Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie ook zo moe?

+4
nina
MADDIE
Jente10
Winegum
8 plaatsers

Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Winegum wo 27 apr 2011 - 4:06

Ik ben weer zo moe de laatste dagen, echt heel erg vreemd. Heb ook echt het idee dat het door het weer komt. Zijn hier meer mensen die er last van hebben? Ik slaap voldoende 's avonds, maar 's middags ben ik dan zo moe, dat ik dan ook echt weer kan slapen. Ik weet dat het niet goed is, maar heb net wel bijna twee uur aan één stuk geslapen. Heel erg vast, dus ik zal het wel nodig hebben gehad. Maar ik word er wel letterlijk moe van :P

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 4:09

Ik herken het wel. Zit nu even voor de tv, maar merk dat ik echt elk moment in slaap zou kunnen vallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Jente10 wo 27 apr 2011 - 4:47

Heel herkenbaar. Heb net ook 2 uurtjes in me bed gelegen. Vond het ook al zo vreemd.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  MADDIE wo 27 apr 2011 - 4:48

voor mij is dit ook heel herkenbaar
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 4:50

Nee ik ben voor het eerst in tijden totaal pijn vrij en energiek!
Wel moe zo na het shoppen maar dat is niet zo gek.

maar van de zon werd ik wel heel loom en moe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  nina wo 27 apr 2011 - 4:54

Ik voel me ook heel moe..

Mja ik werk 4 dagen en doe nog een studie ernaast.

Gelukkig heb ik volgende week vakantie! smile
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 4:55

Ik ben ook moe. Volgens mij is het het weer hoor Winegum!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Winegum wo 27 apr 2011 - 4:58

Ik ben dus niet de enige. Echt zo vreemd. Ik doe niks anders dan anders, heb het nog steeds druk, maar dat heb ik het eigenlijk altijd wel. Wat doen jullie, toegeven aan de moe-heid, of gewoon doorgaan en 's avonds op tijd naar bed indien mogelijk?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 5:02

Ik geef er eigenlijk niet aan toe, ik ben 's avonds dan weer hartstikke wakker en wordt 's ochtends ook om zeven uur wakker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 5:06

Ben versleten en totaal futloos.

Moest onder andere nieuwe schoenen hebben, dus de stad in gegaan, maar ben niet verder gekomen als de Hema en Prenatal, was daarna totaal op...

Ik geef er op vrije dagen wel aan toe hoor! Mijn lichaam geeft het niet voor niks aan denk ik dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  minoessepoes wo 27 apr 2011 - 5:10

Compleet aan het einde van mijn latijn.

Maar goed ik moet dan ook elke dag om kwart over 5 opstaan, heb vorige week zo'n 50 uur in de week gewerkt, deze week ga ik ook de 45 wel redden in 4 dagen en als ik thuis kom moet er nog eten gekookt worden en het huishouden gedaan.

Het weekend dacht ik even lekker uit te rusten bij mijn ouders, maar van alle kanten mensen die het leuk vonden om ons weer te zien en ik vind dan dat ik iedereen ook "tevreden"moet houden. Ouders, schoonouders, broer, vriendengroep, beste vriend, zwager enz. En uitslapen zat er ook niet in want mijn schoonouders waren laminaat aan het leggen en begonnen nogal vroeg.

En doordat we het weekend niet thuis zijn geweest is het huis ook nog een puinzooi, dus ben ik nu sinds ik thuis ben alleen maar aan het opruimen, eten koken en heb ik een was in de machine zitten.

Het is ergens ook mijn eigen schuld, ik moet nee leren zeggen op mijn werk want ik heb het niet de hele dag zo druk maar ik kan meestal niet eerder naar huis, ik moet vroeger naar huis gaan als we zoals gister bij een vriend op bezoek zijn en ik moet me er af en toe maar bij neer leggen dat het een puinzooi in huis is.

Ik ben gewoon toe aan vakantie, dan ga ik eerst een hele dag in bed doorbrengen en slapen, slapen, slapen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 5:12

Ik moet zeggen dat ik ook wel een drukker schema heb momenteel. Ik ben van 0 naar 40 uur werken gegaan, dus mijn weekenden zitten nu ook overvol met de rest inhalen. Goh, eigenlijk is het niet zo raar dat ik moe ben laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 0:33

Fauve schreef:Ik moet zeggen dat ik ook wel een drukker schema heb momenteel. Ik ben van 0 naar 40 uur werken gegaan, dus mijn weekenden zitten nu ook overvol met de rest inhalen. Goh, eigenlijk is het niet zo raar dat ik moe ben laughcry

Jee meis, zoveel? Dat wist ik niet eens! Dat is ook een enorme stap en kan weken duren voordat je een beetje in je ritme zit. Ik ben heel nieuwsgierig naar je werk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 0:35

Ik herken het wel. Ik heb een aantal weken gehad (sinds het mooi weer is) dat ik me heel fit en energiek voelde, maar nu is het tegenovergestelde aan de hand. 's Avonds lig ik om 9 uur al op de bank te slapen en het liefst stap ik om half 10 m'n bedje in. Hopelijk gaat dit niet te lang duren..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Tania do 28 apr 2011 - 0:46

Ik ben ook sneller moe en nu ook nog is snipverkouden dus dat helpt ook niet mee. Mijn zoontje slaapt ook opeens weer meer dan dat hij deed, denk dat dat ook met het weer te maken heeft.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 0:48

Ik ben ook ontzettend moe maar heb heel veel last van de hooikoorts. Dinsdag 15 km gefietst, woensdag heb ik bijna de hele dag geslapen. Dat neemt zoveel energie weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  nina do 28 apr 2011 - 2:02

Fauve schreef:Ik moet zeggen dat ik ook wel een drukker schema heb momenteel. Ik ben van 0 naar 40 uur werken gegaan, dus mijn weekenden zitten nu ook overvol met de rest inhalen. Goh, eigenlijk is het niet zo raar dat ik moe ben laughcry
Watvoor werk doe je nu? smile
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 2:04

Tea-Leaf schreef:
Fauve schreef:Ik moet zeggen dat ik ook wel een drukker schema heb momenteel. Ik ben van 0 naar 40 uur werken gegaan, dus mijn weekenden zitten nu ook overvol met de rest inhalen. Goh, eigenlijk is het niet zo raar dat ik moe ben laughcry

Jee meis, zoveel? Dat wist ik niet eens! Dat is ook een enorme stap en kan weken duren voordat je een beetje in je ritme zit. Ik ben heel nieuwsgierig naar je werk!

Haha ja beetje veel ineens Very Happy Maar ik werk vanuit huis dus dat is relaxt smile Op mijn facebook staat waar ik werk en wat ik doe (ik zet het hier liever niet neer smile).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  nina do 28 apr 2011 - 2:32

Fauve schreef:
Tea-Leaf schreef:
Fauve schreef:Ik moet zeggen dat ik ook wel een drukker schema heb momenteel. Ik ben van 0 naar 40 uur werken gegaan, dus mijn weekenden zitten nu ook overvol met de rest inhalen. Goh, eigenlijk is het niet zo raar dat ik moe ben laughcry

Jee meis, zoveel? Dat wist ik niet eens! Dat is ook een enorme stap en kan weken duren voordat je een beetje in je ritme zit. Ik ben heel nieuwsgierig naar je werk!

Haha ja beetje veel ineens Very Happy Maar ik werk vanuit huis dus dat is relaxt smile Op mijn facebook staat waar ik werk en wat ik doe (ik zet het hier liever niet neer smile).
en als ik je niet op facebook heb, maar wel heel erg geïnteresseerd ben in wat je nu doet?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Mida4you do 28 apr 2011 - 6:55

Ik herken het ook, maar zal ook wel wat te maken hebben met mijn dochtertje. Ze had een hele slechte nacht en ik moest wel wel 6x uit vannacht, vorige nacht ook al.... Ze ging vandaag naar de opvang en ik was gewoon thuis en ben lekker een poosje op bed gelegen maar ik ben nog steeds zo moe. Ik denk ook dat het wat te maken heeft met het weer. Als het warm weer wordt moet ik altijd heel erg omschakelen en ben ik zo moe!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Vlinderjoy do 28 apr 2011 - 7:52

hier nog 1, maar komt bij mij misschien ook wel door hooikoorts
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo moe? Empty Re: Zijn jullie ook zo moe?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum