk. Ik zat samen met zijn vader er nog en zei later tegen mijn man dat als zijn vader ook van tafel ging dat ik er alleen zat.

Ik had echt zoiets van ''we zijn nu aan het eten, blijf gewoon zitten en dat spel kan altijd nog wel''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover zo 6 mei 2012 - 4:05

Het verbaasde me dat sommigen het eens zijn met Charlies mening. Haar mening vind ik iig wel meevallen. Alleen toen ik zei dat ik het niet nodig vind dat 9/11 elk jaar weer wordt herdacht kreeg ik zowat het hele forum over me heen.

Wat verschilt Charlies mening dan met die van mij toen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 20:48

Caribbeanlover schreef:Het verbaasde me dat sommigen het eens zijn met Charlies mening. Haar mening vind ik iig wel meevallen. Alleen toen ik zei dat ik het niet nodig vind dat 9/11 elk jaar weer wordt herdacht kreeg ik zowat het hele forum over me heen.

Wat verschilt Charlies mening dan met die van mij toen?

Ik denk dat dat komt omdat 9/11 nog maar zo kort geleden is, de partners, ouders, kinderen etc. van de mensen die hierbij zijn omgekomen leven nog en zijn soms zelfs van onze leeftijd. Wij hebben 9/11 allemaal bewust meegemaakt.

Verder geef ik mijn mening niet over dit gedoe hier, het is al opgelost en ik val ook niet onder de objectieve forummers denk ik 4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00? - Pagina 7 827601

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 20:55

Zoey, vlg mij zijn er geen ECHT objectieve forumsters :P
De meesten komen hier zo lang dat je toch een bepaalde mening of beeld over anderen in je hoofd hebt.

Gast
Gast

Bericht  Puk ma 7 mei 2012 - 1:05

Caribbeanlover schreef:Wat veel pagina's/reacties zijn erbij gekomen en dat terwijl ik maar 2 dgn weg was.

Ik schaam mij heel erg diep, maar ik ben het vergeten!Embarassed

We zaten te eten en iets voor 8en keek ik op m'n horloge. Ik ben het eigenlijk vergeten omdat bijna iedereen tijdens, ja idd tijdens het eten van tafel ging om buiten een spel te doen met m'n nichtje. Achteraf gezien had ik kunnen vragen of er stilte gehouden kan worden, maar door de drukte ben ik het vergeten.

De anderen hadden er helemaal niet aan gedacht en zeiden ook niks erover. Toen ik weer op m'n horloge keek zei ik tegen m'n man dat we het vergeten waren en dat ik het niet vind kunnen.

Vind het ook best slecht van zijn ouders/familie dat zij er geen eens aan hebben gedacht en buiten spelen blijkbaar belangrijker vonden.

Op een gegeven moment zat ik alleen met m'n man en zijn vader aan tafel. Ik heb toen gezegd dat dat spel daarna of ervoor gedaan kon worden. Dat je hoort te zitten en dat het niet bepaald netjes was dat iedereen zowat van tafel ging. Ook dat er niet een dodenherdenking is gedacht.

M'n man ging ook heel even maar van tafel, vond ik niet leuk. Ik zat samen met zijn vader er nog en zei later tegen mijn man dat als zijn vader ook van tafel ging dat ik er alleen zat.

Ik had echt zoiets van ''we zijn nu aan het eten, blijf gewoon zitten en dat spel kan altijd nog wel''.

Toch bijzonder dat net jij het vergeten bent!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 1:20

Stofzuiger schreef:Zoey, vlg mij zijn er geen ECHT objectieve forumsters :P
De meesten komen hier zo lang dat je toch een bepaalde mening of beeld over anderen in je hoofd hebt.

Inderdaad. Zelfde geldt voor Zelda. Zij is altijd de eerste die anderen beschuldigt van kuddegedrag, maar zegt dit altijd tegen precies dezelfde mensen in precies dezelfde soort topics. Heeft ze volgens mij helemaal niet in de gaten laughcry .

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 1:21

Charlie schreef:
Stofzuiger schreef:Zoey, vlg mij zijn er geen ECHT objectieve forumsters :P

Inderdaad. Zelfde geldt voor Zelda. Zij is altijd de eerste die anderen beschuldigt van kuddegedrag, maar zegt dit altijd tegen precies dezelfde mensen in precies dezelfde soort topics. Heeft ze volgens mij helemaal niet in de gaten laughcry .
laughcry laughcry laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 1:26

CBL, jij keek wel op je horloge. Jij had zelf ook kunnen zeggen 'hee mensen het is bijna 8 uur, bezwaar als ik de tv even aanzet en we 2 minuten stil zijn?' Waarom wijs je alleen naar anderen en kijk je niet eerst naar jezelf?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 2:20

Ik wilde ook al typen: Je hebt zelf toch ook een horloge om, je had ook zelf aan kunnen geven dat je graag wilt dat iedereen 2 minuten stil is. Maar het is altijd makkelijker om de schuld op anderen af te schuiven Wink En wat heeft hetgeen van alleen/met man/schoonvader aan tafel zitten hier nou weer mee te maken scratch

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover ma 7 mei 2012 - 2:30

Zusje schreef:CBL, jij keek wel op je horloge. Jij had zelf ook kunnen zeggen 'hee mensen het is bijna 8 uur, bezwaar als ik de tv even aanzet en we 2 minuten stil zijn?' Waarom wijs je alleen naar anderen en kijk je niet eerst naar jezelf?

Da's waar, maar ik zei al dat ik me schaamde hoor. Als iki het wel had gezegd, dan denk ik niet omdat ik dat zeg dat anderen ineens daarvoor naar binnen zouden komen. Ze doen toch waar ze zelf zin in hebben. Zelf heb ik er wel bij stil gestaan al was dat denk ik niet exact om 20.00, maar heb er iig wel een gedacht.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 2:34

Grappig om te zien dat je hetgeen over de ander héél erg uitmelkt, maar het zelf ook glad vergeten bent Laughing Als je met één vinger naar een ander wijst, wijzen er gelukkig nog 3 naar jezelf..

Gast
Gast

Bericht  Caramba ma 7 mei 2012 - 2:37

Ik was aan het werk en ben 2 minuten stil geweest.
Ik was op dat moment bij een klant, dacht nog wel, zal ik nu gaan, met als risico dat ik in de auto zit, of dat ik net om 8 uur bij de volgende klant aan bel, maar bedacht me toch om te blijven na de herdenking.
De klant erna gaf mij groot gelijk.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Jerry ma 7 mei 2012 - 3:04

Caribbeanlover schreef:
Zusje schreef:CBL, jij keek wel op je horloge. Jij had zelf ook kunnen zeggen 'hee mensen het is bijna 8 uur, bezwaar als ik de tv even aanzet en we 2 minuten stil zijn?' Waarom wijs je alleen naar anderen en kijk je niet eerst naar jezelf?

Da's waar, maar ik zei al dat ik me schaamde hoor. Als iki het wel had gezegd, dan denk ik niet omdat ik dat zeg dat anderen ineens daarvoor naar binnen zouden komen. Ze doen toch waar ze zelf zin in hebben. Zelf heb ik er wel bij stil gestaan al was dat denk ik niet exact om 20.00, maar heb er iig wel een gedacht.

Ik vind ook dat je heel erg met je vinger naar 'n ander aan het wijzen bent terwijl je het zelf ook vergeten bent. Je weet niet hoe ze zouden reageren, dus dat is geen argument.
En als je het echt zo belangrijk vindt, kun je toch ook zeggen dat je zelf even 2 minuten stil bent, ongeacht wat de rest doet?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 3:07

Blijk je toch niet zo goed opgevoed te zijn als je dacht, he CBL lol! .

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 3:44

Caribbeanlover schreef:

Dat je je er voor schaamt maakt het nog niet goed om naar andere te wijzen en die maar de schuld te geven. Lekker makkelijk weer. Je vult weer in voor anderen in plaats van te kijken of het wel zo is. Als jij het belangrijk vindt om stil te zijn dan moet je gewoon stil zijn. Ongeacht wat anderen dan doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 4:36

Tja CBL het welbekende gezegde , als de appel niet ver genoeg van de boom valt, springen alle schaapjes over het hek Wink

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover ma 7 mei 2012 - 10:11

Zusje schreef:
Caribbeanlover schreef:

Dat je je er voor schaamt maakt het nog niet goed om naar andere te wijzen en die maar de schuld te geven. Lekker makkelijk weer. Je vult weer in voor anderen in plaats van te kijken of het wel zo is. Als jij het belangrijk vindt om stil te zijn dan moet je gewoon stil zijn. Ongeacht wat anderen dan doen.

Zusje, het is stom van me dat ik er niet aan heb gedacht, maar verwacht van ouderen mensen zoals m'n schoonouders dat die er wel aan denken. Maar nee hoor zij vinden zichzelf belangrijker dan mensen die zijn omgekomen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: